heippa,
tuo pikkujätkä oksens eilen 3kertaa niin et meni vaatteet ja sitterin pehmusteet pesuun. Mutta sitten ei enempää, että oisko ollut oksutautia vai muuta?
Mun vuorokaudessa on tunteja aivan liian vähän!!! Mun tekis mieli olla ulkona ja sisällä yhtäaikaa. Kuopsuttaa kukkamaata ja kasvimaantekelettä, ja toisaalta sisähommat oottaa, ja nuo pojat!
Saatiin pienen päikkäreiden aikaan ulkohommia tehtyä, mutta on taas niin huono päiväuninukkuja; 30minsaa ja aina herää, ei siinä juuri mitään ehdi! Sitten tultiin sisällä poikkeen, tein feta-leipätaikinan (kokeilu), ja innolla ootan tuleeko hyviä. Ja makaroonilaatikon väsäys pitäs alkaa ym.
TALVI on sikäli ihanaa aikaa kun saa hyvällä omallatunnolla käpertyä kotiin, kesällä on tuhat ja yksi hommaa, vaikka ihanaa aikaa onkin! =)
Muuten
luminkakos kyseli jossain välissä että kuinka kesällä, kun vauva istuskelee rattaissa, niin oppii liikkumaan?
Meillä esikoinen, kun oli joulukuun alussa syntynyt, oli AINA kaiken hereilläoloaikansa lämpimällä ulkona ja viltin päällä varjossa köllötteli. Kunhan maa sulaa läpikotasin, niin viltti vaan maahan ja siihen!
Meillä muutens eilen ostettiin ilmapalloja ja esikoinen osaa puhaltaa ite ja on jo kymmenisen palloa pitkin huushollia ja anoppi toi simaa, niin alkaa vappufiiliksiä oleen!
Anzkuli, kyllä teillä leevi on aikanen kukkuja, se on oikeesti rasittavaa kun ja jos toinen kukkuu liian aikasin jo virkeenä. Mä oon aina kärttysimmilläni aamuyöstä, jos joku mun unta häiritsee. Tuo pikkujätkä on kanssa nykyään heräämässä 3-4kertaa yössä ja viimeyönäkin jossain välissä hää oli ihan virkkuna ja mä olin niin silmät ristissä. Ja mua kiukutti!!!
no, nyt on rauhallisempi mieli kun ehdin olla tässä tovin koneella, nyt sitten ois tissille tulokas ja keittiössä taikina oottaa leipojaa. Heippa!!!