Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

mamakone, huh huh :| Kamala tilanne!! Voimia sinulle kovasti :hug:

Tillu, ei mitään tietoa kilppariarvoista, mutta jos sulla on tietoa että pitäis olla vähintään 14 niin on tuo paljoki liian alhainen. Höh, onpa viheliäistä toimintaa, jos eivät tuohon reagoi.
 
Tillu-79 mie taistelin ittelleni Thyroxin lääkkeen juurikin arvauskeskuksen lääkäriltä.
Heillä to-del-la huono tietämys kirpirauhassairaudesta ja oireista yleensäkkin, tuijottavat vain niitä "arvoja" turhan tarkasti!: /

Sain koelääkityksen näillä arvoilla Elokuussa 2010:
TSH 2.48
T4V12.7
T3V 3.9
Oireina juurikin samoja, kuin siulla ja paljon muutakin.:(
..Eka kontrolli ja arvot:
TSH12.72
T4V 11.9
T3V 3.5
..huonompaan suuntaan siis mennyt ja lääkitystä ruukattiin..

Seuraavassa kontrollissa:
TSH 1.59
T4V 13
T3V 4
..parempi jo..=)

..ja viimeisin kontrolli 17.1 2011
TSH 1.61
T4V 12.9
T3V 4.1
..Ihan OK jo nyt..tuo T4V vaan saisi olla hieman korkeampi pikkaksen ja kun seuraava kontrolli huhtikussa, haluankin lääkitystä nostaa - vaikka 1/2tbl/vko.
Raskautta yrittävälle tuo TSH:kin voisi olla jopa siinä 1:den pintaan.

Tuoltapa saat asiallista tietoa vajiksesta, oirehista, arvoista ja lääkityksestä!:wave:
Kilpirauhasfoorumi • Etusivu
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi epämääräinen selitykseni, mutta aiemmin olen tarinani täällä kertonut ja ymmärrän että uudemmilla se on mennyt ohi. Eli minulle sterilisaatio tehtiin vastoin minun tahtoani ex mieheni toimesta eli en sanut olla hetkeäkään yksin lääkärin kanssa että olisin saanut sanoa oman kantani lman uhkausta tai väkivaltaa ja väärin minua on kohdeltu juurikin tässä että minun olisi kuulunut keskustella lääkärin kanssa aivan kahden ja vielä pariinkiin otteseen, mutta minut vietiin lääkärille(exmies) ja paperiin nimi toisen istuessa vieressä ja lääkäri ei edes ymmärtänyt että minut on pakotettu siihen vaikka sanoin etten nyt oikein tiedä miten tämän kuulu mennä...vaikea selittää kunnolla, mutta toivon teidän tästä ymärtävän jo että kaikkea voi tapahtua tässäkin maailmassa ja aina joku kärsii. En häpeä tätä asiaa kun olen kuitenkin hengissä ja päässyt eroon tästä ihmisestä, hän ei halunnut edes tyttöä ja siksi pakotti sterilisaatioon...tyttö sai alkunsa pillerin unohtamisesta...

Olen keskustellut nyt muutamien tahojen kanssa ja olemme viemässä tätä asiaa eteenpäin potilasasiamiehen kanssa, vaikka en näistä kivuista koskaan mitään saisi niin ainakin saisimme lisää tietoutta mitä kaikkea naisille tehdään ja miten jotku lääkärit toimivat epäeettisesti(jos nyt oli oikea sana) muta kuitenkin potilas olin minä ei muut ja minun olisi kuulunut vastata kysymyksiin ei kenenkään muun ja minua olisi kuulunut kuunnella ei muita. synnytyksen jälkeen en ole kuulemma ollut sopivassa mielentilassa tekemään päätöksiä enään kun olen jo aiemmin muka päätökseni tehnyt ja kun lapsia kuitenkin on jo 4 niin harkintakykyni synnytyksen jälkeen on ollut "epätasapainossa":O Että näin ja nyt 5 vuotta kipujen kanssa ja taistellut kokoajan...nyt taitaa asiat mennä parempaan mutta mitään en enään usko ennenkuin ne on tehty ja näen mustaavalkoisella!!!
 
Täällä ollaan niin aktiivisia että, mie oon ollu ihan passiivi pitkän aikaa. Ei oikein mitään jaksa eikä huvita.

Meininki sellainen, että lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 4.2., kontrolli oli viikon ja sitten kahden päästä uudelleen. Hcg verestä oli nyt 91 eli raskaana ollaan vielä ja kohtuun on jäänyt jotain materiaalia, joka huomenna sitten kohdun tähystyksessä kaavitaan pois. Ottaa päähän ja ahistaa, ei oikein jaksais tällaisia. Lisäksi oon kahdella äkäisella ab-kuurilla alkavan kohtutulehduksen vuoksi ja niiden takia maha niin sekaisin, että tuntuu, kuin kärsisin kunnon vatsataudista! Miks tää pitää mennä näin vaikeeks?!

Miten paljon kaavinnasta saa saikkua? Lekuri sanoi, että toimenpidepäivä, mut herranjestas kun se on vähän..
 
sandemar: kannattaa rohkeasti pyytää sairaslomaa, ihan oman mielen takia. Mäkin sain vaan 3 pvää (tein siis lääkkeellisen tyhjennyksen kotona.. antoivat lääkkeet kotiin kun tiesin jo miten homma menee...) ja sen jälkeen pyysin sairaslomaa oman mielen vuoksi, en vaan henkisesti jaksanut toitä. sain ensin viikon. Sen jälkeen olin päivän toissä, jossa kuuntelin vittuilua miten on turhia sairaslomia, ja kävin samana päivänä hakemassa toisen viikon vielä, koska en jaksanut yhtään tyokaverini vittuilua aiheesta... (hän tiesi keskenmenostani) ei kuulemma vuoto saa tyontekoa haitata... (tämä ämmä olikin lapseton 5-kymppinen )
Mutta siis, rohkeasti hae sairaslomaa vaan:hug:
 
Nti-81, olin jo lääkkeellisen tyhjennyksen vuoksi viikon, olin ihan itkuinen ja loppu lääkärissä. Nyt tuntuu, et henkisesti jotenkin jaksan ja sama lääkäri hoitaa, joten tuntuu, ettei se taida enää kirjoittaa enempää...kyllä tää tiukille ottaa, tuntuu ettei koskaan lopu tämä helvetin keskenmeno!
 
SANDEMAR: Kovin pitkän kaavan kautta sulla on menny kyllä:':)hug: Mäkin oikeesti luulin että viikon jälkeen olisin pystynyt toihin, mutten vaan pystynyt:'( sulla on kuitenkin nuo ab-kuuritkin niin luulisi nyt lekurin ymmärtävän. :hug:
 
On tää kyllä yllättävän rankkaa. Sitä luulee olevansa kunnossa, kunnes on sitten niitä itkupäiviä, kun kaikki ryöpsähtää mieleen ja saa itkeä silmänsä turvoksiin. Sovin kesälomat ja kaikki äippälomaa silmällä pitäen, nyt on siis kesälomatkin ihan päin mäntyä ja työmotivaatio nolla. Työparina ämmä 60v, jolta ei ymmärrystä tule. Tarviisin lomaa pari kk et jaksaisin....
 
mamakone :hug:
Sandemar jaksuja :hug:

Ja täällähän sitä taas kirjoitellaan :) vaikka viime viikolla päätin pitää tämän kierron taukoa:D
Sitä ei vaan malta pysyä sivustolta pois ja nyt ei kuitenkaan enää vituta ni taas voi hyvillä mielin aloittaa uuden yrityksen tai siis no sehän on jo kyl alotettu:LOL:
Kp:t tais olla nyt 7, aika nopsaa se tuo aika kuitenki hurahtaa loppujen lopuksi. Sitte taas vaan ootellaan josko sitä ens kuussa pääsis testailee.

Huomasin noiden menkkojen aikana et eipä tainnu edellisten menkkojen kohdalla olla vielä kroppa kunnossa. Ton keskeytyksen jälkeiset ekat menkat oli tosi kivuliaat monta päivää ja vähäsenki liikahtamisen jälkeen ois saanut siteen vaihtaa, vuoto oli nii kauheaa. Mut nyt ollaan sit vissiin ihan kunnolla palauduttu ku menkkakivut oli hävinneet ja vuoto normaalia. 2 kuukautta tulee huomenna tosta keskeytyksestä ni kyllä se aikansa vaatii et kroppa niinku tajuaa et nyt se edellinen raskaus on oikeasti loppunut.
Nyt sitten vaan mennään taas pari viikkoa joka toinen päivä taktiikalla ja sit jännätään :) Onneksi tota hommaa on nii paljon et ei ehi aina edes aattelee raskautta.
Semmosia ajatuksia näin maanantaina :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille:flower:
Ja kovasti plussatuulia :heart:
 
sandemar
Reilusti hakemaan sairaslomaa vaan. Ei kenenkään tarvitse mielimaassa olla työpaikalla jos tuntuu ettei pysty siihen. Olen monesti miettinyt että jo km on ihan kamala asia, sitten vielä toimenpide jolla pikkuinen saadaan ulos ja sekään ei kaikille "riitä" vaan joutuu uudestaan ja uudestaan tilanteen eteen eikä pääse surutyötä tekemään loppuun asti. En siis voi kuvitellakaan miltä sinusta tuntuu :(
Itselläni meni ainakin 2 viikkoa kaavinnasta ennen kuin voin sanoa että ajattelin jotain muuta. Nyt kaavinnasta tulee pian 4 viikkoa ja edelleen se on mielessä mutta uskon että olen surutyöni tehnyt ainakin puoliksi.
Itse kanssa kirjoitin työsopimuksen äitiyslomaani asti jota ei sitten tulekaan. Koko loppu kesä vielä ihan avoinna enkä tiedä mitä syksyllä teen, tarkoitus kun oli kotiin jäädä uuden vauvan kanssa..
Iso :hug: ja päivä kerrallaan, eihän tässä muutakaan voi!

Neiti-81 Johon on työkavereilla sinua siunattu :O Mä en ymmärrä miten jotkut voi vaan olla niin ymmärtämättömiä ja töykeitä. Välillä itseänikin vitut*aa työpaikalla se että jourutaan ja mietitään miksi joku sairaslomalla. Mitä se oikeastaan kenellekään kuuluu olenko kuukauden lääkärin pakosta sairiksella vai mielenterveyden. Aina pitää päästä jostakin sanomaan.
"Paras" ehkä kuitenkin oli juuri ennen aivoinfarktia: tytär tuli oksennustautiin ja jäin hänen kanssa 2 päiväksi kotiin koska mies tekee yöllä lumihommia jne. Soiti esimiehelleni (4 lapsen äidille) että olen poissa. Sanoi että ok ja pikaista paranemista.
Meni pari tuntia ja puhelin soi. Pomo soittaa. Työkaverini oli etsinyt työehtosopimuksesta kohdan jossa lukee että työssäkäyvät vanhemmat ovat tasavertaisi hoitamaan sairasta lasta kotona ja tämä esimies luki sen puhelimessa minulle |O
Kuuntelin sen kiltisti loppuun asti ja sanoi että pitäisikö mun miehen tulla nyt kotiin hoitamaan oksentavaa lasta kun se on mennyt yöllä klo 02 töihin ja on edelleen siellä.
No, juttu jatkui sitten ja oli että no sitten hän ymmärtää.
Oman vitutuskäyrän sai nousemaan se että työkaverini (lapseton) puuttui asiaan ja esimies soittaa asiasta minulle kotiin? Eikö asiaa olisi voinut hoitaa 2 päivän päästä naamatusten työpaikalla???

Joten onhan noita.
Tuntuu että edellisessä paikassani oli paljon perheellisiä (olen hoitoalalla) joten kaikki ymmärsivät perheellisten tilanteen+ pomo oli lapseton mies.
Nykyisessä valtaosa on lapsettomia tai aikuisten lasten vanhempia ja pomo 4 lapsen äiti ja homma ei vaan toimi..

