Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Koiksa Ihanaa että edes yksi syke löytyi :heart: Kurjaa että toinen oli tullut pois mutta niin ihanaa että toinen jäi!!!!!

anooj :hug:

Imoen Toivottavasti sul ois nyt alkanut tärppikierto!!!!

Se ois nyt sitte dpo11 ja ainakin ovistestit on negoja! Raskaustestiä en oo viel uskaltanu tehä. Se nega on sit taas niin lopullinen. Vielä voi unelmoida.. Muuta oiretta mitä ei viime kierrossa olis ollu ei ole paitsi et aamulämpö on hitusen korkeempi.. Viime kierros se oli 36,9 oviksen jälkeen ja nyt se on ollut 37,1. En usko raskauteen, mut toivon niiiiin.. :ashamed:

++++++++++tuulia!!!!!!!!!!!!!!
 
anooj :( No, parempi kai kuitenkin että vihdoin saat selvyyden outoihin vuotoihin ja saisit itsesi kuntoon jotta pikkuinen voisi tullakin.
:hug:

Tänne ei kummempaa. Mies aamulla tokaisi että miettii jo että minkäköhän kokoinen olen 9kk päästä eli tänne menkat ja äkkiä niin pääsee hommiin :p
Eilen varsinkin ilta/yöaikaan kipuillut alavatsan seudulla ja paikat olleet kosteat joten epäilen että ovis juuri ollut. Sen mukaan 2 viikon päästä pitäisi kai menkat alkaa?! Ei se auta kun odottaa ja rättejä kantaa laukussa jos yllättää aikaisemmin tulollaan. Nyt täti on hyvin hyvin tervetullut, sen jälkeen ei ;)

Päätettiin myös miehen kanssa että jos luoja sua ja saadaan vauva niin siitä ollaan ultraan asti ihan hiljaa. Kukaan ei saa tietää siitä.
Yksityiselle aion kyllä heti rv 7 mennä ja varmaan ennen np ultraa toisenkin kerran, sen verran kova paikka edellinenkin km oli koska "kannoin" kuollutta sikiöö 5 viikkoa ilman mitään epäilystä että niin oli käynyt :|

Mutta nyt kaikille kovasti plussatuulia :kiss:
 
Onnittelut Koiksalle ultrakuulumisista! Ihanaa :)

Toivottavasti kaikkien epäselvät tilanteet selviää, epätietoisuus on se kaikkein pahin vaihtoehto minusta! :(

Täällä kp11, ovistikut tuli eilen :) tuli vaan mieleen, kun tos testien päällä lukee ettei saa jäätyä, ja meillä pihalla postilaatikko ja siel on jotain -20astetta, niin varmaan olivat ehtineet jäätyä. Onkohan enää luotettavia? Mitähän niille käy jäätyessä? Pitäs laittaa raskauskeijulle meiliä ja kysyä...

Tää mamma lähtee tänään synttäreiden kunniaks keilaamaan! :) kai siinä sivussa joutuu ehkä lasillisen tai kaks maistelemaan, ihan vaan että pääsee pelivireeseen :D

Hyvää viikonloppua! :)
 
PERJANTAI 18.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10...................KP 4/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 18/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 18/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 24/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 52/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 6/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 9/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 11/33
Yale....................KM............................................KP 12/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 20/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 27/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 33/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 51/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11.......................................KP 11/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 31/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 31/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10.......................KP 4/27
miss bamse..............KM 11/10...............................KP 4/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 18/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 22/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
Koiksa ihania ultrakuulumisia :heart: Onnellista odotusta jatkossakin!

Imoen tätihali :hug: Ihan älytöntä toi, että julkisella niin tarkkaan noudatetaan sitä "vuosi viimeisestä keskenmenosta -periaatetta" enenkun pääsee tutkimuksiin :mad: Onneksi sulla ei enää kauaa ole siihen, että saat sen lähetteen! Jaksuja!

anooj :hug: Onneksi nyt pääset sinne ultraan. Tyhmää, että sinnekin saa odottaa ensi viikolle asti. Pidetään peukkuja, että ne viimeset kaksi vuotoa olisi tuoneet viimeisetkin raskausmateriaalit pihalle, ettet enää joutuisi mihinkään kaavintaan :hug:

