Arvaa paljonko painan / pitäisikö laihduttaa? KUVA

  • Viestiketjun aloittaja GN
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25862450]Sulla oli ilmeisesti paljon lihaksia?
Lähes mahdoton mun uskoa että 164cm ja yli 80kg on "hoikan" oloinen..
Tai edes lähelle hoikkaa.[/QUOTE]
Oli kyllä joo, muttei mitään ylinäkyvästi kuitenkaan. Ja perse kyllä oli muuhun kroppaan nähden valtava. Kuten pohkeetkin, jotka oli kylläkin lihaksikkaat.
 
GN
Painoa oli aamulla punnittaessa 74.4kg. Takana on 7 vuoden säännöllinen salitreeni, joka ei ilmeisesti kuvista niin hyvin välity kun useampikin neuvoi painoharjoittelua :p. Ehkä se näkyy enemmän tuossa edellisen sivun takaa päin otetussa kuvassa. Jaloissa ja vatsan puolella ei kovin paljoa läskiä ole, jaloissa lihakset tekevät tanakan näköiseksi (ja sitä on vaikea pienentää, jos ei vaihda lajia), vatsassakin suurimman pönötyksen tehnee lihakset. Ei siinä ihan hirvittäviä määriä löysää ole... Pitäisi varmaan alkaa harrastamaan lisäksi jotain pilatesta tms jolla saisi vedettyä korsettia paremmin kasaan.

Mitat mulla muutes on ylhäältä alaspäin 98 - 79 - 105 eli näkisin ennemmin x kuin y mallisena. Mutta se kai hämää kun tissit on pienet, niin näyttää tasaisemmalta kuin onkaan.

Kiitoksia arvioista :)
 
Surobz
Sanoisin, että aika tarkkaan 70kg (itse olen 2cm lyhyempi ja olen näyttänyt jokseenkin tuolta 67kg paikkeilla). Ja en olisi itse tyytyväinen (en ollut) tuohon painoon vaan halusin painaa 10kg vähemmän, mutta mikäli sinä olet, niin ei minusta sitten tarvitse laihduttaa. Olet kuitenkin normaalipainon sisällä, eikö vain? Kiinteyttää voisit, niin pömppö ja jenkkikset häviäisivät. :)
 
"vieras"
Painoa oli aamulla punnittaessa 74.4kg. Takana on 7 vuoden säännöllinen salitreeni, joka ei ilmeisesti kuvista niin hyvin välity kun useampikin neuvoi painoharjoittelua :p. Ehkä se näkyy enemmän tuossa edellisen sivun takaa päin otetussa kuvassa. Jaloissa ja vatsan puolella ei kovin paljoa läskiä ole, jaloissa lihakset tekevät tanakan näköiseksi (ja sitä on vaikea pienentää, jos ei vaihda lajia), vatsassakin suurimman pönötyksen tehnee lihakset. Ei siinä ihan hirvittäviä määriä löysää ole... Pitäisi varmaan alkaa harrastamaan lisäksi jotain pilatesta tms jolla saisi vedettyä korsettia paremmin kasaan.

Mitat mulla muutes on ylhäältä alaspäin 98 - 79 - 105 eli näkisin ennemmin x kuin y mallisena. Mutta se kai hämää kun tissit on pienet, niin näyttää tasaisemmalta kuin onkaan.

Kiitoksia arvioista :)
No kyllä on sitten treeni kannattanut, näytät paljon pienemmältä kuin minä ja painan 63kg :D Arvioin ketjussa et olisit ollut 64-66kg. Senteissäkin olet pienempi. Ite olen 158cm.
 
Ajattelin kyllä kun näin tuon kuvan takaapäin, että sulla on aika paljon paremmassa kunnossa kroppa takaapäin katsottuna kuin edestä.
Mun mielestä sun kyllä kannattais salin lisäksi harrastaa aerobista treeniä, kymmenen kiloa rasvaa pois niin pääsee lihakset edukseen :)
 
Viimeksi muokattu:
GN
Varmaan pitäisi lisätä treeneihin lisää aerobista = kaloreita kuluttavaa liikuntaa. Se on vain hankalaa, kun olen "luontaisesti lahjakkaampi" tuossa painojen nostelussa, ja joku crossarin hinkuttaminen on vain niiiiiin tylsää. Juoksemista ei kestä jalat, siihen se runsaahko paino ikävä kyllä vaikuttaa :(.

