<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Heidukka Olet kyllä niiiiin oikeassa, huominen on aina parempi :D. Eli tänään sitten tulin pizzerian kautta kotiin. Oli mieskin kyllä mielissään kun sai vähän herkkua :D
Toi kuullostaa siis niin tutulta, itsekin suunnittelen vapaapäiville suuria suunnitelmia, mutta sitten kuitenkin jotenkin saan niistä korkeintaan murto-osan aikaiseksi, hahaha. Mutta nauti nyt täysillä vapaapäivistäsi ja rentoudu :heart:

Hey Hahaha, just noin mäkin teen!! Ihan hassuja myö kaikki ollaan :D.

Yöperhonen Kuullostaa hyvältä nuo nippailut, nyt vaan peukut pystyyn, että plussa ilmestyy muutaman viikon päästä :)

Dana Pahoittelut tädistä ja iiiso :hug:
 
lullaby89 Kiitos! :heart: Aion kyllä nauttiakin :) Pakolliset nää siivoukset aina välillä... Kevät ja aurinko näyttää kyllä armottomasti jos siivouspäivä "unohtuu" välillä :D

Mietin tässä tänään siivotessa, että nyttenkin ilman lapsia tämä meikälkäisen urakka kestää koko päivän... Mitähän se on sit kun on lapsia?? Monta päivää kenties... Rivari kolmioo siivotessa... Tänään noita vaunuja siirrellessä tuli sellainen vauvan kaipuu :| Voi kun saisi oman nukkujan tuonne, kyllä raitilla ylpeenä ajelisin vaunuilla! Vielä joskus... Vielä joskus...
 
Dana :hug: Kyllä, seuraava kierto olkoot nyt sit se täyden kympin arvoinen! :)

yöperhonen voihan vitsit, josko siellä nippailis siitä toivotusta syystä? :heart:

ON en tohtis oikein toivoo mitään, mutta on kyllä todettava että alavatsa on erikoisen tuntunen... En oikein osaa selittää tunnetta... Selkeesti erilainen olotila kun aiemmin, ja melko voimakas semmonen. :D Näinköhän tämä kroppa valmistautuu menkkoihin taas entistä erikoisemmalla tavalla..?
 
Dana- Tätipahoittelut! :hug: Mutta ois kyllä aika hieno jos sulla tärppäis kymmenennestä kierrosta kymmenennessä pinkassa (ehkä vielä dpo10 tulis ekan kerran plussa)! :heart: Pidetään peukut pystyssä että näin käy. Mulla oli kans tän kierron alkupuolella semmonen "ihan sama"-olo, mut kyllähän tuo kummasti on alkanu taas ajatus omasta jälkikasvusta kutkuttelemaan kun kierto lähestyy puolta väliä.

yöperhonen- ja Tuisku85 kuulostaa molemmilta kyllä lupaavasti siltä että vois olla jotain tapahtumassa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Dana iso :hug: Nyt sit 10+ kierto :) :D

).( Oonko vähä epätasapainoinen kaveri.. Toine kainalo sanoo 37,11°C ja toine 36,89°C.. Vähä siis lämmöt koholla.. Plus turvonnu imusolmukepatti korvan alla mikä tykyttää ja sitä koskee hirrrrveesti. Huoh.. Ja sitte kolme viimistä päivää on alavatsaa ja nivusia nippaillu. Näiköhä olis ovus.. Voi ku oliski.. Sit ku noi lämmötki kohol.. Ei pijä toivoo liikoja..
 
Hei kaikki taas.
Amparsson mikä tilanne? Onko kaikki ok?

Danalle myös pahoittelut minunkin puolestani.

Onko teillä muilla ehkäisyn jälkeen iho alkanut kukkia ja tukka rasvottunut.

Mulla tähän naamaan tulee uusia finnejä kuin sieniä sateella.. inhottavaa, kun noi pillerit piti ihon ihan sileessä kunnossa. Ihan kun olisi taas teini. Sillon mä alotinkin pillerit aknen takia ja nyt se on palannut. Argh.

JA toinen oire on että tukka rasvottuu koko ajan. Pesin eilen aamulla hiukset ja nyt päivällä töissä katoin peilistä itteeni ja tukka oli niin rasvanen että sillä olisi voinut kokonaisen varuskunnan leivät voidella.

