Hakutulokset

  1. Mutku

    pitkästä aikaa..

    Moooi! Mitäs tänne kuuluu? Harvemmin tulee käytyä lukemassa enää täällä..joskus noi otsikot vain. Vieläkö täältä löytäisi "tuttuja"? :D
  2. Mutku

    Marika73

    tyhjääppäs yksityisviestejä!!!
  3. Mutku

    mitä sulle kuuluu just ny?

    pas.kaa... esikoista on eilen kiusattu koulussa. tässä oottelen että saan opettajan kiinni. muuten oottelen viikonloppua. päästään kattomaan mummua joka on ollu kaks viikkoa kuntoutuksessa. :)
  4. Mutku

    Koulussa ei pestä käsiä!

    Jos ei oikeesti saa pestä koulussa niin minä laittasin jotain näitä kaupasta saatavia kosteuspyyhkeitä lapselle mukaan.
  5. Mutku

    Helmin siskolle nimi?

    Hilla.
  6. Mutku

    kääretorttuun mustikasta täyte?

    minäki tekisin ihan normi rahkan ja sillä täyttäsin :p
  7. Mutku

    Halpoja ruokia pinoon!

    upsis
  8. Mutku

    Partylite konsultiksi? Tai joku muu?

    mä ainakin tykkään olla pl konsultti. esittelyjä en nyt kovin hirveesti pidä.. 1-4 per kuukausi on nyt ollut.
  9. Mutku

    Itkeekö lapsenne peräänne päivähoidossa?

    meillä on vasta alkanut hoito, kolmas päivä menossa. eka päivänä ei itkenyt ja nyt kaksi aamua takana jolloin on itketty. :( mutta viime syksynä tää itkuisuus sitten loppui alta viikon kumminkin..
  10. Mutku

    Sain kutsun partylight- kynttiläkutsuille

    joo jos sieltä löytyy suksivoiteen tuoksuista niin ilmotahan tänne niin nuuhkasen itsekkin sitä. siellä on nyt tammikuussa hyviä tarjouksia mun mielestä.. tarvii toki pohjaostoksia 15 euroa mutta ostaa vaikka kyntilöitä sillä ensin. nautihan kutsuista!
  11. Mutku

    Sain kutsun partylight- kynttiläkutsuille

    eihän sieltä ole pakko tilata. jos raskit ja haluat ennen kaikkea niin ostat vaikka halvinta. tuikkivat 10,20. ja tuotteita saat ilmaiseksi kun pidät omat partylite kutsut.. myynnin mukaan lasketaan sinulle hyvitys. :)
  12. Mutku

    ikävä on...

    juu aika parantaa ja muistot jää. ja niitä välillä on muisteltu hymyssä suin. vaan välillä se kauhea suru siitä ettei isää enää koskaan täällä näe tulee päälle ja olo on silloin kauhea. ketäänhän me ei täällä saada pitää loputtomiin.. mutta kun niin pian jo joutui lähtemään. omaa syytään kun...
  13. Mutku

    ikävä on...

    ei meinaa tulla uni silmään.. päässä pyörii kaksi vuotta sitten tapahtuneet asiat. isän kuolema. tänään tulee kaksi vuotta siitä ku elvytettiin isää mutta hän meni pois.. päivällä ajettiin hautausmaan ohitte ja vanhimman pojan kanssa itkettiin niin kovasti. sattuu vieläkin. välillä on paljon...
  14. Mutku

    Pinotaanko ajantappo linkkejä?

    mä oleskelen pelikone.fi sivulla pelaillen kaiken maailman älyttömiä pallo pelejä.. ja facebook. tuolla kiroilevasiili.fi sivustolla on ihania sarjiksia mm.
  15. Mutku

    Onko sinulla sydän ystävä?

    Mun sisko ja serkku tyttö. Ja mies tietysti ekana. Nää on ne kolme joihin voi luottaa varmasti. :heart:
  16. Mutku

    KEITTIÖ KUVIA!!

    nää on niin ihania nää keittiö pinotukset.. *haaveilee vaan uudesta keittiöstä* :/
  17. Mutku

    Mä päätin just että alan ostamaan vaan Pentikkiä!!

    Minäki tykkään Pentikin tuotteista. Ja olen (asun) aika onnellisessa asemassa Pentikin tehtaaseen ja myymälän asemaan nähden. :D
  18. Mutku

    Tulikin sitten ihan toisenlainen Joulu.......

    osanottoni :hug: :hug: :'(

Yhteistyössä