Partylite konsultiksi? Tai joku muu?

en
konsultteja paljon.. ei kannata enään.. itse olin mutta lopetin menekin takia.. tai no riippuuhan se mihinkä päin suomea konsultiksi ryhtyisi.
pääkaupungissa on monia konsultteja..eikä ole menekkiä.. jossain syrjemmässä saattaisi itsekkin menstyä.
 
itse aloitin juuri partylite-konsulttina. Syyt miksi aloitin, ei ole se, että pitäis rahoille päästä vaan että saan omaa aikaa, itsevarmuutta, rohkeutta ja tavata uusia ihmisiä. Ei ole vielä kokemusta, kuinka helposti saa kutsuvarauksia ja tuotteita myydyksi, mutta kun se ei mulla pääasia tässä ole ollenkaan, mutta kuulopuheista päätellen melko helposti.
 
hihi
No ei siinä kyllä rahoille pääse helpolla. Kalliita ovat. Mutta saapahan itelle halvalla tuotteita ja sit niitä pursuaa kaikki kaapit ja laatikot, kun aina tulee jotain ihanaa, mikä on pakko saada :) Jatkokutsuja ei mun mielestä kovin helpolla saa, tietty riippuu täysin tyypeistä, kenelle meinaa myydä.

Keski-ikäiset rouvat ovat äärimmäisen hyviä asiakkaita, kun rahaa on ja tykkäävät sisustaa. Tällainen yleistys.
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
No ei siinä kyllä rahoille pääse helpolla. Kalliita ovat. Mutta saapahan itelle halvalla tuotteita ja sit niitä pursuaa kaikki kaapit ja laatikot, kun aina tulee jotain ihanaa, mikä on pakko saada :) Jatkokutsuja ei mun mielestä kovin helpolla saa, tietty riippuu täysin tyypeistä, kenelle meinaa myydä.

Keski-ikäiset rouvat ovat äärimmäisen hyviä asiakkaita, kun rahaa on ja tykkäävät sisustaa. Tällainen yleistys.
Ei party litellä saa itse ytään halvemmalla tuotteita.Kaikesta pitää maksaa yhtä paljon kuin asiakkaatkin.Samoin tarjoustuotteista maksaa saman kuin asiakkaat.
 
konsultti
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
No ei siinä kyllä rahoille pääse helpolla. Kalliita ovat. Mutta saapahan itelle halvalla tuotteita ja sit niitä pursuaa kaikki kaapit ja laatikot, kun aina tulee jotain ihanaa, mikä on pakko saada :) Jatkokutsuja ei mun mielestä kovin helpolla saa, tietty riippuu täysin tyypeistä, kenelle meinaa myydä.

Keski-ikäiset rouvat ovat äärimmäisen hyviä asiakkaita, kun rahaa on ja tykkäävät sisustaa. Tällainen yleistys.
Ei party litellä saa itse ytään halvemmalla tuotteita.Kaikesta pitää maksaa yhtä paljon kuin asiakkaatkin.Samoin tarjoustuotteista maksaa saman kuin asiakkaat.
Saapahan, esittelytuotteet -40% ja nehän jää sulle sit eli konsultti saa ne siis alella.
 
toinen konsultti
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
No ei siinä kyllä rahoille pääse helpolla. Kalliita ovat. Mutta saapahan itelle halvalla tuotteita ja sit niitä pursuaa kaikki kaapit ja laatikot, kun aina tulee jotain ihanaa, mikä on pakko saada :) Jatkokutsuja ei mun mielestä kovin helpolla saa, tietty riippuu täysin tyypeistä, kenelle meinaa myydä.

Keski-ikäiset rouvat ovat äärimmäisen hyviä asiakkaita, kun rahaa on ja tykkäävät sisustaa. Tällainen yleistys.
Ei party litellä saa itse ytään halvemmalla tuotteita.Kaikesta pitää maksaa yhtä paljon kuin asiakkaatkin.Samoin tarjoustuotteista maksaa saman kuin asiakkaat.

Kyllä mä vaan saan normihintaset alennuksella? :)

 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja konsultti:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
No ei siinä kyllä rahoille pääse helpolla. Kalliita ovat. Mutta saapahan itelle halvalla tuotteita ja sit niitä pursuaa kaikki kaapit ja laatikot, kun aina tulee jotain ihanaa, mikä on pakko saada :) Jatkokutsuja ei mun mielestä kovin helpolla saa, tietty riippuu täysin tyypeistä, kenelle meinaa myydä.

Keski-ikäiset rouvat ovat äärimmäisen hyviä asiakkaita, kun rahaa on ja tykkäävät sisustaa. Tällainen yleistys.
Ei party litellä saa itse ytään halvemmalla tuotteita.Kaikesta pitää maksaa yhtä paljon kuin asiakkaatkin.Samoin tarjoustuotteista maksaa saman kuin asiakkaat.
Saapahan, esittelytuotteet -40% ja nehän jää sulle sit eli konsultti saa ne siis alella.

Niin ne saa mut et muuta.
 