Vielä lisään myös että minun äitini oksensi hampaansa pilalle, kun odotti minua, joten olisin ikionnellinen jos itellä ei tulisi niin pahoja pahoinvointikohtauksia..sitten jonain kauniina päivänä kun tulee se plussa.
 
Marpa ite en kyl pahemmi enää ees muista mite oli e-pillereitten aikaan. Saattaa kyl olla et sillo ei ollu finnei just ollenkaa. Nyt vähä tullu kyl. Tukkaki kyl aika rasvoittuvaa sorttia.
oman äidin raskausaikana ei kuulemma muute ollu pahoinvointia tms. Paitsi että hänel oli vaikea tulla raskaaks. Kolme raskautta onnistu ja niissä kaikissa irtos limatulppa jo puolisvälin raskautta.. :/
 
Viimeksi muokattu:
Marpa Mulla ainakin pillereillä pysy naama kuosissa.. Ei mulla nyt paljon finnejä tullu kun pillerit lopetin, mut kyllä sen huomas et siitä johtu. Nyt mun kasvot on kyl aika huonossa kunnossa ton hormonin takia.. Ja taitaa mun hiuksetki nykyään ravottua nopeemmin. Eli mulla se ainaki vaikutti..


ON: Kyllä huomaa, että on täti kylässä. Mua ärsyttää nyt kaikki! Ja nää hemmetin menkat ei oo taaskaa mistään kotosin. Normaalisti en ees laskis tälläsii menkoiks ellen tietäis et monta kiertoo ollu jo tälläset. Mulla on työpäivän jälkee ollu pelkkä pikkuhousunsuoja ja siihen ei oo tullu yhtään mitään!! Aamulla saattaa alkaa tulla jotain ja iltapäivällä sekin vähä on loppunu. Toisaalta pitäis olla helpottunu et menkat on näin helpot, mutta mun mielestä se kertoo vaa siitä, et kropassa kaikki ei todellakaan ole hyvin!
No katotaan, jos huominen päivä toisi paremman mielen :)
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 13.3.2012



Toiveikastypy............29.................kp 90/30-36(45)...........yk 4
Cheer115-................20..................kp 49/28-33...............yk 6



Lullaby89..................22.................kp 28/56-70...............yk 6
Tuisku85..................26................ kp 26/30.................. yk 4/yv 2
lenkkari...................27.................kp 26/32-33...............yk 7
yöperhonen-............23..................kp 24/28-30...............yk ?
tada........................27.................kp 23/25-30...............yv 4?
Hey.........................23.................kp 22/?......................yv 2
jenni_noora..............27................kp 22/28....................yk



mirkkunen_..............23................kp 19/28-30.................yk 2
Tesla........................27................kp 15/28-33................ yk 7
miranenn..................22...............kp 11/28.......................yk 9/yv 2



Marpa......................23................kp 8/31.......................yk 2
Laola........................23................kp 5/28-41.................yk 3
Dana-......................28.................kp 2/25.....................yk 10
Heidukka...................26...............kp ??/??.....................yk 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
Sati
Teps
Tessu84





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2076602-esikoishaaveista-2011-2012-plussanneet/


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6


 
Viimeksi muokattu:
Dana Pahoittelut menkoista! :hug: Kuulostaa vaan oudolta noi sun menkat, jos noin vähän tulee vuotoa..mut jos ny on sit ollu samanlaiset jo vähän aikaa..?

Mä luovutin suosiolla ja lähen lääkäriin hakeen saikkua..aamulla luulin jo, et jee, mun olo on parantunu..nousin sängystä, niin johan alkoi samantien paha olo..ihan hirvee olo edelleen..söinkin tossa pari leipää.. just ja just pystyin ne syömään ja paha olo jatkuu..ei tuu mitään..en todellakaan viitsi mennä töihin kärsiin! Eiköhän sitä sairaslomaa saa..sen näkee sit..

yöperhonen ja tuisku Molemmilla kuulostaa lupaavalta! :)
 
Dana- tosi kummalliset menkat kyllä noin vähällä vuodolla. Lisääntyykö se vuoto missään vaiheessa ton runsaammaksi?

