Onko sinulla sydän ystävä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mieheni.
Hyvin empaattinen, hauska ja laittaa aina mut ja vauvan kaiken edelle * huom: en käytä sitä ominaisuutta hyväksi rasittamalla miehen loppuun* Ikää reilusti yli mun 31v...
Luotan mieheen 100%. Hän ei ole koskaan vetänyt mattoa altani edes "vahingossa".
Olemme asuneet jo yhdessä vuodesta 2002 kesä.
 
Miä
On. Aivan ihana ihminen, minua 27 vuotta vanhempi luokkakaveri. Empaattinen ihminen joka oikeasti välittää muiden hyvinvoinnista. Jos maailmassa olisi enemmän hänenlaisiaan ihmisiä niin täällä olisi paljon parempi olla =) Nainen, 52-vuotias. Erittäin älykäs ja tarkkanäköinen, ei lauo totuuksia vaan osaa kommentoida asioita järkevästi.
 
Tosin likkakamujen tukea en oo koskaan aikuisiällä tarvinnu :-o.. en muista sellaisia huolia sitten opiskelusydänsuruiän että olisin tarvinnut olkapäätä. Silloin tuki mun paras likkakamu ja en epäile etteikö muutkin läheiset olisi olleet täytenä tukena.


Yksi "todellinen" ongelma oli aikuisiällä. Mutta ei siinä auta se jos itken jonkun olkapäähän joka olisi vain surrut puolestani. Monesti ihmisten ongelmat on sen verran kovia ettei siihen itku paljoa auta. Raha tai "valta" auttaa useammin :D eikä pään silittely!!
 
Hörö
Sori pilkunviilaus, mutta se on sydänystävä :)
On mulla, mies ja paras ystäväni (nainen, saman ikäinen kuin minä, 33 v.)Ystäväni on luotettava, tosi rehellinen, ei teeskentele, lämmin, empaattinen.Hän on viisas ja älykäs ja niin ihanteellinen arvoissaan, että kysyn häneltä monesti mielipidettä ja otan onkeeni neuvoistaan. Riitelemme tosi harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa jos sitäkään.
 
Oma mies, ainut ystäväni. :heart: Lämmin, hyväsydäminen, viisas, erittäin kärsivällinen ja epäitsekäs, luotettava, rehellinen, kunnioittaa ja välittää muista ihmisistä ja luonnosta. Ikää 27v.
 
NT
Kyllä on yksi sydänystävä :) Olemme tunteneet ihan varhaislapsuudesta saakka, käyneet koulut yhdessä ja asuneet kimppakämpässä. Hän on minulle se sisko jota minulla ei ole. Edes nykyinen pitkä välimatka ei haittaa. Ikää 36v.

 

Yhteistyössä