Jos tiedät yirttäjyydestä jotain niin sit partylite on hyvä. En tiedä nykypäivänä mutta sillon kun mä olin niin toimittiin omalla toiminimellä ja ihmiselle joka ei tiennyt yrittäjyydestä mitään se oli hankalaa kun piti maksella veroja ja täytellä yrittäjä veroilmotuksia. Sillon liian vaikeeta mun piku päälle, enää ei olisi :) Partylitekonsulttina et saa markkinoida itseesi muuta kun suullisesti ja mun mielestä koko touhu oli kauhean hankalaa... Tupperi ja meikkien myynti helpompaa.
 
konsultti


Ei party litellä saa itse ytään halvemmalla tuotteita.Kaikesta pitää maksaa yhtä paljon kuin asiakkaatkin.Samoin tarjoustuotteista maksaa saman kuin asiakkaat.[/quote]

Saapahan, esittelytuotteet -40% ja nehän jää sulle sit eli konsultti saa ne siis alella.[/quote]


Niin ne saa mut et muuta.[/quote]


Saathan sä kaikki kynttilät ym. tuotteet, kun vaan tilaat sillä -40% hinnoilla eli esittelytuotteiksi. So simple :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Saapahan, esittelytuotteet -40% ja nehän jää sulle sit eli konsultti saa ne siis alella.

Niin ne saa mut et muuta.[/quote]

Kyllä saa ihan kaikkea.


Konsultti saa tilata itselleen tavaraa alennuksella. Et taida itse olla konsultti, kun et tiennyt?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ystävä- ja tuttavapiirin hyväksikäyttöä ja raivostuttavaa tarpeenluomista. Koskee kaikkea pitäisitkö kotikutsut -systeemejä.
Samaa mieltä! Itse olen liian "nössö" ja en saa ponnekkaasti sanottua, että ei! Joten nytkin minua on yksi konsulentti ahdistellut kuukausia, että "joko sinä nyt ne kutsut pitäisit" ja minä aina jollakin verukkeella olen siirtänyt asiaa eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ystävä- ja tuttavapiirin hyväksikäyttöä ja raivostuttavaa tarpeenluomista. Koskee kaikkea pitäisitkö kotikutsut -systeemejä.
Samaa mieltä! Itse olen liian "nössö" ja en saa ponnekkaasti sanottua, että ei! Joten nytkin minua on yksi konsulentti ahdistellut kuukausia, että "joko sinä nyt ne kutsut pitäisit" ja minä aina jollakin verukkeella olen siirtänyt asiaa eteenpäin.
Mä taas tykkään hirveästi emänöidä erilaisia kutsuja :) Mulla vaan kaikki konsulentit kadonneet kun ovat saaneet lapsia.
 
Kaveri on ollut vähän aikaa, mutta lopetti, juuri tuon kutsujen saamisen vaikeuden takia. Tai kertoili se muuutakin huonoa, mm. mitä tässäkin jo tuli esille.
Itsellä ainakin tuo Kotigastronomi on toiminut hienosti. Olen ollut monessa mukana, mutta tämä on kyllä paras - ainakin mulle. Ei velvoitteita mihinkään suuntaan, eli saa tilata sillon kun tarvii tai tilauksia tulee ja tuotteet kun on päivittäisiä kulutustuotteita, niin saat myytyä samaa maustetta moneen kertaan samalle asiakkaalle, päin vastoin, kuin jotain kynttiläsomistetta tai kippoa... ;) Tästä enemmän tuolla perhe ja työosiossa ekassa ketjussa ( "Ketju jälleenmyyjille" ) ja y:llä tai meilillä vielä tarkemmin, jos asia kiinnostaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ystävä- ja tuttavapiirin hyväksikäyttöä ja raivostuttavaa tarpeenluomista. Koskee kaikkea pitäisitkö kotikutsut -systeemejä.
Samaa mieltä! Itse olen liian "nössö" ja en saa ponnekkaasti sanottua, että ei! Joten nytkin minua on yksi konsulentti ahdistellut kuukausia, että "joko sinä nyt ne kutsut pitäisit" ja minä aina jollakin verukkeella olen siirtänyt asiaa eteenpäin.
Mää olen onnekseni alusta asti sanonut, että älä kuvittelekaan. Ja sanonut, että älä kuvittele mun ilmaantuvan kutsuillekaan, koska en tilaa mitään ja en halua tulla "vain istumaan iltaa tilaamatta mitään", koska tilaaminen sielä on pääpointti on ja siihen pyritään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Ystävä- ja tuttavapiirin hyväksikäyttöä ja raivostuttavaa tarpeenluomista. Koskee kaikkea pitäisitkö kotikutsut -systeemejä.
Nyt kun vähän näitä aiheeseen liittyviä ketjuja olen selaillut niin.. sä vastaat ihan joka ketjuun tuon saman. On tainnut sun piireihisi osua sitten henkilö, joka tyrkyttämällä tyrkyttää tuotteita. Edelleen mun mielestä kutsujen pääpointti on se, että näkee niitä ystäviä ja sukulaisia, usein kun se kylään kutsuminen jää aina puheeksi vain. Monesti törmää kaupassa tuttuihin, puhutaan että niiiin kun pitäis nähdä, sitten se kumminkin jää. Ja omilla kutsuilla ainakin pääasia ei ole se esittely, vaan sen esittelyn jälkeen tapahtuva kanssakäyminen vieraiden kanssa, ne tilaa ketkä tahtoo jotain eikä ketään kytätä siinä että tilaako se nyt vai ei..
 

Yhteistyössä