Leeniliini paljon onnea :heart: Ja rutkasti vaaviliimaa!!
Mamakoneelle myös varovaiset onnittelut :heart: Aika hurjaa, että sterilisaatiosta huolimatta olet jo toista kertaa raskaana :O
Tipetsu aika hassu perustelu, että clomeja ei saisi syödä sen takia, jos kromosomeissa jotain vikaa. Kun oletahn tosiaan syönyt niitä ennenkin ja sama riskihän siinä silloinkin on ollut. En kyllä ymmärrä aina noita lääkäreitä
Tuntuu, että kaikilla lääkäreillä on samasta asiasta oma mielipiteensä, joka on taatusti erilainen kuin muilla...
Sandemar hyvä, ettei kaavinta ollut mikään kamala toimenpide. Ja nyt sekin on ohi, niin pääset vihdoin "eteenpäin" asian kanssa. Zemppiä toipumiseen ja tulevaan kiertoon!
Tillu79 et säkään sitten kauan malttanu kamppailla testaamishimoa vastaan
Ootko testannut nyt uudestaan? Täälä peukut pystyssä vahventuvan ja pysyvän plussan puolesta d
b
Huikkis ihana kuulla, että kaikki hyvin! Mä kerkesin jo vähän huolestua, kun ei susta kuulunu sen np-ultran jälkeen vähään aikaan
Astre Km:n jälkeen kierron voi laskea alkavaksi ekasta km vuotopäivästä. Mulla eka kierto km:n jälkeen on ollut aina ihan eripituinen (pidempi/lyhyempi) kuin normaalisti, niin oon ite pitäny "ekana" kunnon kiertona vasta sitä, joka alkaa ekojen km:n jälkeen tulleiden menkkojen jälkeen. Mutta toisilla taas heti eka kierto km:n jälkeen voi olla ns. normaali.
ON. Kävin tosiaan eilen sielä lääkärissä. Lääkäri oli mies, joka on uransa aikana hoitanut julkisella useita km-potilaita ja sen vuoksi meninkin juuri hänen vastaanotolleen. Muuten ihan kiva reissu, mutta lääkkeiden määräämisestä oli nihkeällä kannalla. Lääkäri oli siis tosi leppoisa ja hänen kanssaan oli helppo jutella keskenmenoista ja niihin liittyvistä asioista. Piirteli kaikenmaailman tilastoa ja diagrammia ja kertoi tutkimuksista. Sain myös kuulla, että mahdollisuudet onnistua ovat vielä hyvät ja kuulemma se, että on vuoden sisään onnistunut tulemaan 3 kertaa raskaaksi on itsessään positiivinen merkki vaikka ovatkin menneet kesken. Lisäksi kertoi, että on hoitanut satoja km-potilaita eikä niistä monikaan ole jäänyt ilman onnistunutta raskautta, toisilla vaan on pidempi tie kuin toisilla. Eli sinänsä oli kyllä toivoa herättävä keskustelutuokio ja lisäsi ehkä ymmärrystä siihen, että keskenmenoja on mahdotonta täysin ymmärtää/selittää, koska koko raskauden alku, eli hedelmöittyminen ja alkion kiinnittyminen on niin monimutkainen ja vaikeasti tutkittava prosessi. Sitä luge-reseptiä jouduin lopulta pyytämällä pyytämään (enkö mä nyt MILLÄÄN voisi saada sitä edes kokeilun vuoksi) ja lopulta sitten hymähdellen kirjoitti sen
Kai se ajatteli, ettei tosta hullusta muuten pääse eroon
Mutta oli siis sitä mieltä, ettei Lugeista ole tutkimuksissa todettu mitään hyötyä toistuvien km:jen hoidossa. Samaa mieltä oli aspiriinista, ettei siitäkään ole todettu olevan hyötyä, jos tukostaipumusta ei ole todettu. Kun kysyin voiko siitä olla haittaakaan, niin sanoi, että siitä voi olla myös haittaa. Että ota sitten noista lääkäreistä selvä, kun toisille noita suositellaan ja sanotaan ettei pitäisi olla haittaakaan ja toiset lääkärit on sitten päinvastaista mieltä.
Mutta onpahan mulla nyt Luget siltä varalta jos plussa tulee. Oli kyllä melkoinen työvoitto saada se resepti
Ja lisää omaa napaa: menin aamulla tekemään testin :ashamed: Tänään siis dpo9. Testi oli Pregcheck liuska ja siihen tuli melkein heti toinen viiva! Mutta sellainen maailman haalein ja se toinen viiva oli ohut, eli vähän kuin paksun viivan reunaviiva. Mutta punaista väriä siinä olin näkevinäni ja tuli kuitenkin testiajalla. En nyt oikein uskalla iloita vielä...hämää se viivan paksuus. Mutta ikinä ennen en tohon testiin ole mitään viivoja saanut, jos en raskaana ole ollut. Voiskohan olla, että hormonia niin vähän vielä, ettei ns. "riittänyt" värjäämään viivaa kunnolla ja siksi viiva vain sellanen ohut? Noi ohuet viivathan on kuuluisia cb:n tavistesteistä, eikä yleensä lupaa hyvää, mutta Pregcheckeissä en ennen oo ilmiöön törmänny. Miks mä en vois vaan pysyä erossa noista testeistä siihen asti, kun kierto ois lopuillaan?!