Disney storesta tilaaminen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi

Tuliko tuohon pakettiin vielä UPSilta tms. kuljetusyhtiöltä jotain kuluja, vai oliko ainoat toimituskulut ne Disney Storen ilmoittamat, jotka maksettiin luottokortilla ?
 

Yhteistyössä