J
Joku
Vieras
Kun itse olin 11v, meidän koulussa piti maata polvet koukussa, lääkäri vaan äkkiä kokeili kiveksiä. ei siinä sen pahempaa ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ope:En millään jaksanut lukea kaikkia, mutta tällainen huomio koululääkärin tarkastuksista: saattavat tarkistaa tytöt entistä tarkemmin alueilla, joilla on paljon maahanmuuttajia. Tyttöjen ympärileikkauksiin yritetään - vihdoinkin - Suomessakin puuttua, ja silloin on selkeintä tsekata kaikki, ettei tule turhia puheita.
Alkuperäinen kirjoittaja homer simpson:Alkuperäinen kirjoittaja Ope:En millään jaksanut lukea kaikkia, mutta tällainen huomio koululääkärin tarkastuksista: saattavat tarkistaa tytöt entistä tarkemmin alueilla, joilla on paljon maahanmuuttajia. Tyttöjen ympärileikkauksiin yritetään - vihdoinkin - Suomessakin puuttua, ja silloin on selkeintä tsekata kaikki, ettei tule turhia puheita.
i kannata ottaa teini poikien kirjoituksia niin tosissaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Meillä ainakin vilkasivat koulussa, th siis. Että onko karvoitusta jne. Ei mitään sisätutkimusta sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö:olen nyt n 11 vuotta ja rintani ei ole oikein yhtään kehittyneet.Minulla se on huono juttu,sillä minun kaverini ovat jo 13 vuotiaita ja kaikilla on jo kohtuu isot rinnat.Siksi on noloa kun käydään esim. suihkussa niin olla ilman rintaliivejä ja suihkussa kaverilla on isot rinnat ja minulla on yhtä litteät kuin pojalla.Mikä auttaa rintojen kasvuun? minulle on kerrottu koulussa että suihkussa käynti auttaa.onko totta?Onko normaalia? ja Onko normaalia lainata esim isosiskon rintaliivejä(topattuja)että rinnat näyttäisi isommilta ja siksi että pojat katselisivat.???
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Kun olin kuudennella luokalla, niin koululääkäri kurkkasi alushousuihin.
Kai ne vaan tarkistaa onko murrosikä käynnistynyt.
Kaikille tehtiin samanlainen tarkistus.
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo taas:Mikä ihmeen ongelma tässä nyt on? Jos tehdään normaali lääkärintarkastus ja vielä äidin ollessa läsnä! Toi housuihin katsominen nyt vaan kuuluu asiaan, ihan niinku vaikka verenpaineen mittaaminen.
Niinku joku sanoikin että voi poikaparat kun niillä ihan kokeillaan kivekset, tytöillä sentään vaan kurkataan. Mitä traumoja ne sitten on saaneet, vai onko kaikki lääkärit kenties pervoja pedofiileja?
Alkuperäinen kirjoittaja poju:Mä oon aina luullut, että tytöillekin tehdään alapään tarkistus, kuten pojille. Tuli aivan uutena tietona, ettei sormia pistetä sisälle?
Alkuperäinen kirjoittaja Maria-Helena:Alkuperäinen kirjoittaja poju:Mä oon aina luullut, että tytöillekin tehdään alapään tarkistus, kuten pojille. Tuli aivan uutena tietona, ettei sormia pistetä sisälle?
pistetäänkö niitä sormia sitte sisälle hä???
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Minä olisin tuon ikäisenä lamaantunut täysin! Ja olisin varmaan antanut häkeltyneenä luvankin, kun en olisi kehdannut kieltääkään. Mutta hävennyt olisin silmät päästäni enkä varmaan ikinä olisi pystynyt siitä edes puhumaan. Olisi ollut tosi kauhea paikka. Onneksi en ole joutunut tuommoiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Maria-Helena:jaa kiveksetkö on tytöilläkin hheee...haaa...heee XD