hymynaama vaan sulleki.Alkuperäinen kirjoittaja Miesmäinen vartalo;25862373:Menisi varmasti miesten puolella kun saunassa vaan istusekelis tai kasvattas ptikät karvat.
Tää olikin arvaus.. Itse olin sen kokoisena aika "hoikan" oloinen.. ei voi tietää. Kukaan ei uskonut silloin, että oli niin paljon painoa, ei edes lääkäri.no ei lähelläkään! kutosella tai seiskalla alkaa
Ei paljoa tule katseltua kokovartalopeiliin, ei haluta katsoa. Kun on tämmöinen isokokoinen tantta.Mä olen myös samanmittainen ja sotanorsu 85-kiloisena. En usko että ap on likimainkaan niissä luvuissa.
Sulla oli ilmeisesti paljon lihaksia?Alkuperäinen kirjoittaja Känk´ränk´äm;25862410:Tää olikin arvaus.. Itse olin sen kokoisena aika "hoikan" oloinen.. ei voi tietää. Kukaan ei uskonut silloin, että oli niin paljon painoa, ei edes lääkäri.
Onnea onnistumisestasi!Mä olin 85-kiloinen vielä viime kesänä, mutta nyt on suurin osa ylimääräisistä kiloista karistettu pois. Vielä on vähän matkaa jälellä, mutta enää ei ole hoppu, eikä kiirus koska peilikuva on jo ihan ok