Bianca kyllä ne keilat kummasti kaatuu paremmin, kun on vähän promilleja veressä :D

neljäskö kirjoitteli vauva-aiheisista unista tuola aiempana. nNiitä riittää myös täälä :ashamed: Toissa yönä näin unta, että olin saanut pojan ja kirjoitin siitä yhdelle ystävälle viestiä jotain tähän tyyliin: "Maailaman ihanin ja suloisin vauva makaa tuossa vieressä. Siitä ei raaskisi päästää katsetta irti ollenkaan, kun se vaan on niin ihana" Toivottavasti oli enneuni :D

Omaan napaan ei mitään uutta. Paitsi ensi viikolla oon menossa yksityiselle kyselemään, josko sieltä irtoaisi reseptiä lugeihin "ihan vaan varmuuden vuoski", jos plussa sattuisi tässä tai ensi kierrossa tulemaan. Lisäksi ajattelin kysellä siitä aspiriinista, että jos sitä alkaisi napsimaan, ettei ole mitään estettä sen syömiselle.
 
Sanmar: kerro sitten täälläkin mitä asperiinista sanotaan, olen miettinyt itse samaa sitten kun plussa pärähtää.

Huomenna kp25. Taidan testata kun illalla olisi bileet luvassa. Pitäkää peukkuja että edes haamunpoikanen tikkuun ilmestyisi :)
 
Leeniliini ja Sanmar: Ei muuta ku baby disperin/aspirin kehiin. Mulla on käytössä nyt ennen plussaa joka päivä ja lapsettomuuslääkäri sano, et 50-100mg annostuksesta, jota hoidossa käytetään ei mitään haittaa ole. Jo jostakin syystä se joillakin auttaa raskauden onnistumisessa, vaikka tukostaipumusta ei olisikaan todettu. Ja aspirin hoito jatkuu raskauden viimeiselle kolmannekselle asti ja jos lääkäri katsoo aiheelliseksi, niin sit koko raskauden ajan.
 
Koiksa Ihania ultra-kuulumisia!Onnea!! Olen pahoillani ettei toinen pieni jaksanut..

Mä en tajua mikä mun kropassa on vikana! Nyt menossa kp 5-6 ja edelleen vuotaa kuin härän kaulasta! Ennen mulla menkat kestäneet 2-4pv jälkitiputtelu mukaan lukien ja nyt todella runsasta ja punasta vieläkin. Ei paljon hiipumisen merkkejä näkyvissä. Huokaus.
Soitin to polille,mutten tavottanu lääkäriä,soittaa sitten maanantaina.
Heti heilahti kierto "normaaliin" 24-25:een 28:sta kun clomit lopetin,prkl!! Aion kyllä kysyä voisinko vielä kaksi kuuria clomeja syödä ja sit hoitoihin. Mies kun ei ole valmis rankkoihin hoitoihin,vaikka vauva saa tulla.

Leeniliini Pidän peukkuja!!!
 
Pyh, ei haamun haamua! Silti vielä toivo elää kun on kuitenkin vielä näin aikaista. Keskenmenneessä raskaudessa testasin negan noin dpo 13 ja noilla päivillä en vielä edes ole.
Taidan tänään bilettää. En mitenkään liian rankasti, mutta muutaman lasin juoda hyvillä mielin :)

Kohta lähden kaupunkiin jotain bilekledjuja etsiin ja taidan samalla hakea ne aspiriinit!
Mariel: en oikein tiedä mihin se perustuu että niistä voi olla hyötyä.. Ystävää kehotettiin kokeileen kun kaksi ekaa raskautta meni kesken ja seuraavat kaksi onnistui. Ei noilla asioilla välttämättä mitään yhteyttä ole, mutta kaikkia keinoja on valmis kokeileen ettei tarvitsisi uudestaan keskenmenoa kokea. Kun ei niistä kerran haittaakaan ole.

Ihanaa viikonloppua kaikille teille!!
 