Juu, anteeksi että avauduin. Vi*uttaa vaan vieläkin enkä ole sitä päässyt sanomaan koska sain aivoinfarktin heti tytön poissaolon jälkeen.
Ehkäpä tänään pääsen avautumaan kun palaan kk jälkeen töihin ja kiinnostus nolla!!!!!!

Toiseen asiaan: minkälainen/kuinka pitkä kierto teillä on ollut kaavinnan/lääkkeellisen jälkeen?
Itselläni parin päivän päästä kk mennyt kaavinnasta ja en yhtään tiedä milloin menkkoja voisi odottaa. Pari päivää sitten tuntui että oli vasta ovis (en tiedä) joten sen mukaan kierto olisi toooosi pitkä. Ei kai se auta kun odottaa, odottavan aika vaan on pitkä :D Lähettäkää teidän puolesta täti tämän kerran tänne, kiitos :LOL:

Ihanaa pakkasviikon jatkoa kaikille.
 
neljäskö, kiitos sympatiasta ja avautumisesta! Puhdistavaa kuulla, että ei se elo niin autuasta muillakaan ole, välillä kun tuntuu sen oman maailman raunioita yksin kannattelevan.

Saikkupäivän otin, huomenna kaavinta ja pyydän loppuviikon vapaaksi, jos suinkin nyt lääkäri antaa. Taidan vedota mielenterveydellisiin syihin (on ihan diagnoosikin), eiköhän silloin irtoa.

Tänään niin pessimistinen Sandemar (olisi 12 + 5 jos pieni mukana olisi kestänyt)
 
mamakone: Huh sentään mitä olet jotunut kokemaan:( Toivottavasti nyt saat asian etenemään. Paljon jaksamisia :hug:

Koiksa: Ehditkö testata negan kotona ennen uudelleen raskautumista? Onnittelut vielä minultakin :) ja samalla pahoittelut, kun vain toinen jaksoi pysyä mukana.

Sandemar: Kyllä mä uskon, että saat sairaslomaa enemmän kuin toimenpidepäivän. Jos ei muuta, niin vännät vaikka itkua lääkärille. Toivottavasti nyt kaavinnalla hoituu kaikki ylimääräinen pois kohdusta.

Omaa napaa... Limoista päätellen ovis ois voinu olla viikonloppuna, mutta vielä to testasin haamun. Tuskimpa ovuloin ennen ku hcg laskenut :) Mut ainahan saa toivoa :) Olo on toiveikas ja melko positiivinen. Suru yllättää aina salakavalasti nurkan takaa. Lauantaina Jenni Vartiaisen Missä muruseni on sai kyyneleet silmiin ihan yllättäin.

Toivottavasti saataisiin pian paljon iloisia uutisia tänne.
 
täällä odotellaan postia saapuvaksi jolloin sairaalasta pitäisi tulla kirje missä on ultra- aika varattuna. tällä viikolla pitäisi olla ultra ja siellä selviää mikä on tilanne joudunko kaavintaan vai en (lääkkeellisestä 7vko ja sen jälkeen tehty vielä 2 kertaa uudestaan lääkkeellinen) edelleen vuodan ihan täysin punaista ja se tässä ihmetyttää ja pistää vituttaan et mul loppu jo toi vuoto.. se oli viikonlopun pois, ei tuhrun tuhrua mut tänä aamuna alko taas. en ymmärrä.. toisaalta toivon et ei siel ois enää raskausmateriaalia mut sit taas toivon et joku selvyys tähän tulis.. kaavintakin taas pidentää aikaa jolloin voi yrittää tulla raskaaksi.. :'(

