Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
mami 84
no niin puntarilla tuli kuitenkin käytyä vaikka ei olis huvittanu :snotty:
ja plussaahan sieltä tuli niinkun arvelinkin :ashamed: plussaa tuli 500g
ei nyt aivan maailman loppu vaikka lähellä onkin :attn: :)
mut lupaan ja allekirjoitan tässä nyt että tällä viikolla ei tuu plussaa vaan pitkä miinus :) :whistle:
katotaan nyt kuinka käy. ainakin rupeen käveleen poijan kans lenkkejä enemmän. B)
sekin kerta tuos laihtuu aivan silmis kun on oppinut nostamaan ittensä konttaus asentoon ja nykii ees taas =) :D
no mutta nyt vaan potkua #&%£$!* ja menoksi :attn:
 
ollu näemmä monilla vähän rankaa punnitus..
:hug:
:hug:
:hug:
:hug:
kaikille ja tsemppiä ens viikkoon... =)

Mä täs odottelen menkkojen tuloa...jospa ei tuliskaan...
=) (=toiveajattelua... :ashamed: )
 
jipiiiiii!!!! vihdoinkin sain kirjauduttua!!! jes! eli olen entinen mami 84..
kauan se kestikin kone aina jotenkin "heitti" mut pois kun yritin kirjautua!

mut oli mulla asiaakin:
eli kun eilen puntari näytti että viikossa olisi tullut 500g lisää niin tänäänpä näytti että viikossa ja yhessä päivässä olisikin lähtenyt 200g ei paljon mutta parempi kuin tuo 500g plussa. eli eilen painoin 75.8 ja tänään 75.1
aika hyvin päivässä eikö ;) :whistle: nesteet vissiin heittelee...
:wave: :wave: :wave:
 
Ensinnäkin kiitos "viiden äidille" lohduttavista sanoista.Uiminen onnistuu kyllä luonnon vesissä,mutta olen niin allerginen kloorille etten voi käydä edes uimahallissa,saatika sitten uida.No positiivisia puolia tässä on onneksi edes se ettei paino enää nouse. :)
 
:wave: Nyt tämä laihduttaja tarvitsee kipeästi "kohtalotovereiden" APUA! :'(
Miten saan itseäni niskasta kiinni ja uutta intoa pisteiden laskemiseen?!? :headwall:
Lauantaista asti olen syönyt ns. normaalisti ja oloni on ahdistunut + vessassa pitää koko ajan rampata, kun maha on ihan sekaisin... :( Joka aamu aloitan pisteiden laskemisen ja sitten itsehillintä pettää ajatellessani ruokaa ja ahdan itseni ihan täyteen herkkuja tai vaan ihan tavallista ruokaa. :ashamed:
Meikä tarvitsisi nyt todella ISON POTKUN persauksille! :LOL: :LOL:
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 14:40 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Nyt tämä laihduttaja tarvitsee kipeästi "kohtalotovereiden" APUA! :'(
Miten saan itseäni niskasta kiinni ja uutta intoa pisteiden laskemiseen?!? :headwall:
Lauantaista asti olen syönyt ns. normaalisti ja oloni on ahdistunut + vessassa pitää koko ajan rampata, kun maha on ihan sekaisin... :( Joka aamu aloitan pisteiden laskemisen ja sitten itsehillintä pettää ajatellessani ruokaa ja ahdan itseni ihan täyteen herkkuja tai vaan ihan tavallista ruokaa. :ashamed:
Meikä tarvitsisi nyt todella ISON POTKUN persauksille! :LOL: :LOL:
Juuri meinasin samaa alkaa kirjottaan , en tiedä mikä on vieny kaiken inspiksen ja tulee syötyä kaikkee mahdollista, ja huono omatunto vaan kolkuttaa :/ mulle kans iso potku persaukseen !!! alku meni kuitenkin niin hyvin pojoja laskien ja 15 kg sainki pois,mutta nyt se on vaan tyssänny koko homma :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:33 Nuka 80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 14:40 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Nyt tämä laihduttaja tarvitsee kipeästi "kohtalotovereiden" APUA! :'(
Miten saan itseäni niskasta kiinni ja uutta intoa pisteiden laskemiseen?!? :headwall:
Lauantaista asti olen syönyt ns. normaalisti ja oloni on ahdistunut + vessassa pitää koko ajan rampata, kun maha on ihan sekaisin... :( Joka aamu aloitan pisteiden laskemisen ja sitten itsehillintä pettää ajatellessani ruokaa ja ahdan itseni ihan täyteen herkkuja tai vaan ihan tavallista ruokaa. :ashamed:
Meikä tarvitsisi nyt todella ISON POTKUN persauksille! :LOL: :LOL:
Juuri meinasin samaa alkaa kirjottaan , en tiedä mikä on vieny kaiken inspiksen ja tulee syötyä kaikkee mahdollista, ja huono omatunto vaan kolkuttaa :/ mulle kans iso potku persaukseen !!! alku meni kuitenkin niin hyvin pojoja laskien ja 15 kg sainki pois,mutta nyt se on vaan tyssänny koko homma :ashamed:
:headwall: :headwall: Niimpä niin, mistähän mahtanee nyt kiikastaa, kun täälläkin tuntuu tuo samainen motivaation puute olevan nurkan takana. :headwall: :headwall: :headwall:

