Hakutulokset

1. R

Kevätkullat06

nosto vain..... :flower:
  2. R

Kevätkullat06

Heippa vaan kaikille! Hyvää pääsiäistä! =) :flower: Onpa aika taas vierähtänyt, olen käynyt kyllä lukemassa, mutta en ole ehtinyt kirjoitella. :ashamed: Mutta yritetään nyt.... Meille kuuluu ihan hyvää, aika vaan menee niin kamalan nopeasti. Vasta neiti oli ihan pieni ja nyt on jo lähes...
  3. R

Kevätkullat06

ms Wilsson onnea tulevan perheenlisäyksen johdosta :flower: ! Ulkona on ollut taas mukava ilma ja ollaan ulkoiltu puistossa. Neiti sitten tykkää kovasti keinumisesta, voisi istua keinussa vaikka kuinka kauan. Hiekkalaatikkoon ei olla vielä tutustuttu, mutta ehkä äiti pääsee kohta tekemään...
  4. R

Kevätkullat06

Heippa vaan kaikille =) Väinötar , joo voitaisiin sitä jossain vaiheessa siirtyä tonne taaperoisten puolelle kirjoittelemaan. Meillä on kans tuota liikkumaan alkamista alkanut tapahtua ihan hurjaa vauhtia, ryömimistä ja konttaamista sekä muutaman päivän ajan on noustu seisomaan. Kaikesta...
  5. R

Kevätkullat06

Mukavaa laskiaissunnuntaita kaikille :hug: ! Meille iski nyt se flunssa, itse olen vielä terve (koputtaa puuta), mutta pikkuneiti on kamalassa nuhassa, onneksi aivastelee niin räkä tulee ulos hyvin. Nukkuminen vaan on pätkittäistä.. toivottavasti menee ohitse pian.. Muuten meille kuuluu ihan...
  6. R

Kevätkullat06

kääk... Kivoja nää tietokoneet, ehdin kirjoittaa pitkästi ja sitten se heitti koko tekstin jonnekkin tekstientaivaaseen :kieh: No joo... mukavaa pakkasiltaa kaikille. Äityli 06 tervetuloa joukkoon kirjoittelemaan. Pakkasesta huolimatta ollaan ulkoiltu, mutta päikyt ollaan nukuttu sisällä...

Yhteistyössä