Hakutulokset

  1. K

    Lapsuutesi suosikkilaulu?

    kake singers tappajahauki - YouTube Tappajahauki- Kake Singers
  2. K

    Kuvailkaahan teidän mukelon pahin uhmakohtaus ja omat fiilikset siitä..

    Meillä tuo 3v ei juurikaan saa raivareita missään muualla kuin kotona. Kehuvat kerhossakin, että on niin rauhallinen ja iloinen tyttö, mutta hiukan muita ujompi. Sitä on todella vaikea uskoa, ettei siellä kerhossa saa kilareita, koska kotona on mun mielestä vähän väliä naama väärinpäin...
  3. K

    Kuvailkaahan teidän mukelon pahin uhmakohtaus ja omat fiilikset siitä..

    Mulla ainakin tällä hetkellä niin puutunut olo, etten tiä mitä tekisin. Siis tuo 3v sai mut niin loppu, etten osaa/jaksa tarttua enää mihinkään toimeen.
  4. K

    Sokeritoukkien myrkytys ja pieni taapero..

    Ompas inhottava tilanne .. varmaankin koittaisin kehitellä tekemistä yhteen huoneeseen ja laitaisin sinne seinien vierustoille lipastot, laatikoita ja jotain muita esteitä, ettei pikkuinen pääsis niitä seinänvierustoja tonkimaan. Ulkoilua vaan enempi ja käymisiä poissa kotoa, vaikka...
  5. K

    Sain 5min sitten käynnistys tabletin.. Nyt pelotta

    Onnea & voimia, sitten alkaakin toisenlainen rumba :)
  6. K

    "Vanhan kansan" sanonnat, uskomukset ja tavat.

    Mamma sanoi aina, että jos veitsi putoaa lattialle, niin on tulossa miesvieraita.
  7. K

    Arvaa paljonko painan / pitäisikö laihduttaa? KUVA

    Oli kyllä joo, muttei mitään ylinäkyvästi kuitenkaan. Ja perse kyllä oli muuhun kroppaan nähden valtava. Kuten pohkeetkin, jotka oli kylläkin lihaksikkaat.
  8. K

    Arvaa paljonko painan / pitäisikö laihduttaa? KUVA

    :D Tää olikin arvaus.. Itse olin sen kokoisena aika "hoikan" oloinen.. ei voi tietää. Kukaan ei uskonut silloin, että oli niin paljon painoa, ei edes lääkäri.
  9. K

    Arvaa paljonko painan / pitäisikö laihduttaa? KUVA

    About 80kg, eikö? Ai niin ja sopusuhtaiselta näytät.
  10. K

    Kotitöistä: Olenko liian ankara kouluikäisille lapsilleni?

    Mun mielestä ihan ok työnjako.. varsinkin kun lukaisin, että tiskikin hoituu koneella :)
  11. K

    Listatkaa parhaat KOMEDIAsarjat kautta aikojen!

    *Spede show *pulttibois *Kummeli *Pulkkinen *Isänmaan toivot *Kumman kaa *Paristo *Ponille kyytiä *Pokka pitää *Lunta tupaan *Benny Hill Show *Mr. Bean
  12. K

    G: Mitä sanot jos lapsesi kaatuu/loukkaa itsensä?

    Yleensä sanon "ohoh " tai "Hupsis, miten kävi" ja mua ärsyttää ihan ketusti kun mies aina sanoo tylysti:"kannataisko hiukan katella miten kävelee ja mihin astuu". Olen odottanut lukkina, koska pääsen kuittaamaan hälle samalla lailla :D
  13. K

    Voiko vieraalle ihmiselle sanoa suoraan mielipieensä tämän toiminnasta?

    Mä olen huomannu, et tosi usea noin 60 mies, "harrastaa" tätä kaikkien keskellä pärkimistä. Usein ne yskii vielä suu ihan auki ja kielikin tulee ulos puuskan aikana. Jos ovat ulkona niin kurlaavatpa viel kunnon klimpin perään. Ällöttävää. Mun mielestä ihmisen ällöttävin erite on räkä.
  14. K

    Voiko vieraalle ihmiselle sanoa suoraan mielipieensä tämän toiminnasta?

    Meinaan vaan, kun olen jo monen monta kertaa törmänny kaupassa tyyppeihin, jotka yskivät ilman, että olis jotain suun edessä!! Hyi saakeli että etoo edes ostaa mitään kun noi tyypit availevat jääkaappien ovia ja lennättävä pöpönsä sinne :mad:
  15. K

    Mikä astiasarja mahtaa olla kyseessä? punavalkopallollinen metallinen sarja?

    :laugh: Ei oo kyllä mitään käryä, mutta jos eteen pompsahtaa, ni laitan tänne viestiä.
  16. K

    Oletko koskaan nähnyt lihavaa naista korkokengissä?

    Olen nähnyt, mut en mitään TODELLA KORKEITA korkoja. Ehkäpä se kertoo siitä, etä lihava ei ole välttämättä tyhmä, niinkuin useimmiten luullaan. Meinaan vaan, et lujillahan se nilkka on kun korkkareilla mennään ylipainon kera.
  17. K

    Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

    Mulla ollut samantapainen sattumus : / mutta pois otettiin saapas ja jalka kuhisi matoja.
  18. K

    Onko normaalia että flunsassa sattuu ja ahdistaa keuhkoihin?

    Viruksen aiheuttama tauti muuntuu helposti pitkittyessään bakteerisiksi.. usein lääkärit määräävät ns. suoja-antibiootin varuiksi, jos potilas on todella tukkoinen ja kuumeilu jatkunut kauan. Tosin keuhkokuume voi olla myös kuumeetonkin.
  19. K

    Mikä astiasarja mahtaa olla kyseessä? punavalkopallollinen metallinen sarja?

    Sarjan nimeä en tiedä, mut KLINGENILLÄ näyttäis olevan samaa kuosia kahvinkeitin ja jotain muutakin :) Kahvinkeitin Millasta laatua on?, -sitäkään en tiä mut hauskasia on.
  20. K

    Ällöttävintä mitä olet joutunut tekemään?

    Elvytin henkilöä joka oli juuri oksentanut.

Yhteistyössä