:whistle: Elikkäs alkuun olen kyllä päässyt PV:n kirjekurssin avulla suht hyvin. Ensi alkuun lähti jopa yli kilo viikossa, vaan nyt sitten on jäänyt jumittamaan tuonne 86.4-87kg:n tienoolle. Kokonais pudotuksen ollessa 3.6kg kahdeksassa viikossa ja tänään kun nousin vaa`alle niin tuota 86.4kg:t näytti. :eek: Elikkä siltä näyttää että on taas tulossa plus-niinus viikko. :eek: :(
Mut kyllähän tuon jotenkin olen jo tiedostanut et ei potoa paino, kun olen taasen ryhtynyt salaa syömään herkkuja. En ole edes pysynyt niissä kalorittonissa herkuissa vaan kaikki on kelvannut. :ashamed:
Liikuntaa kyllä olen harrastanut lähes päivittäin. Eilenkin tuli kävellyksi kuopusta rattaita työnnellen n.6km alle tunnissa. ;) Joten kyl ainaskin pitäs vaudin olla riittävä. Niin ja lisäksi oli viel jumppa sitten illalla, oikeen sellanen "inttervalli-jumppa" eli sykettä nosteltiin oikein kunnolla. ;)

Mut siis kyllä taitas olla täälläkin persuuksille potkun aika, kun motivaatio hakusessa näyttää olevan. :\| :/


 
tarvis keksii miten saadan teidät motivoitumaan...
miten olis jos pidettäis vaik ens viikon ruokapäiväkirjaa netissä?
jos vaan haluutte, ymmärtäähän sen jos joku ei halua jakaa syömisiään..
mut siitä saattais olla joillekkin apua...? saais samalla vinkkejä muutkin...
miltä kuullostaa? ihan heti teilattavalta idealta....?
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 12:29 MiiMu3 kirjoitti:
tarvis keksii miten saadan teidät motivoitumaan...
miten olis jos pidettäis vaik ens viikon ruokapäiväkirjaa netissä?
jos vaan haluutte, ymmärtäähän sen jos joku ei halua jakaa syömisiään..
mut siitä saattais olla joillekkin apua...? saais samalla vinkkejä muutkin...
miltä kuullostaa? ihan heti teilattavalta idealta....?
Ihan hyvä idea mun mielestä ainaskin :) Elikkäs maanantaina alotan kirjottaan päivän syömingit tänne. Jospa sitten ei kehtais sortua :whistle: Nyt oon saanu peräti yhen päivän pysymään itteni pojois..ja tääki päivä on menny kohtalaisen hyvin ..pitää vaan sinnikkäänä yrittää.
 
