Tisseistä puheen ollen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mene lääkäriin, siellä mittaavat ja hyvällä säkällä pääset yhteiskunnan piikkiin pienennyttämään nin että itse maksat vain sairaalapäivät.
Mulla yks tuttava käynyt ja kehui kovasti.
 

Yhteistyössä