Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Sanmar82 - Luin just et kolmenkin peräkkäisen km:n jälkeen 60-80%:lla naisista 4. raskaus menee ihan normaalisti loppuun. Et toivotaan et nyt plussaat ennen sitä huhtikuuta ja meet sinne tutkimuksiin sit sillee "no tutkikaa ny jos haluatte, mut tässä on jo aika kivasti pullat uunissa" ;)

Tillu79 - Tehtiinkö sulle jotain tutkimuksia sen kolmannen km:n jälkeen? Ja vauvauutiset lähipiiristä on aina yhtä ahdistavia. Toisille se vaan onnistuu melkein ajatuksesta...

Bianca - Itselläkin aina välillä levottomia plussaunia. Sit myös esim. hiiriuni, jossa se synnyttää lasikuulia jne... What would Freud say?? :whistle: :D

Minnuska89 - ONNEA!! :flower:

mur-mur - Tarkoitatko noilla kemiallisilla sitä, että testiin tulee plussa joka häviää ja kuukautiset alkaa normaalisti/myöhässä? Eikä sun aika vielä mitenkään loppu ole kun kerran munasoluja irtoaa! :)
 
Katie85 juuri niin.
Elokuun tärpissä plussasin dpo12 ja seuraavana päivänä enää haaleastakin haaleampi plussa, kolmantena jo nega..sitten vuoto jo alkoikin.(rv4+3/3vrk:n viivellä)

Lokakuun tärpissä plussan testasin myöskin dpo12 ja siitä se hitaasti alkoi vahvenemaan.
Kävin myös verikokeessa, HCG määrityksessä - dpo14 se oli 48..ja dpo17 laskemaan päin - 47
(pääsin siis rv5+4..eli vuoto alkoi 11vrk:n viiveellä)

Niin..miun ikäisellä ja vanhemmallahin naisella voi ovulaatio tulla aika säännöllisestikkin vielä n. 9-10krt/vuosi..mutta siellä munarakkulassa ei monastikkaan enää ole munasolua(tai se on elinkelvoton)..
 
Viimeksi muokattu:
Ensiksi onnea minnuska89 plussasta :flower:

mur-mur ihanaa että jaksat toivoa vielä vauvaa, kun tuntuu että kaikki 40vuotiaat odottaa että lapset kasvaa isommiksi että saa sitä omaa aikaa :D
Mäkin kauhean lapsellisesti ajattelin vielä muutama vuosi sitten että meillä lapsiluku on täynnä 30v mennessä, mutta ens vuonna tuo jo täytyy ja ainakin neljäs pitää saada. Tosin olen nostanut ikähaarukan jo 35v asti :D Eli vielä muutaman ehtisi mun "mittarin" mukaan ;)

sandemar joten monesti löydän itseni sinun kirjoituksista.. ei paljon naurata tosiaan kun tajuaa ettei menkkoja ole mailla halmeilla ja siihen päälle vielä viikkojen odotus että tulisiko plussa.
kaavinnasta laskettuna tällä hetkellä kierto jo 32 kai.. yleensä ollut 28 päivälleen :/ Eikä merkkiäkään näy että mitään alkaisi..

Bianca Hyvin tuttua tuo että rupeaa jo "harhoja" näkemään plussasta, olen välillä aamulla herännyt ja oikeasti joutunut miettimään että olenko raskaana vai en. Nopeasti olen maanpinnalle päässyt tajutessani tosiasian. Illalla kanssa toisinaan haamuliikkeitä muka tunnen, joten alkaa latva lahota tän koko raskaus/km asian kanssa totaalisesti :LOL:
Mutta malttia, vielä plussaksi voi oikein hyvin muuttua ;)

sanmar82 Toiveet jouluvauvaa kohti vaan. Niin mullakin on, mähän saan ens jouluna vauvan ja piste.. ainakin toivottavasti. Mieskin tänään puhui vauvasta että kyllä täällä molemmat odottaa viipyviä menkkoja.
TÄNNE KAIKKIEN MENKAT NYT, tarjous voimassa vaan viikon ajan.

Tänne ei ihmeempää- huomenna menen lääkäriin ja toivon että saan sairista edes hetkeksi. En vaan jaksa nyt oikein mitään :ashamed: Tuntuu että kodinhoito/lasten kanssa oleskelu on liikaa, puhumattakaan työstä.
Pitäisi saada kunnolla nukuttua ilman pelkoja, toivottavasti antavat jonkin nukahtamislääkkeen huomenna hetkeksi että saan itseni jaloilleni.
Miten sitä voikin pelkää nukahtamista niin kauheasti, yöllä heräilen pari kertaa ainakin ja tarkistelen että lapset kunnossa ja hengittää- jonkinlainen kuolemanpelko tullut ja se ei ole kiva juttu ollenkaan..

En muista kuka kyseli, mutta infarktini ei ilmoitellut itsestään millään tavalla. yksi "kaunis" aamu vaan juomat valui rinnuksille, heti sen perään puhe lähti tai puhuin mutta siansaksaa täysin ja sitten oiean puolen kädestä ja kasvoista lähti tunto. Magneetissa paljastui infarktiksi.
Infarktilla ei ollut keskenmenoon vaikutusta, oli vauva mennyt viikkoja aikaisemmin pois jo (tai kuollut mahaan) mutta sitähän ei voi pois sulkea etteikö 5 viikkoa kuollut vauva olisi ollut osallisena infarktiin.. ainahan saa jossitella. mutta täysin yllättäen tuli..

Mutta, haleja kaikille. Vielä me täältä siirrytään odottajien puolelle :hug:
 
Katie85: Kaikki on tutkittu ja missään ei pitäisi mitään vikaa olla. Melko stressaavaa!!!!

JA tänneppä voisi sitten päivitellä sen KP1 No parin päivän päästä aloitetaan napsimaan clomeja ja käännetään katseet kohti joulubabya..
 
Hei, anteeks et tuun tänne vaan vinkumaan, mut jotenkin tälle palstalle on helpompi purkaa mieltään kun täällä on jo aikaa tullu vietettyä aikas pitkään. Nyt on jonkin asteinen pelko persiissä et kuinkas tän raskauden kans käy! Neuvolan täti soitti ja kerto viime viikkosten labrojen valmistuneen, hemppa oli taas laskenu eli nyt se ois 84, sit kilpirauhasarvot on päälaellaan. Nyt sit odottelen kutsua sairaalaan lisätutkimuksiin. Mut päivä kerrallaan on mentävä ja katsottava mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

kitikat3 ja pieni matkalainen (9+5)
 
Sinderella Ei periaatteessa vaaraa, kunhan nuo kilppariarvot saadaan tasaisesti tasoittumaan. Jos lääkitys aloitetaan liian rajusti niin keskenmenoriski kasvaa. Hempalle tuskin voivat mitään kun ei sille ole aiemminkaan saatu mitään tehtyä (on tutkittu vaikka mitä ja koko suolistokin on kuvattu ja mitään vikaa ei löydy miksi rauta ei mulla imeydy). Ei ollut tarkoitus pelästyttää teitä! Ja kunhan pääsen sairaalaan lääkärin kanssa juttelemaan niin ehkä asia selkiää mulle hieman paremmin. Lääkäriaikaa odotellessa koita saada ultran varattua niin näkis et onko matkalainen vielä elossa koska nyt on just se mun pahin vaihe kun elellään viikkoa 9+!

Nyt koitan saada kuopuksen valmiiksi kun pitäs hoitoon lähteä muutamaks tunniks ja mun täytys mennä töihin illaks!
Ja esikoiselle kannan sohvan viereen juotavaa, kuumemittarin, nenäliinoja, kurkkupastilleja ja kaks tärkeintä tavaraa eli kännykän ja kaukosäätimen! Raasulle iski flunssa, mut eiköhän lepo auta! Heippa!
 

Yhteistyössä