<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

Apina25 Lisätty on plussanneisiin! :) Ja toivottavasti meitä tulee pian lisää perässä! Ite en usko tulevani vielä pitkään aikaan, kun tuntuu noita vastoinkäymisiä tulevan koko ajan vaan..et kun tulehdus on hoidettu, niin saa nähä mitä seuraavaks..mut ehkä joskus viä! :)
 
Apina25lle onnea sydin täydeltä :flower:

plussatuulia kaikille +++++:whistle:
uutta porukkaa kaivataan jo odotuspuolelle kovasti :heart:

minä se käyn edelleen joka päivä täällä kurkkimassa teitä :) osa onkin jo uusia ja ei olla "nähtykkään" ja mun harmikseni täällä on vielä tuttujakin : / nyt plussia tikkuun murut :heart:
 
apinalle isot onnittelut! :heart:

Anteeks nyt pelkkää napailua, ihan haista vittu olo. Leikkaus siirtyi, olikohan huhtikuun loppuun, ellei kierto sit taas heitä ja siirretään taas. On se nyt jumalauta. Tätä niin odotin, mä en jaksa enää näitä kipuja. Menkat tiputtelee 2 viikkoa, sattuu kokoajan, seksi ei onnistu kun väkisin, oon kokoajan kipuinen, kärttynen ja turvonnu. Mä oon niin helvetin loppu tähän. Mä oon ihan varma että mieskin on, varmaan sekin kohta heittää hanskat tiskiin ja lähtee kävelemään.

Narina loppu, kiitos ja anteeks.
 
Hei kaikille!

Voisin tulla seuraanne haaveilemaan esikoisesta, jos joukkoon vain mahtuu. :) Oon lueskellut silloin tällöin teidän juttuja, ja ajattelin näin kp1:n kourissa kärvistellessä viimein itsekin rohkaistua ihan aktiivisemmin haaveilemaan. Etenkin kun näyttää ettei nämä haaveet ihan hetkessä toteen käy, niin juttuseura aiheen tiimoilta tekisi hyvää. Meillä on tjottailua/yrittämistä takana suunnilleen puoli vuotta, saattaapa olla jo vähän ylikin. Tarkkaa ajankohtaa yrittämisen/tjottailun aloittamiselle en edes muista, kun ehkäisystä ollaan lipsuttu niin pikkuhiljaa pois.

t. Tesla, 27v, kp 1/28-33
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
tada voi hitto, tuo on kyllä todella perseestä. :( :hug: Koita jaksaa, nyt se kierto asettukoot että leikkaus onnistuu seuraavana mahollisena ajankohtana!!

Tesla tervetuloo joukkoon! :wave: Kunpa vain plussaa pärähtäis tikkuun mahdollisimman pian! :)
 
Hey
Hei kaikki ihanat tyttöset!!:heart:

Oon taas pitänyt pitkän pitkän hiljaisuuden..lukenut kyllä päivittäin mut jotenkin...ei vaan oo sanottavaa kun mitään ei tapahdu ja turhauttaa joten tää hiljaisuus on toisaalta tehnyt ihan hyvääkin ja en oo niin paljon miettiny ja stressannu asioita vaikka kyllä ne taustalla jyskyttää..oman nyytin kaipuu on suuri!!

Täällä on tapahtunut ihan hirveesti...
Ensinnäkin valtavan suuret onnittelut plussanneille! Ihanaa! :heart:
Paljon voimaa ja haleja tädin kohdanneille ja tsemppiä taas uuteen kiertoon! Kyllä meidänkin kaikkien vuoro tulee vielä! :hug:

Omaa napaa: sen verran, että edellinen kierto oli ensimmäinen Clomeilla avustettu.
Ultrauksissa ei näkynyt kasvavia folleja, ja aloitin sitten terotkin kp 26 mutta kuinka ollakaan, kp 28 ovis!! Selvät kivut ja ihan kaikki perinteiset oireet mitä vaan voi olla! Mutta niin vaan menkat alkoi tasan kaksi viikkoa oviksesta...
No olihan kpt jo niin paljon että kiinnittyminenkin hankaloituu jo noilla päivillä mutta toki olisihan raskaus voinut olla periaatteessa mahdollinen ja loppuun asti jännitin kun oireet oli voimakkaat. Tosin mullapa ovis tapahtunut viimeksi vuosi sitten joten enpä muistanut miltä ovuloidussa kierrossa normaalit oireet ovat...
No, ilmeisesti kuitenkin Clomeilla oli vaikutusta sillä tosiaan ovis tapahtui vuoden taiuon jälkeen.
Nyt menossa kp 10 ja Clomeja napsittu tupla-annoksella. Torstaina ultra, jännittää onko vaste tässä kierrossa jo parempi...
Eli siis kp10/? ja tässä vaiheessa voisi jo laittaa yv2. Yk:t on paljon vähemmän kuin mitä yritysaika oikeasti, sillä kierrot olleet välillä jopa 90 päivää...
Huh, anteeksi suuren suuri omanapa...:ashamed:

