REMU KOKOASIAA...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poikienäiti

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
1 023
0
36
minkäkokoisella ootte käyttäny remun 110cm talvipukua..mietin ku saisin sellasien mun 5,5v pojalle joka nyt about 109cm pitkä.. pojalla nyt käytössä 116cm lassien vk puku ja on siis todella reilu...
 

Yhteistyössä