Marpa Mä ehdin syödä pillereitä 8v ihon takia, ja kun lopetin niin näkyi todellakin ihossa ja hiuksissa. Mutta se hiusten rasvoittuminen tasaantuu kyllä jossain vaiheessa, ja saattaa tukka näyttää paljon terveemmältä ilman pillereitä (ainakin itsellä kävi näin). Ihonki oikuttelut on vähän tasoittuneet myös, mutta ainakin itselläni ihon kunto vaihtelee aika rankasti kuukautiskierron ja stressimäärän (ja koneella vietettyjen tuntien) mukaan. Mut jotenki tällai "isompana" nuo ihon epätasaisuudet ei enää häiritse läheskään samalla tapaa kuin joskus teininä, eikä kyllä oo yhtä pahojakaan.
 
Täälläkin yksi kuumeilija!Ensimmäinen siis haaveissa. Vauvaukuumetta tässä oon potenu jo reilun vuoden,mies vähän jarrutellut..nyt näyttää kuitenkin,että hänkin alkaisi lämmetä ajatukselle.Yhdessä sovittu,että yritys voitaisiin aloittaa ensi kesäkuussa :) Tämä vauvahaave mielessä päivittäin,eikä tätä kuumetta lievitä ainakaan näitten keskustelujen lukeminen ja 2kk kummipoika joka kävi eilen kyläilemässä :D
 
Hey
Dana-:hug: Onpas kyllä kummalliset menkat, täytyy sanoa. Nyt kyllä jos vielä menee yhtään oudommaks niin ei ku testiä kehiin!:O

yöperhonen-Kääk, nyt kuulostaa hyvältä!!! Koska testaat?:D:heart:

Tuisku85 Siellä on nyt pikkanen kyydissä!!:heart: Mulla on nyt myös niin omituisia oireita että jos tää kierto päättyy tätiin (lue: KUN päättyy):ashamed: Niin en ihan oikeesti enää usko mihinkään ennen ku nään ultrassa että jotain on kyydissä. Siis ihan älytöntä kun joka kierto on erilainen.:headwall:

nellielli ihan oikea päätös. Nyt keräilet voimia ja keskityt pikkuiseen ja itsees. Toivottavasti pahoinvointi ei kestäis kauaa!:heart:

Sanjalle valtavasti onnea ihanista ultrakuulumisista!:heart: Nyt voit rauhassa kasvatella masua!

miranenn Hö, onneksi pääset kuitenkin edes hoitajalle nyt!:hug:
Mulla myös heittää lämmöt että toisessa kainalossa voi olla joku 36.4 ja toisessa 36.8 että...:D

ON oireita löytyy, mutta näissä asioissa mulla on valtavan hyvä mielikuvitus!:D Eli en jättäis sen varaan kyllä mitään. Mutta vatsassa on kipuja ja tuntemuksia jos minkälaisia. Tämmösiä ei oo ennen ollu. Plus että rinnat on kyllä päiviin nähden tosi kipeet. Mutta on ne kyllä aina. Huoh. Kohta tulee taas suru puseroon. Miks meille ei tuu vauvaa, ei sitten millään!!:'(
 
Marpa Mulla kans pillereiden lopettamisen jälkeen samoja oireita+ että vuoto lisäänty n. 80%, eli verta tulee ihan kiitettävästi pari päivää :/

nellielli jaksamista oloihisi! Minun äiti ollut molemmilta tipassa pahoinvoinnin vuoksi, toivottavasti ei olis kovin periytyvää! Jaksamisia!

-Hely- tervetuloa! Olen itsekin alle viikon täällä ollut pyörimässä. täällä on todellista tsemppausta ja hyvää mieltä!

Itse olen lähdössä viemään autoa huoltoon... Ja huomenna sitten duuniin ekaa kertaa puoleentoista viikkoon... Toivottavasti kaikki ei ala kyselee miten voit, onko surua yms. Sittenhän minä romahdan... Kotona oleminen helppoa, ei enää sureta tai muutenkaan ole vaikeeta... Töihin meno jännittää!
 
