<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Hey Täällä jotenkin sama fiilis. Oli niin kova usko aiemmin, mutta nyt ei enään... Oireita ei ole minkäänlaisia paitsi kiepät nännit edelleen, mutta sehän onkin ovisoire... Voi voi, saas nähdä. Itsekin kamppailen että testaisinko luppoviikosta vai odottaisinko ihan sinne viikonloppuun saakka jolloin tädin pitäis tulla, säästyis testit...

Soitin tänään sairaanhoitajalle niistä mun muutaman viikon takaisista labroista. Kaikki oli kuulema ihan viiterajoissa, tsh ja t4 arvot 2.38 ja 18. prl:stä ei osannut sanoa. Mulla on ens kuun alkuun vielä omalle lääkärille soittoaika ja saa tietää paremmin. Tosin, sitten se ei maininnut papasta mitään niin puhelun jälkeen tuli ihan sellainen ajatus että mitä, miks se ei siitä mitään sanonut, oliko siellä jotain...????? :D
 
Voi ampparsson :( Kovasti jaksamista sulle!! Muista, että täällä on kyllä "kuuntelijoita", jos haluut mieltäsi purkaa! :hug:

Nelliellille myös voimia sen pahan olon selättämiseen!!

ON En oo testannu, enkä kyl aiokkaan.. Mulla on ainaki nyt 4 kiertoo ollu tälläset menkat eli en usko, että se raskaudesta johtuis. Kuitenki tein testin tossa muutama viikko sitte just noiden epämäärästen menkkojen takia ja ihan nega se oli sillon..
Saas nähdä millanen kierto nyt tulee ku ajattelin olla ilman tota lääkettä. Tai jos kierto nyt näyttää venyvän jonneki 40päivään ni sitte kyllä alotan taas uuden kuurin..


Sanja muru, ihania ultrauutisia :heart: Ihanaa ja oireetonta loppuraskautta :)
 
Vielä vähän omanapailua: Mie oon kivenkovaan vastustanu kipeeks tulemista, kun ympärillä varmaan reilu parikymmentä ihmistä on sairastanu kuumetta yms. Pitkälle pääsinkin etten tuu kipeeks, mut nyt on sit vähän kurkku kipee ja reilu 37 lämpöö, semmonen vähän höntti olo. :headwall: Viikonloppuna olis ystävän häät, joten en aio siis sairastuu tän pahemmin, tai ainakin paranen sitten viikonloppuun mennessä. :D

Ja juuri kun vähän aikaa sitten kerkesin ihmetellä, että tänään ei oo ollu niin mitään tuntemuksia missään, niin nyt sitten alko vihloo vatsanseutuville. Hmph. Mitä lie.

Nyt pitäis saaha jonkinlainen positiivisuusboosti päälle ja ajatella että ehkäpä tässä on voinu käydäkin mitä parhaimmin. Tuntuu kuitenkin nyt siltä, ettei nyt oo kovin kummoset mahikset sille et ois raskautunu... :/

Mutta silti; yritän räpistellä täältä jonkinmoisen puhurin positiivisuutta kehiin ja sitä kuuluisaa plussapuhuria!! +++++~~~~~:whistle:
 
Hey
Tuisku85 Nyt kuule, tuo "oireettomuus" on varmasti juuri SE oire, ja nyt jos niitä oikeestikin alko tulemaan niin ihan varmana kyllä nyt jotain tapahtuu. Lämpö ja kaikki!!!:heart::heart:

lullaby89 Samaa sanon sulle kuin Tuiskullekineli ehkäpä oireita ei vaan oo ja se onkin se OIRE. ;):heart:
Mä luulen et se papa on ollu kunnossa ja siks se ei sanonu siitä mitään!:p

On nonii, mulla kyllä lämmöt on kans 37 ja poskia kuumottaa ja on höntti olo. Jotain masu-tuntemuksia on myöskin taas tässä alkuillasta ilmaantunu mutta...äh. Jotenki on se nega vaan niin paljon olevinaan helpompi ottaa vastaan kun voi sanoa että "mä tiesin tän" :D

