Arvaa paljonko painan / pitäisikö laihduttaa? KUVA

  • Viestiketjun aloittaja GN
  • Ensimmäinen viesti
Vaikea sanoa painoa. Mutta laihduttaisin.

Mä olen ihan erimallinen mutta veikkaan, ettei meillä ihan hirmuista painoeroa ole. Sulla on pienemmät jalat ja kapeampi lantio sekä pienempi takapuoli...joten taidat painaa kuitenkin mua vähemmän.

Villi veikkaus on 62 kg.
 
[QUOTE="iso";25862348]Meikä painaa 85kg ja olen saman pituinen, ja paljon massavampi olen. Ei ap voi painaa kui vähä päälle 70kg korkeintaan![/QUOTE]

Mä olen myös samanmittainen ja sotanorsu 85-kiloisena. En usko että ap on likimainkaan niissä luvuissa.
 
"vieras"
aika pahasti tuntuu monella menevän painoveikkaus. Mä olen ap:ta tasan 10 cm pidempi ja painan ton 83 kg. Ja mä olen läski, selviä makkaroita. Joten jos ap painaisi sen reilu 80 kg, olisi kunnon makkarat. Veikkaukseni on, että vähän vajaa 70 kg.
 
"Pölö"
Mäki sanoisin jotain 63-65kg. Iha normaali oot.. Ei musta tarttis laihduttaa, itekki viihdyin nois lukemis. Mutta, kiinteyttää vois kyllä, käsiä ja jalkoja, lihaksia ei juurikaan näy.. :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Känk´ränk´äm;25862410:
:D Tää olikin arvaus.. Itse olin sen kokoisena aika "hoikan" oloinen.. ei voi tietää. Kukaan ei uskonut silloin, että oli niin paljon painoa, ei edes lääkäri.
Sulla oli ilmeisesti paljon lihaksia?
Lähes mahdoton mun uskoa että 164cm ja yli 80kg on "hoikan" oloinen..
Tai edes lähelle hoikkaa.
 
[QUOTE="iso";25862439]Ei paljoa tule katseltua kokovartalopeiliin, ei haluta katsoa. Kun on tämmöinen isokokoinen tantta.[/QUOTE]

Mä olin 85-kiloinen vielä viime kesänä, mutta nyt on suurin osa ylimääräisistä kiloista karistettu pois. Vielä on vähän matkaa jälellä, mutta enää ei ole hoppu, eikä kiirus koska peilikuva on jo ihan ok :)
 
"joo"
Näytät musta sellaselta, joka on harrastanut paljon liikuntaa ja sitten vähän lihonnut. Oikeen terveen näköinen oot. Normaalipainoisen oloinen. Ihokin näyttää tosi kimmoisalle. Mun mielestä ei tarvi ees kiinteyttää.

Jos jostain haluat kaventua, niin vatsaa vois koittaa saada litteämmäksi. Saisit sillä vähän vyötäröä, kun muuten on aika A-mallinen kroppa.
 
Kfkdö
Ap kerro jo.

Mä täällä joskus näytin kuvan edestä, arviot olivat 50-55kg :eek: no edestäpäin näytiinkin silloin ehkä sen painoiselta kun pieni vyötärö. Takaapäin arvio olikin aivan eri :D
 
GN
Ainakin arvioskaala on aika laaja :D. Yksi veikkasi jo mieheksikin, joka oli kyllä aika hyvin! Odotellaan vielä hetki arvioita, kerron oikeat arvot vartin sisään ennen nukkumaan menoa :). Tässä vielä kuva takaapäin, jos se helpottaa arvioita:

 

Yhteistyössä