tänää hain poikii päikkäristä ni 4v pojalla oli golitsi housut,ulkoiluhousut sekä' ulkoilu takki.ja päällä kurahousut ja kuratakki
mä olin toosi ihmeissäni ku poika oli ihan hikinen... toisella pojalla joka eskaris ni oli ihan sopivasti päällä.. musta ihan kauheeta ku nyt jo tumpataan lapsi täytee vaatetta ku on vielä reilusti plussa asteita..
mä olin toosi ihmeissäni ku poika oli ihan hikinen... toisella pojalla joka eskaris ni oli ihan sopivasti päällä.. musta ihan kauheeta ku nyt jo tumpataan lapsi täytee vaatetta ku on vielä reilusti plussa asteita..