Pelkkää omaa napaa nyt.. mut kävin siä gynellä ja tuntui, että oli ihan yhtä tyhjän kanssa.. ja maksokin 108 euroa! huh.. : / Itku meinas tulla ku sieltä lähti ja sielläkin pari kertaa..no okei..oli se lohduttavaa kuulla, ettei toi mun luteelivaihe kai oo lyhyt..et sen gynen mielestä se on ihan normaali, vaik kyl se musta tuntuu lyhyeltä..se laitto mut kyllä verikokeisiin..27.1 perjantaina pitäis mennä..ottaa sen keltarauhashormonin arvon..siitä näkee onko ovis tapahtunu kunnolla..jos ei oo, niin sit saan ne Luget..mut se kyl sano, et luulee, et mulla se hyvin tapahtuu, kun kuitenkin mulla on selkeet ovisoireet ja sillee..ku siis kerroin sille oireistani..vitutti vaan, kun en saanu ny jo niitä lugeja..joo, saan mä ne sit ens kiertoon..mut masentaa vaan jo valmiiks ku tietää, ettei tästä raskaaks tuu kuitenkaan..mut yritetään ny tietty..mut kyllähän sen tietää..papan se otti muuten sit kans siinä samalla..ku siitä on reilu kaks vuotta aikaa..ja se sano, et menee sen ottaminen sit niin pitkälle jos tuun tässä raskaaks..ja sit mun täytyy nyt selvittää omalta lääkäriltä mun veritulpan perinnöllisyyskokeiden tulokset, et jos niissä ny oli jotain ihmeempää, niin täytyy ehkä jo mennä ennen raskautumista sairaalan puolelle jotain lääkitysjuttuja selvitteleen..en tiedä..keskiviikoks sain omalle lääkärille soittoajan, et se soittaa sieltä ja saan sit vähä infoa niistä veritulppa tuloksista..joo-o..hienoa, et asiat etenee, mut jotenki silti ihan sellanen voimaton olo.. : /
Niin ja siis ovis ei oo ihan viä tuloillaan.. gyne siis katto samalla sen, et missä vaiheessa oon..eli menee taas jonnekin lähemmäs kp20:ntä se ovis..aargh..
Mites ampparssonin gyne?