Hakutulokset

  1. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Varovaiset onnittelut neljäskö :heart: ElinaMaria :hug: Täällä kp 1. Arvaatte varmaan mun fiilikset nyt... Näköjään kierto palautu 27 päivään, niin kun oli ennen edellistä raskautta. Tää oli meidän osalta nyt tässä tää kuumeilu. Nyt tosissani aion päästä sinne kouluun ja käydä sen. Sit...
  2. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Voi harmi Tillu on se niin ikävää kun ensin antaa testit toivoa ja sit vetää maton jalkojen alta!! :hug: Duraselillakin jännät paikat, toivotaan että olis pikkunen matkassa ja ennenkaikkea pysyis kyydissä :heart: Täällä olis kp 24/25-32 dpo 8. Aika hyvin oon onnistunu olemaan ajattelematta...
  3. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Onnea MamiJ ja Kiitäjä :flower: :heart: Nuo plussa uutiset tällasessa porukassa on aina ihania, ei oo minusta ollenkaan sama asia kun jos joku muu ilmoittaa olevansa raskaana, kun tietää kuinka sitä raskautta on toivottu. Täällä kp 16 ja eilen ovis+ pärähti testiin. Joo, tiedän ei mun...
  4. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Täällä sit kp1. Kierto jäikin lyhyeks, vähän yllätti tuo täti siis aamulla. : / Mut vois laittaa taustalle, nyt on tosiaan fiilikset et ainakin tää kierto skipataan yrittämisen suhteen. Tuntuu et on muutenkin pahin vauvakuume hellittänyt. Täytyy kattoa miten tästä eteenpäin sit. Se on varmaa...
  5. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

