huomenta vaan!
täällä on kans ihan turha kuvitella ulos lähtevänsä vaunuilemaan.mittari näyttää -18!
eipä jatkunut meillä nuo pitkän unen yöt. nyt mennään kai taas saman kaavan mukaan että kaks kertaa yöllä poika herää syömään,noin puol 2 ja sit puol 6-puol7 aikaan.ja sen jälkeen ähinää ja lyhyitä unia.oh well... :/ eiköhän tätä tosiaan vielä jaksa.
ja nyt oon taas ottanut tavakseni nostaa poika aamulla mun viereen vielä pikku unille niin on mukavampaa mulle kun saan olla vielä peiton alla ja poikakin vähän rauhottuu
voi hemmetti kun nuo 56cm vaatteet alkaa oleen jo ihan liian pieniä
vaan muutaman kerran on joitakin ihania vaatteita ehditty pitämään,höh
no,jos sitä raaskis taas lindexille ja h&m:lle raahautua joku päivä,ei oikein muun hintaluokan vaatteisiin oo tällä kertaa varaa...
jee äsken postissa tuli ne bumgeniukset!! pitää heti laittaa pesukone laulamaan että saa alkaa testailemaan!
eilen oltiin pitkästä aikaa perhevalmennuksessa, ja oli ihan kivaa vaikka joutuikin kertomaan synnytystarinaa (vieläkin ääni värisee kertoessa
). Vilho nukkui melki koko ajan sylissä rauhallisesti,mutta kun vihdoin oli hereillä ja piti koittaa vauvatusta niin laittoi hanttiin oikein kunnolla! millään ei olisi halunnut olla selällään patjalla joten seurailtiin sit vaan sivusta. tänään ollaan vaipanvaihdoin yhteydessä sitten taas jumppailtu ja juteltu,näyttäis poika tykkäävän =)
huoh kun silmät on ihan ristissä taas...
jahas,ei unet vaunuissa maita,oisko nyt jopa pari minuuttia jaksanut olla yksikseen.no onneks alan harjaantumaan ykskätisenä näppiksen kanssa :kieh: