M
Murkku12w
Vieras
Jos mun housuihin yritetää VIELÄ kerran kattoo ,ni tulee turpaa kyllä niin vitun liukkaasti että käy sääliks ,sitä joka mun tussua alkaa ronkkii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä oon nyt kuudenella luokalla ja tänään oli terveyden tarkastus siellä oli vaan paino ja pituus ja ryhti ja ryhdissåä ei tarvinnu otaa ees paitaa pois mut sit se terveydentarkastaja sano et ens vuonna on tarkastus ja kysyin et tarviiks siinä otaa paitta pois nii se san oet kaikki vaateet pitää otaa pois hyi kamala)=
ja katookne oikeesti häpyhuulien väliin ja kosketelee sinne hyi vittu)=
mä en oo mennos!
voiks joku kertoo et katooksne oikeesti sinne !
mä oon nyt kuudenella luokalla ja tänään oli terveyden tarkastus siellä oli vaan paino ja pituus ja ryhti ja ryhdissåä ei tarvinnu otaa ees paitaa pois mut sit se terveydentarkastaja sano et ens vuonna on tarkastus ja kysyin et tarviiks siinä otaa paitta pois nii se san oet kaikki vaateet pitää otaa pois hyi kamala)=
ja katookne oikeesti häpyhuulien väliin ja kosketelee sinne hyi vittu)=
mä en oo mennos!
voiks joku kertoo et katooksne oikeesti sinne !
Jos terska on musta nii kaikki hyvin
Kukaan mihinkään kato, ku sanot, että mee vittuun. Ja otat kameran mukaan. Sulla on oikeus videoida Kaikki, ja sanot heti alussa, että kaikki tulee Youtubeen.
Säästä ittes tulevalle miehellesi. Älä anna kenenkään koskea sinuun.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;25474728:ja ap on sairain ( pedo ?)
Ei todellakaan kuulu normaaliin lääkärintarkastukseen moinen (*makaa selällään , jalat koulussa*) ja suurin osa keskustelijoista on pedoja. Laitoin tämän ketjun poliisille, selvittäköön asiaa
Ja nuoret tytöt: älkää todellakaan uskoko näitä juttuja, lääkärintarkastuksessa ei housuihin katsota !!!
taitaa olla aika harvassa ne 12-vuotiaat joilla on karvoja ajeltavaksi asti... (QUOTE)
just, no mä oon 13v tyttö ja mun karvat alko kasvaa 10-11v, et siitä asti oon niitä (osittain) pois sheivannu. et kyllä näitäkin sun mielestä harvinaisia tapauksia on. ja sheivaan myös kainalot ja jalat, jos nyt välttämättä haluutte tietää. mul oli just tnä alatarkastus kun epäilin hiivaa, mut ei se lääkäri mitään osannu sanoo, et onkse hiivaa vai ei. kävin siis terveyskeskuksessa.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;25474728:ja ap on sairain ( pedo ?)
Ei todellakaan kuulu normaaliin lääkärintarkastukseen moinen (*makaa selällään , jalat koulussa*) ja suurin osa keskustelijoista on pedoja. Laitoin tämän ketjun poliisille, selvittäköön asiaa
Ja nuoret tytöt: älkää todellakaan uskoko näitä juttuja, lääkärintarkastuksessa ei housuihin katsota !!!
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö00;28700605:mä luulen että tää lääkäri on pedari mulle tehtii sama housuihin kurkkaaminen tänä vuonna
MÄ olen vuosimallia -77 ja viidennellä luokalla muistaakseni kurkattiin housuihin onko karvoitusta jo kasvanut, ja varmaan jotain rintajuttujakin katsottin, jos en ihan väärässä ole.
Olen 11 v ja olin 2vk sitten koululääkärillä. Han katsoi alapäätä ja muuta vastaavaa. Se oli melko epämiellyttävää...
Olen 11 v ja olin 2vk sitten koululääkärillä. Han katsoi alapäätä ja muuta vastaavaa. Se oli melko epämiellyttävää...
Rikosilmoitus heti. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea uimapuvun alla oleviin kohtiin. Ei kenelläkään.
Rikosilmoitus heti. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea uimapuvun alla oleviin kohtiin. Ei kenelläkään.