12-vuotiaan tytön lääkärintarkastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-Leena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mun housuihin yritetää VIELÄ kerran kattoo ,ni tulee turpaa kyllä niin vitun liukkaasti että käy sääliks ,sitä joka mun tussua alkaa ronkkii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (:<

mä oon nyt kuudenella luokalla ja tänään oli terveyden tarkastus siellä oli vaan paino ja pituus ja ryhti ja ryhdissåä ei tarvinnu otaa ees paitaa pois mut sit se terveydentarkastaja sano et ens vuonna on tarkastus ja kysyin et tarviiks siinä otaa paitta pois nii se san oet kaikki vaateet pitää otaa pois hyi kamala)=
ja katookne oikeesti häpyhuulien väliin ja kosketelee sinne hyi vittu)=
mä en oo mennos!
voiks joku kertoo et katooksne oikeesti sinne !

mä oon nyt kuudenella luokalla ja tänään oli terveyden tarkastus siellä oli vaan paino ja pituus ja ryhti ja ryhdissåä ei tarvinnu otaa ees paitaa pois mut sit se terveydentarkastaja sano et ens vuonna on tarkastus ja kysyin et tarviiks siinä otaa paitta pois nii se san oet kaikki vaateet pitää otaa pois hyi kamala)=
mä en oo mennos!

Kukaan mihinkään kato, ku sanot, että mee vittuun. Ja otat kameran mukaan. Sulla on oikeus videoida Kaikki, ja sanot heti alussa, että kaikki tulee Youtubeen.

Säästä ittes tulevalle miehellesi. Älä anna kenenkään koskea sinuun.

mä en oo mennos!

No tuskin ne kattoo. Voihan se olla että se terkka vaan pelleili tai sitte tarkotti että pitää ottaa paita pois.

ja ap on sairain ( pedo ?)
Ei todellakaan kuulu normaaliin lääkärintarkastukseen moinen (*makaa selällään , jalat koulussa*) ja suurin osa keskustelijoista on pedoja. Laitoin tämän ketjun poliisille, selvittäköön asiaa

Ja nuoret tytöt: älkää todellakaan uskoko näitä juttuja, lääkärintarkastuksessa ei housuihin katsota !!!

meilä kasilla -terveyskysely -pituus, paino -näkö -kuulo - ryhti -rr, hb -terveysneuonta lisäksi lääkärin terveystarkastus nuorison terveystodistus ysillä -pitus, paino -näkö - ryhti -terveysneuvontä -rokotuskortti

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;25474728:
Ei todellakaan kuulu normaaliin lääkärintarkastukseen moinen (*makaa selällään , jalat koulussa*) ja suurin osa keskustelijoista on pedoja. Laitoin tämän ketjun poliisille, selvittäköön asiaa

Ja nuoret tytöt: älkää todellakaan uskoko näitä juttuja, lääkärintarkastuksessa ei housuihin katsota !!!

No sinusta se poliisille ilmoitus pitäisi laittaa valelääkärinä toimimisesta.
Kunnolliseen murrosikäisen tutkimukseen kyllä kuuluu murrosikä statuksen katsominen, pojilla pitäisi kiveksetkin kokeilla. (Joka vuosi muutamalta murroikäiseltä löytyy kivessyöpä).
Ja minä olen oikeasti lääkäri, ja puoliso on lastenlääkäri, nämä jutut ovat hallinnassa.

taitaa olla aika harvassa ne 12-vuotiaat joilla on karvoja ajeltavaksi asti... (QUOTE)

just, no mä oon 13v tyttö ja mun karvat alko kasvaa 10-11v, et siitä asti oon niitä (osittain) pois sheivannu. et kyllä näitäkin sun mielestä harvinaisia tapauksia on. ja sheivaan myös kainalot ja jalat, jos nyt välttämättä haluutte tietää. mul oli just tnä alatarkastus kun epäilin hiivaa, mut ei se lääkäri mitään osannu sanoo, et onkse hiivaa vai ei. kävin siis terveyskeskuksessa.

Jos rinnat ei kasva ja haluaa isot rinnat niin laita niihin pumpulia... Mun "kaveri" joka on Linda niin se tekee aina sillee et pojat ois kuses siihen...:) Mutta joo.. Mul on isot rinnat;) pojat katelkaas välil tyttöjen RINTOJA!! Plus onko normaalia jos 13 vee haluaisi sänkyyn pojan kanssa:) ta että on poikaystävä jota rakastaa!!<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja lääkäri;25474728:

mä luulen että tää lääkäri on pedari mulle tehtii sama housuihin kurkkaaminen tänä vuonna

Olen 11 v ja olin 2vk sitten koululääkärillä. Han katsoi alapäätä ja muuta vastaavaa. Se oli melko epämiellyttävää...

Oliko se "alapään katsominen" sitä, että sulla oli pikkarit jalassa ja lääkäri kurkisti sinne kun seisot, vain makasitko alasti tutkimuspöydällä jalat koukussa ja alapää paljaana?

Tässä ketjussa menee nimittäin nämä kaksi eri tutkimusta ihan iloisesti sekaisin, ei ihme että teinit on peloissaan!!

Yhteistyössä