Kiitos kaikille tsemppauksista, mitä tänne oli tullut! :heart:

Kirjoitan nyt ihan vain lyhyesti, koska nyt ei oikein jaksa enempää. Eli eilen varmistui, että keskenmeno se oli. Ehdin jo viikonloppuna sen itsekin päätellä ja itkut itkeä, joten eilinen varmistus asialle tuntui lähinnä ihan hyvältä. Töissä olen ihan normaalista ja elämä jatkuu. Vaikka tuntuuhan se tosi pahalta ja harmittaa äärettömästi. Tosin nyt tää työntekoon keskittyminen häiriytyy taas vähän toisesta syystä :(

Saattaa olla, että pidän taas vähän hiljaisuutta, mutta eihän sitä tiedä jos tulee tänne liian kova ikävä niin saatan palata piankin :) Kaikille kovasti +++++++++++:whistle: ja jo odottajille hyvää oloa ja raskauden iloa! :heart:
 
Heidukka Tuo kaipuun tunne on niin tuttu. Kun tuolla ulkona näkee pareja vaunujen kanssa tai kaupassa äitejä joilla on pieni vauva kärryissä tuhisemassa, tulee niin suuri kaipauksen tunne siitä omasta pienestä kääröstä jolle saisi antaa koko sydämensä pohjasta rakkautta :heart:

Marpa Täällä yks rupinaama ilmottautuu :wave:!! Itselläni on ollut kesästä lähtien lisääntyvästi kipeitä finnejä naamassa. Edes teini-ikäisenä ei minulla muutamaa näppylää enemmän ollut ja olen ollut iloinen ettei välttämättä meikkiä ole tarvinnut käyttää kun iho on ollut niin hyvässä kunnossa. KUNNES sitten jätin pillerit ja KABOOM!! naama on kuin pahaisella teinillä. Tästä olen saanut paljonkin mainintoja ja ihmettelyitä. Mutta minkäs teet, ei auta vaikka kuinka naamaa hinkkais ja rasvais. Oon kyllä ollut aika tuskissani kun tuntuu että jos ei ole meikkivoidetta laittanut niin ei viitsisi ihmisten ilmoille lähteä, turhauttavaa. Mutta toivon että jossain vaiheessa tilanne tasaantuisi.

DanaKomppaan muita et voisit tietty testin varmuuden vuoksi tehdä jos et ole vielä tehnyt... Itselläni tosin oli viimeiset menkat vähän samanlaiset, eli vain pyyhittäessä pientä ruskeaa tuhrua, ajattelin että en ehkä ole ovuloinut siinä kierrossa.

Nellielli Hyvä päätös jäädä kotiin potemaan pahaa oloa, se ei todellakaan ole kiva töissä yrittää jaksaa jos on huono-olo. :hug:

Sanja Onnea oireettomasta raskaudesta, ainakin tähän asti. Tuosta huomaa että raskaudet on niin yksilöllisiä, siinä missä toiset oksentaa 24/7, toisilla ei juurikaan tunnu.

Tervetuloa joukkoon mukaan Hely!!! :wave:

Voi Amparsson :'( En tiedä mitä sanoa... Voimia ja jaksamisia sinulle :heart:
 
Hey
Heidukka Paljon voimia ja tsemppiä töihin paluuseen!:hug:

Ampparsson mulla ei riitä sanat, mutta mielettömästi haleja ja voimia!:hug:
Ymmärrettävästi haluat nyt vähän hengähtää mutta heti kun siltä tuntuu niin tule takasin. Toivottavasti saadaan sulle hetimiten uusi pieni kyytiin ja syliin asti!:heart:

ONKOS KUKAAN VIELÄ TESTANNUT?

mä oon niiiiiin varma etten oo raskaana, että en edes tiedä viittinkö testata. Jos vaan odottas niitä menkkoja. Kaikki "oireet" on hävinny. :(
 
Ampparsson :hug: :'( voi miten kurjaa... :( vaikka sen tietää, että ihan alkuraskauden keskenmenot on tosi yleisiä, niin ei sitä kukaan omalle kohdalleen haluu tapahtuvan.. voimia siulle. :hug: :heart:

Hely tervetuloo! :)

Hey mikä dpo menossa? Elä nyt rupee manaamaan, ihan mainiosti siellä voi masuasukki olla! :heart:

ON ei oireita ollenkaan tänään. Ei alavatsakipuu eikä minkäänlaista tissien kipuiluu. Ei sitä ovista varmaan siis tapahtunu ollenkaan, kun ei oo MITÄÄN "normaaleja" tuntemuksia. Ihan tyhmää.
 

Yhteistyössä