Syödäänkö teillä leipäpaistia :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poikienäiti

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
1 023
0
36
jos syyään ni miten teette?

mä teen mun isän ohjeella eli "vanhoja"/kuivia leipiä,tummaa ja vaaleata sekasin kattilaan jossa hieman vettä.keitän sen puuroksi ja rasva nokareen kans syön :p
 
heh..mun isä kotosin pohjanmaalta ja niillä kuulemma syötiin :D iskä teki mulle lapsena sitä ja mä kutsuin sitä "sian ruuaksi" :laugh: joskus teen jos jääny ylimäärästä leipää.. itseasias tos äsken iltapalaks vetäsin :D
 
Ällöttävää. Mies syö aika usein. :x Isäni söi myös joskus ja sanoi sitä muistaakseni leipäressiksi. Mies sanoo juurikin leipäpaistiksi. En ole seurannut tarkkaan mitä se siihen laittaa. Ruisleipää ja maitoa ainakin.
 

Yhteistyössä