:hug: kaikille sitä tarvitseville
 
Sandemar: :hug:
tiedän tuon fiiliksen :( Itsellä kans viime kesänä oli ensin lääkkellinen.. 4pv:ää sen jälkeen kaavintaan kun kipuilu ja outo vuoto jatkui. 2 ab kuuria, hiiva tulehdus jne :'( Tuntu että se rumba ei lopu ikivä. ja edelleen kroppa haihattelee ihan omiaan.
Oisivat heti kaapineet.. välillä toivoin, että olisin voinut 2-3vk:a olla koko ajan nukutuksessa.. Tietämättömänä mistään. Muistan kun nukutusaineen laittoivat ja sitten seuraavan kerran kun heräsin niin koko homma oli ohi.. toisaalta helpottavaa kun ei tiennyt mistään mitään. Vaikkakin pelotti ihan kamalasti kun ei ikinä ennen ole nukutettu.
saikkua sain muistaakseni 3päivää.

Mamakoneelle
:hug: Kuulostaa aivan uskomattomalle tuommoinen.. pakottaa nyt toinen vasten omaa tahtoaan. Todellakin lääkäriki väärin toiminut!

Anooj: voisiko nyt olla sitten menkat jotka ois alkaneet?
Toivotaan että kohtu tyhjä ja et enää kaavintaan joutuisi, :hug:

Täällä kans odotellaan postia lääkäristä.. Tosin saattaahan siihen vielä mennä viikko jos toinenkin.. en yhtään tiedä millä aikavälillä hoitaavat tuommoiset konsultaatio pyynnöt.
 
Sandemar :hug: tosi harmi, että joudut vielä kaiken lisäksi kaavintaan. Kovasti jaksamista! Ja todellakin haet sairaslomaa! Sanot ihan suoraan, että mieli ei ole nyt sellainen, että pystyisi töitä tekemään, että henkinen puoli ei ole vielä työkykyinen.

anooj johan sulla ne vuodot nyt kiusaa :hug: Onneksi se ultra on ihan kohta, niin luulisi, että asialle tulee piste tavalla tai toisella. Toivotaan kovasti, että mitään kaavittavaa/tyhjennettävää ei enää olisi ja vuoto vihdoin loppuisi ihan itsestään. Mä muistan kyllä viime kesältä kuinka veemäistä, ahdistavaa ja pelottavaakin ne jatkuvat vuodot oli, kun ne alkoi aina vain uudestaan ja kun se viimeinen vuoto kesti sen 2 viikkoa putkeen (yhteensä siis 6 viikkoa). Ja ei siitä km:sta toipumista ainakaan helpota se, että joka vessakäynnillä vuoto muistuttaa koetusta menetyksestä. Tsemppiä :hug:

Toi missä muruseni on biisi pitäisi tosiaan nimittää joksikin keskenmenonkokeneiden tunnusbiisiksi ;) Ja Jenni Vartiaiselle pitäisi antaa joku tunnustus hienon biisin tekemisestä (vai onkohan se Jennin itsensä tekemä?) "Kaksplussan Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ry on päättänyt myöntää Teille tämän tunnustuksen lohduttavimmasta biisistä keskenmenon jälkeisessä surussa. Kiitos kaikkien jäsentemme puolesta."

Omaa napaa: nenä tukossa ja leuassa vierekkäin kaksi tajutota hormonihirviöfinniä...hmmmm...ja tästähän vauvakuumeinen mieli vetää heti hataria oljenkorsia plussan suuntaan :p Viime yönä näin untakin, että sain plussan testiin. Kyllä on taas mielikuvitus ja toiveet valloillaan :D
 
MAANANTAI 21.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10....................KP 7/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 21/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 21/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 27/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 55/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.........................KP 9/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 12/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 14/33
Yale....................KM............................................KP 15/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 23/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 30/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 36/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 54/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11......................................KP 14/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 34/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 34/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 7/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 7/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 21/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 25/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
mamakone Oletpa joutunut kokemaan kamalia!:hug:

Sandemar Koeta jaksaa. Tiedän miten vaikeaa tämä on. Itsekin kärvistellyt pian 8 vuotta eikä mitään hyvää tapahdu. Aina vaan jotain paskaa.. Sain itsekin saikkua 3 pvää hysteroskopian jälkeen. Asiahan siis periaatteessa sama,mutta multa ei onneksi jouduttu kaapimaan km.. Voimia sinne.

