<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

Tervehdys! :wave:

Sanja, minä oon saanu käsityksen, että paras aika on 1-2 pv ennen ovista ja vielä samana päivänä, mutta että oviksen jälkeen olisi enää hyvin pieni mahdollisuus, koska siittiöiden olisi paras tosiaan olla jo odottamassa tuoretta munasolua. Mutta en ole tosiaan mikään expertti näissä... :D

miranenn, höh jos alkaa menkat :( Miltä se nyt näyttää?

Mulla muuten omien laskujeni mukaan kp 9 meneillään.

ON taas on aika ootella ja en millään jaksaisi. Mies on nyt sitä mieltä, että ovistikuttelu pitää lopettaa ja mielellään täälläkin käyminen ja kaikki aiheeseen liittyvä ja yrittää olla niin kuin ei yritettäisikään, vaikka siis yritetään... Mutta sen mielestä siis mulle tulee liika stressiä jo siitä ovistikkuun pissaamisesta. Ja voihan se olla. Ei siis kannata ihmetellä jos aloitan pian uuden "radiohiljaisuuden".
Aloin muuten pitämään omaa oire-/kiertopäiväkirjaa, koska mulla on niin huono muisti, että jos jossain kierrossa bongaan jotain oireita niin en enää seuraavassa niitä muista. No täältä toki on voinut jotain joskus tarkistaa, mutta on siinäkin oma etsiminen aina. Miehen mielestä olen ihana kun pidän kirjaa omista ruumiin toiminnoista projektimme eteen. Taitaa olla vauvakuume nousussa silläkin jo kovaa :heart: Tosi söpistä, tulee hyvä olo tommosesta :) Kunhan ei kohta olla molemmat masennuksen syövereissä kun alkaa puoli vuotta jo tulla mittariin, vaikka lyhyt aikahan se periaatteessa vielä on.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!! Mulla särkee taas päätä selkäni takia sen verran etten tiiä mitä tästä loppupäivästä tulee...

Niin ja Sanja, mun ovistesteissä sanotaan ainakin, ettei pitäisi aamupissasta testata vaan paras aika olisi 10 ja 20 välillä. Alkuajasta en oo varma, mutta suunnilleen tonne päin oli. Mitä merkkiä sä käytät?
 
Viimeksi muokattu:
Non niin, nyt on varattu aika lääkärille. :) Maanantai aamuna ollaan taas selvempiä lääkityksen suhteen ja sitten voi varata ajan keirukan poistoon. Jännittää jo kovin mitä lääkärissä sanotaan ja ei millään malttaisi odotella. :)
 
lenkkari :hug:

Jeelalle paljon tsemppiä että siellä ois kyytiläinen =)

Ampparsson korjattu kp:t listalle =) ja vastausta; Prisman Pregcheckiä käytin nyt, ja en aamupissasta tikutellut vaan seuraavista tai iltapäivällä myöhemmin. Ja se käsitys miullakin että oviksen jälkeen "turha" touhuilla mitään, valmiina niitten pitää olla odottamassa.

Nyt vaan ootellaan ja tuskaillaan tärppäsikö, vai joutuuko jatkamaan tuota tikuttelua ens kierrossakin...

Muoks; noissa Pregcheckin ohjeissa sanotaan että mihin vuorokauden aikaan tahansa otettu näyte soveltuu
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Jeela! :heart: Onnea kauheesti! Niin selkee plussa, ettei selkeempi vois olla! :)

lenkkari :hug:

Sanja ja ampparsson Mä oon aina ottanu aamupissasta sen ovistestin, ku siis mähän käyn joka yö vessassa sillee (juon niin paljon), et tulee se muutama tunti sit vaan pidäteltyä ennen heräämistä..ja oon saanu hienosti plussan ovistestiin aina! :) mut siis mullakin on noita pregchecin (kai.. :D) ja niissä just ei oo mitään aikarajaa, koska saa testailla..
 
Kyllä sut voi jo mun mielestä lemonade merkata sinne plussanneisiin :) Eli tervemenoa odottajien puolelle, äläkä tule takasin :D

Onnea ja tervemenoa myös sulle Jeela :)

Toivotaan, että molempien kyytiläiset pysyy matkassa loppuun asti!!!!! Mä lähetän litroittain vauvaliimaa ja tuhansia tarrasukkia!! :heart:

Omaa napaa sen verran, että mä en tiiä yhtään pitäskö mun alkaa testailee vai vaan odotella.. Kierron pituudesta kun ei nyt ole mitään hajua kun ihan luomuna mennään. Menkkaoloo on kyl ollu parina päivänä, mut ei muuta.. Jos sitä ehkä uskaltais testata joku kp30.. En vaa millää haluis tehdä testii ku se pettymys on niin suuri jos ei kahta viivaa tuu... pelottaa...
 
  • Tykkää
Reactions: lemonade
Ihanaa Jeela!!! :flower: Onnesta soikeena ollaan siun puolesta!! :heart:

Oonko oikeessa, että tämä oli nyt vuoden ensimmäinen plussa? :) Kyllä myö loputkin seurataan perässä ihan justiinsa! =)

Ja lemonade, tervemenoa! :heart: Käythän huikkaamassa kuulumisia viimeistään sitten, kun oot käyny siellä ultrassa? :)

ON: Tää odotus on ihan hermoja raastavaa. (Vaikka sen kuinka kevyesti koittaa ottaa, ja paskat.) Nyt kun ovulaatio on takanapäin, ja vaikkei päässykään tallentamaan just niinä oletettuina parhaina hetkinä, niin KUITENKIN sitä vaan toivoo, toivoo ja toivoo. Ja kuulostelee itteensä ihan liikaa, kuvitellen kaikenmoisia oireita. :D "Jokohan se alkio millon kiinnittys, jos siellä jotain ois? Tuleekohan sitä kiinnittymisvuotoo nyt lähipäivinä? Rupeiskohan kiinnittymisen jälkeen tulemaan jotain ensimmäisiä oireita raskaudesta? Uskaltaakohan tässä nyt lähtee esim. hevosen selkään rytkymään, jos siellä joku yrittääkin tarrata kiinni, ja rankka urheilu sitten tiputtaa sen kyydistä pois? Viikonloppuna ois sovittu illastaminen + illanvietto, uskaltaakohan sitä nyt muutaman viinilasillisen ottaa? ? ? ?"

Hitto, mikä miusta on tämmösen vainoharhasen höperön tehny? :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: lemonade
Tuisku85 Täällä myös ilmoittautuu samanlainen vainoharhainen höperö! :LOL: Ovulaation jälkeen miettii kaikkee mahdollista ja kuulostelee kroppaansa ihan liikaa..ja pelkää, että jos liikkuu liikaa, ettei kiinnittyminen tapahdukaan jne.. mut nyt otan kyl löysin rantein! :) yritän ainakin! :D en haluais aina oviksen jälkeen alkaa elään jollain tapaa varovaisemmin..eiköhän se lapsi tuu sieltä, vaikka vähän liikuntaakin harrastais! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
nellielli niinpä! niinhän se varmasti on, että kyllä se kyytiläinen siellä kestää, jos niin on tarkotettu. jos taas ei, niin se varmasti tulee pois vaikka kuinka yrittäsit olla varovainen. :)

*yrittää psyykata itteensä ottamaan rennosti* :D
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
nellielli ja tuisku :heart: ootte ihania :D :hug: kyllä tää tästä. toivottavasti nuo terot auttais minuu raskautumaan niinku panskuakin. Ei tätä jaksais enää kuukaus toisensa jälkeen. Rupeen tässä kierrossa bongailee sitä ovisto et tapahtuuko sellaista ees miula. huhhuh
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 13.1.2012





Cheer115-..............20..................kp 57/28-33..................yk 5
jenni_noora.............27..................kp 49/28......................yk 1
Hey........................22.................kp 33/?........................yk 9
Toiveikastypy..........29v. ..............kp 30/30-36(45).............yk4
Dana-.....................28.................kp 29/25......................yk 7
Sanja.....................32.................kp 21/30-33..................yk 7
Tuisku85.................26................ kp 20/30.............. yk 2/yv 2



Mirtsu81.................30v................kp 19/?.........................yk 1
tada.......................27.................kp 18/25-26.................yv 4?
Apina25...................25.................kp 18/36......................yk 2
Tessu84..................27.................kp 17/28-29.................yk 12
Lullaby89................22..................kp 13/56-70..................yk 5
nellielli.....................26................kp 11/28-32...................yk 9
Ampparsson............29..................kp 10/28-32..................yk 5



miranenn................22..................kp 5/?.........................yv2
lenkkari...................27.................kp 5/32-33..................yk 6



HAAMUJENGI/RKTT
pöppinen

TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
mirkkunen_
Dremming
Chiba
Jeela
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv3


 
Viimeksi muokattu:
lemonadelle hyvää matkaa sinne odottajiin :wave: käyhän kuitenkin välillä kurkkimassa meitäkin :)

Jeela paljon onnea :heart: jokos siutkin siirretään plussanneihin? Avasit kuitenkin tän vuoden plussasaldon, nyt on hyvä meidän muiden seurata jalanjälkiä =)

Vähän ommoo nappoo (ällövaroituksen kera...); puuttuu oviksen jälkeinen tissi/nännikipu? Valkkaria lorahtelee, eilen nippaili vatsaa, sekä tuntu ihan kuin menkkajuilintaa, puolta vähemmällä voimakkuudella vaan mitä silloin kun menkat alkamaisillaan. Ja pyyhittäessä jotain ihmeellistä valkkaria tms, ihan kuin ois hyytynyttä tai jotenkin epämääräistä, sekä parina kertana kun vessassa kävin jotain punertavaa pyyhittäessä (hyvin vähän).

Ja heti sitä alkaa ajatella kaikennäköstä, kiinnittymistä ym ym, se siitä etteikö niitä toiveita nostattelis liikoja :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: lemonade

Yhteistyössä