Tervehdys! :wave:

Sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni; keskiviikko ja torstai ovat menneet pisteillä niinkuin pitikin ja tämäkin päivä on mennyt tähän asti ihan ok! :saint:

Eilen olin huhkimassa step-aerobicissa 45 minsaa ja täytyy sanoa, että kyllä läskit sai taas kyytiä joka minuutin edestä! :LOL: :LOL:

Eli toiveissa olisi miinusviikko, jos vain saan oltua repsahtamatta mihinkään herkkuihin ennen sunnuntain punnitusta... :attn:

Luulenpa, että pahinta on tämä syksyinen pimeys, kun tuntuu ettei koko päivänä "päivä valkene" eikä huvita lähteä vesisateeseen ulos, jolloin jääkaappi pitää maagisessa otteessaan koko ajan ja sitten tulee helpommin sorruttua mässäilyyn. :ashamed:

Voimia ja :hug: ! Sunnuntaina pinoudutaan taas! :wave:
 
ilmoittaa olevansa matkalla....
eli en huomenna punnaa itteäni.. varmaan ens viikon alkupuolella palataan kotiin ni sit raportoin....
oli muuten menomatkalla pieni tilanne tuolla tienpäällä.. nelostiellä tuli yllättäen täysperävaunullinen rekka vastaan keskellä tietä ja vei puolet meiän kaistasta... päästiin pientareen kautta väistämään mut voi sanoa ettei tosiaan ollu kaukana törmäyksestä ja molemmilla 90 vauhtia... eli ei ois varmaan kauheen hyvää jälkeä tullu...
:(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 10:13 viiden äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 21:33 Nuka 80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 14:40 Riina-Niina kirjoitti:
:wave: Nyt tämä laihduttaja tarvitsee kipeästi "kohtalotovereiden" APUA! :'(
Miten saan itseäni niskasta kiinni ja uutta intoa pisteiden laskemiseen?!? :headwall:
Lauantaista asti olen syönyt ns. normaalisti ja oloni on ahdistunut + vessassa pitää koko ajan rampata, kun maha on ihan sekaisin... :( Joka aamu aloitan pisteiden laskemisen ja sitten itsehillintä pettää ajatellessani ruokaa ja ahdan itseni ihan täyteen herkkuja tai vaan ihan tavallista ruokaa. :ashamed:
Meikä tarvitsisi nyt todella ISON POTKUN persauksille! :LOL: :LOL:
Juuri meinasin samaa alkaa kirjottaan , en tiedä mikä on vieny kaiken inspiksen ja tulee syötyä kaikkee mahdollista, ja huono omatunto vaan kolkuttaa :/ mulle kans iso potku persaukseen !!! alku meni kuitenkin niin hyvin pojoja laskien ja 15 kg sainki pois,mutta nyt se on vaan tyssänny koko homma :ashamed:
:headwall: :headwall: Niimpä niin, mistähän mahtanee nyt kiikastaa, kun täälläkin tuntuu tuo samainen motivaation puute olevan nurkan takana. :headwall: :headwall: :headwall:

:whistle: Elikkäs alkuun olen kyllä päässyt PV:n kirjekurssin avulla suht hyvin. Ensi alkuun lähti jopa yli kilo viikossa, vaan nyt sitten on jäänyt jumittamaan tuonne 86.4-87kg:n tienoolle. Kokonais pudotuksen ollessa 3.6kg kahdeksassa viikossa ja tänään kun nousin vaa`alle niin tuota 86.4kg:t näytti. :eek: Elikkä siltä näyttää että on taas tulossa plus-niinus viikko. :eek: :(
Mut kyllähän tuon jotenkin olen jo tiedostanut et ei potoa paino, kun olen taasen ryhtynyt salaa syömään herkkuja. En ole edes pysynyt niissä kalorittonissa herkuissa vaan kaikki on kelvannut. :ashamed:
Liikuntaa kyllä olen harrastanut lähes päivittäin. Eilenkin tuli kävellyksi kuopusta rattaita työnnellen n.6km alle tunnissa. ;) Joten kyl ainaskin pitäs vaudin olla riittävä. Niin ja lisäksi oli viel jumppa sitten illalla, oikeen sellanen "inttervalli-jumppa" eli sykettä nosteltiin oikein kunnolla. ;)

