Hakutulokset

  1. Ä

    Toi poika on NIIN fiksu (2v3kk)

    Juu, muistuttaa ihan ikäistään automiestä. Varmasti olette lukeneet paljon kirjoja, kun tarinoita veistelee. Hieno homma! Jatkakaa samaan malliin! Mutta sen verran muistuttelen, että ei vanhempien rakkaus voi olla poikkeuksellisten ominaisuuksien rakastamista, vaan kokonaisvaltaista rakkautta...
  2. Ä

    pinotaanpas kaikki vm2002 lapsukaiset=)

    poika 5.12 2002
  3. Ä

    Tapaamisia Hyvinkäällä

    olen 43v ja poika 01/05,olenko liian vanha tänne?
  4. Ä

    Pikkusisko/veli

    Kuopus on nyt 1 1/2-vuotias (onpa aika kulunut nopeasti) ja haluaisin hänelle vielä sisaruksen.Miehen mielipide on ehdottomasti EI.Mutta.... isompiin sisaruksiin on ikäeroa 17- ja 21-vuotta.Itselläni on seuraavaan sisarukseeni ikäeroa 22v. ja olen aina kaivannut siskoa/veljeä joka olisi...
  5. Ä

    Uhmaikä

    Meillä tyttö 1v9kk uhmaa ihan kamalasti. Joka asiassa. Yritän keplotella, kuten "ilpukka" keksimällä jotain kivaa mihin tyttö kiinnittäis huomionsa, mutta joskun sekin tuntuu niin raskaalle, kun saa miellyttämällä miellyttää toista ja olla aina keksimässä jotain. Eikö elämä muka suju ilman...
  6. Ä

    vauva 45-vuotiaana?

    Kiitos nimimerkille "Marutzella",kaunis ja mieltäni lämmittävä kirjoitus!Ja näille jotka epäilevät yli 40-vuotiaiden äitien jaksamista ym.Lukekaapa VAUVA-lehti 1/2006,siinä on vähän enemmänkin yli 40-vuotiaita äitejä,jopa 45-vuotiaita ensisynnyttäjiä!!!
  7. Ä

    Montako meitä 40+ikäisiä täällä käy

    Minä melkein 43v.(KÄÄK!) ja poika melkein 1v.Perheessä myös kaksi täysi-ikäistä lasta ja kaikkien lasten isä.Mutta minähän täällä aina satunnaisesti piipahtelen. Nykyään vähän harvemmin,en jaksa jatkuvasti lukea jonkun valitusta niistä jotka tekevät lapsia yli 40-vuotiaina.Itse tunnen olevani...
  8. Ä

    synnyttämäänkö... pöh!

    Kävin ä-polilla toissapäivänä, rv 36 tasan, vauvan kasvukontrollissa. Minulla on raskausdiabetes ja vauva oli hieman viikkoja suurempi kuulemma, 2900g. Sisätutkimuksessa olin reilusti sormelle auki ja kanavaakaan ei enää oikeastaan jäljellä. Lääkäri sanoi, että kohdunsuulla on kypsä tilanne ja...
  9. Ä

    lapsen kiukkuisuudesta ja uhmasta

    Meillä tyttö 1v2kk ja on rumasti sanottuna "aivan kamala" tapaus! Ei tottele vaan tekee juuri sen mikä on kielletty. Ja nauraa päälle tai juoksee karkuun jne. Oon menettäny viime viikkoina hermoni triljoona kertaa ja ei näytä asiat parempaan päin olevan menossa, päinvastoin. Jokapäivä keksii...
  10. Ä

