Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

LeeniliiniOnnea kamalasti!!! Pienelle tarrasukkia!! Ihanaa!! :)

Sanmar En ymmärrä mäkään miksen saa alottaa niitä clomeja,mulla ei oo muutakaan nyt!!

Siis lääkäri selosti että jos kromosomeissa onkin vikaa ja olenkin tullut raskaaksi clomeilla tässä vastauksia odotellessa,niin se voi olla hankalampi tilanne..
Sanoi kyllä,ettei voi kieltääkään mua syömästä niitä,mutta kielsi kuitenkin..:stick:
Ensin selitti että clomeilla on hyvät mahikset jne. mut samaan syssyyn oli melkein sitä mieltä että kromosomeissa ON vikaa..helvetti sentään!
En tiedä miksi on sitäpaitsi aina eri lääkäri mulla. Eräs lääkäri on tuttu jo 6 vuoden takaa,kun samoilla asioilla liikuin ex-miehen kanssa..Haluaisin että tämä lääkäri pysyisi mulla,eikä joka kerta vaihdu. Nyt jonkun toisen lääkärin piti soittaa maanantaina eikä sen joka kuitenkin soitti. Ja kun hysteroskopiaan olin menossa,aika ei ollu tuolloin tiedossa vielä,soitin tälle lääkärille,että kun on kuukausi aikaa hysteroskopiaan niin voinko syödä,tuolloin kuudennen clomi-kuurin ja vastaus oli silloin myöntävä. Mutta mikä nyt mättää,kun jos vaikka eka raskaus joka clomeilla alkoi,olisikin kestänyt loppuun,olisihan mulla voinu silti olla koromosomeissa häikkää. En tajua!!

Mun menkathan alko 5pvää liian aikaseen ja vuoto kesti 8pv. Noh,luulin niiden sitten maanataina loppuneen,mut mitä vielä! Nytkin vuotelee! Mä en oikeesti taas tajua yhtään mitään mistään!!
Tästä vuoto-hommastakin kysyin lääkäriltä maanantaina,mutta voi kuulemma johtua siitä,että hysteroskopia voi vaikuttaa seuraaviin menkkoihin. Enhän mä edes ovuloi kun koko ajan jotain pientä tihkuaa!!! Tai mitä väliä silläkään on kun ei kerran luomuna lasta meille voi tulla...:headwall::mad:

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille ja plussanneille onneksi olkoon ja muille jaksamisia kaiken keskellä:heart:

ON: lääkäristä kotiuduttu hetki sitten ja olen ihan "pihalla" nyt. Olisi vasta kp 23(?)/27-28 ja aamun testi antoi epämääräisen plussan:confused: ja nyt menen sitten perjantaina verikokeeseen kun tutkimuksessa kaikki muuten hyvin, mutta lääkärit haluaa varmistaa vielä sen tuloksen ja sitten ultraan heti kun on kuitenkin noi klipsit vieläkin tuolla... Lähete operaatiota varten on jo mennyt perille ja nyt sitä yritetään hiukan kiirehtiä kun kuitenkin tämä olisi sitten toinen kerta jo kun tulen raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta. Lääkärillä oli epäilys että jos nyt todellakin tämä jatkuu niin siellä taitaa olla useampi asukki kun hormoni on jo noin kohonnut että antaa plussan. Itse sanon epämääräisen kun oli minusta liiankin selkeästi näkyvä kiertoon nähden... Lääkäri piti sen testin eli en saa nyt kuvaa siitä teille, mutta kerron kyllä heti un saan verikokeen tulokset ja pääsen ultraan...
Jotenkin epätodellinen olo kyllä nyt eikä oikein meinaa uskoa että tämä tapahtuu minulle ja silti varovainen kun ensimmäinenkin päätti lähteä luotamme:'(

Tännehän on tullut plussavyöry, onnea kaikille plussaneille ja haamujen kanssa mietiskelijöille. Eiköhän kaikille pieni ole tulossa ja vielä parempi jos matkassa pysyisi.

Tänne ei ihmeempää. Tätiä odotellessa tulee ihan malttamattomaksi..
Onneksi työ ja koti pitää kiireisenä ;)

Heippa leidit :wave:

Tulin taas kurkkimaan kuulumisia :)

Tännehän on tosiaan tullut taas lisää plussia, NIIIIN mahtavaa =) Ja tsemppiä kaikille plussia metsästäville :p

Me käytiin viime viikolla nt-ultrassa ja pikkuisella oli kaikki hyvin, pituutta päästä peppuun 6cm ja nt oli jotai 0,77mm ja sekin kuulema liian iso mitta kun pikkuinen ojenteli itseään koko ajan..

Kaavinta takana ja jos olisin tienny toimenpiteen helppouden niin olisin valinnut sen heti lääkkeellisen sijaan. Toivon, ettei enää kuitenkaan tuollaisia tartte miettiä ja kroppa lähtisi nyt vihdoin käyntiin ja uutta kiertoa aloittamaan. Saikkua pyysin perjantaihin ja sain eli toimenpidepäivän + 3 pvää päälle.

Valoisat päivät jaksaa, mut nää illat on jotenkin niin vaikeita...

Onnea plussanneille, toivottavasti meitä tulee lisää!

Sandemar(ille) paljosta paljon voimasia&jaksuja:heart::hug::heart:
..Kyllä se tuleva valo tuo helpotusta varmasti..illat/yöt on tosiaan vaikeimpia:(

mamakone
..ymmärsinkö siis oikein - sinä PLUSSASIT!!
..jos näin, Onnen pipanoita kovasti matkaan!!

Viimeksi muokattu:
Leeniliinille kovasti onnea :flower:
Ja mamakoneelle myös, toivotaan parasta :)

Mä oon tehny nyt neljänä aamupäivänä sen ovistestin, sunnuntaina eli kp 13 oli melko vahva viiva ja siitä vaan joka päivä tullu haaleempi. Siis joko ovis oli?! :O kun ennen edellistä raskautta parina edellisenä kiertona sain ovisplussan kp 15 ja 16 muistaakseni. Ja nyt olis ollut sit jo noin aikasin? :confused: täytyy nyt parina päivänä vielä testailla. Sinällään ei mitään merkitystä vaikka olis ollukin jo, joka toinen päivä ollaan peittoja heiluteltu kyllä :D mut olispahan lyhyt kierto tulossa sit...

Ollaan tehty nyt päätös että haen syksyksi opiskelemaan. Ja jos pääsen ja ennen koulun alkua ei plussaa tule, niin sit siirretään vauvahaaveita tulevaisuuteen. Parin vuoden koulusta vaan olis kyse, et kun olisin valmistunu, olisin vasta 28v et hyvin vielä ehtis kolmannen silloinkin "tehdä" (paha sanoa tehdä, kun ei näköjään tekemällä tule...). Ikäero vaan olis suuri sit, mut aika suuri se olis jo nytkin... Vaan minkäs teet. :|

Onnea vielä plussista :)
Lasketaankos keskenmenon jälkeen kiertopäivä mistä alkavaksi? Siitä kun km vuoto alkoi vai vasta seuraavista menkoista? Meinasin ovista yrittää tikutella nyt kun oli noin varhanen tää km niin vois auttaa seuraavaa tärppiä vähän :) Vaikkakin jos ongelma kiinnittymisen kanssa niin eihän se sitä auta :(
Sain myös tänään lähetteen jatkotutkimuksiin julkiselle puolelle tästä toisen lapsen saamisen vaikeudesta ja just kun on näitä keskenmenojakin nyt tullut.

Bianca tos kirjotteli vähän saman tyylisestä aiheesta et jos ei ala vauvelista kuulua niin lähtee kouluun. Meillä myös ajankohtaista kun mul ei oo vielä valmiina mitään tutkintoa. (2 kesken olevaa). Oltiin ajateltu et tulis lapset suht peräkkäin n. 2 vuoden ikäerolla, mut eihän se niin sit menny :)

Kovasti ++++++++ tuulia kaikille! :)

mur-mur Kyllä sinä oikein ymmärsit:) Itsellekin pieni shokki vieläkin, mutta huomenna otetaan seerumi-hcg ja vastauksenkin pitäisi saada vielä huomenna. Tutkimuksessa todettiin että kaikki on juuri niinkuin pitääkin ja ultraan menen kun saamme tulokset. Lääkäreitä tutki 2 minut kun ensimmäinen ei oikein uskonut että näin voisi olla ja ei viitsinyt tutkia tietoja koneelta, no toinen lääkäri oli tavannut minut jo aiemmin ohimennen kun olin kivuista siellä ja sanoi että on todellinen lottovoitto että näin tapahtuu toisenkin kerran :D ja epäili että tässä vaiheessa kiertoa noin "selkeä" tulos voisi merkitä useampaa asukkia:D No meillä on taipumusta kuulemma monisikiöiseen raskauteen kun molempien suvuissa on kaksosia. Lääkäriä huolettaa nyt vain että meillä riski on myös kolmosiin kun niitä rakkuloita on tässä kuussa nähty 3 kappaletta ja jo nyt oli testi plussaa.
Mutta olemme viisaampia kun testit ja ultra on tehty.
Myönnän etten täysin ole sisäistänyt tätä vielä ja pelkään taas menettäväni tämän/nämä pikkuiset. Ja riskejä on monia muitakin vielä edessä ihan kohdun ulkoisesta vaurioituneisiin, koska kuitenkin minulla on sterilisaatioklipsit paikoillaan ja toinen ainakin on hiukan auki että näin tapahtuu... Juuri nyt kun leikkauksesta on ollut puhetta ja sitä odottelemme niin tämä tapahtuu. Tavallaan hyvä asia tämä on kun auttaa taas että kiirehtivät tuota leikkausta nyt sitten jos menee taas kesken...

Tipetsu: Voin vain kuvitella harmituksen määrää :(

Sandemar: Mukava kuulla, että olet selviytynyt kaavinnasta eikä töihinkään tarvitse mennä heti. Lähetän sulle paljon voimaannuttavia ajatuksia, jotta selviytisit näistä pimeistä illoista, jotka onneksi ovat vaalenemaan päin.

Bianca: Meillä on myös takaraja toiveelle. Ellei elokuuhun mennessä ole plussaa tullut opiskelen opintoni loppuun ja menen töihin ennen uutta yritystä. Mulla on opintoja jäljellä tämän kevään jälkeen n.40op. Toivotaan, että plussat pärähtää ennen sitä. Jos ei, voidaan palata yhdessä kuumeilemaan parin vuoden päästä :D

Astre: Mä tikutin oviksen 10pvää km jälkeen. Täysin en tuohon luota, koska nuo ovistestit voi reagoida myös hcg hormoniin... Mä kyllä testasin sekä ovis että rt negan seuraavana päivänä, ota näistä nyt selvää:p

Mamakone: Varovaiset onnittelut :flower: Sun tilanne on ihan mahdoton :O Toivottavasti pääset äkkiä leikkaukseen ja onnellisesti odottelemaan kääröä/kääröjä!

Mulla on olevinaan järjetön määrä raskausoireita :D Paleltaa, rinnat on arat, pissattaa usein. Ja nyt olis arviolta dpo 4-5, et tälleen :LOL: Taitaa kroppa/pääkoppa tehdä tepposia :D

Leeniliini paljon onnea :heart: Ja rutkasti vaaviliimaa!!
Mamakoneelle myös varovaiset onnittelut :heart: Aika hurjaa, että sterilisaatiosta huolimatta olet jo toista kertaa raskaana :O

Tipetsu aika hassu perustelu, että clomeja ei saisi syödä sen takia, jos kromosomeissa jotain vikaa. Kun oletahn tosiaan syönyt niitä ennenkin ja sama riskihän siinä silloinkin on ollut. En kyllä ymmärrä aina noita lääkäreitä :confused: Tuntuu, että kaikilla lääkäreillä on samasta asiasta oma mielipiteensä, joka on taatusti erilainen kuin muilla...

Sandemar hyvä, ettei kaavinta ollut mikään kamala toimenpide. Ja nyt sekin on ohi, niin pääset vihdoin "eteenpäin" asian kanssa. Zemppiä toipumiseen ja tulevaan kiertoon!

Tillu79 et säkään sitten kauan malttanu kamppailla testaamishimoa vastaan :LOL: Ootko testannut nyt uudestaan? Täälä peukut pystyssä vahventuvan ja pysyvän plussan puolesta d :) b

Huikkis ihana kuulla, että kaikki hyvin! Mä kerkesin jo vähän huolestua, kun ei susta kuulunu sen np-ultran jälkeen vähään aikaan ;)

Astre Km:n jälkeen kierron voi laskea alkavaksi ekasta km vuotopäivästä. Mulla eka kierto km:n jälkeen on ollut aina ihan eripituinen (pidempi/lyhyempi) kuin normaalisti, niin oon ite pitäny "ekana" kunnon kiertona vasta sitä, joka alkaa ekojen km:n jälkeen tulleiden menkkojen jälkeen. Mutta toisilla taas heti eka kierto km:n jälkeen voi olla ns. normaali.

ON. Kävin tosiaan eilen sielä lääkärissä. Lääkäri oli mies, joka on uransa aikana hoitanut julkisella useita km-potilaita ja sen vuoksi meninkin juuri hänen vastaanotolleen. Muuten ihan kiva reissu, mutta lääkkeiden määräämisestä oli nihkeällä kannalla. Lääkäri oli siis tosi leppoisa ja hänen kanssaan oli helppo jutella keskenmenoista ja niihin liittyvistä asioista. Piirteli kaikenmaailman tilastoa ja diagrammia ja kertoi tutkimuksista. Sain myös kuulla, että mahdollisuudet onnistua ovat vielä hyvät ja kuulemma se, että on vuoden sisään onnistunut tulemaan 3 kertaa raskaaksi on itsessään positiivinen merkki vaikka ovatkin menneet kesken. Lisäksi kertoi, että on hoitanut satoja km-potilaita eikä niistä monikaan ole jäänyt ilman onnistunutta raskautta, toisilla vaan on pidempi tie kuin toisilla. Eli sinänsä oli kyllä toivoa herättävä keskustelutuokio ja lisäsi ehkä ymmärrystä siihen, että keskenmenoja on mahdotonta täysin ymmärtää/selittää, koska koko raskauden alku, eli hedelmöittyminen ja alkion kiinnittyminen on niin monimutkainen ja vaikeasti tutkittava prosessi. Sitä luge-reseptiä jouduin lopulta pyytämällä pyytämään (enkö mä nyt MILLÄÄN voisi saada sitä edes kokeilun vuoksi) ja lopulta sitten hymähdellen kirjoitti sen :p Kai se ajatteli, ettei tosta hullusta muuten pääse eroon :D Mutta oli siis sitä mieltä, ettei Lugeista ole tutkimuksissa todettu mitään hyötyä toistuvien km:jen hoidossa. Samaa mieltä oli aspiriinista, ettei siitäkään ole todettu olevan hyötyä, jos tukostaipumusta ei ole todettu. Kun kysyin voiko siitä olla haittaakaan, niin sanoi, että siitä voi olla myös haittaa. Että ota sitten noista lääkäreistä selvä, kun toisille noita suositellaan ja sanotaan ettei pitäisi olla haittaakaan ja toiset lääkärit on sitten päinvastaista mieltä. :confused: Mutta onpahan mulla nyt Luget siltä varalta jos plussa tulee. Oli kyllä melkoinen työvoitto saada se resepti :D

Ja lisää omaa napaa: menin aamulla tekemään testin :ashamed: Tänään siis dpo9. Testi oli Pregcheck liuska ja siihen tuli melkein heti toinen viiva! Mutta sellainen maailman haalein ja se toinen viiva oli ohut, eli vähän kuin paksun viivan reunaviiva. Mutta punaista väriä siinä olin näkevinäni ja tuli kuitenkin testiajalla. En nyt oikein uskalla iloita vielä...hämää se viivan paksuus. Mutta ikinä ennen en tohon testiin ole mitään viivoja saanut, jos en raskaana ole ollut. Voiskohan olla, että hormonia niin vähän vielä, ettei ns. "riittänyt" värjäämään viivaa kunnolla ja siksi viiva vain sellanen ohut? Noi ohuet viivathan on kuuluisia cb:n tavistesteistä, eikä yleensä lupaa hyvää, mutta Pregcheckeissä en ennen oo ilmiöön törmänny. Miks mä en vois vaan pysyä erossa noista testeistä siihen asti, kun kierto ois lopuillaan?!

