Kiitokset ja onnittelut myös teille. :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja rouses:JenniK Onnea teidän pienelle miehelle! :flower:
meillä juhlittiin tänään 2vuotis synttäreitä, vieraita ei hirveästi päässyt tulemaan mutta paketteja tuli siitäkin edestä avattua!! =)
Mä olin ihan sippi eilisen jälkeen. Olin kyllä tehnyt osan valmisteluista jo lauantaina ja ihan helppoja tarjottavia, mutta siitä huolimatta. Eilen kävi isovanhemmat ja illalla vielä yksi tuttavapariskunta. Talo täynnä huutoa ja kiljuntaa. Kuinka yksi ainoa lapsi voikaan saada sitä meteliä aikaiseksi. Lahjoja tuli melkein liikaa, vaikka osan ohjasin tuomaa pelkkiä vaatteita. Ei lapsi oikein pysty keskittymään kuin yhteen lahjaan kerralla.
Työkalut ja duplon isohko ajoneuvosetti olivat kyllä täydellinen menestys. Ja ilmapallot tietty. Mä hankin sellaisen päiväkodeille myytävän lego setin, josta voi tehdä kaivinkoneita ja helikopetereita sun muita. Huomasi, että oli suunniteltu useammalle lapselle, siinä oli mm. 4 samanlaista ruuvimeisseliä ja autoja pystyi rakentamaan riittävästi... Suosittelen
Pinnasängyn reuna poistettiin 2-v synttäreiden kunniaksi. Pojan motivaatio pysyä sängyssä vaihtelee. Eilen ei sitten nukuttu päiväunia ollenkaan, onneksi yöunet malttoivat. Aamulla poika nukkui ylävartalo sängyssä ja jalat sängyn vieressä olevassa tyynyllä. Onneksi sänky on alle 10cm korkeudella lattiasta...