tuli vaan mieleen että kuka teillä päättää mitä ruokaa o?
mä USEIN teen just sitä ruokaa mitä tiiän poikien syövän..jos sattumoisin ite en kovin pidä ni oon syömäti :D
senpä vuoksi meillä ei olekkaa koskaa mitää erikois ruokii.. :whistle:
jos syyään ni miten teette?
mä teen mun isän ohjeella eli "vanhoja"/kuivia leipiä,tummaa ja vaaleata sekasin kattilaan jossa hieman vettä.keitän sen puuroksi ja rasva nokareen kans syön :p
meillä olis ens kuus aika kuulon tutkimukseen..puheen viivästymisen vuoksi..
ohjeessa sanottiin että lapsen pitäisi olla melkein unessa tutkimuksen aikana..mites se onnistuu? meillä tuo vajaa 3v aika vilkas ukkeli vaikkei päikkyi oliskaa nukkunu?
mietin tos just että ku en ole "kunnon" talvi haalareit viel ostanu..ja neljälle pitäs ostaa..että meneekö vk puku pitkään jos laitttaa villa tms alle?
ostin iltasanomat ja olin ihan ihmeissäni tosta jutusta..että luunapeista ja tukistuksista joutuvat oikeuteen :o MÄ en pidä hirveenä jos tottelemattomat lapset joskus sais luunapin tai tukistusta..tosin ei niin että hiukset lähtee päästä..
minkäkokoisella ootte käyttäny remun 110cm talvipukua..mietin ku saisin sellasien mun 5,5v pojalle joka nyt about 109cm pitkä.. pojalla nyt käytössä 116cm lassien vk puku ja on siis todella reilu...
tänää hain poikii päikkäristä ni 4v pojalla oli golitsi housut,ulkoiluhousut sekä' ulkoilu takki.ja päällä kurahousut ja kuratakki :o
mä olin toosi ihmeissäni ku poika oli ihan hikinen... toisella pojalla joka eskaris ni oli ihan sopivasti päällä.. musta ihan kauheeta ku nyt jo tumpataan...
ostin nyt pojille kyseiset 2 osaset talvi asut..vaikuttavat hyviltä..materaaali kuulemma vedenpitävää ja saumat teipattu..kalliitkin oli :whistle:
onko kellään ollut?
siis palaa pinna..telkka pitää jatkuvasti ihme vinkunaa..tosi häiritsevää..kyseessä 3v vanha sony laajakuva...
onko toi ny hajoomas..tosin pitäny sitä kuulemma aina..
aamul poikia mun isä oli viemäs pvä kotiin..niin siinä pihalla oleva metalli portti kaatui mun pojan päälle..ei ollut portti kiinni mitenkä..
poikaa ei kuulemma sattunut vaikka oli itku kurkussa ollut..:(
onneks ei pahemmin käynyt,.
pääsisköhän tälläsillä e kupeilla pienennykseen..on meinaa aika painavat ja niska ja hartiat jumissa ja särkee..kauheet painaumat tulee olkaimista .. |O