    Mango86 kemut vaan pystyyn! :) voihan olla että sulla on tuplastikin aihetta juhlaan silloin ;) Tein aamulla negan herkällä testillä. kp kai 25 ja dpo n.12. Eli se siitä. Kyllä se olis jo herkällä näkyny... :( En oikein tiedä mitä sitten tästä eteenpäin. Oon aina ajatellu etten halua et...
  6. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Joo, tein kuitenkin sen testin... :ashamed: ja ihan puhdas nega oli. Tuossa aamulla kun mies heräs lasten kanssa ja ite torkuin viel sängyssä ja olin sellasessa horrosunessa, näin unessa et testasin plussan parillakin testillä. Yks oli sellanen viikkonäytöllinen digi joka näytti 6+9!! ja...
  7. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Tervetuloa Katie85! Toivotaan ettet kauaa viihdy tässä porukassa ;) Parina päivänä on ollu ilkeitä repäisykipuja alamahalla, ihan niin kun edellisen raskauden alussa. Tänä aamuna oli kurkku "karheana", ihan niin kun edellisen raskauden alussa pitkäänkin. Ja tänään sanoin miehelle että KUN nyt...
  8. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Mango86 kävin tänään juttelemassa opiskeluista ja kieltämättä alko kiehtoo sekin vaihtoehto. Elokuuhun tosiaan nyt aikaa tärpätä ja josi ei niin sit tullaan parin vuoden päästä uudestaan kuumeilemaan :D Josko sitä nyt sais muutakin ajateltavaa kun tää raskautuminen... Sanmar toivotaan viivan...
  9. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Leeniliinille kovasti onnea :flower: Ja mamakoneelle myös, toivotaan parasta :) Mä oon tehny nyt neljänä aamupäivänä sen ovistestin, sunnuntaina eli kp 13 oli melko vahva viiva ja siitä vaan joka päivä tullu haaleempi. Siis joko ovis oli?! :O kun ennen edellistä raskautta parina edellisenä...
  10. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    :hug: kaikille sitä tarvitseville. Kyllä se elämä on välillä niin julmaa... :/ Tuosta muruseni biisistä, yleensä en ole mitenkään erityisen tunteellinen, en herkistele musiikin tahtiin. Mutta kun kotiin ajelin sairaalareissulta missä oli km todettu ja tuo biisi radiossa soi, oli pakko...
  11. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Onnittelut Koiksalle ultrakuulumisista! Ihanaa :) Toivottavasti kaikkien epäselvät tilanteet selviää, epätietoisuus on se kaikkein pahin vaihtoehto minusta! :( Täällä kp11, ovistikut tuli eilen :) tuli vaan mieleen, kun tos testien päällä lukee ettei saa jäätyä, ja meillä pihalla...
  12. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Osanotto sandemarille :hug: ja onnittelut koiksalle! :heart: Mulle vois merkitä kp2/27-32. :( no toisaalta ehkä se on hyvä et tuli yhet menkat välissä, useampia ei kyllä tarvii tulla! Mut eihän tässä auta kun suunnata eteenpäin. Vaikka kuinka yritän otta rennosti ja olla ajattelematta...
  13. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Neiti-81 paljon onnea teille! Toivotaan kovasti että nyt pysyis pieni matkassa! :heart: olisitte sen todellakin ansainneet!! Tervetuloa uusille! Toivotaan plussia kaikille pian! :) Täällä olis kp 32 kaavinnasta laskettuna, jotain pientä tuhrua oli tullut viime vessakäynnillä. Näinköhän...
  14. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Onnea Muutosta! :flower: kyllä se viiva siitä vielä vahvistuu :) Mulla taitaa olla kp 27 kaavinnasta laskettuna. Ennen raskautumista kierto oli viimesen vuoden ainakin melkeinpä kellon tarkasti 27pv. Eli sen mukaan pitäs huomenna alkaa vuoto. Huomenna ollaan sopivasti reissuun lähdössä. Eipä...
  15. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Onnea Omppu, aivan ihana tuo teksti mikä digiin ilmestyy :heart: Mulla nyt kaavinnasta laskien kp 21, parina päivänä on vähän enemmän tullut kirkasta vuotoa ja alamaha tuosta keskeltä, kohdun kohdilta kosketusarka ja tuntuu muutenkin. Ei kovin kipeä, mut kuitenkin. Soitin naistenpolille ja...
  16. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Paljon Onnea kitkat ja omppu! :flower: Ihanaa! Muutamalla muullakin jännitystä ilmassa :) toivotaan parasta! Mulla parina päivänä lievää jomotusta ollu alavatsalla ja vähän runsaampaa valkovuotoa, oliskohan ovis-yritys? Yleensä on "rankemmat" oireet. Nyt olis kp20 jos kaavinnasta laskee...
  17. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    :hug: kaikille joilla täti kylässä. Tänään olis 15pv kaavinnasta, näillä main pitäs olla ovis jos olis normi kierto. Mitään tuntemuksia ei kylläkään ole. : / Odotukset ei ole todellakaan suuret tässä kierrossa, sänky jumppaa ihan sillon vaan kun huvittaa enkä ota ressiä. Toivon vaan ettei...
  18. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Kauniita katsottavia nuo plussa testit :heart: :D Onnea vielä elmiju :flower: Mullakin tuli aamulla plussa testiin, ei läheskään yhtä tumma viiva kun kontrolli viiva, mut ihan selkeä vielä. Täytyy vaikka viikonloppuna testata uudestaan. Jotenkin niiiin turhauttava hetki nyt tän koko...
  19. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Paljon onnea elmiju :) Mulla loppu tuo km jälkeinen vuoto ja ekat talletukset tehty, back in business siis :) Kierrosta ei hajuakaan vielä, toivottavasti tulis suht ajallaan menkat, tai siis mieluummin tietysti jäis kokonaan tulematta :) Onko joku joka pidempään lasta yrittänyt...
  20. B

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

    Kiitos kaikille, kurjaahan tällaseen ketjuun on kenenkään joutua, mutta ainakin jokainen tietää miltä tuntuu tuon keskenmenon suhteen. Meillä tosiaan koko raskaus alkoi n. 9kk yrittämisen jälkeen, ovistestejä tein ja siihen plussan bongasin. Sit mentiin alkuraskauden ultraan yksityiselle kun...

Yhteistyössä