Mut siis kyllä taitas olla täälläkin persuuksille potkun aika, kun motivaatio hakusessa näyttää olevan. :\| :/
Hei vaan! Sokeriklubilla käyn yleensä, mutta lueskelen joskus näitä muitakin. Sitä vaan että mä olen kanssa syönyt koko viikon ihan mitä sattuu... Johtuisko ilmoista? Aina on synkkää ja harmaata ja vettä tulee ja kura lentää niin ettei lastenkanssa viitsi ulos lähteä? Ens viikolla vois olla kauniimpaa...
No nyt vaan niskasta kiinni. Joka päivä lähdettävä johonkin ja jos on kotona niin siivousta ja järjestelyä. Jos siivoo niin että tulee hiki siitä saa liikunta pisteitä, ainakin ennen sai. Eli sais syödä hyvällä omallatunnolla vähän enemmän ja sit ei tulis sitä huonoa omaatuntoa mikä pistää syömään lisää...
Kipsu/Kipinätär :wave:
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.11.2005 klo 18:15 miimu kirjoitti:
ilmoittaa olevansa matkalla....
eli en huomenna punnaa itteäni.. varmaan ens viikon alkupuolella palataan kotiin ni sit raportoin....
oli muuten menomatkalla pieni tilanne tuolla tienpäällä.. nelostiellä tuli yllättäen täysperävaunullinen rekka vastaan keskellä tietä ja vei puolet meiän kaistasta... päästiin pientareen kautta väistämään mut voi sanoa ettei tosiaan ollu kaukana törmäyksestä ja molemmilla 90 vauhtia... eli ei ois varmaan kauheen hyvää jälkeä tullu...
:(
Hui kauhea, onneksi ei sattunu mitään.. ei kyllä kaunista jälkee tuu ku rekan kans kolaroittee :/
 
Marmur
Paino tänään 83.5 kg.


30.10.2005 84.3 kg
09.10.2005 84.8 kg
2.10.2005 85.9 kg


Kokonaispudotus oli siis 800 g. Tänään sain 10 prosenttia painosta pois :D joten saan olla ihan tyytyväinen.
 
Nipsu2
moikka.
tänään painoa 88kg.
nyt oon ajatellut tsempata sillain että edes pikkuhiljaa lähtis. jouluksi kuin sais 85. katotaan retkahdanko heti vai pystynkö jatkamaan sillain ettei ihan hirveesti tulis herkkuja syötyä.eli ens sunnuntain tavoite olis 87,5kg. mulla se paino on heitellyt 88-89 kieppeillä. varmaan sekin vaikuttaa kun joku päivä rinnat on täys maitoa ja sit taas sitä maitoa on vähemmän joku päivä. ostin itelleni sellaista rasvatonta mansikkajätskiä. kyllä siinä rasvaa oli 0,4g mutta tavallisessa jätskissä on joku 11g. ja kaloreita siinä oli 110g . oli silti hyvää, ei ollut mautonta.
no yritän pysyä kaidalla tiellä =)
 
:attn: Punnituspäivä! :attn:

Lähtöpaino 96,9 kg (18.8.)
Viikko sitten 89,4 kg
Tänään 88,3 kg!!!
Viikkopudotus 1,1 kg!
Kokonaispudotus 8,6 kiloa :D :saint: :D

Aivan uskomaton pudotus, kun ajattelee että vasta keskiviikosta asti olen pysynyt pisteillä ja kuntoillut olen kolme kertaa koko viikolla! :eek:

Eiköhän toi paino nyt ala pysyä alle 90 kilon, vaikka ei ihan koko aikaa eläisikään pisteiden mukaan... Toisaalta kyllä olisi taas intoa pudottaa pois ainakin se kymmenen kiloa, johon on enää matkaa 1,4 kg!!

