Hakutulokset

  1. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Kiitos kaikille tsemppauksista, mitä tänne oli tullut! :heart: Kirjoitan nyt ihan vain lyhyesti, koska nyt ei oikein jaksa enempää. Eli eilen varmistui, että keskenmeno se oli. Ehdin jo viikonloppuna sen itsekin päätellä ja itkut itkeä, joten eilinen varmistus asialle tuntui lähinnä ihan...
  2. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Kiitos miranenn! Niin kai voisin soittaa, yritin jo siihen neuvolasta kerrottuun ns. hätänumeroon, mutta sieltä ei vkonloppuna taida kukaan vastata. Ensiapupäivystykseen soittaminen taas tuntuu ehkä vähän hölmöltä, koska olen aika varma, että ne käskee sieltä vaan tarkkailla tilannetta... Mä...
  3. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Kahden päivän iloko tämä nyt sitten oli?!? :'(
  4. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Nyt en tiiä mille palstalle pitäs kirjotella, mutta tää on se tuttu ja turvallinen... Olen meinaan hyvin huolissani nyt... Eilen illalla alkoi tulla pyyhkiessä ruskeaa vuotoa, joka jatkui aamulla. Tuossa n. klo 11 muuttui vereksi ja tuli vähän yli ruokalusikallinen pikkuhousunsuojaan, jonka...
  5. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Suuret kiitokset uusista onnitteluista :) En mä ymmärrä tätä kyllä vieläkään. Pelottaa vähän se, että nyt on mahdollisuus vielä suurempiin pettymyksiin ja suruihin. En oikein osaa kunnolla iloita vielä. miranenn tuut sitten perästä sinne joulukuun odottajiin :) Niin hetkinen taas nolouteni...
  6. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Voi kamala yöperhonen, kuulostaa todella rankalta kokemukselta. Olen pahoillani :hug:
  7. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    yöperhonen, saanko kysyä mitä sille raskaudellesi tapahtui? Saattaa olla, että olet siitä täällä kertonut, mutta kuten sanottu niin olen jälleen vähän pihalla. nellielli mullakin on ihan semmonen olo, että herään kohta ja tää on ollut joku superpitkä uni tai jotain. No kai tämä vaan pitää...
  8. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Ai niin, testailusta voisin vähän kertoa, eli eilen tein testin, mikä oli semmoinen apteekista ostettu elivo tai joku sinne päin. Testausaikana siihen tuli sellainen viivanpaikka tai joku hyvin huonosti erottuva ja testiajan jälkeen alkoi siihen tulla punertavaa väriä. Sitä sitten miehen kanssa...
  9. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Kiitos, kiitos kaikki ihanat :D Mä oli nyt sitten kuitenkin rohkea ja varasin jo neuvola-ajan, hui! 12.4 olisi aika, nyt toivotaan vaan että sinne asti päästään ja siitä eteenkin päin. Mites nellielli ja Sanja, ootteko te jo soittaneet? Ei ainakaan neuvolantäti ollut yhtään sitä mieltä, että...
  10. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Ja mua muuten närästää kohtuudella :x mutta en valita :)
  11. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

    Hei Ihanat naiset! :heart: Täällä ollaan, etelän auringosta palattu :) ja radiohiljaisuus lopetettu! Ihanaisetnaiset Hey ja miranenn olivatkin jo minua ihanasti huhuilleet. Moi murut! :) :heart: ja miranenn iso :hug:, nyt vaan uutta yritystä kohti! Ja täällä tuntuu olevan plussa-aalto...
  12. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Voi nellielli :( :hug: Jos se nyt sitten näiden vastoinkäymisten selvittyä alkaa tärppiä tulla. Kyllä sua nyt koetellaan :(
  13. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Hieno juttu Hey! :heart: Toivottavasti lääkitys tepsii ja plussaa alkaa tulla tähänkin joukkoon!! :) Anteeksi kun kysyn, mutta mikäs se johtofolli nyt sitten tarkalleen ottaen on? :ashamed: Tuiskulla menossa mukava vaihe, jokos sitä ovista pukkaa? ;) Voi, niin mäkin haluaisin mennä...
  14. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Huomenta päivää! ON Aika varma nyt, että alkaa menkat. Aamulla tuli vähän ruskeaa tuhrua, joten eikö se ollu nyt siinä. Kova pettymys taas vaikkei paljon odottanutkaan tällä kertaa. :'( Tai ehkä se odottamattomuus oli enemmän sitä, että yritti itseään tsempata pettymykseen ja toisaalta sillä...
  15. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Kiitos ihanat nellielli, Tuisku ja Hey! Yritän ajatella positiivisesti ja kun tää päiväkin vaan sitten lähti käyntiin niin on ollut onneksi vähän helpompaa. Hey me mennään ihan vaan kanarian saarille. Viikoksi ei oikein viitsi lähteä mihinkään kovin kauas ja siellä kuitenkin vuodenaikaan...
  16. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Huomenta! Nyt harmittaa kun on ihan menkkaturvotusta ja jomotusta havaittavissa :( Mulla on ihan hirvee väsy tänään aamulla, ei yhtään jaksais lähtee töihin...
  17. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Hei kaikki! Pitkän radiohiljaisuuden jälkeen tulin tänne päivittämään itseni teidän kuulumisiin (ja teidät omiini). Täällä oli tullut jokunen plussakin, mahtavaa, paljon paljon onnea! :flower: Ja sitten oli tullut myös menkkoja, joten ison isoja pahoitteluja :( mutta jaksetaan painaa...
  18. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    No ohhoh Cheer, lääkärikö sen sitten päättää koska on sulle oikea aika saada jälkikasvua. :O Olispa mennyt mulla ainakin hermot tommosen kanssa. Ne ei kyllä joskus mieti paljon mitä sanovat ja kuten jo edellä sanoin niin useat ovat sosiaalisilta taidoiltaa aivan älyttömän vajavaisia, ettei...
  19. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    No nyt ehtii paremmalla aikaa kirjoittaa... tada, kiva kun palasit ja kuulostat ihanan levänneeltä ja tervejärkiseltä :D Tekis varmaan hyvää olla yrittämättä yks kuukausi, mutta kun ei malta :) Ja kiitos tsemppauksista myös nellielli, tuisku ja muut tsemppauksia lähettäneet! :) Cheer...
  20. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Cheer hienoa ettei mitään hätää! :)

Yhteistyössä