    Kirjekaveria tai ulkoiluseuraa

    kaipailee ihan tavallinen 42-vuotias äiti-ihminen etelä-suomesta läheltä hämeen lääninrajaa.Kaksi aikuista lasta ja 9kk ikäinen vauva löytyy perheestä aviomiehen ja parin koiran lisäksi.Äitiysloma loppuu juuri ja pelkän peruskotihoidontuen kanssa olisi tarkoitus jäädä kotii centtejä...
  11. Ä

    olen yrittänyt löytää kirjekaveria

    [vieras] VS: olen yrittänyt löytää kirjekaveria Lainaa viestiä Täällä 42-vuotias äiti,asun etelä-suomessa/hämeenläänin rajalla.Lapsia kolme,vanhin 21v,keskimmäinen melkein 18v. ja nuorin 9kk .Olen ainakin mieleltäni nuori/nuorekas (ulkomuoto tosin jo rapistunut).Olisi kiva kirjoitella...
  12. Ä

    olen yrittänyt löytää kirjekaveria

    Täällä 42-vuotias äiti,asun etelä-suomessa/hämeenläänin rajalla.Lapsia kolme,vanhin 21v,keskimmäinen melkein 18v. ja nuorin 9kk .Olen ainakin mieleltäni nuori/nuorekas (ulkomuoto tosin jo rapistunut).Olisi kiva kirjoitella samanikäisten äitien kanssa ,aina kun aikaa liikenee.Ulkoiluseurakaan ei...
  13. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    Ensinnäkin kiitos "viiden äidille" lohduttavista sanoista.Uiminen onnistuu kyllä luonnon vesissä,mutta olen niin allerginen kloorille etten voi käydä edes uimahallissa,saatika sitten uida.No positiivisia puolia tässä on onneksi edes se ettei paino enää nouse. :) [b]
  14. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    Tässä lievästi onneton ylipainoinen äiti.Olen 174cm ja 99kg.Ennen raskautta olin tiukalla diabeteksen tasapainotuksella=20kg painoa lisää.Raskauden aikana ei tullut kuin 6kg.Mutta imetys ei sitten sujunutkaan,kohtutulehduksen vuoksi saamieni vahvojen antibioottien vuoksi maidontulo loppui...
  15. Ä

    1- vuotias uimahalliin?

    Tottakai voi! Tultiin juuri äsken itse polskimasta hieman reilun 1 vuotiaan kanssa ja hauskaa oli. Me käymme uimassa vain kun lastenaltaassa on lämmitetty vesi, eli pari kertaa viikossa. Silloin se on 31-33 asteista. Ei ole ainakaan lapsi vielä "valittanut" että paleltaa ja isi ja äitikin...
  16. Ä

    1,5 vuotiaan talvikengät

    Meillä lähti kaupasta mukaan 1-vuotiaalle goretex-kengät. Vaikuttu huippuhyviltä, hintakin aika suolainen 65?. Kokoa oli vähän vaikea valita, kun ei siitä päältä tunne missä varpaat on. Mittataulukko näytti kokoa 21, mutta hiki päässä piti vääntää jalkaan. Otettiin sitten koko 22 niin mahtuu...
  17. Ä

    Lapsen koti...

    \ Tätä peesaan minä. Lapset juuri usein tekevät niin, että levittävät vaikka jonkun huoneen täyteen leluja ja kun homma on tehty ja leikki leikitty, ei sinne huoneeseen enää viitsitä mennä kun ei sekaan mahdu ja lelut hujan hajan. Kun taas yhdessä huone siivotaan, niin uusi leikki alkaa ja on...
  18. Ä

    Korvatulehduksesta vielä...

    En oikein itse myöskään aina tiedä pitäisikö lapsi viedä lääkäriin vai ei. Meillä ei ole ollut korvatukehduksia *koputtaa puuta*, mutta flussaa ja räkätautia nyt syksyllä yhtenään. En kuitenkaan ole vienyt lääkäriin vaan "lääkinnyt" kotona ja kotikonstein. Pitäisikö siis viedä varmuuden vuoksi...
  19. Ä

    maito asiaa...

    Heitän aina kaikki juomat mukista jos eivät ole kelvanneet. Sinne menee kuitenkin ruokaa ja muuta. Sama homma pullosta juodessa. Laitan mukiin enintään 20ml juotavaa, oli se mitä tahansa ja harvoin etes se määrä menee. Jos menis enemmän niin sittenhän sitä helposti lisää.

Yhteistyössä