Sanmar Mäkin näin plussa-testi unta ennen kuin plussasin ja molemmissa raskauksissa siis! :)

Täällä taitaapi olla kp 8 /25-28.. En kyllä tiedä minkä pituinen tämä kierto nyt sit tästä eteenpäin on.. Menkat onneksi tainneet nyt loppua tai ainakin vähentyneet,vihdoin! Tuleekohan edes ovista..

Lääkäri soittelee mulle parin tunnin päästä. Soittelin pe ihan kyselläkseni jatkoja meidän tilanteeseen,jonka piti jatkua hysteroskopian jälkeen niin että kromosomi-kokeet ja sitten joku toinen lääkitys kuin clomit ja sit IVF.. Mutta mitään ei ole sieltäpäin kuulunut joten pyysin lekuria soittamaan. Mulla kyllä on 2 kuuria clomeja ja ajattelin kysyä saisinko silti ne vielä kokeilla pois,ettei jää 70e lääkkeet kaappiin lojumaan.. Ja kun kaksi alkanutta raskautta niillä,niin mielestäni hedelmöitymisessä ei hirveesti luulis häikkää olevan,lähinnä kiinnittymisessä. Ja IVF ei takaa mitään kiinnittyimistä sen varmemmin kuin vaikka clomitkaan..Paitsi jos kromosomeissa vikaa,niin sit voi olla pahempi homma..:( Ei vaan jaksas enää ootella!
Jos eka pikkuinen olis pysynyt matkassa,2kk päästä meillä olisi jo nyytti kotona!:'(
 
Mango: Km:a edeltävän plussan sain joulun jälkeen.. Nyt kun ajattelee niin kaks selvää, mut haaleahkoa testiä apteekin omalla ja digillä 1-2.. meni kesken 3.1. viikolla 5+1... Päätin etten testaa ennen kuin menkat seuraavan kerran yli viikon myöhässä. Nyt ei ihan hirveästi oireita tullut, mut olo oli aika varma, et taas tärpänny. Ja apteekin omalla tummaakin tummempi viiva ja sit saman viikon lopussa digillä 3+.. Eli en ehtiny negaa väliin saada. Mut siis KM:n aikaan kävin naistenpolilla jossa ultrattiin ja otettiin verikokeet ja parin äivän päästä verikoosta kontrolli.. Kontrollissa oli arvot negan puolella.
 
Sandemar, kovasti jaksuja&voimasia laitan:heart::hug::heart:

anooj voi kurjake, tulisipa tuohon vuoto asiaan pian selvyys, jaksuja siullehin kovasti:heart::hug::heart:

neljäskö miulla lääkkeellinen tyhjenneys 2.2.2010..oviksen bongasin 25.2 ja eka menkat tyhjennyksen jälkeen 12.3..viivästyivät tavan kierrosta vain 11vrk.

Huomasin kuitenkin myöhemmin, että kierto lyhentynyt hieman(miullahan 2011 siinä vielä Elokuun ja Marraskuun alussa ne keskeytyneet)..hetki kuitenkin meni, että kierto palasi tuosta 25-->28..mutta nyt taitaa se IKÄHIN jo vaikuttaa, että kierto 1-2vrk lyhentynyt(paitti tämä viime kierto 28 kun oli Luget)

Jaksuja siullehin sinne laitan:heart:

Ps. Mie näin Lokakuun 23-24 yönä niiiiiin toden tuntuista unta, että plussa pärähti ja mies minua pusutteli ja toivotteli parempaa onnea tällä kertaa.
..siitä sitten heräilin ja ihan unihiekkaa vielä silmissä dippasin plussan:heart:(olin IHAN varma, että se testiin alkaa piirtymään)siitä sitten onnellisena vielä mammimaan menin..oli aika jännä olo, sellainen rauhallinen:)
..tämä + kesti kuitenhin vain rv5+4 asti..:(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä