<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

nellielli, harmi kun sun käynti ei ollut ihan semmonen kun piti :/ Toivottavasti sulla ei oo mitään tossa veritulppahommassa, sillä se voi mennä aika inhottavaksi jos sitä on. Yhdellä mun ystävällä on se perinnöllinen riski ja hän joutui koko raskauden ja sen jälkeenkin vielä jonkin aikaa pistämään itseensä päivittäin verenohennuslääkettä. Ne oli melko kalliita lääkkeitä vielä kelakorvauksen jälkeenkin. :( Mä en ainakaan selviytyisi ehkä piikittelystä, joutuisi mies laittamaan ja en tiiä selviytyiskö sekään, pitäs varmaan kääntyä anopin puoleen semmosessa :eek: Toi on kyllä ikävää kun tulee joskus lääkärissä käynnin jälkeen tosi huono mieli ja ne on monet jotenkin niin omituisia ettei niiden kanssa voi mun mielestä keskustella niinkuin muiden ihmisten. Mutta hyvä kuitenkin, että sullakin homma etenee, vaikkakin hitaanlaisesti.

Oma käyntini oli aika lyhyt, mutta ytimekäs, sekä onneksi myös tosi helpottava. Ultralla katsottuna kaikki oli lääkärin mielestä just niinku pitääki olla :) Ja oikealla puolella munasarjoissa näkyi kahden sentin munarakkula, joka kuulemma on siis sen kokoinen, että lähipäivinä sielä uusi munasolu tulla tupsahtaa. Munasarjat keskenään kuulemma ihan erilaiset, mutta molemmat normaalit. Oli tosi mielenkiintoista nähdä siitä ultraruudusta kaikki "paikat" niin että lääkäri oikein kertoi mikä on mitäkin ym. Vähän jo kuvittelin mielessäni millaista se olisi sitten päästä kurkkaamaan sinne kun siellä vielä olisi joku kyydissä. Ja vähän salaa toivoin, että se lääkäri olisikin yhtäkkiä sanonut, että "hetkinen sähän olet jo raskaana"... Noo, ehkä vielä joku päivä :) Nyt pitäis vaan sitten kellistää toi kaksilahkeinen useaan otteeseen tällä viikolla. Tässä päästään nyt vaan siihen, että tuntuu luonnottomalta alkaa taas käskystä puuhaamaan. Täytyy toivoa, että kun menee vielä pari tuntia niin saadaa taas oikea moodi päälle :D
 
Ampparsson Hienoa, että sulla oli parempi gynekäynti! :) Kyl itelläkin ny on parempi mieli jo ja kuitenkin saatiin asia eteneen..odotan jo innolla verikokeita ens viikolla! :D mikä on ihme, koska yleensä jännitän verikokeita aika tavalla..vaikka multakin on verikokeita elämäni aikana otettu enemmän ja vähemmän..silti ei vaan totu.. :) ja siis mullahan on ollu aikanaan veritulppa, joten neuvolasta mulle jo sanottiinkin, et koko raskauden ajan joudun niitä piikkejä laittaan.. :( ei kauheesti houkuta, mut mitä sitä ei lapsen eteen tekis! mut nyt on vaan kyse siitä, et joutuuko mulle aloittaan jonkun hoidon jo ennen ku tuun raskaaks..et tyyliin samantien.. ja tosiaan ne piikit on TOSI kalliita! :( muutenki tuntuu, ettei rahaa ihan hirveitä oo, niin sit joutuu niitä ostaan..mut pakkohan se on!
Hih.. ja kyl mäkin siinä ultratessa mietin, et voi ku se oliskin sanonu, et sä oot jo raskaana! :LOL: Tiedän, ettei se oo mahdollista, mut kai sitä haaveilla saa.. ;)

Ja sullahan on sit hyvällä mallilla ovulaatio! :) mulle gyne sano, ettei viä näy ovulaation merkkejä sen enempää, et aikaisintaan kp17 voi olla..et tikutetaan nyt..vaikka se gyne kyl sano mulle, et heitä ne tikut roskiin! :D et ku mulla sen mielestä on kuitenki aika säännöllinen kierto ja ku sanoin, et itekin aika hyvin tunnen sen, koska mulla on ovulaatio.. :) ja enkä mä ny viitti niitä testejä roskiin heittää, ku niitä on AIKA paljon.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Täälläpä on monella ollut gynekäyntejä,eikä kaikilla sitten niin toivotusti mennytkään:(...Mä oon tänään aamulla saanut vahvaakin vahvemman ovisplussan! Harmi et tuo toinen puolisko lähti taas armeijan harmaisiin takasin eikä tänään päästy hommiin :( Onneks kuitenkin eilen peitot heilui niin mahdollisuudet on! voi kuinka toivonkin et tärppäis!Tsemppiä nelliellille verikokeisiin =)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 17.1.2012





Cheer115-..............20..................kp 61/28-33..................yk 5
jenni_noora.............27..................kp 53/28......................yk 1
Hey........................22.................kp 37/?........................yk 9
Toiveikastypy..........29v. ..............kp 34/30-36(45).............yk4
Dana-.....................28.................kp 33/25......................yk 7
Sanja.....................32.................kp 25/30-33..................yk 7
Tuisku85.................26................ kp 24/30.............. yk 2/yv 2
Mirtsu81.................30v................kp 23/?........................yk 1
tada.......................27.................kp 22/25-26.................yv 4?
Apina25...................25.................kp 22/36......................yk 2
Tessu84..................27.................kp 21/28-29.................yk 12



Lullaby89................22..................kp 17/56-70..................yk 5
nellielli.....................26................kp 15/28-32...................yk 9
Ampparsson............29..................kp 14/28-32..................yk 5



miranenn................22..................kp 9/?.........................yv2
lenkkari...................27.................kp 9/32-33..................yk 6



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv3
Jeela 12.1.2012


 
Moi taas, pitkästä aikaa!

Täällä siis menossa jo kp 61. Tosi tosi ärsyttävää.. Kerran tuossa vuosi sitten käynnistettiin kuukautiset lääkkeillä, kun olivat lähes puolivuotta pois kuvioista, sen jälkeen olivat pitkään melko säännölliset, ja nyt en tajua miksi, mutta ovat siis jo kuukauden myöhässä!

Uskomattoman pitkästyttävää. Mulla on tänään klo 10.20 neuvolaan lääkärille aika, katsotaan, mitä siellä sanotaan, ja josko jonkulaisen lääkityksen, vaikkapa terolutit rinnalle saisi..

Tosi paljon onnea kaikkille plussanneille!! <3
Ja plussatuulia kaikille muille, toivottavasti tämä vuosi tuo suuren ilon! :)
 
No voi nellielli, kurja juttu ne veritulpat. Mutta tosiaan kyllä siitä piikittelystä varmasti selviää kun on lapsen saanti kyseessä :)

Niin Danalle piti sanoa, että höh ja antaa :hug: Ja mee vaan rohkeesti sinne lääkärille :)

ON täällä ei saatu sitä moodia päälle... On tää suunnitelmallisuus niin perseestä! Harmittaa kun pelottaa, että jos meni ovis jo ohi sitten :( paitsi oiskohan se lääkäri nähnyt jos olis jo eilen ollu irtoomassa? Kun sanoi vaan että lähipäivinä. Tuntemuksia ei vielä ole ollut, paitsi jos se onkin irronnut yöllä ja en ole havainnut. Tekis mieli tikuttaa, mutta kun päätettiin ettei tikuteta ja munkin lääkäri oli muuten sitä mieltä, että on ne vähän turhia ja mä sain sen käsityksen ettei ovistestit välttämättä kerro koko totuutta.
 
Morjensta tänne!
Tuli pieni tauko josta unohdin käydä mainitsemassa täällä. Lähdettiin viettämään lomaa leville, ja oltiinkin alkuperäisen suunnitellun viikon sijasta kaksi, ja teki kyllä niin hyvää! Oltiin sellasella porukalla jossa lapsia mukana, ja muutenkin oli tilanne semmonen ettei sillä reissulla kertaakaan hommailtu, joten tää kierto on meikän puolesta hukka, ei siis mitään mahdollisuutta raskautumisesta, joten katotaan sitten ensi kierrossa. Tai no, ens kiertohan menee harakoille kuitenkin kun on se leikkaus tiedossa, mutta sitten aletaan hommiin ihan urakalla :D

On ollu hassua huomata että aivan tasan samat oireet on ollu silti, nyt jopa suunnilleen dop 5 tuli muutaman kerran verta pyyhkiessä, jonka olisin tietysti heti tulkinnut kiinnittymiseksi... Eli varmaan tekisi jokaiselle hyvää tällanen kierto, osaanpa ensi kerralla ottaa vähän rauhallisemmin kun tosiaan noi "oireet" on mun ihan normaalia kiertoa. Ehkä osaa tän odottamisen ottaa vähän iisimmin jatkossa :) Eikä ihan jokaista kolotusta kuvittele raskausoireeksi :D

No jokatapauksessa, nyt oon aivan pihalla mitä täällä on tapahtunu, mutta koitan tässä vähän päästä kärrylle :D

nellielli no olipa tylsä ettei käynnistä ollut mitään apua : / Noi on kyllä niin kalliita jos yksityisellä käy niin mielellään sitä apua haluais ihan yhden kerran jälkeen, tuntuu vähän turhalta maksella "ei mistään". Luojankiitos mulla oli tosi mukava gyne kun kävin, laitto heti asiat tapahtumaan, olis vähän ottanu päähän maksaa se lähemmäs 200e siitä että "katotaan ens kerralla uudestaan"...

amppa hienoa että sulla oli kaikki hyvin! :) Varmaan melkonen helpotus.
Ja toi on kyllä totta että oli tosi mielenkiintosta seurata sitä ruutua kun paikkoja tutkittiin, vaikka mulla se iso kysta sieltä löytyikin... Ja multahan se nimenomaan kysyi siinä vaiheessa kun ensin mahaa kaiveli että olisiko mahdollista että olisin jo raskaana, kun tuntui mahassa jotain... Kyllä se kieltämättä oli aika kamala tilanne, kun siinä jo kerkesi itsekseen iloita ja melkeen meinas itku tulla... Ja sitten tuleekin pudotus, eipä ollutkaan kun tällanen vähemmän kiva juttu.
Nyt tosiaan puuhat käyntiin ja toivotaan että tärppäisi!

Plussapuhurit kaikille, nyt tytöt laittakaas plussa aalto taas liikkeelle :) :heart:
 
Apina25 Kiitos tsempeistä! :) ja pidetään peukkuja, et teillä tärppää, vaikka mies lähtikin armeijan harmaisiin, ettekä enää tänään pääse hommiin! Kyllähän ne simpat muutaman päivän elää siä! :)

Cheer115 No, sullahan onkin pitkä kierto! :| Toivottavasti nyt saat apua siihen, ettei se ny tosta enempää kauheesti veny!

Ampparsson Ja kyl sen piikittylen kestää vauvan takia! :) tuntuu vaan kurjalta kun tästä omasta veritulpasta jalassa on aikaa jo muutama vuosi..olin sillon ylipainonen ja käytin e-pillereitä (joita mulle ei olis saanu ees periaatteessa antaa, kun suvussa on tulppariski), ja nyt oon normaalipainonen, liikun paljon ja syön mielestäni terveellisesti, niin tää asia vaan seuraa mua..kuulemma seuraa mua loppuelämän..et vaikka kuinka tässä on elämä muuttunu terveellisemmäks, niin se veritulppa vuosien takaa ei koskaan unohdu..
Ja tänään sit vaan harrastatte seksiä! :) jos gyne sano, et lähipäivinä, niin tuskin se ovis viä tänään oli, et nyt vaan kellistään se mies! :D
ja se mun gyne kans sano, et mun pitäis se tikuttelu unohtaa..mut kun ei viitsis niitä tikkuja roskiinkaan heittää, niin tikutetaan ny niin kauan ku niitä tikkuja on ja unohdetaan tikutus sit, kun ne loppuu.. :)

tada Oi, ollu varmaan ihana reissu levillä! Oot päässy kunnolla tuulettuun ainakin ja varmaan ajatukset saanu hetkeks pois lapsenteosta! :) ja kyllähän sitä ny sai sentään lähetteen verikokeisiin, mut jotenki sitä olis tosiaan odottany yksityiseltä gyneltä vähä enemmän..varsinkin kun siitä maksoi ittensä kipeeks! Mut ens viikon perjantaina ainakin ny selviää, et onko mun keltarauhashormonit okei eli tapahtuuko se ovis kunnolla! sit saan luget jos jotain ongelmaa siinä asiassa on..
 
nellielli harmi että jouduit tuntemaan olosi turhautuneeks lääkärikäynnin jälkeen, mutta tosiaan on se hieno juttu, että asiat etenee, vaikkakin vähän hitaasti. :) Tuo siun veritulppa-asia ei ehkä oo varmaan mikään maailman mukavin juttu, mutta eiköhän sen piikittelyn kestä, kun tietää että niin on vaan tehtävä. Aika äkkiä piikittämiseen varmasti kuitenkin tottuu. :)

mirkkunen harmillista myös tuo siun asioitten etenemisen hitaus! Tässä vaiheessa tuommonen ykskin "viivytys" tuntuu varmaan kauheen pitkältä ajalta. Kyllä työkin kuitenkin varmasti pian pääsette tositoimiin. :D

Ampparsson hienoo, että kaikki on kunnossa! Nyt vaan toivotaan, että saatte oikeen tunnelman päälle ja tärppää!! :heart:

Apina25 jospa se eilinen peiton heiluttelu ois riittäny... ;) Kun ne siittiöt kuitenkin pystyy elämään ainakin sen kolme vuorokautta, mahollisesti pitempäänkin oottelemassa munasoluu. :)

Cheer tulehan siekin sitten kertomaan, mitä lääkäri sanoo! :)

tada kyllä tuommonen "pakollinen" tauko puuhailussa tekis varmaan itellekin hyvää, niin tosiaan näkis mitä oireita sitä joka kerta kuvittelee liittyvän siihen, että oiskin raskaana. :D

ON: Miulla taitaa olla hormoonit syystä tai toisesta aivan sekasin, ei nimittäin tullut viime yönä nukuttuu kun varmaan 10-15 minuutin pätkissä, kun miulla oli niin TUSKAISEN kuuma. Ikinä ei oo ollu mitään tuommosta. Nyt hörppäilen tässä teetä, ja kuuman juomisen seurauksena puskee aivan mielettömän kuuman aaltoilun päälle. Todella outoo. :headwall: Mietin, että oonko tulossa kipeeks, mutta yleensä sillon tulee kylmiä puistatuksia, eikä tämmöstä aivan älytöntä hikoilumeininkii. :D Pitää varmaan lähtee testaamaan lenkille, että voiko ihmistä hikoiluttaa/kuumottaa vielä hiukkasen enemmän? :LOL:
 
Tuisku85 kyllä tuo jo vähän kiukuttaa ku niin innoissaan oli ku sinne lääkäriin meni ja oletti, että lääkitys selviää heti.

Tosiaan itsellänikin ollut veritulppa jalassa tuossa 2010 alkuvuodesta, jonka takia syön marevania. Yleensähän se lopetetaan puolen vuoden jälkeen tän ikäisellä, mutta minulla joku hyytymisarvo ollut jotenki, ettei ne uskalla lopettaa. Ja nyt raskauden ajaksi tulossa myös ne piikit, jotka on mukavan arvokkaita. Onneksi kelalla on se lääkekatto. Ei tartte kauheen pitkään maksaa täyttä hintaa :)
No torstaihin nyt ei hirmu pitkä aika onneksi ole :)
 
mirkkunen Mulla lopetettiin tosiaan marevan just sen puolen vuoden jälkeen..kai mulla sit oli kaikki arvot ihan okei.. joten epäilen, et joutuis alkaan lääkitseen itteensä ennen raskautumista, mut on se ny pakko varmistaa vielä! Ja onneks tosiaan on se lääkekatto, koska ne piikit on niin kalliita! Toivotaan, et ny torstaina sit asiat selviää sulla! :)
 
nellielli oishan se aika hienoo jos kuumat aaltoilut johtus raskaushormooneista, mutta miulla on kyllä vahva epäilys siitä, että syy löytyy liian kuumista pattereista. :LOL: Tosin kesähelteilläkään ei oo ollu noin tuskasta, joten who knows... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Moi taas! Nyt on neuvolassa lääkärin vastaanotolla käyty,
ja huonoja uutisia on :/

Multa otettiin papakoe, se oli aivan kamalaa.. Sattui niin maan vietävästi.. Itkin ja huusin siinä penkillä. Siis tuntuu tosi hölmöltä, aikuinen nainen, ja itkee neuvolassa, ihan hävettää!

Siis lääkäri laittoi sen "vekottimen", sinne sisään ja ihan siellä syvällä sisällä tunsin kuinka se vihlo ja sattu, poltti ja kirveli! Lääkärikin säikähti kipuani, ja passitti samantien verikokeisiin. Kävin siis kiireellisenä antamassa raskaustestin (verestä, eli on 100%) ja CRP:n (tulehdus arvot). Epäili että mulla on joku tulehdus.

Heti tuon tutkimuksen jälkeen tuli alavatsa niin kiepäksi.. Vihloi ja poltti, tosi menkkamaista jomotusta mutta paljon pahempana, ja jatkuu edelleen!

Klo 14-15 tänään kuulen noiden verikokeiden tulokset.. Jännittää niin uskomattoman paljon.. Ja pelottaakin.

Olen REILUSTI ylipainoinen, siis kymmeniä kiloja ylipainoinen, ja lääkäri sanoi olevansa varma sen aiheuttavan kuukautiskierto häiriön + pvuloimattomuuden. Sanoi, että kun on saatu tulokset noista verikokeista, niin sovitaan jatkosta.

Kumpa ne tulehdusarvot ei olis koholla! Heti juolahti mieleen maailman kamalimmat ajatukset siitä, jos onkin kohtu tulehdus, ja että kuinka vaarallinen se on ja enkö voisikaan saada koskaan lapsia.. :'/

Noh, ilmoittelen kahden jälkeen kun olen saanut tulokset.. Voi itku.. :(
 
Noniin, nyt sain tulokset.

Eli hemoglobiini oli normaali, ja verenkuva normaali.
CRP oli alle 10, eli hyvä sekin.

Ja kuten jo tiesinkin, raskaustesti oli negatiivinen.

Ei siis luojan kiitos mitään hälyttävää! Uskon siis että
lääkäri oli vain ehkä osamaaton ja liian kova kourainen.

Nyt sitten odotellaan, mitä lääkäri sanoo jatkosta! :)
 
Cheer onpa ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin!!! :heart:

Tuo papakokeen ottaminen kun ei muutenkaan oo mitenkään miellyttävä toimenpide, niin millaiseksi se sitten muuttuukaan jos sen tekee joku kovakouraisempi/osaamattomampi henkilö. Hui. Onneks selvisit säikähdyksellä! :hug:
 
Cheer Hienoa, että kaikki on hyvin! :heart: Itellä otettiin eilen papa ja ei se kun pikkusen vihlaissut..aiemminkin otettu, niin ei oikeestaan oo sattunu kyl yhtään..et on kyl varmaan ollu sit ihan rähmäkäpälä lääkäri sulla.. :(
 
tada ihana loma teillä muru :heart: vaikka nyt ette saaneetkaan hyödynnettyä. Noh leikkurin jälkeen sitten!

Cheer onneksi ei pahempaa, että oliskin ollut vaan kovakouraisempi kaveri

Muillekin gynellä käyneillä tsempit, nyt ne asiat alkaa rullata, hitaammin tai nopeemmin =)

Ommoo nappoo; pessimisti alkaa taas nostella päätään, p*skat tästäkään kierrosta kuitenkaan mitään tuu :( mahaa juilii enempi ja vähempi, menkkamaistakin jomottelua välillä kovastikkin, vaikka viikko pitäisi niihinkin olla. Ihan välillä tulee sellainenkin olo että alkoivat, vaikka ei pitäisi olla mitenkään mahollista näin aikasin, tai sitten kroppa sekoilee ihan täysin. Rinnat hieman kipeytyneet, ei tosin sillain "päällisin puolin" hirveän kipeet, enemmänkin kolotteli jännästi syvällä sisuksissa, nyt kyllä kopeloidessakin alkaa vähän aristaa. Kroppa kiusii taas urakalla, parempi kun vaan asennoituu että menkat sieltä tulee, ei ehkä pettyis niin kovin, vaikka ovisplussakin bongattu :headwall:
 
Cheer kuullostaapa tuo sinun lääkärikäynti kamalalta. Itselläni en oikeastaan edes huomannut näytteen ottoa, onneksi. Voin vain kuvitella miltä kovakourainen/osaamaton näytteenotto tuntuu, huh. Muutenkaan kun gyne on harvan lempi paikkoja :). Onneksi se on kuitenkin ohi ja sait testituloksetkin. Toivottavasti ei vaan jää minkäänlaista kammoa jatkossa.

Tuisku85 itsekin olen lueskellut aiemmin tuosta macasta yms ja ajattelin ettei se kai ainakaan pahitteeksi voi olla :). Itse jotenkin venytän lääkäriin menoa niin pitkään kuin vain mahdollista ja kokeilen kaikki itsehoito-konstit ensin :). Naamakin on pillereiden lopettamisen jälkeen alkanut kukkia kuin teini-ikäisellä ja olen jo pitkään ajatellut lääkärille menoa, mutta sitäkin venytän ja venytän ja toivon että ne hormoonit siitä ajan kanssa tasottuisi.

Sanja eikö ole jännä miten aina jokaista pientä nipistystä ja vihlasua tietyissä vaiheissa kiertoa alkaa vahtaamaan? Toisaalta se tuo jotain jännnitystä elämään ja nostaa toiveita, mutta se on myös TODELLA rasittavaa. Millähän sitä malttaisi mielensä ainakin siihen asti että kuukautiset ovat myöhässä... Helpommin sanottu kun tehty :)
 
No nyt ehtii paremmalla aikaa kirjoittaa...

tada, kiva kun palasit ja kuulostat ihanan levänneeltä ja tervejärkiseltä :D Tekis varmaan hyvää olla yrittämättä yks kuukausi, mutta kun ei malta :)
Ja kiitos tsemppauksista myös nellielli, tuisku ja muut tsemppauksia lähettäneet! :)

Cheer muuten, muistelin kanssa paremmin nyt noita papa-kokeita ja on ne kyllä mullakin olleet monesti tosi kivuliaita ja on tullut yleensä myös aika paljon vuotoa niiden ottamisen jälkeen. Ehkä meitä on sitten jotkut tumpelommat lääkärit sohineet :D mutta onhan ihmisillä aika erilaiset kipukynnykset myös. Ite oon aatellut, että mulla taitaa olla kyllä aika matala ja siksi jännittääkin myös synnytys todella paljon, jos sellaiseen asti joskus pääsee...

Ootkos Tuisku tosiaan aatellut, että jos onkin raskaudesta johtuvaa? Oi, kun olisi mahtavaa =)

Älähän Sanja vielä luovuta! Koita vaikka keskittyä johonkin muuhun kuin kuulosteluun (tiedän ettei ole kovin mahdollista). Masentuu sitten vasta taas hetkeksi kun menkat tulee, ei vielä. Ja sitäpaitsi sulle ei tuu, se on nyt tärppi käynyt!!

ON mä en muuten papaa otattanut kun olis tullut omaan laskuun (kun toi mun käynti meni muuten tosiaan firman piikkiin), koska lääkäri sanoi että se otetaan multa muutenkin tänä vuonna kun tulee mittariin pyöreitä lukemia niin on joku joukkokutsunta. (En aio vaihtaa ikälukemia tuohon meidän listaan ennen kuin on pakko ;) ) Tosin mun lääkäri (toisin kuin nelliellin) ei hoksannut sitä, että jos olen raskaana toivottavasti hetken päästä niin eihän sitä sitten kai voitu enää ottaa.
Ei ole vieläkään tullut ovistuntemuksia. Odottelen siis miestä saapuvaksi, jotta voin käydä sen kimppuun ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia ihanaiset :hug: ampparsson ja lullaby! Kyllähän tuota koittaa olla kuulostelematta kaikkee, mutta kun juimii niin kovin välillä ettei voi olla "kuulematta". Ja just aattelin et jos ens kierron sitten ottais ei-niin-yrittämisen kannalta, nii tuossa oviksen tienoilla on kuitenkin niin slekeet merkit, ettei voi sitäkään jättää huomioimatta kuitenkaan. Nää kaikki normikierronkin mukaiset oireilut on nii kovin selkeitä, tai ainakin niitä ei voi olla huomioimatta kun on voimakkaita, nii unoha tässä nyt kaikki. Mitähän se on jos joskus raskautuu, kuinhan voimakkaasti sitten kaikki tuntuu. Noh ehkä toivon mukaan joskus tiiän =)
 

Yhteistyössä