jos syyään ni miten teette?
mä teen mun isän ohjeella eli "vanhoja"/kuivia leipiä,tummaa ja vaaleata sekasin kattilaan jossa hieman vettä.keitän sen puuroksi ja rasva nokareen kans syön
mä teen mun isän ohjeella eli "vanhoja"/kuivia leipiä,tummaa ja vaaleata sekasin kattilaan jossa hieman vettä.keitän sen puuroksi ja rasva nokareen kans syön