Pvä kodin pukeutumisesta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poikienäiti

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
1 023
0
36
tänää hain poikii päikkäristä ni 4v pojalla oli golitsi housut,ulkoiluhousut sekä' ulkoilu takki.ja päällä kurahousut ja kuratakki :o

mä olin toosi ihmeissäni ku poika oli ihan hikinen... toisella pojalla joka eskaris ni oli ihan sopivasti päällä.. musta ihan kauheeta ku nyt jo tumpataan lapsi täytee vaatetta ku on vielä reilusti plussa asteita..
 

Yhteistyössä