LAUANTAI 19.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10....................KP 5/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 19/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 19/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 25/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 53/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.........................KP 7/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 10/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 12/33
Yale....................KM............................................KP 13/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 21/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 28/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 34/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 52/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11......................................KP 12/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 32/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 32/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 5/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 5/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 19/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 23/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
Itsellä taas niin paha valeraskaus menossa ettei mitään rajaa Oksennan joka aamu ja kyökin pitkin päivää,suuta kuivaa ja janottaa, pissattaa kokoajan ja väsyttää taas aikalailla... Toivon että pääsen pian sille gynelle että saisin nämä asiat kuntoon. Missään testeissä ja tutkimuksissa ei ole mitään vikaa ollut ja nyt lääkärit on samaa mieltä että pitää ottaa klipsit pois kun raskaus alkoi niistä huolimatta(onneksi) ja olen kärsinyt kivuista siitä asti kun ne laitettiin. Itsekin olen halunut ne pois jo pitkään ja nyt olen toiveikas, mutta silti uskon vasta kun ne todella on pois. Tänään on kp 18-19/27-28 ja kipuja kyllä on kuten aina

Anteeksi taas omanapaisuus. Olen vain niin loppu pikkuhiljaa että alkaa vähenemään kaikki mielenkiinto... Töitä hain että saisin muuta ajattelemista, mutta jos nämä valeoireet on näin pahoja niin miten mahtaa käydä jos saan sen paikan?! Oksentelen samalla kun siivoan tai kokkailen vanhuksille... Onneksi osaan ennakoida jonkin verran niin ehdin kyllä vessaan, mutta tuolla ulkona ei ole kivaa kun yhtäkkiä meinaa tulla ylös tai pojan koululla. Ei jaksa kaikille selittää että en ole raskaana vaan poden valeraskautta jo ties monetta kertaa:(
 
Tillu79: Sullako on todettu tukostaipumusta? Vai oletko muuten saanut ko vinkin aspiriinista? Pitää laittaa vinkki korvan taakse.

Bianca: Hyvää eilistä synttäriä :) Toivottavasti keilalu oli mukavaa :)

Leeniliini: Plussaa toivotaan niin kauan kuin mahdollista ;)

Koko pinoa en ole lukenut läpi, joten pakko kysyä mamakone mistä klipseistä puhut?

Mites tuo vitamiinipuoli. Onko jotain muuta mitä kannattaisi syödä kuin foolihappo ja d-vitamiini? Olettaen ruokavalion olevan suht monipuolinen. Onko tetoa/vinkkejä antaa :)

Mä odottelen viivan haalistumista. Viikko keskenmenosta tei haalean plussan. Viikon päästä antaa toivottavasti jo negaa. Oon tässä pohtinut, ettei odoteta yksiä kuukautisia väliin vaan yritetään uutta heti putkeen. Tutkiskelin asiaa, eikä spontaanissa keskenmenossa ole lääketieteellisiä esteitä uudelle yritykselle heti. Onko tietoa milloin kannattaisi alkaa ovista metsästämään näin km jälkeen? Siitä kun testi näyttää negaa vaiko vuotojen loppumisesta/alkamisesta?
 
Koiksalle onnea ultrakuulumisista. Tai no, surullista tietenkin on, ettei toinen pieni jaksanut, mutta onneksi toinen voi hyvin :heart:

Itsellä tämä kierto tais oviksesta huolimatta sittenki mennä harakoille. Määhän sain viikon ajan vatsakipuihin vahvaa kipulääkettä pistettynä lihakseen pari kolme kertaa päivässä. Sitte ku pääsin sairaalasta, sairastuin itsekin vatsatautiin ja kun taudista parannuin, olikin vuorossa kuume ja kova kurkkukipu. Tähän sain antibioottikuurin, koska tulehdusarvo oli 127. Eli taitaa olla hyvin huonokuntoinen munis tässä kierrossa :(
 
Mango: Mulla ei ole todettu tukostaipumusta, mutta lapsettomuuslääkärini määräsi ne käyttööni ja sanoi, että niistä voisi olla apua. Sanoi, että mitään haittaakaan niistä ei ole ja joillakin ne auttavat, vaikka tukostaipumusta ei ole todettu.
Mun piti aloittaa heti niiden syönti ja jos nyt plussa tulee, niin viimeiselle kolmannekselle asti ainakin pitää syödä tuo 100mg päivässä.
 
mamakoneen klipsit kiinnostaa myös tätä mammaa?!

sinderella ei saa heittää kirvestä kaivoon ennen kuin plussa pärähtää tai täti paikalle. Toivottavasti kaikesta sairastelusta huolimatta olisi aarre matkassa ;)

Omaa napaa: Kävin tänään kampaajalla ja olipas ihanaa. Ajattelin siinä penkissä istuessani että toivottavasti ei tarvitse pitkään aikaan mennä uudestaan. Raskaana en siis käy värjäämässä tukkaa ollenkaan joten ei auta kun odotella tätiä ja yrityksen aloittamista.
Kaiken lisäksi tukasta tuli tosi kiva joten nyt voi ma palaa töihinkin uudella ilmeellä. Plus olen kuukaudessa saanut 4kg painoa pois, sekin on mulle juhlanaihe todellakin :)

Kaikille mukavaa viikonlopun jatkoa :wave:
 
Kyllä, juurikin niitä sterilisaation klipsejä tarkoitan. Minulle tehtiin sterilisaatio vastoin minun tahtoa ja väärinkohdeltuna. Tytön isä pakotti ja en saanut olla hetkeäkään yksin, edes lääkärillä ja salissa laitettiin niin paljon rauhoittavia etten edes nimeäni tiennyt ja lisää operaation jäkeen kun sain hysteerisen kohtauksen. Nyt olen taistellut asiasta kohta 5 vuotta ja kipuja on ollut yhtä kauan ja muuta vikaa ei ole löydetty vaikka ovat yritäneet löytää. Eihän kukaan ole halunnut myöntää virhettään, mutta nyt olen saanut kuulla että minulla on niin monta syytä purkuun että olen vain leikausta vaille toivettani.
Ja sain keskenmenon kesällä, vaikka ei pitäisi muka tulla raskaaksi ja tässäkin asiassa lääkrit ollut hiukan epäileviä, kunnes yksi lääkäri todisti asian oikeaksi, mutta ei voinut leikata. Nyt olemme vain katsoneet miten tässä käy ja tavallaan toivoneetkin toista ihmettä. Valeraskauksia olen saanut kyllä muutaman mutta en näin rajua mitä nyt on ollut pari päivää jo...oksennan ihan missä vain ja sen laukaisee ihan mikä vaan, jopa aamukahvi voi tulla ylös ja jotkin hajut on outoja ja saavat voimaan pahoin...päätä on särkenyt tänään ja ruokaa tekee mieli ja sekin tökkii, vessa on tuttu sekä pahasta olosta kuin myös pissalla ravaamisesta...
 
mamakone ai kauheeta :( Jotenkin tuntuu käsittämättömältä koko asia. Vastoin sinun tahtoasi, anteeksi että kyselen mutta miten se on mahdollista? Vedottiinko johonkin asiaan?
Jos tuntuu ettet halua vastata niin ihan ok, on vaan niin suu auki olo :confused:
Joka tapauksessa iso :hug: , toivottavasti asiat muuttuvat parhainpäin!
 
mamakoneen tarina on taas jotain ihan uskomatonta! Paljon voimia sinulle!

Mango: Minulla spontaani KM 3.1. ja uusi raskaus on lähtenyt suoraan sieltä.. Eli laskin vuodon alkamisen= kuukautisten alkaminen ja siitä aikalailla kaks viikkoa ja ovis tuli. En testaillut, mut limoista tunnistin ja siellähän tämä raskaus on alkunsa saanut ja näköjään siis kaks munasolua irronnut. Eli heti vaan ovista bongailemaan!
 
Onko kellään tietoa kilpirauhasenvajaatoiminnasta?????
Mä sain ne verikokeiden tulokset ja tsh oli nyt 2.2 (kesällä 1.9) Ja t4v oli 11.85. Arvauskeskuksessa sanottiin vaan, et ei voi nuo mun oireet( hiustenlähtö, palelu, tajuton väsymys, iho on kun sahara, päätä särkee ja huomaa) johtua kiplirauhasesta, koska arvot on viitteiden sisällä.
Kuitenkin tuo t4v arvo on minusta ihan liian alhainen ja raskaana ollessa sen pitäs olla vähintään se 14 ja sitä raskauttahan tässä koko ajan yritetään.
 
SUNNUNTAI 20.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10....................KP 6/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 20/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 20/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 26/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 54/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.........................KP 8/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 11/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 13/33
Yale....................KM............................................KP 14/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 22/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 29/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 35/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 53/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11......................................KP 13/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 33/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 33/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 6/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 6/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 20/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 24/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 

Yhteistyössä