Vauvelimme :heart: painaa tällä hetkellä n.8 kg, joten aina kun nostelen häntä voin ajatella, että samanverran olen pudottanut läskejäni pois 2½ kuukaudessa! :saint: =)
 
Nuka 80
Nonni .. painoa tänä aamuna 75 :kieh: hyppii ja pomppii tossa 73-75kg rajoilla.. alotin tänään sen sairaala dietin jospa siitä ois jotain apua ku toi paino on junnannu tossa samas jo tajuttoman kauan ja sitte inspis laihdutukseen häipyy ku ei paino laske :ashamed: Mutta laitan tänne vaikka joka päivä miten on menny jospa se auttas etten sortus.. tsemppiä meille kilojen kans taisteleville :flower:
 
Pitkästä aikaa täällä..on tullut lipsuttua koko laihdutusurakasta ihan kunnolla,en oo edes punnitusta tehny,ettei masennus iske..Nyt taas intoa kovasti,vaikka edelleen ulkona vetistä ja nii-in harmaata,ettei paljo kuntoilut pihalla kiinnosta.En ole moneen viikkoon saanut aikaiseks käytyä salilla tai jumpissa,mutta tänään on vakaa aikomus.Itsellä ei kuitenkaan yksin kontrolli pelaa niin hyvin,että lenkkeilyt ja olohuonejumpat jää vähän puolitiehen..löysin muutes netistä sen sairaaladieetin ohjeet ja ajattelin että jos sillä vauhdittas kuona-aineitten poistumista, ja ois hyvä startti aloitella uudelta pohjalta koko urakka.Ihme kyllä viime viikolla kun vilkaisin vaa'an lukemia,ei lukema ollu edes noussut,mutta ei kyllä yhtään laskenutkaan.. :(
 
no heippa kaikille!
kyllä masentaa paino junnaa jo kolmatta viikkoa samassa :headwall: :attn: kyllä ottaa pannuun! ei oikein huvita jatkaa pisteillä ja motivaatio on poissa :ashamed:
potkikaa mua kunnolla #&%£$!* ei täs muu auta!
no mut huomenna ees ollaan menos spinninkiin B)
eli aloitus siis 80kg joskus
viimme viikolla 75.8
ja tällä viikolla sama
jouluun mennessä kun sais vielä pari kiloa niin olisin tyytyväinen mutta pitäis keksiä jotain muuta näitten pisteitten lisäksi.

onko muita joilla motivaatio tipotiessään??
 
Harmaata huomenta!!!!

pöksy Täältä ilmottautuu yksi motivaation hukannut epätoivoon vaipunut kilojen karistelija.
Minulla nyt siis yhdeksän viikkoa PV:n kirjekurssia takana päin ja pudotusta on kertynyt vaivaiset 3.6kiloa. :( :ashamed: :whistle: :eek:

-aloittaessani 1.9.-05 90kg tasan
-nyt vaaka jumittaa lukemassa 86.2-86.6kg

Alkuun kyllä lähti oikein kiitettävästi vaa`an lukemat laskemaan, vaan sitten jämähti. Ensin tuli kolmen viikon jälkeen plussa viikko. :(
No, sain kyllä nuo plussat karisteltua, mutta sen jälkeen ei ole sitten edistystä ollut näkyvissä. Eli paino on nyt jököttänyt samassa lukemassa ainakin kolme viikkoa. :( :/ Eikä taida tästäkään viikosta hyvä tulla.
Minä olen kokeillut jopa sitä kaalisoppa-diettiä. (Tosin muuntelin reseptiä hiukan, mutta se auttoi silti nesteen poistossa).
Liikuntaakin on mielestäni tullut riitävästi harrastettua.
Hmmmm. :headwall: Olisikohan kaalisopasta jälleen motivoijaksi??? :headwall: No, eipä taida olla kun on motivaatio tosiaankin hävinnyt jonnekin nurkan taakse. :/ :\|

Tulin muuten tässä päivänä eräänä miettineeksi jopa homeopaatilla käymistä. Jos vaikka sieltä apuja löytyisi. Sillä tiedostan ainakin yhden ongelman itselläni olevan joka voi painon pudotukseen vaikuttaa. :ashamed:
Olsikos kellään kokemuksia kyseisestä ammattikunnasta???


