<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

:flower::heart: Aivan ihanan mahtavaa Naistenpäivää teille upean mahtaville Naisille :heart::flower:

Dana- voi elämä mä kans räkätin tolle sun kirjotukselle naamastas..!! :D ei varmasti oo kivaa, en mä sille naura... oli vaan hauskasti kirjotettu :)

Hey noi kivut on kyllä inhottavia... :/ mut tietääpähän että kropassa tapahtuu jotakin :)

Galluppiin:
Haluatteko tietää vauvan sukupuolen etukäteen jos mahdollista?
Voisin kirjoittaa tähän ihan saman kuin miranenn :) tavallaan haluan tietää... jos siellä ultrassa sitten jtn vilahtais niin sit tietäis :) mutta en ehkä rupeis kyselemään ultraajalta kumpi siellä on.. tai mistä sitä tietää kun tilanne tulee eteen :D
Minkälaisia/merkkisiä ym. Vaunuja olette ajatelleet?
mähän oon päättäny jo aikoja sitte mitä ja minkälaista ja väristä haluun :D
Näitä mä oon käyny moooonet kerrat lastentarvikeliikkeissä hypistelemässä ja sain kerran niiiiin hyvän ja kattavan esittelyn näistä että aika vahvasti ovat etusijalla...
Emmaljunga
Hyvänä kakkosena tulee sitten toisenlaiset vaunut, jotka on koettu hyviksi! miekkosen siskon pojalla on käytössä heidän lapsellaan nämä... ja kun pikkunen on meillä hoidossa, olen saanut näitä "koeajaa" :D on kyllä oikeesti hyvät työntää, ei oo kovin painavat.. ja kätevää oli kun sain otettua kopasta kovikkeet pois, niin muuttui lämpöpussiksi, oli jätkä innoissaan kun näki vaunuista johonkin, eikä tarvinnu vaan maata ja katella pilviä :D sanoinki miehelle et "tälläset vois olla kyllä hyvät meille" :D
Ora Saaga 2012 Ruskea UUTTA!

ehkä oon vähän höperö näitten kans... mut on se kiva katella ja suunitella :)
 
:flower: Ihanaa naistenpäivää teille kaikille ihanille naisille :flower: :heart:

Galluppiin:
Toisaalta olisi ihana tietää kumpi olisi tulossa, juuri sen takia minkälaisia vaatteita yms. Voisi ostella mutta toiaalta olisi kiva olla tietämättäkin ;)

Olen mä joitatakin vaunuja kovastikkin katellut ;) Tällä hetkellä kärkipaikkaa pitää Emmaljungalit

ON Minulla tässä menossa 3 päivä terokuurista, onneks ei oo tullu minkäänlaisia sivuvaikutuksia, ainenkaa vielä :) Mulla on tänään ja eilen koskenu kovasti, oikealle puolelle alaselkää :/ Mistä lie sitten johtuu!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa naistenpäivää teille kaikille ihanille naisille! :heart:

Vaikken täällä virallisesti enää oo, niin voisin kans tohon galluppiin vastailla! :)
Eli me ollaan periaatteessa miehen kaa päätetty, ettei haluta tietää kumpi on tulossa! Periaatteessa siis..tiedä sit mikä on tilanne kun sen sais tietää.. ;) ite en oikein aina oo ihan varma, mut mies on sitä mieltä, ettei tartte tietää! :) Ja eipä sillä ny oikeesti väliä oo kumpi sieltä tulee.. :)
Ja vaunuista just eilen illalla haaveilin ja mietin, et millaisetkohan sitä ny kannattais ostaa! :D
 
  • Tykkää
Reactions: jenni_noora
Mukavaa Naistenpäivää kaikille naisille!! :)

Galluppiin jos vastaisi. :)
Me ollaan päätetty miehen kanssa, että halutaan tietää kumpi olisi tulossa. Tietysti, jos toinen ei halua näyttää ni eihän sille mitään voi. :) Eli ei se kumminkaan niin tärkeää ole. Itselle kanssa aivan sama kumpi olisi tulossa. Kuitenki ois kiva ostaa sopivan värisiä vaatteita yms. :)

Vaunuista oon kattellu vaikka minkälaisia :D Erityisiä suosikkeja ei oo vielä noussu. Pitäis päästä kokeilemaan ensin.


Täällä tällä hetkellä ei mitään erityisiä tuntemuksia. Ahkerasti ollaan yritetty peittoja heilutella ja toivotaa et nyt vois tärppäillä. Ei millään malttais odottaa et tää kierto ois lopuillaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: jenni_noora
Hey
IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!!:heart::flower:

GALLUPPIIN: voisin itsekin tosiaan vastailla:D
sukupuolesta ihan sama kumpi tulee, tulisi edes joku!!:ashamed:
Ja oon ajatellut etten halua tietää etukäteen vaikka tavallaan olis kiva päästä valitsemaan vaatteita ym. sen perusteella jo aiemmin. Mies haluaisi tietää etukäteen mutta on myös valmis odottamaan. Tosin sittenhän sen vasta näkee jos mieli muuttuu kuitenkin kun sinne asti toivottavasti joskus päästään!:D
Vaunuista Oon kans ajatellut Emmaljungia tai Gesslein-merkkisiä yhdistelmiä. Tietysti sitten kun niitä lähtee kokeilemaan niin vasta näkee mitkä ovat hyvät.
 
  • Tykkää
Reactions: jenni_noora
Hey
ON dpo2 ja oon nyt jo ihan kypsä tähän odottamiseen! Vitsi että nää piinaviikot menee hitaasti!!:headwall: vaikka toisaalta oon ihan varma että turha tässä on piinailla kun ei kuitenkaan tärppää!:D
 
Hey, mulla kans sellanen tosi "tyhjä" fiilis... tai niinku sillee et oon ihan varma ettei tärppää! ja tuntuu siltä että vaikka ne menkat siellä alkaiski ni en tipu korkeelta, eikä harmita, uuteen kiertoon vaan.. mut arvaappa vaan ku ne sieltä tulee, kuinka taas harmittaa!!
toivon todella että sinne pieni rupeaa omaa pikku yksiötään sun masuun rakentelemaan:heart:

ON: naistenpäivän kunniaks alotan tänään uuden elämän :) koitan elää ja syödä niin että vältän hiilihydraatteja! ois kiva ku toi painoki vähän tippuis... edesauttais aina tota raskautumista :)
 
Hei Ihanat naiset! :heart:

Täällä ollaan, etelän auringosta palattu :) ja radiohiljaisuus lopetettu!
Ihanaisetnaiset Hey ja miranenn olivatkin jo minua ihanasti huhuilleet. Moi murut! :) :heart: ja miranenn iso :hug:, nyt vaan uutta yritystä kohti! Ja täällä tuntuu olevan plussa-aalto käynnissä:

Tänne oli tullut PLUSSAA! :heart: Onnea kaikille! :flower:
Mutta olin niin iloinen lukiessani, että nellielli ja Sanja on plussanneet!!! ONNEA IHANAT!!! :heart::heart:

Sitten siirrytään omaan napaan... Elikkä lomamatka ja sen tuoma rentoutus näyttäisivät purreen ja olen tänään aamulla lukenut onnesta soikeena clearbluesta tekstin "raskaana 1-2". IIIIKKK!!!! :heart: Nyt jännittää niin että tuntuu ettei osaa kunnolla nauttia tunteesta...

Piti vielä muokasta kun oli jäänyt yksi lause kesken...
 
Viimeksi muokattu:
Hey
AMPPARSSON EIKÄ!!! SIIS IHANAA! MAHTAVAA! VOI MURU OON NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!! IHANAA IHANAA IHANAA!!! :heart::heart::heart:

siis mäkin haluun ulkomaille ja lomalle!!!:eek: kun kaikki tuo tuliaisena sieltä plussia!!!

Ampparsson kerro heti kaikki oireet oviksesta lähtien!!!??? :D

yöperhonen- siis niiiiiiin samat fiilikset, et olevinaan nyt kun valmistaudun jo siihen negaan niin ei muka tuntuis sit niin pahalta! :whistle:¨
Lämmöt on ainakin nyt noussu jo 36,5 kun normaalisti alle 36 eli ovis ainakin tapahtunut mutta se nyt ei mitään vielä takaa. Huoh. :stick:
Paljon plussa-aaltoja puhallan sulle! Mennään mekin odottajiin jooko?!?!:eek::heart:

kaikille paaaaaaaljon plussatuulia!!!:heart:
 
Voi ampparsson murunen!!! :heart: Pääset mun ja Sanjan kanssa marrasmasuihin! Ihanaa! :) Kyyneleet meinaa silmiin tulla.. :D On hormonit ihan sekaisin..eilen kattelin miehen kaa sellaisen sarjan loppujakson ku Puhtaat Valkeat Lakanat (en tiedä muistaako kukaan tota vanhaa sarjaa), mutta porasin ihan hysteerisesti..normaalia, että mä itkeskelen, mut se oli jotain ihan kauheeta eilen! :LOL: Kyllä se loma sit kummasti auttaa rentoutuun ja ehkä just hetkeks unohtaan sen kauheen vauvakuumeilun ja se sit edesauttaa raskautumista! Voi että! Hienoa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ampparsson
Hey sopis mulle oikeen hyvin!! :) mennään vaan!

nellielli muistan hyvin ton sarjan! :) mistähän niitä muuten sais, myydäänköhän dvd:nä??
se on ihanaa ku hormoonit hyrrää :D ite kans muistan sillon ku olin raskaana, niin joka pikku asiakin itketti.. kaupassakin kun on oransseja ja sinisiä ostoskoreja, niin jos mies otti väärän värisen ni johan mä tihrustin :LOL:
 
Amparssonille Ihan hirmuisesti onnea!! Täällä on kyllä nyt sellainen plussa-aalto meneillään että tokkopa ollaan kohta kaikki siellä odottajissa :heart:

Galluppiin Voisin sen verran ottaa osaa, että vauvan sukupuolen itse kyllä haluaisin tietää ja mies varmasti myös. En pystyisi olla ostelematta jo valmiiksi kaikenlaisia vauvavaatteita sun muuta että pakko olisi saada tietää :). Ja tyttöä itse jotenkin odottelen ja kuvittelen mutta tietysti ei sillä oikeasti ole väliä kumpi tulee, kunhan tulisi terve ja hyvinvoiva vauva :heart:

Mä en tiedä onko mulla ollut tässä kierrossa joku hypersuuri keltarauhanen kun siitä oviksesta (viime lauantaista) asti alavastaa on nippaillut ihan kunnolla välistä ja turvonneelta on tuntunut kovastikin. Ajattelin jo että olisko joku tulehdus tai joku, kun (taas mietintämyssyssä vähän pyryttää) harrasteltiin miehen kanssa kun se oli ollut juuri kipeänä... No mutta tänään on ehkä hivenen helpottanut. Yritän pitää itseni järjissäni ja olla testailematta ennen kun on edes mahdollista testin näyttää mitään. Olen kotona sisällä mökkeillyt tämän viikon ja huomaa kyllä että mökkihöperyys iskee ja päähän ei tahdo mahtua mitään muuta kun näitä tuntemuksien pohtimista ja testihimoa...Pöhkö kun pöhkö :D

AIVAN IHANAA NAISTEN PÄIVÄÄ TEILLE IHANAISILLE NAISILLE!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Ampparsson
Kiitos, kiitos kaikki ihanat :D

Mä oli nyt sitten kuitenkin rohkea ja varasin jo neuvola-ajan, hui! 12.4 olisi aika, nyt toivotaan vaan että sinne asti päästään ja siitä eteenkin päin. Mites nellielli ja Sanja, ootteko te jo soittaneet? Ei ainakaan neuvolantäti ollut yhtään sitä mieltä, että olisin liian aikaisessa.

