seksi,synnytyksen jälkeen?

Me harrastettiin vasta jälkitarkastuksen jälkeen, et oisko ollu joku pari kuukautta synnytyksestä. Ei kyllä aikasemmin mielikään tehnyt ja ei olokaan ollut kovin hemaiseva synnytyksen jälkeen :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2005 klo 13:03 mie kirjoitti:
kuin kauan teillä muilla meni että harrastitte seksiä synnytyksen jälkeen?
Kolme lasta, jokaisesta pari viikkoa synnytyksen jälkeen :whistle: Kortsua pitää kuitenkin käyttää ettei turhaan mitään tulehdusta hanki =)
 
esikoisen jälkeen meni 3 viikkoa.
Nyt olen palautunut erit. nopeasti, entinen meno ja harrastukset ja synnytyksestä 5 viikkoa tasan.

Ei tee mieli, ei yhtään :ashamed: tuntuu ihan vastenmieliseltä koko touhu :headwall:
 
hiihoo
Miehen kanssa juteltiin jo esikoista oottaessa, että vehtaamaan tosissaan aletaan vasta sitten, kun jälkivuoto on loppu ja kun tarkastus on tehty. Suurin paino oli kuitenkin MUN haluillani. No, uusi "eka kerta" oli n. 5 viikkoa synnytyksestä, ja oli muuten aika kuivakkaa. Pelkäsin varmaankin liikaa kipua. Toisella kertaa oli jo glidi vieressä oottamassa, mutta sitä ei sitten tarvittukaan. :)

Toisen kanssa oli samat systeemit, ja siihen meni noin 6 viikkoa synnytyksestä.
 
Itse oon ollut siinä luulossa että meilläkin meni n 6 viikkoa esikon aikana, mutta yks ilta puhuttiin avion kanssa asiasta niin hän sanoi että mulla on ollut vielä tikit paikallaan ekalla kerralla!!! :ashamed: Muistan kyllä itse touhuilun mutta ajantaju tasi olla vissiin hieman hämärtynyt... :whistle:
 
Meillä seksitauko, jos sitä sellaseks voi sanoa, kesti kokonaisuudessaan vajaa 2 viikkoa. Eli ihan viimesilläni vielä pistelin menemään ja kahdeksantena päivänä synnytyksestä olin taas valmis ku lukkari sotaan!!! :D
 
noin 3 viikkoa.. Aluksi ei tehnyt yhtään mieli, ei ois voinu vähempää kiinnostaa ja ku se sattukin... Mutta pikku hiljaa se alko tuntuun vaan paremmalta ja nyt oon sitä mieltä ettei se oo koskaan tuntunu näin ihanalta :heart: Ei kantsi hoppuilla asian kans, ja tulehdusta ei todellakaan kannata hankkia, se on tooosi ikävä..
 
Meillä on ollut yleensä parin viikon tauko synnytyksen jälkeen, paitsi kerran kun jouduttiin ompelemaan, oisko ollut silloin kuukausi. Kannattaa kuitenkin odottaa pidempään ettei tule mitään tulehdusta tai ainakin käyttää kumia, kun paikat on ihan auki vielä
 

Yhteistyössä