Ps. Olen kirjoitellut ennenkin, tosin eri nikillä. :whistle: B)

 
Nipsu2
jihuu.oon saanut pidettyä etten syö liikaa. aamusti vaaka näytti 87kg kun sunnuntaina se oli vielä 88kg. no kyllä se varmaan siitä nousee ennen sunnuntaita vähäisen, mutta kyllä on pakko käydä joka aamu vaaálla kun tulee heti intoa lisää kun luku on pienentynyt. tsempiä teille muille. kattelkaa vaikka jotain vanhoja valokuvia mis ootte vielä huvännäköisiä ja sitten vertaatte uusiin kuviin.
 
nonii... nyt ollaan palattu kotiin... =)
Jos palais arkeen taas... en oo nyt käyny vaalla mut huomen aamuna käyn ja katon puolen viikon lomailun tuloksen... :eek:
Mun miehellä on sellanen hassu vuorotsydeemi että on aina joka kolmas viikko vapaalla ni näiä lomaviikkoja tulee vähän väliä.. helppo lähtä reissuun kun on vapaata.. nyt käytiin anoppilassa ja sit apen luona..
aika hyvin kyl pysyny.. matkoilla syötiin seisovasta pöydästä lounasta ja valkkasin aina ne terveellisimmät. tosin tänään ku tultiin ni oli lisäkevaihtoehtona tasan ja ainoastaan paistettua perunaa \|O ja nakkisoosia tai lohirullia(paneroituja ja tuorejuustollä täyt) mut söin aika vähän ja paljon salaattia...
pikkasen tulli kahvin kanssa "vahingossa" syötyä välillä jotain mutta mutta... laskin nyt kotiin päästyäni ne päivät mitä oon anopilla ollu(sillä ei nettiä) ja aika hyvin olin neki pärjänny arvioimalla.. vähän liian vähän jopa syöny...
apen luo ku tultiin ni toin omat eväät =) kun muistin et niillä syödään voita, meetwurstia, rasvajuustoa jne...
nyt jos sais taas tän liikuntapuolen rullamaan ku kotiin päästiin.. tuolla kun autolla aika paljon kuljettiin...
mut tsemppiä kaikille..
ja hei te jotka junnaatte paikallaan ni älkää antako periks.. käyttäkää sitä mittanauhaa ni siinä luulis näkyvän tuloksia =)
ja jostain luin et vaik näyttäis ettei liiku paino minnekkään ni saattaa sit kerralla vaikka viikossa lähtee yhtäkkiä kolmeki kiloa....
nyt täytyy alkaa pakkailla noit laukkuja ja pyykkiä pestä jne jne jne..
 
Nuka 80
Mä oon nyt toista päivää tolla sairaaladietillä.. eilinen meni tosi hyvin eikä ollu ees nälkä, mutta tänään maha on kurissu kokoajan ..oon koittanu juoda vettä ja teetä joka vie nälkää. mutten nyt meinaa antaa periks..aattelin huomenna aamulla käydä vaakalla..niin kirjotteöen sitten onko mitään tapahtunu.On kyllä totta että ku paino laskee vähänkin niin saa heti uutta puhtia ja motivaatio nousee :)
 
Nuka 80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 20:11 Nuka 80 kirjoitti:
Mä oon nyt toista päivää tolla sairaaladietillä.. eilinen meni tosi hyvin eikä ollu ees nälkä, mutta tänään maha on kurissu kokoajan ..oon koittanu juoda vettä ja teetä joka vie nälkää. mutten nyt meinaa antaa periks..aattelin huomenna aamulla käydä vaakalla..niin kirjotteöen sitten onko mitään tapahtunu.On kyllä totta että ku paino laskee vähänkin niin saa heti uutta puhtia ja motivaatio nousee :)
niin on sitten tarkotus tuon sairaaladietin jälkeen jatkaa pisteitä =) Onko kukaan muu muuten ollu tolla dietillä, aattelin vaan että miten jaksoitte ja tippuko paino minkä verran ..? :hug:
 

Yhteistyössä