Pelkällä ruoan vähentämisellä laihduttaminen on taas haastavaa, koska jos on liikaa miinuksiilla -> punttitreeni kärsii ja pelkään että painoa alkaa lähteä lihaksista... Varmaan näiden kahden yhdistelmä + ehkä joku core-tyyppinen ohjattu tunti voisi olla sitten hyvä yhdistelmä, mitä olette mieltä?
 
GN
Ajattelin kyllä kun näin tuon kuvan takaapäin, että sulla on aika paljon paremmassa kunnossa kroppa takaapäin katsottuna kuin edestä.
Mun mielestä sun kyllä kannattais salin lisäksi harrastaa aerobista treeniä, kymmenen kiloa rasvaa pois niin pääsee lihakset edukseen :)
Joo, edestä päin varmaan hämää tuo vatsa, koska se näyttää läskimmältä/isommalta kuin onkaan. Monilla miesbodareillakin tulee se pömppömaha, joka ei ole läskiä vaan isot vatsalihakset :/. Siis toki tässä rasvaakin on päällä, mutta en sixpackia haluaisikaan näkyviin, vaan mielestäni naisella saa/kuuluu olla se sentin rasvakerros vatsassa :). Littemmäksi, niin olisi hyvä :).

Itse olisin tyytyväinen jos painon saisi alle 70kg, koska en kuitenkaan halua esim. selkään tai käsiin enää hirveästi lisää lihaserottuvuutta. Eli muutama kilo pois kyljistä/alaselästä ja muutama tasaisesti muualta niin se olisi minulle ihan hyvä :).
 
Kehokehikko
Itse kyllä tunnistinkin esim. sun reidet lihakseksi! Mullon nääs vähän samanlaiset. Lihas piirtyy esiin oikeastaan sua selvemminkin (ei mielestäni ole mitenkään nättiä, mutta onpahan vääntöä), vaikka en treenaa salilla vaan lähinnä lenkkipoluilla ja hiihtoladuilla.

Ärsyttää kun usein tällaisille suositellaan että reisiä pienemmäksi... No millä ihmeellä lihaksen surkastutat! Nää on nuorena hankittu ja siinä näyttävät pysyvän. Ja joo uin kyllä ja joogaankin jne., mikä VOIS jäntevöittää raajoja.

Ihan hyvä kroppa meillä on. ;) Ainahan tuota treeniä kannatta jatkaa ja monipuolistaa, mutta ei stressiä.

Ja lihaksettomuudesta huutelijoille: Harvassa on se nainen, jonka lihakseti luomukeinoin oikein PIIRTYY esiin. Siinä naiskehossa vaan kuuluu olla sitä rasvakerrostakin.
 
GN
Entäs ihan esim. rasvanpolttona sauvakävely? Jos mahdollista niin aamulla tyhjällä vatsalla 45-60min lenkki.
Sanotaanko näin että ennen klo 14 minusta ei ole mihinkään :D. Àamuheräämiset ovat jo nyt tarpeeksi sanonko mistä, ja lisäinhotusta siihen ei enää kaipaa :p. Salillani on kyllä mahdollisuus sisäpyöräilytunteihin (vastannee spinninkiä), ne varmaan olisivat myös hyvä? Riittäisiköhän pari kertaa viikossa?
 
nurppu
Painoa oli aamulla punnittaessa 74.4kg. Takana on 7 vuoden säännöllinen salitreeni, joka ei ilmeisesti kuvista niin hyvin välity kun useampikin neuvoi painoharjoittelua :p. Ehkä se näkyy enemmän tuossa edellisen sivun takaa päin otetussa kuvassa. Jaloissa ja vatsan puolella ei kovin paljoa läskiä ole, jaloissa lihakset tekevät tanakan näköiseksi (ja sitä on vaikea pienentää, jos ei vaihda lajia), vatsassakin suurimman pönötyksen tehnee lihakset. Ei siinä ihan hirvittäviä määriä löysää ole... Pitäisi varmaan alkaa harrastamaan lisäksi jotain pilatesta tms jolla saisi vedettyä korsettia paremmin kasaan.

Mitat mulla muutes on ylhäältä alaspäin 98 - 79 - 105 eli näkisin ennemmin x kuin y mallisena. Mutta se kai hämää kun tissit on pienet, niin näyttää tasaisemmalta kuin onkaan.

