Hakutulokset

1. R

Kevätkullat06

Voi, kun ihanaa Emos, kun teille tulee vauva =) Meillä siirryttiin pääsiäisenä isojen tyttöjen sänkyyn ja on nukkuminen sujunut huomattavasti paremmin kuin pinnasängyssä. Hän itse kiipeää sinne ja tulee pois. Hän jopa nukahtaa sänkyyn itse, mitä pinnasängyssä ei tapahtunut juuri koskaan. Hän...
  2. R

Kevätkullat06

Heipparallaa... Täällä ollaan =) , olen käynyt kanssa katselemassa, että kovin on hiljaista... Meillä pikku-neiti täytti kaksi vuotta jo. Neuvolassa saatiin seuraavat mitat 89 cm pituutta ja painoa oli 12,5kg... hmm olenko mahtanut kirjoittaa jo ne, mutta tässä ne kuitankin oli. Neiti sai...
  3. R

Kevätkullat06

:wave: Täällä ollaan... On vain ollut niin kiirettä, että ei ole ehtinyt kirjoittamaan, mutta lukemassa olen kyllä käynyt. Neidin kaksi vuotispäivä lähestyy ja pitäisi alkaa syntymäpäiväjuhlia miettiä ;) . Apua kuinka aika kuluu niin nopeasti. Juurihan me kirjoiteltiin tuolla vauva puolella...
  4. R

Kevätkullat06

Heips! Minulla on vähän samanlaisia ajatuksia noista askarteluista. Olisi kiva saada joskus jotain, vaikka vain se värikynätyö. Meillä oli tässä kerran askarreltu perhonen hoidossa ja neiti esitteli sitä kotona kaikille. ;) Joten on ne askartelut tärkeitä niille lapsillekin. Meillä on...
  5. R

Taaperon kantaminen

Minulla on neiti 1 v 10 kk ja meillä on käytössä ollut rengasliina sekä nyt Patapum-reppu. Repussa hän viihtyy joskus hyvin ja toisinaan sitten taas ei hetkeäkään. Neiti painaa noin 12 kg ja vielä häntä jaksaa hyvin repussa kantaa. Joten suosittelen reppua...... =)
  6. R

Kevätkullat06

Mukavaa reissua äeppä ja väinötar! Kiva rouses että olette selättäneet kuumetaudin ja olette tervehtymässä. Meillä pikkuneiti on ok, mutta itse olen sairastanut yskää jo neljä viikkoa. Mutta kyllä se tästä.... =) Lehdessäkin vaan luki taas, että on ärhäkkää vatsatautia liikkeellä... Auts...
  7. R

Kevätkullat06

Meillä neiti osaa mennä rappuja ylös ja alas, mutta ei todellakaan yksin, on se meno sen verran ailahtelevaa vielä. Kiivetty meillä on joka paikkaan jo ennen kuin käveli ;) . Huoh....milloin mihinkin. Muumit meilläkin kiinnostaa ja muumikirjoja luetaan ahkerasti. Kaikki muumihahmot vain ovat...
  8. R

Kevätkullat06

ups! :hug:
  9. R

Kevätkullat06

Jipii tänään on meilläkin ollut hieman pakkasta ja ei ole satanut vettä vain koko ajan. On niin tylsää, kun aina vaan sataa vettä :/ ja on pimeää. Olisi niin ihanaa, kun sataisi hieman lunta.... Pikkuneitiin on iskenyt kauhea nuha ( toivottavasti vain ei tule kuumetta), kiva kun ;) aivastaa...
  10. R

Kevätkullat06

Heippa kaikki äidit! Viime viikolla mekin saatiin nauttia lumesta peräti kahden päivän ajan, piti sitten heti kiskoa pulkka esiin ja neitipä ei halunnut istua siinä vaan hän halusi itse vetää, ja oli ongelmia saada naru pysymään kädessä, kun kintaat olivat tiellä ;) . Nyt sitten jo sataa...
  11. R

Kevätkullat06

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa.. Aika on mennyt niin vauhdilla, olen kyllä käynyt lukemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt :ashamed: . Tervetuloa kaikille uusille kirjoittajille ja oli kiva huomata, että meitä on monta. =) Meillä saatiin lahjaksi yöpukuja, toppahaalari, leluja sekä...
  12. R

Kevätkullat06

Moikka! Tervetuloa vaan JenniK mukaan kirjoittelemaan ja yritetään saada Kevätkultien ketju elpymään. Meillä ei vielä ole talvea, mutta pakkasta kyllä löytyy. Ehkä luntakin tulee jonain päivänä.... =) Välillä vain miettii, että mitähän pitää pukea ulos ipanalle päälle ettei olisi liikaa...
  13. R

Kevätkullat06

up up..... =)
  14. R

Kevätkullat06

Heips kaikille! Joo, hiljaista on ollut täältäkin suunnasta :ashamed: , mutta nuo teinit omivat iltaisin koneen usein itselleen, jolloin minä en pääse surffailemaan..... Meille kuuluu ihan mukavaa, neiti kävelee kovaa vauhtia ja välillä se on enempi juoksua kuin kävelyä. Kaikenlainen...
  15. R

Kevätkullat06

Moikka vaan kaikille! Kesä sitten taisi mennä menojaan ja syksyn ensimmäinen flunssa iski :snotty: ... Kamala olo. Töissä kuitenkin pitäisi jaksaa olla.. Onneksi pikku neitiin ei vielä ole pahemmin iskenyt. Meillä neiti lähti sitten kävelemään oikein kunnolla ja vauhti on melkoinen. Hän...
  16. R

Kevätkullat06

Heips kaikille =) Tervetuloa kaikille uusille kirjoittajille, ihanaa kun meitä on monta palstailijaa... =) On mukava jakaa arjenkiemuroita. Meillä neiti menee nukkumaan yhdeksän maissa ja heräilee puoli kahdeksan aikoihin, päikyt nukutaan puolen päivän aikaan yleensä noin kaksi tuntia...
  17. R

Piltti-ruoka vetistä?

Moikka! Kokeile lämmittää lautasella. Mä olen tehnyt niin mun neidille, kun huomasin isompien 8kk ja 1v ikäisten purkeissa myös tuota vetisyyttä. Joskus on kiva päästä helpommalla. =)
  18. R

Totuttaminen hoitoon lähtemiseen, aamuheräämiset

Minulla on 1v 2kk ikäinen tyttö ja lähdin töihin, kun hän oli vuoden ikäinen. Minulla on myös aikainen herätys aamulla, koska työaikani alkaa jo kuudelta. Neiti on sopeutunut hyvin hoitopaikkaan. Olen myös sopinut aivan kuin Hannekin, että jos neiti nukkuu niin vien hänet hoitoon nukkuvana tai...
  19. R

Kevätkullat06

Moikka! Tämä on kaikille keväällä 2006 vauvan saaneille oma ketju. Kirjoiteltiin tuolla vauvojen puolella ja nyt on tullut ikää niin paljon, että siirrytään tänne taaperoiden puolelle. Eli siis kaikki keväällä 06 vauvan saaneet tervetuloa kirjoittelemaan. Itse olen kolmen lapsen äiti...
  20. R

Toukokuiset 2006

Hei! Mahtaako täällä olla heitä jotka kirjoitteli tuonne Kevätkultiin 06 tuolla vauvapuolella? Oli siellä niin kovin hiljaista. Mitä teille kuuluu? Oletteko vielä kotona vai töissä? Miten vauvat, joko teillä kävellään? Minä lähdin itse töihin juuri, kun neiti täytti vuoden ja nyt ollaan...

Yhteistyössä