Oletko koskaan nähnyt lihavaa naista korkokengissä?

  • Viestiketjun aloittaja iidaihmenainen
  • Ensimmäinen viesti
"Felicia"
Mulla on ylipainoa n.30kg ja kyllä mä käytän joskus korkkareita. Korot vaihtelee viidestä kahteentoista senttiin. En ymmärrä miksi en voisi käyttää ja miksi korkkarit ei mahtuisi mun jalkaan.
 
"sss"
[QUOTE="Felicia";25825782]Mulla on ylipainoa n.30kg ja kyllä mä käytän joskus korkkareita. Korot vaihtelee viidestä kahteentoista senttiin. En ymmärrä miksi en voisi käyttää ja miksi korkkarit ei mahtuisi mun jalkaan.[/QUOTE]

Sä vielä mikään niiiiiiiiiin lihava vielä edes ole.. Korothan eivät kestä yli 100kg painoa. Jos kyse on AP:N linkin kuvan kaltaisesta naisesta, niin kyllähän niissä mitoissa on jo jalkakin läskiintynyt.
 
Keittiönoita
Briteissä? Jenkeissä? Noissa maissa myydään erikseen läskeille korkkareita, joissa on leveä lesti ja koron kestävyys suurempi.
Jep, Jenkeissä. Siellä lihavat naiset muutenkin panostavat paljon enemmän ulkonäköönsä kuin Suomessa. Ovat naisellisia, käyttävät kauniita vaatteita - seksikkäitäkin -, meikkaavat huolellisesti jne. Mutta sieltä toki löytyykin kauniita vaatteita jokaiselle vartalolle.
 
tietysti korot
No mä painoin viime talvena reilut 100kg... (pituutta 164cm) eli olen virallisen painoindeksinkin mukaan lihava. Ja kyllä meikäläiseltä löytyvät paritkin korolliset saappaat, toiset on pitkävartiset ja korkoa joku 10cm :)
 

Yhteistyössä