Chiballe haluan lähettää erityisen suuren halauksen ja valtavan plussapuhurin! Täällä ollaan sormet ja varpaat pystyssä että vihdoin se tärppi sieltä tulisi! ja siis..kyllähän se tulee!! KESÄKSI VAUVAMASU, muista se!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_
Hei kaikki!

Pitkän radiohiljaisuuden jälkeen tulin tänne päivittämään itseni teidän kuulumisiin (ja teidät omiini).

Täällä oli tullut jokunen plussakin, mahtavaa, paljon paljon onnea! :flower:
Ja sitten oli tullut myös menkkoja, joten ison isoja pahoitteluja :( mutta jaksetaan painaa eteen päin! Toivoin, että oisin saanut lukea enemmänkin ilouutisia teiltä...

Chiballe oikein paljon tsemppiä, toivotaan että nyt onnistaa! :)

tada-parka, oon tosi pahoillani sun puolesta. Pitää vaan nyt uskoa siihen, että kun homma saadaan sitten vihdoin pois alta niin käy tärppi ja kaikki onkin ollut vaan siitä kiinni. Iso :hug:

ON täällä ootellaan vaan tilanteen kehittymistä. Ei paljon oireita suuntaan eikä toiseen ja aika hyvin oon ollut ajattelematta koko asiaa. Osittain varmaan siitä syystä etten usko ajoituksenkaan olleen kovin hyvin kohdillaan. Meillä myös matka ens kuun lopussa tiedossa ja myös oudosti vähän siitä syystä semmonen olo ettei ole nyt niin kovin kamalaa jos ei tärppääkään. Ehkä sillä saa ens kierron menee sitten kans liikaa stressailematta ja miettimättä.


Muokkasin tätä, mutta olis varman ollu kaikille hauskempaa kun en olisi :D Tervehdin teitä ensin että "Hei kakki!":ashamed: :D
 
Viimeksi muokattu:
Tesla Lisäsin sut listaan! :) tervetuloa! :wave: Laitoin sulle yk6? Onko okei?

Ampparsson Kiva kuulla susta! :) just tänään meinasin jo täällä huhuilla kuulumisiasi! :) Meillä on sit molemmilla ens kuun lopussa reissua tiedossa..pääsee vähän irti näistä raskautumisajatuksista toivottavasti! :)

Hey Päivitin muutokset listaan! :) Nyt pidetään hirveesti peukkuja, että se ovis sieltä kohta tulisi ja parin viikon päästä viimeistään sitten se plussakin testiin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Tesla tervetulloo :heart: Toivottavasti käyntisi täällä on lyhyt.

Tääl pitäis viel jaksaa viikko about jännäillä.. plaah.

Amppis :heart:

Tada :hug: Älä rakas pien luovuta :heart: ei se siun mies mihinkää lähe kävelee! ....tai annan sille turpaan

Hey suuresti tsemppiä :heart: Itekki haluisin ne clomit et saiski ehkä jotai tuloksii. ku omistaa tälläsen vajaakäyntisen kropan :D ainaki siltä tuntuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 01.02.2012



jenni_noora.............27..................kp 68/28......................yk 1
Toiveikastypy..........29v. ..............kp 49/30-36(45).............yk4



Lullaby89................22..................kp 32/56-70..................yk 5
Ampparsson............29..................kp 29/28-32..................yk 5
miranenn................22..................kp 24/?.........................yv2
lenkkari...................27.................kp 24/32-33..................yk 6



Tuisku85.................26................ kp 13/30.............. yk 3/yv 2
Hey........................22.................kp 11/?........................yv 2



Dana-.....................28.................kp 9/25......................yk 8
Sanja.....................32.................kp 8/30-33..................yk 8
Cheer115-..............20.................kp 8/28-33..................yk 6
tada.......................27.................kp 7/25-30.................yv 4?
Tessu84..................27.................kp 4/28-29.................yk1 / yv2
nellielli.....................26................kp 4/26-30...................yk 10
Tesla.......................27................kp 2/28-33................... yk6



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk2


 
Viimeksi muokattu:
Hey hienoo että ovis on bongattu, vaikkei mitään matkaan tarttunutkaan vielä. :) Nyt toivotaan, että tää kierto ois sitten "normaalimman" mittanen ja ovulaatio tulis ajallaan, jännityksellä ootellaan mitä torstain ultra siulle sanoo! :) Täällä on peukut pystyssä! :hug:

Ampparsson :hug: kunpa siun olotila ei ois sittenkään menkkoihin viittaava...

