Hakutulokset

  1. M

    Tänään PLUS!

    Paljon onnea sinullekin..! :flower: Tuntuu noita plussanneita nyt olevan liikkeellä! =)
  2. M

    Plussasin perjantaina!!! :)

    Paljon onnea! :hug:
  3. M

    muita jotka laihduttavat n.30kg..

    Tarttis kanssa sen verran saada elopainoa pois.. Vielä en oo mitään asialle tehny, mut parina päivänä on sit alkanu vi***tamaan nää läskit!!! :/ Kyllä mä aina saatan muutaman kilon jaksaa pudottaa, mut sit loppuu kärsivällisyys.. :ashamed: Tarttis olla hiukan kovempi luonne tän asian puitteis..
  4. M

    Limatulppa ja seksi

    Kyllä me ainakin limiksen jälkeen sekstattiin.. En usko, että se merkittävästi nostaa infektioriskiä.. =)
  5. M

    Mies sylikummina?

    \ Näin myös meillä. :heart: Ei olisi oikeastaan tullut mieleenkään "antaa" kenenkään muun hoitaa sitä tehtävää.. =)
  6. M

    esikoisen mitat

    Esikoinen ja ainokainen oli syntyessään 2950g, 47cm ja pipo oli 34cm. :heart:
  7. M

    Miten äitisi reagoi raskausuutiseesi?

    Meillä juttu meni sillai, että ku keskiviikkona tein testin ni torstaina kerrottiin mun vanhemmille ja perjantaina miehen vanhemmille. Mä siis olen nyt 24 v. ja tapahtumasta on ylihuomenna tasan vuosi aikaa! Mulla myös koulu kesken ja oma asunto ostettiin siinä sitten samassa hötäkässä, ku...
  8. M

    Limatulppa

    Mulla oli ens pari päivää just sellasta limasta vuotoja ja sitte se tulppa tulla mäjähti paperiin ku pyyhin.. Siinä se oli ja mä kyttäsin sitä ihan H. Moilasena! Siinä ei ollu yhtään verta ja muutenki oli ihan samanlaista ku räkä! Aika yökki-pyökki juttu, mut toisaalta oli ihan hauska nähdä se...
  9. M

    synnytysten viikot

    38+1 syntyi meijän poitsu!
  10. M

    Aina tippaan???????

    Ei laiteta aina. Miks laitettais? Luonnollisesti se laitetaan jos vauhditetaan TIPALLA ja jos laitetaan epiduraali. Epiduraalipuudutus saattaa aiheuttaa verenpaineen laskun ja se saadaan korjattua nesteytyksellä. Näin mulle koulussa on opetettu ja kätilö musta tulee..! =) Pikkasen vielä...
  11. M

    Tyksissä synnyttäneitä??

    Täällä olis kans yks Tyksissä synnyttäny! :wave: Kokemuksena ihan jees, ku näin jälkeenpäin ajattelee. Mulla meni vedet torstai-iltana ja lauantai aamuna laitettiin tipalla vähän vauhtia masiinaan, ku mitään ei tapahtunu. Eka kätilö oli tosi ihana ja sen kans synkkas hyvin. Sitte vaihtu vuoro...
  12. M

    onko käynnistys aivan hirveää??

    Eipä se mun mielestä ainakaan millään tavalla mukavaltakaan tuntunu.. Tipalla laitettiin ja koko touhu kesti pikkasen yli viis tuntia. Siinä vaiheessa olin kuitenki valmis mihin tahansa, että kaveri saatiin pihalle!!! :) Kyllä se hyvin menee!!! Tsemppiä vaan! :hug:
  13. M

    seksi,synnytyksen jälkeen?

    Meillä seksitauko, jos sitä sellaseks voi sanoa, kesti kokonaisuudessaan vajaa 2 viikkoa. Eli ihan viimesilläni vielä pistelin menemään ja kahdeksantena päivänä synnytyksestä olin taas valmis ku lukkari sotaan!!! :D
  14. M

    synnytyksen vaiheet

    1. avautuminen 2.ponnistaminen 3. jälkeisvaihe
  15. M

    synnytyksen kesto?

    Koko touhu alusta jälkeisiin saakka 5h 15min.
  16. M

    Paljon oli arvio ja paljon painoi syntyessään?

    Mulla painoarvio olla pari viikkoa ennen synnytystä oli 3kg ja seuraavalla kerralla eli samalla viikolla ku poika synty, ni 2,5kg. Mä nauroin sillä ja sanoin, että en usko teijän arviointeihinne ollenkaan ku tyyppi oli muka laihtunu viikossa puol kiloa! :laugh: Syntyessää 2950g eli...
  17. M

    sattuuko?

    Ei se varsinaisesti mulla ainakaan sattunu, mut sitä laitettiin varmaan vartin verran ja sitte se sohastiin johonki hermoon, jonka takia mulla jalka sattuu välillä vieläkin ja siitä on nyt 3kk aikaa. Hermoratatutkimuksissa olin ja lääkäri sanoin, että on hyvin paljon mahdollista että kärsin...
  18. M

    marrasmammoja -04

    Olen monta kertaa lukenu nää jutut ja sisäistän itseni niin täysin marrasmammaksi, että oli pakko kirjottaa.. Mulla laskettuaika oli 12.11. mutta pikkumies syntyi 30.10. eli en ole ihan 100%:nen marrasmamma.. :snotty: Toivottavasti ei haittaa! Meillä on mennyt tosi kivasti. Poika oli...
  19. M

    kestääkö vaiko ei?

    Kyllä ainaki toistaseks on kestäny.. Mä olin 20v. ja ukko just täyttäny 16v. ku alettiin seurustelemaan. Seuraavana kesänä mentiin kihloihin ja viime vuoden lokakuun lopussa meille syntyi poika. Nyt ollaan oltu yhdessä 4 ja puol vuotta ja hyvin menee!
  20. M

    AMMATTISI?

    Opiskelen kätilöksi, mutta tällä hetkellä äippälomalla. Alan töitä tehnyt jo pitkän aikaa..

Yhteistyössä