Pikkusisko/veli



Kuopus on nyt 1 1/2-vuotias (onpa aika kulunut nopeasti) ja haluaisin hänelle vielä sisaruksen.Miehen mielipide on ehdottomasti EI.Mutta.... isompiin sisaruksiin on ikäeroa 17- ja 21-vuotta.Itselläni on seuraavaan sisarukseeni ikäeroa 22v. ja olen aina kaivannut siskoa/veljeä joka olisi lähempänä omaa ikääni (vaikka sisaruksiini hyvt välit onkin).Joten... mikäpä neuvoksi?
 
No, ei muuta ku miestä ylipuhumaan, salaa ei kyllä kannata alkaa raskaaksi tulla.. tai sitten tyydyt tilanteeseen.

Meilläkin on iltatähti ja ikäero vanhempiin lapsiin on tosi tosi paljon, eikä tehdä toista, "ainoaksi" jää siis.
 
Hiira
Mun mielestä vähemmällä pääsee kun tekeee sen kaverin tälle ainokaiselle. Mikä rikkaus lapsen elämään kun on samanikäinen sisar! Itse olen ollut ainoa "iltatähti" , sisarista on ollut iloa vasta aikuisena.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2006 klo 00:25 Äitikki kirjoitti:
Kuopus on nyt 1 1/2-vuotias (onpa aika kulunut nopeasti) ja haluaisin hänelle vielä sisaruksen.Miehen mielipide on ehdottomasti EI.Mutta.... isompiin sisaruksiin on ikäeroa 17- ja 21-vuotta.Itselläni on seuraavaan sisarukseeni ikäeroa 22v. ja olen aina kaivannut siskoa/veljeä joka olisi lähempänä omaa ikääni (vaikka sisaruksiini hyvt välit onkin).Joten... mikäpä neuvoksi?
mulla oli ihan sama tilanne tässä .. tyttö on nyt 1v 8 kk ja mies sanoi ehdottomasti että ei enää lisää.. lapsiluku on täynnä ja hänellä ikää 48 v ! muutama kuukausi asiaa vatvottiin.. puolesta ja vastaan mielipiteitä. Lopulta mies ei enää itsekään ollut varma mitä halusi. Jätin pillerit pois.. viikonloppuna tein raskaustestin joka positiivinen ! Mies ensin järkyttyi , eikä vieläkään ihan haltioissaan ole , mutta tuumasi itse , että mieli varmasti muuttuu kun hän näkee vauvan synnytyksen jälkeen . Eli ihan positiivisella mielellä ollan =)
 

Yhteistyössä