Sanmar: Voi että! Huomenna vaan uutta testiä peliin ja meille kertomaan mitä näkyy :) Hyvältähän tuo vaikuttaa!
Pitäisköhän se aspiriini nyt sitten lopettaa samantien. Kaksi aamua olen sitä ehtinyt ottaa. Täytyy etsiä jos jossain lääkäripalstalla olisi jotain siitä.

mamakone, ohoh! Vautsi vau. Onnitteluja täältäkin :flower:

Sanmar, mää tulkkaisin tuon saamasi viivan kans haamuksi. Toivotaan, että lähtee vahvistumaan.

Itse testasin tänään samalla testillä samana kp:nä (dpo9) niin negan ku olla ja voi. Ei viivaa eikä viivanpaikkaa vaikka kuinka tiiraa. Ennen oon saanu hennon hennon haamun ens sunnuntaina (jos oletetaan että tädin pitäis tulla keskiviikkona). Eli toisaalta, onhan tuolla aikaa vahvistuaki. Noh, aamulla uus testi. Joo, testejä taas riittää, ostin niitä kolme pakettia tänään Prismasta :D

haamuileville Toivon viivasia vahvistuvia!:heart:

Sen verran kuulumisia että mä olen 2 keskenmenon viikot nyt ohittanut... ja ilman vuotoja! jokainen km on siis alkanut vuodolla muutamaa päivää ennen keskenmenoa. Olen varovaisen positiivinen, jos ensiviikollakaan ei vuotoja näy, uskallan soittaa neuvolaan :heart:
Ihan itku tulee kun ajattelee että joko vihdoin, kaikkien vastoinkäymisten jälkeen... nyt menisi loppuun asti. Toivon sitä niin hirveästi.

Mutta ensiviikolla varailen neuvolaa jos siltä näyttää.. ja ekaa ultraa:heart:
Päätin että jos ens vkolla ei vuoda, käyn myös yksityisellä ultrassa tarkistamassa että onko se oikeesti totta:heart:

T.Neiti81+ kihuli, rv 6+2

Neiti-81:n plussaus menny mulla ohi, olin varmaan sillon sairaalassa. Mahtavaa, onnea oikein paljon :flower: Ja onnea paniikkietappien ohittamisesta :)

ps. mullahan onki tänään "vasta" dpo8, eikä 9. Tätiä vois siis ootella ehkä jopa vasta ens torstaina...

Kiitos kaikki ihanaiset kommenteista ja viivanvahvenemis toivotuksista =)

Jos sullakin Sinderella huomenna näkyisi testissä jo haamulainen :whistle: Kai se pitää itsekin mennä tänään Prisman tai Cittarin kautta kotia ja täydentää vähän testivarastoja ;) Tekis mieli ostaa kerralla kunnolla, mutta kun ei kehtaa kahta pakettia enempää kerralla :D En muuten ymmärrä miten noi Pregcheckit voi olla hinta-laatusuhteeltaan niin halpoja! Eilen kattelin apteekissa testien hintoja, ihan järkyttäviä!

Neiti-81 onnea pahimpien piinaviikkojen ohittamisesta :heart: Toivottavasti jatkossakin kaikki menee yhtä hyvin ja saatte syksyllä pienen syliin :heart: Osaan niin kuvitella sen onnen tunteen, jos monen pettymyksen jälkeen vihdoin onnistuu. Itse oon päässy pisimmillään 6+2 viikoille ja sen ylitys itsessään olisi juhlan paikka. Jos varhaisultrassa joskus näkyisi elämää, saati myöhemmin np-ultrassa, niin mä varmaan sekoaisin siinä vaiheessa onnesta ihan totaalisesti :D

TORSTAI 24.2.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 10/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 24/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 24/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 58/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10

HAAVEISSA TOINEN

Mariel85..............KM 12/09, 08/10..........................KP 4/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 12/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 15/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 17/33
Yale....................KM............................................KP 18/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 26/34
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 39/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 57/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11

HAAVEISSA KOLMAS

Bianca..............KM 01/11......................................KP 17/27-32
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10

HAAVEISSA NELJÄS

Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 37/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11

HAAVEISSA VIIDES

äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 10/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 10/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 24/27-28

HAAVEISSA KUUDES

Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 28/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel, Danjuska

:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini

Yhteistyössä