Kiitoksia arvioista :)
Tyypithän täällä ihan v*ttuillakseen kirjoittaa "voisit laihduttaa sieltä ja täältä ja kiinteyttää ennen kaikkea" - ovat kateellisia, tyhmiä tai molempia... Itse näin heti että olet lihaksikas ja hyväkuntoinen.
 
Sanotaanko näin että ennen klo 14 minusta ei ole mihinkään :D. Àamuheräämiset ovat jo nyt tarpeeksi sanonko mistä, ja lisäinhotusta siihen ei enää kaipaa :p. Salillani on kyllä mahdollisuus sisäpyöräilytunteihin (vastannee spinninkiä), ne varmaan olisivat myös hyvä? Riittäisiköhän pari kertaa viikossa?
Heh, oon vähän samanlainen, eli en aamuihmisiä :D ei kyllä rauta nouse mihinkään jos aamulla yrittäis treenaamaan lähtee, muutaman kerran tullu kokeiltua! Mutta kyllähän tuota aerobista voi ottaa muuhunkin aikaan päivästä kuin aamuun. Toiseksi paras sauma aamun jälkeen rasvanpolton kannalta ois heti salitreenin jälkeen, ihan vaikka kuntopyörää polkea. Hiilarit poltettu vähiin salitreeniä tehdessä, niin rasva lähtee palamaan nopeammin :)
 
No justiinsa
Tässä se viimeistään tuli todistettua että peili kertoo totuuden paremmin kuin vaaka. Olen samanpituinen kuin sinä, mutta painan n. 15 kg vähemmän. Ja näytän ihan tuolta, paitsi löllömmältä (ja jalat on tikut). Kyllä kannattais lihastreeni, totta tosiaan (mulla siis).
 
"vieras"
Oho, täytyy myöntää että meni kyllä ihan uusiksi mun mielikuvat miltä vuosikausia salilla treenattu kroppa näyttää..
Keskityt ilmeisesti siihen voimaan etkä niinkään lihasten/kropan ulkonäköön?

Piti ihan mieheltä kysyä kun se salilla näkee enemmän niitä treenaavia naisia, että tuoltako naiset siellä näyttää ja mies oli sitä mieltä että usein paljon kiinteämpiä.. Eli lisää aerobista?

Enkä todella tarkoita pahalla.
 
Kehokehikko
[QUOTE="vieras";25862794]Oho, täytyy myöntää että meni kyllä ihan uusiksi mun mielikuvat miltä vuosikausia salilla treenattu kroppa näyttää..
Keskityt ilmeisesti siihen voimaan etkä niinkään lihasten/kropan ulkonäköön?

Piti ihan mieheltä kysyä kun se salilla näkee enemmän niitä treenaavia naisia, että tuoltako naiset siellä näyttää ja mies oli sitä mieltä että usein paljon kiinteämpiä.. Eli lisää aerobista?

Enkä todella tarkoita pahalla.[/QUOTE]

Öö, no mäkään en tarkoita pahalla, mutta jospa se tosissaan oli vaan YKS salilla vuosikausia treenattu kroppa?

Kehot käyttäytyy ja kehittyy eri tavalla, ihmisillä on eri tapoja ja tavotteita ja kaikkea. Ei kaikki edes halua fitness-pimuiksi, eikä kaikista sellasia tule.

Ei munkaan keho näytä siltä että vaikka juoksen säännöllisesti, mun keho ei vaan ole sellanen. Mulla on lyhyet raajat ja leveä lantio (ihan luidenkin puolesta). Vähän vuodenajasta ja ruokavalioista riippuen lihaksiston päällä on aina myös jonkin verran rasvakerrosta. Eikä se mua haittaa.

Ei silti kannattais mun kropasta vetää johtopäätöksiä pienen ikänsä aerobisia lajeja harrastaneiden kehoista.
 
"vieras"
10kg sais helpostikin tuosta pois. Ja jos ois istuvammat/muotoilevat/samaa sarjaa olevat alusvaatteet niin sekin tekis susta jo ihan erinäköisen. Et varmaan hirveän usein/pitkiä aikoja salilla viihdy tai sit syöt väärin, koska kuvan perusteella tulokset on hyvin hitaita ts. niitä ei ole.
 

Yhteistyössä