Mä en nyt sitten oo ihan kaikkea lukenut tuolta edellisestä pinkasta ym. koska tekstiä oli radiohiljaisuuteni aikana tullut niin valtavasti. Eli ihan kohokohtia ym. koitin silmiini poimia. Anteeksi siis jos olen osasta vielä ihan pihalla.

nellielli mäkin katsoin tota sarjaa silloin joskus ja oli hyvä, mutta muistelin, että siitä olisi silloin jäänyt tunne, että sarjaa venytettiin ihan liian pitkään. Niin kuin olisi ollut jotenkin parempi jos se olisi päätetty jo aiemmin tai jotain. Voi olla että muistan väärinkin.

Hey ei mulla oo ollut kauheesti oireita, enkä ole ehtinyt niistä pitää nyt mitään kirjaa. Tämä koko juttu tuli kyllä niin puun takaa kuin vain olla ja voi. En todellakaan ajatellut, että nyt olisi tärppinyt kun ei tosiaan paljon yriteltykään tähän kiertoon mitään. Hieman myös harmittaa ja ahdistaa, että tuli nautittua lomalla päivittäin alkoholia muutamia annoksi, sekä tupakoitua myös päivittäin, koska en todellakaan ajatellut, että tämä sillä yrityksellä olisi kovinkaan todennäköistä. Sanoinkin myös miehelleni, että olisi todellinen ihme jos nyt olisi tärpännyt...
Ehkä oireina semmonen jännä ilman kupluttelu alavatsalla ja oudot vatsaäänet ruuan jälkeen, mutta tosin en tiedä onko ne vain matkan ja bakteerikantojen vaihtelusta :) Ja nyt myöhemmin närästys ja ehkä pienin pieni etova fiilis. Mikä alkoi heti kun testi oli näyttänyt plussaa :D Vatsa toimii myös ehkä liiankin tehokkaasti. Päänsärkyä ym flunssan oireita, mutta ihan todellinenkin flunssa kyllä on päällä, eli ei voi sanoa siitä mitään... Semmonen tietynlainen kuukautistunne on ollut jo kohta yli viikon ehkä. Aluksi vain välillä ja tällä hetkellä melkein jatkuva. Ei ole sellainen paineen tunne, eikä särje, mutta semmoinen tuntemus, niinkuin tuntisi kohtunsa olemassa olon kokoajan... Hah, nyt kuulosti kyllä tosi hölmöltä :D
 
Ampparsson valtavasti onnea plussasta! :flower: :flower:

yöperhonen- täällä on muutes kans yksi hiilihydraattien välttelijä. :wave: Meillä on miehen kans jo 5v välttelyä ja vähennystä takana, kun sen piti aikoinaan päästä eroon leikkauksen jälkeisistä kiloistaan että pääsi urheilemaan itselleen mieluisassa painoluokassa.

Gallupjuttuja sen verran, että haluaisin tietää vauvan sukupuolen heti kun mahdollista koska oon kärsimätön ihminen :D Mitään väliä sukupuolella ei sinänsä ole, edes vaateostosten kannalta. Itse tykkään vihreistä, ruskeista, harmaista jne. ja niitä voi käyttää kummalleki sukupuolelle minusta. Rattaita en ole kauheasti katsellut noin merkkimielessä, mutta oman alueen nettikirppiksiltä tulee jokainen ilmoitus rattaista, pinnasängyistä, hoitopöydistä ja syöttötuoleista kyllä kytättyä läpi. "Ihan vaan että osaa sitte joskus vähän hahmottaa hintaluokkaa ja vaihtoehtoja."

).( Kävin tänään YTHS:n gynellä papassa, ja onnistuin jotenki ihmeen kaupalla puhumaan itselleni ultran samaan syssyyn. Jee. Siellä näkyi että värkit oli niinkuin olla pitääkin, eli ei merkkejä PCO:sta tai kystista, kohdussa kolmikerroksinen limakalvo ja vasemmassa muniksessa follikkeli kasvamassa.

:heart: Hyvää naistenpäivää kaikille ihanaisille naisille! :heart:
 
Ai niin, testailusta voisin vähän kertoa, eli eilen tein testin, mikä oli semmoinen apteekista ostettu elivo tai joku sinne päin. Testausaikana siihen tuli sellainen viivanpaikka tai joku hyvin huonosti erottuva ja testiajan jälkeen alkoi siihen tulla punertavaa väriä. Sitä sitten miehen kanssa ihmeteltiin ja lähdin hakemaan sitä digitestiä samantien. Sain onneksi oltua ja testasin vasta aamulla. Tätä ennen tein ekan testin jo su ja siinä ei näkynyt, ei niin yhtään mitään. Se oli netistä tilattu Sofi one step.

Tänään ei ole työn teosta tullut kyllä yhtään mitään, onneksi pomo on lomalla ;)
 
Ampparsson Mä oon jo soitellu! :) Ja sain ekan ajan jo keskiviikolle 21.3.. Kun mulla täytyy määrittää raskauden kesto ajoissa ja laittaa lähete taysiin, että saan klexane piikit..kun siis mulla tosiaan on ollut muutama vuosi sitten veritulppa jalassa, niin sen takia piikit otettava varmuuden vuoks käyttöön koko raskauden ajaks..ettei sitä tulppaa nyt sit tulisi..
Ja kyllä sitä sarjaa oli jotenki ehkä venytetty ja se viimeinen jakso oli NIIN surullinen, ettei mitään järkee..jotenki hölmöö lopettaa sarja sellaiseen tunnelmaan..ku tuntu, ettei kellään menny hyvin..mut olihan se hyvä sarja aikanaan! Enemmänkin kyl tykkäsin siitä alusta..lopussa tuntu vaan, et kaikki menee perseelleen! : /
Mulla on koko ajan sellanen epätodellinen olo, et oonko oikeesti ees raskaana! :) mut kai se on uskottava..kun mulla koko ajan polttelee vatsaa..on menkkakipuja siis..on ollu jo monta päivää..tänään aamulla alkoi myös paha olo vaivata, enkä pystyny syömään aamupuuron lisäksi omenaa, kun se oksetti.. :D ja mulla kans vatsa toiminu ehkä vähä liiankin tehokkaasti! :D
 
Ampparsson joo soitettu on, neuvola-aika tän kuun lopussa ja ens viikolla ultraan, sen verta kattomaan että siellä jotain kehkeytyy ja että onko oikeessa paikassa (tää miun mielenrauhan vuoksi ennen kaikkea).
 
Hey
lullaby89 tai ehkäpä kuule ootkin raskaana!! Peukut pystyssä!!:heart:

Tesla hienoa että kaikki näytti olevan kunnossa! Nyt vaan oviksen bongailuun!:heart:

Ampparsson Elikkä teillä tapahtu tää klassinen "kun vähiten odotat" ilmiö! Ihanaa! :heart: Ja älä välitä. Pienelle ei oo käyny noista lomariennoista kuinkaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ampparsson
Ampparsson sinulla ja pikkuisella ei ole vielä yhteistä verenkiertoa, joten tuskimpa alkoholi ja tupakka ovat vaikuttaneet... ei hätää :)
meillä kävi myös niin, että kun en ajatellut koko vauva asiaa, niin raskauduin... ajattelin vaan yks päivä et millonkohan mulla on ollu viimeks kuukautiset, kun ei oo ollu mitään menkkaoireita (alaselkä- ja alavatsakipu) ja sit uskalsin siitä muutaman päivän päästä tehdä testin!

Tesla jotenki tää ensimmäinen päivä ilman hiilihydraatteja tuntuu tosi hankalalta... varsinki ku muut syö mitä syö... mut pidän pääni ja alan elää terveellisemmin :D
 

Yhteistyössä