Tästä negatiivisuudesta huolimatta, oikeen paljon plussatuulia jokaiselle!!:heart::heart:

muoks. Nyt närästääkin. Siis mä en oikeesti ala jos kroppa kiusaa tälleen. :'(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Hey samoilla linjoilla mennään! :D

Ja sitten mietin vielä, että entä jos se miun ovis tapahtukin vasta viime viikonloppuna, kun oli se kaamee kipu, ja menkkojen pitäskin sit sen takia alkaa vasta hui hai reilun viikon päästä!!! Eli jos menkat ei alkaskaan nyt viikonloppuna, niin se ei vielä välttämättä tarkota että oisin raskaana, vaan ne voiskin alkaa myöhäsen oviksen takia vasta sit seuraavan viikon lopulla. :D Hohhoijjakkaa kun ihmisen pitää ajatella niiiiin liikaa. :D
 
Hey
Tuisku85 Siis ahahhahaha älä muuta oikeesti sano! Mä en tiä pitäskö itkee vai nauraa. Tää on siis niin älytöntä touhua välillä että huhu! :D
No oli miten oli, mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toivon että tätiä ei tule, ei nyt eikä viikon päästä vaan saat testiin komean plussan!!!:heart:
 
Ampparsson voi kurjuuksien kyläveikko :'( :hug: Suuresti voimia :heart:

).( Vihlontoja ja tykytyksiä kummallakin puolella alavatsassa. Oliskohan ehkä jo se kauan odotettu ja ihmetelty ovis? Voi ku oliskin. Tosi huono olo ollu kyllä pari päivää :(
 
Hey en mie kyllä tällä kertaa rupee testaamaan ennen kun on ihan varma että menkat on myöhässä. Ei enää mitään "testaan aamulla ja menkat alkaa iltapäivällä" -meininkii. :D Nyt ei oo mitään houkuttimiakaan kotona, kun ei oo testejä. :D
 
Tuisku85 En oo testaillu ovista nyt. Parina kiertona sitä testailin mut ei siitä tullu mitään, en saanu mitään semmosta tulosta et siit olis saanu tolkkua. Luovutin sit sen suhteen. Ajattelin että siitä tulee vaan enemmän stressiä kuitenki :/

Hey Joo ollaa myö sit vissii aika outoja. Tai sit meiän kainalot on outoja :D Ei ne siitä patista oikein mitää ihmeellistä sanonu. Se on joko imusolmuke tai talipatti. Tulehtunu se on kuitenki. Enemmän ne veikkas sitä imusolmuketta. Ne sano et pitää kuulemma seurata sen kokoa että lähteekö laskeutumaan ja sen semmosta. Sit ne sano että jos se ei lähe niin sit ne avaa sen lääkärissä ja puristaa sen tyhjäks tai jotain. YÄK :D Toivottavasti ei tartteis mihinkää semmoseen ruveta ku ällöttää ajatuski, enkä tykkää piikeistä enkä mistää veitsistä tms :D

tulipa siitä romaani :D
 
Hey
Tuisku85 Toi on kyllä ihan totta! Ja siks mietin ihan samaa. Menee vaan rahaa ja hermot. Turha mun on edes testata kun tiedän jo oikeesti nyt et nega se on. Näkeehän sen sit kun menkat alkaa, ja jos nyt ei jostain syystä alkais niin senkin näkis kyllä sit. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuisku85
Hey
miranenn huppista, yök ja auts.:D No toivottavasti laskis nyt itekseen niin ei tarttis. Varmasti on kyllä kipee.:whistle: Mutta hyvä ettei sen kummempaa!:hug:
Hauska muuten että tuli puheeks toi lämpö-juttu, nimittäin oon kyllä miettiny et onko mittarissa vai missä vikaa mut jos sullakin on sillai ni ehkä niin sit vaan on. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä