Hakutulokset

1. R

Kevätkullat06

Heippa! Minäkin olen käynyt välillä katsomassa, mutta kovin on ollut hiljaista, enkä ole saanut aikaiseksi itsekkään raapustettua... :ashamed: Meillä ollaan kanssa innolla liikkarissa ja selitetään, että mitä siellä on tehty. Onneksi joka neljäs kerta on sellainen, että aikuinen pääsee...
  2. R

Varsinais-suomesta.....

Olen kolmen tytön yh-äippä ja kaipailen ystävää kahvitteluun ja ulkoiluun.... =)
  3. R

Kevätkullat06

Lomanodotus tunnelmissa... Meillä on kyselyikä pahimmillaan Miksi, miksi.. Ihan kaikkeen, huoh. Pyöräilyä ollaan harjoiteltu kovasti ja hän on välillä turhankin uhkarohkea. Meillä on piirtäminen ja tanssiminen aivan in juttuja =) . Mukavaa viikonloppua kaikille, vaikka taitaa porukka olla...
  4. R

Ei mitään annettavaa miehelle enää

Yritä järjestää teille kahden keskistä aikaa olla yhdessa. Niin ja tuosta pariterapiasta voithan sinä mennä sinne yksinkin juttelemaan tuntemuksistasi. Tsemppiä ja :hug: !
  5. R

Minkä ikäisenä eroon yövaipoista?

Minulla on kolme tyttöä ja he ovat olleet päivä- ja yökuivia noin kahden vuoden ikäisenä. Tiedän ystävistäni, että joskus kuivaksi opetelu on pidempi projekti ja vanhemille rankempaa, joten tsemppiä kaikille!
  6. R

Kevätkullat06

moi! Olen ollut hieman laiska kirjoittelemaan, olen kyllä käynyt lueskelemassa :ashamed: . Viime viikko ollaan oltu flunssan kourissa, koko syksy, talvi ja melken kevätkin päästiin ilman flunssaa. Nyt on sitten niiskutettu ja yskitty oikein kunnolla. :snotty:. Muuten meille kuuluu ihan...
  7. R

kuperkeikka

Meillä tehtiin kuperkeikkaa n. 2v 4kk ikäisenä ja aivan paljaalla lattialla. Mahtaisiko olla isosiskon vaikutusta.... =)
  8. R

Kevätkullat06

Moikka! Niin aika kuluu kamalan nopeasti.... :| ja lapset kasvavat.. vastahan me keskusteltiin tuolla vauvapuolella.... Meillä nukutaan päiväunet päivähoidossa ja viikonloppuisin riippuu vähän siitä, koska ollaan herätty... Unet kestävät 1,5 - 2 tunnin välillä.
  9. R

Kevätkullat06

moikka! Oli tänään ihana ilma ulkona, joten päätin lähteä kokeilemaan, miten neiti pysyy luistimilla. Sitkeästi hän yritti eikä haitannut vaikka välillä muksahtikin pyllylleen. Huomenna uudelleen kokeilemaan niinhän sitä sanotaan, että harjoittelu tekee mestarin. =) Neiti tykkää...
  10. R

Kevätkullat06

Moikka kaikille! Kevätkullat06 siirtyy tänne isompien puolelle kirjoittelemaan. Toivotamme tervetulleeksi myös kaikki uudet kirjoittajat. Hyvää uutta vuotta kaikille =)
  11. R

Kevätkullat06

Hyvää uutta vuotta kaikille! Olen miettinyt myös tuota siirtymistä.... Haikein mielin kuten väinötar niin ehkä meidän on vain siirryttävä tuonne isompien puolelle... Jos mä käyn laittamassa aloituksen tuonne isompien puolelle.... :hug:
  12. R

Kevätkullat06

heips! Väinötar; miten teillä voidaan, joko sairaudet on voitettu? Meillä ollaan oltu melko terveitä (koputtaa puuta). Otettiin syksyllä tuo influenssarokotuskin, jos vaikka auttaisi...... Meillä neiti luki lelulehtiä ja ilmoitti aina mikä olisi kiva joululahja. Mahtoiko olla oppia...
  13. R

kertokaa kokemuksia perhepäivähoidosta!

Minulla pikku-neiti on 2v 8kk ja on ollut perhepäivähoitajalla vuoden ikäisestä asti. Neiti on viihtynyt erittäin hyvin ja kaikenlaiset järjestelyt ovat hoitajan kanssa onnistuneet. Olen ollut erittäin tyytyväinen, että löytyi näin hyvä hoítaja, koska kävin silloin keskustelua itseni kanssa...
  14. R

Kevätkullat06

Huhuilee ja nostaa ylöspäin.... :hug:
  15. R

Saako teidän mielestä jättää 16vuotiaalle hoitoon....

Minulla on isosiskot toimineet lastenvahtina alusta asti pikkuneidille ja neiti on nyt 2,5 vuotias. Isoilla siskoilla on nyt ikää 18 ja 14. Enpä usko lastensuojelun olevan kovin kiinnostunut jos kaikki on ok.
  16. R

Kevätkullat06

Tervetuloa vaan joukkoon kirjoittelemaan Mamitzu06 =) Neiti istuu tuolla olohuoneessa ja rakentaa dubloja. Ne ovat hänen lempparit. Niistä tehdään taloja ja torneja, hmm... mahtaako hänestä tulla rakennusalan insinööri vai arkkitehti. Meillä on menossa myös hauska leikki, hän sanoo, että...
  17. R

Kevätkullat06

Moikka! Meillä ei vielä pyöräillä, ajattelin että jos sitten ensi kesänä..... Vaipattomia meillä ollaan oltu keväästä lähtien, varavaatteiden varavaatteet kulkevat edelleen hoidossa mukana, vahinkoja ei ole juurikaan tullut, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Neiti on hyvin aktiivinen itse...
  18. R

Kevätkullat06

Moikka vaan kaikille ja hyvää maanantai-päivää... Ikävä tuo sinun juttusi Väinötär. Päiväkodin toiminta on joskus käsittämätöntä. Minulla on neiti perhepäivähoitajalla, joka on ihana, mutta samassa puistossa käy hoitajia jotka ovat aivan kamalia... Meidän pitäisi kuitenkin pystyä luottamaan...
  19. R

Kevätkullat06

Meillä on kanssa 2v. hammastarkastus, kutsu tuli automaattisesti. Otetaan vielä tops-puikolla testi :whistle: , neiti kun ei tykkää hammashoitajasta yhtään 1v, hän huusi koko sen ajan kun oltiin siellä, saa nähdä miten nyt käy... Meillä ollaan kanssa kovia piirtämään, ihan pieniä kuvia...
  20. R

Kevätkullat06

Heipparallaa.... Onko kaikki lähteneet aurinkoiseen ilmaan ulkoilemaan, kun on niin kovin hiljaista.... Mutta nostan meitä vähän ylöspäin ja toivotan lämmintä ja kaunista viikonloppua kaikille! B) =)

Yhteistyössä