tuli vaan mieleen että kuka teillä päättää mitä ruokaa o?
mä USEIN teen just sitä ruokaa mitä tiiän poikien syövän..jos sattumoisin ite en kovin pidä ni oon syömäti
senpä vuoksi meillä ei olekkaa koskaa mitää erikois ruokii..
mä USEIN teen just sitä ruokaa mitä tiiän poikien syövän..jos sattumoisin ite en kovin pidä ni oon syömäti
senpä vuoksi meillä ei olekkaa koskaa mitää erikois ruokii..