Hjannah kiva kuulla, että sieläkin kaikki mennyt nyt hienosti :heart: Onnellista loppuodotusta!
durasel kiva kuulla sinustakin sieltä taustalta! Takaisin listoille vaan kuumeilemaan
katie85 tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut keskenmenosta :hug:
kultakimpale2 älä luovuta, toivoa on aina! :hug:
Imoen onnekasta oviksen hyödyntämistä!
mur-mur zemppiä piinailuun ja plussatuulia
Bianca Kyllä hyvällä tuurilla dpo7 vois jotain herkässä testissä näkyäkin, vaikka aika harvinaista se kai vielä on noin aikaisin. Mulla näkynyt kaikissa plussissa dpo10 jo suht selkeästi, joten aikaiemminkin ois varmaan haamua näkynyt. Tuuhan kertomaan heti, kun oot testaillu, että mitä näkyy!
mango86 jospa sielä ois nyt se tärppi käynyt! Plussatuulia
Tillu79 voihan kökkö, että sieläkin testi negaa :hug: Ois se plussa saanut sinne kyllä tulla! Mutta ensi kuussa sitten ainakin plussaa meille molemmille, eiks niin
Täälä
kp1 Ei kyllä edes harmita (enää), kun tiesin sen jo niiden negatestien perusteella, joita tein vklopun aikana. Nyt vaan katseet jouluvauvaa ja maailman parasta joululahjaa kohti! Mutta jotain tuola kyllä tälläkin kierrolla tapahtui. Mähän tein sen haamutestin dpo 9 ja itseasiassa tein jo dpo8 samanlaisen haamun (en vaan kehdannut kertoa aikaisemmin :ashamed
Mutta dpo10 eteenpäin puhdasta negaa ja viime yönä tuli täti ajallaan kylään. Kuitenki (ällävaroitus!) aamulla vessassa tuli pari sellaista kunnon hyytymäkönttiä, mitä normimenkoissa ei oo ikinä tullu. Kuului oikein plumpsahdus ja oli pakko kurkata, että mitä sinne pönttöön oikein tippui ja näin ne klöntit :O Sen jälkeen on tullu vielä lisää pienempiä hyytymäkönttejä. Lisäksi mulla oli pe-su menkkamaisia mahakipuja, mitä niitäkään ei ennen normimenkkoja ole. Yleensä mulla kivut alkaa sillä hetkellä, kun täti tulee vierailulle, jos edes silloin.
Katie85 pyysi esittelyjä, niin tässä tulee: Esikoista tääläkin yritetään ja toivotaan. Itsellä ikää 29v, miehellä 35v Varsinainen yritys aloitettu 11/09. Ekaan tärppiin meni 6kk, joka tuli viime huhtikuussa. Se kuitenkin meni kesken viikolla 6+1. Seuraava tärppi 9/10, se meni kesken 6+2. Viimeisen tärppi 11/10 ja sekin meni kesken 5+6. Nyt ootellaan julkiselle km-tutkimuksiin, jotka 15.4. Ja tässä ootellessa yritetään plussata