ON: Tässä vaiheessa on vielä ihanan helppo ottaa rennosti, nyt kun ei tarvii keskittyy muuhun kun pupuiluun. :D Alkaa vissiin kohta olla hedelmällisin aika kuukaudesta, kun himot on heräilleet eikä kerta-pari viikossa enää riitä mihinkään. :LOL: Pieni toivonkipinäkin nostaa päätään; jos on onnea matkassa, niin nyt vois ehkä tärpätäkin, kun ollaan molemmat miehen kanssa todennäköiset tärppiajat samassa osoitteessa eikä missään eri puolilla Suomee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Hey
Nellielli kiitos kun päivittelit pinoa! :) ja kiitos tsempistä, sitä nyt tarvitaan! :whistle:

miranenn joo siis raivostuttavaa kun pitää olla näin vajakki kroppa joka ei ymmärrä toimia oikein! toivottavasti saisit kans clomit!! Kyllä mä uskon että jos ne vaan sopii käyttäjälleen niin kyllä ne ihan hyvää tavaraa on! Mullakin saivat kuitenkin aikaan ekan oviksen VUOTEEN! ja se on jo paljon vaikkei vielä tarkotakaan että siitä lasta tulisi... :D

Ampparsson äääh, älä vielä manaile. Nuo voi hyvinki olla kuule ihan r-oireita! täällä peukut ja varpaat pystyssä! pUUUH:heart::whistle:
Minne lähdette matkalle? Voi vitsi oon kade, kyllä kelpais kunnon loma ja tuulettuminen tällekin tytölle...:whistle:

Tuisku85 kiitos paljon ihanista sanoista! :heart:
Sinulle myös ihan mielettömästi tsemppiä ja tärppionnea tähän kiertoon! Kyllä se plussa sieltä tulee, kerran ootte oikeaan aikaan samassa paikassa! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Kiitos ihanat nellielli, Tuisku ja Hey! Yritän ajatella positiivisesti ja kun tää päiväkin vaan sitten lähti käyntiin niin on ollut onneksi vähän helpompaa.

Hey me mennään ihan vaan kanarian saarille. Viikoksi ei oikein viitsi lähteä mihinkään kovin kauas ja siellä kuitenkin vuodenaikaan nähden ihan kohtuu lämmintä, eikä toisaalta liian kuumaa. Mietittiin myös esim. Dubaita, mutta mä en halunnut lähteä sinne kun oon kuullut, että naisten pitää miettiä mitä on päällä julkisilla paikoilla ym... Eli viikko syöpöttelyä ja altaalla/rannalla makaamista on ihan bueno ja tulee kyllä suureen tarpeeseen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Hey
Ampparsson siis voi vitsi! MÄKI HALUUN! ihanaa, nyt kuule nautitte toisistanne ja todellakin rentoudutte ja syötte hyvin.:heart: Kyllä kummasti jaksaa taas kun on viikon maannu rannalla! :D

nellielli vielä jaksaa kolme viikkoa!! onko teillä jotain lomasuunnitelmia vai meinaatteko vaan lepäillä kotosalla? :)
 
Hey Me lähetään miehen kaa Lontooseen! :) Ollaan siä seitsemän päivää! :) Odotan jo ihan innolla, ku en oo aiemmin Lontoossa käyny ja sinne oon halunnu jo pitkään päästä! ei voi tajuta, et reilun kolmen viikon päästä oon siä miehen kaa! :heart:
 
amppis tuun siun matkalaukussa mukaa! :D

nelliellin matkaankin voisin lähtee ! tahtois pois täält vähäks aikaa :/ meil oli ajatuksissa lähtee nyt tammikuus miehen 30 v päiviks australiaan, mut se sit jäi ku työtki loppu :(

hey tutkittiiko siun mies ennenku sait clomit? aika monista paikoista oon lukenu et mies tutkitaan. aattelin vaa et jos se on itestä selvää et johtuu siit et ei ite ovuloi niin... äh. :D

omaa napaa. Kauheen vilkkaat ja pelottavan todentuntuset ja kaameet itketysunet ollu varmaan viikon.. ja tissit kipeet. hipaisuki ärsyttää. kaamee turvotuski ja perse laulaa kaameita fanfaareba aina iltaa kohden :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85

Yhteistyössä