H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon jostain kuullut että kun hieroo rintoihin oliiviöljyä tai rypsi ja kookosöljykin käy ja menee saunaan niin se auttaisi ainakin. Mutta siinä voi mennä yli kuukausi mutta käy vaan ahkerasti saunassa niin kyllä se siitä. Itekkin oon koittanu sitä ja toimi se ihan hyvin. Mun rinnat kasvo kuppikoon ylöspäin. Joillain on jopa kolme kuppikokoa.pliis!!!vastatkaa. tämä painaa mieltäni. :---((
Jos vaikka kuule suullisesti itse ilmoittaa, että on karvoja?
Olisin luultavasti tuon ikäisenä juossut itkien karkuun. Ei mun alapäähäni ainakaan katsottu kuin vasta 20 vuotiaana kun ekan kerran kävin vapaaehtoisesti gynellä. Ja mitä häikkää noin nuorella alapäässä muka voisi olla? Mulla kyllä tukittiin munat jo vitos luokalla
Juu eipä... Mieslääkäri tutkimassa pilluja on luonnotonta. Uskoo ken tahtoo että mennään "ammattitaidolla"... Tyhmä naiset ei tajua että miestä kiinnostaa se pillu, oli se sitten duuni tai ei... Ehkä vanhemmat pillun sorkkijat alkavat jo turtumaan mutta itse en hyväksy mieslääkäreitä naisille koska se on aina epäammattimaista. Se on vain sinisilmäisten hölmöjen harhaluuloa että tarvii tutkia ihan mitä sattuu...Vaikka olisi ollutkin mies, niin tuskinpa.
Kyllä niitäkin on mun "sinne" ei oo viel katottu enkä vastusta sitä, mulla on siis tarkastus tulossa syysloman jälkeentaitaa olla aika harvassa ne 12-vuotiaat joilla on karvoja ajeltavaksi asti...
minulle on myös aikoinaan tuommoinen tutkimus tehty enkä sitä osaa karseana tai järkyttävänä pitää..