huhhuh, vihdoin minuutti omaa aikaa!!
Koko päivä ollut aivan hullua rumbaa, Maya ei ole nukunut kuin pari ihan lyhkäistä pätkää (täällä jo iltamyöhä nyt)... nyt mies sai sen vihdoin nukkumaan, mulla oli mennyt jo hermot. Mulla ei kai ole tarpeeks maitoa, kun lapsi raukka on ollut kiukkuinen ja nälkäinen koko päivän. viimeisen syötön aikana päätin kokeilla tuleeko maitoa, ja yritin pumpata enkä saanut kuin 15 ml!! Eli maitoa ei tuu... Outoa kun viime viikolla tuli liikaa nyt on sit kai stressi ja väsymys saanut tänkin aikaseksi. Ei sit muuta kuin korviketta. Lähetin just miehen kauppaan Nan:ia hakemaan... harmittaa jotenkin kun tuntuu että koko imetys tyssää kokonaan jo näin alkuun, ja minä kun olin kuvitellut imettäväni vuoden. Noh, voihan se vielä tästä, jos stressi helpottaa, ja jos vaikka sais nukuttuakin joskus!!
HM: Meillä viime yönä mies taas anteli kokoajan neuvoja kun en saanut Mayaa nukkumaan... alkoi kyllä ärsyttämään kun toinen istui vieressä ja ties kaiken minkä tein väärin!! Joo, ei ne kyllä kaikkea tajua. Mä saan välillä jopa imetysneuvoja. Tosin tuokin kyllä katui ja pyysin aamulla anteeksi.
Ja niin, mulla on usein tosi samanlainen olo kuin sulla. Luulen sen kyllä johtuvan väsymyksestä ja siitä että en saa nukuttua yöllä, ja että ei vaan ole omaa aikaa kun toi meidän pikkuinen ei nuku ja koko päivä menee siihen. Toisaalta paras puhua noista tunteista jonkun kanssa tai vaikka neuvolassa, kun kuitenkin raskauden jälkeinen masennut on yleistä, ja parempi se on hoitaa kun vain kärsiä turhaan.
Apua, se ääntelee taas ja taitaa herätä... eikä mies oo vielä tullut kaupasta korvikkeen kanssa!!
PS täytyy kyllä sanoa että vaikka onkin ollut väsyttävää ja rankkaa niin kyllä toi on ihana pieni tyttö, ja ei voi olla vihanen kun toinen väläyttelee jatkuvasti niin mielettömiä hymyjä!! :heart: