Tervehdys! :wave:
Sanja, minä oon saanu käsityksen, että paras aika on 1-2 pv ennen ovista ja vielä samana päivänä, mutta että oviksen jälkeen olisi enää hyvin pieni mahdollisuus, koska siittiöiden olisi paras tosiaan olla jo odottamassa tuoretta munasolua. Mutta en ole tosiaan mikään expertti näissä...
miranenn, höh jos alkaa menkat
Miltä se nyt näyttää?
Mulla muuten omien laskujeni mukaan
kp 9 meneillään.
ON taas on aika ootella ja en millään jaksaisi. Mies on nyt sitä mieltä, että ovistikuttelu pitää lopettaa ja mielellään täälläkin käyminen ja kaikki aiheeseen liittyvä ja yrittää olla niin kuin ei yritettäisikään, vaikka siis yritetään... Mutta sen mielestä siis mulle tulee liika stressiä jo siitä ovistikkuun pissaamisesta. Ja voihan se olla. Ei siis kannata ihmetellä jos aloitan pian uuden "radiohiljaisuuden".
Aloin muuten pitämään omaa oire-/kiertopäiväkirjaa, koska mulla on niin huono muisti, että jos jossain kierrossa bongaan jotain oireita niin en enää seuraavassa niitä muista. No täältä toki on voinut jotain joskus tarkistaa, mutta on siinäkin oma etsiminen aina. Miehen mielestä olen ihana kun pidän kirjaa omista ruumiin toiminnoista projektimme eteen. Taitaa olla vauvakuume nousussa silläkin jo kovaa :heart: Tosi söpistä, tulee hyvä olo tommosesta
Kunhan ei kohta olla molemmat masennuksen syövereissä kun alkaa puoli vuotta jo tulla mittariin, vaikka lyhyt aikahan se periaatteessa vielä on.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!! Mulla särkee taas päätä selkäni takia sen verran etten tiiä mitä tästä loppupäivästä tulee...
Niin ja
Sanja, mun ovistesteissä sanotaan ainakin, ettei pitäisi aamupissasta testata vaan paras aika olisi 10 ja 20 välillä. Alkuajasta en oo varma, mutta suunnilleen tonne päin oli. Mitä merkkiä sä käytät?