Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Kun lueskelin teidän vuototarinoita aloin ihmetellä omaa tilannettani. Vuotoa ei ole tänään tullut ollenkaan, jos ei uudestaan ala ois vuoto kestänyt 6pvä...?! Mulle ei myöskään määrätty minkäänlaisia jälkitarkastuksia tai verikokeita. Käskivät tehdä 4vkon päästä kotitestin... Milloin teillä on testit antaneet negaa vuodon loppumisen jälkeen? Mietin vaan, ettei mulla ois jääny jtn ku vuoto loppunut: /

Rankkoja kokemuksia monella takana :hug:
 
Mango: Mulla on siis takana keskeytys sikiön sairauden vuoksi rv 15 eikä mitään jälkitarkastusta annettu eikä edes kotitestejä kehoitettu tekemään.... Vuosin hirveästi sairaalassa synnytyksen jälkeen ja kotiin vain käskettiin 5 tunnin tarkkailun jälkeen. Vuotoa kesti n. viikon ja sitten loppui. Sen jälkeen tuli sitä outoa limailua kaavintaan asti. Kaavintaan pääsin, kun soitin samaiseen sairaalaan ja vaadin pääsyä tutkimuksiin. Todellakin piti siis tiukkaan sävyyn vaatia ja lyödä nyrkkiä pöytään, että pääsin ultraan. Osasin epäillä jonkun olevan pielessä, koska oli selvä tunne siitä, että siellä on vielä jotain mitä pitää ponnistaa ulos, välillä kipuja vatsalla ja sitä outoa limailua. Kyllähän myöhäisemmillä viikoilla tuo riski kasvaa, kun istukka ja sikiökin ovat jo ihan eri kokoisia kuin alkuviikoilla. Kaavinnan jälkeen ei ollut myöskään mitään jälkitarkastusta. Oman mielenrauhan vuoksi varasin ajan terveyskeskuslääkärille ja siellä testattiin sitten myös hcg. Vasta silloin, 4kk keskeytyksen jälkeen, uskoin, että kaikki on tullut ulos. Toivottavasti Sinulla on kaikki ok!
 
miss bamse: karpannut olen vuodesta 2005 ja mulla kierto ollut 24 pvää vuodesta 2008 alkaen. Mulla kierto muuttui kun 12/08 jouduttiin raskaus keskeyttämään puolessavälissä (sikiön vakavan poikkeavuuden takia), nyt kun aloitin treenin, niin kierto piteni 28 pvään takaisin (eli nyt 12/10 lähtien ollu 28pvän kierto)
En tiedä oliko hormonaalista vai mistä.....
 
Kun lueskelin teidän vuototarinoita aloin ihmetellä omaa tilannettani. Vuotoa ei ole tänään tullut ollenkaan, jos ei uudestaan ala ois vuoto kestänyt 6pvä...?! Mulle ei myöskään määrätty minkäänlaisia jälkitarkastuksia tai verikokeita. Käskivät tehdä 4vkon päästä kotitestin... Milloin teillä on testit antaneet negaa vuodon loppumisen jälkeen? Mietin vaan, ettei mulla ois jääny jtn ku vuoto loppunut: /

Rankkoja kokemuksia monella takana :hug:
:hug:

Mulla oli varhainen km, tai lääkärin mukaan sitä ei siksi edes laskettu, mut kuitenkin, eli olin vasta 4+4 kun vuoto alkoi, vuosin 3pvä kuin härän kurkusta, neljäntenä enää tihuutti. Seurailin kotona testeillä viivan katoamista mutta se yllättäen vahvistui, kävin yksityisellä lääkärissä kun kunnalliseen ei annettu mitään aikoja ja katsottiin että kaikki on varmasti lähtenyt ulos, vuodon alkamisesta on nyt 2vko ja 1 päivä ja edelleen olen raskaustestin mukaan raskaana, eli voipi ottaa useankin viikon ennenkun häviää hormoonit elimistöstä..

Mä hiillostin omaa th:tani sen verran et sain ajan verikokeeseen jossa katotaan hcg:n lasku, jos mietityttää, kannattaa tehdä samoin tai mennä vaan suoriltaan yksityiselle, se 85€ minkä se maksoi takas mulle mielenrauhan ja oli joka sentin arvoinen..

Toki mun tilannetta ei voi edes verrata tuohon sinun kokemaasi koska en oikeasti ehtinyt olla edes kunnolla raskaana, mut jotain osviittaa saa kuitenkin siitäkin..

Nyt mä taas katoan tuonne pois, oikein paljon tsemppiä kaikille! :hug:

Lisäänpä vielä kysymyksen että kuinkakohan kauan tää järjetön valkovuoto mahtaa jatkua vai onko mussa jotain vikaa?Nyt parin päivän aikana menny ihan mahottomaks, tulee oikein holahtelemalla.. :x
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vaan omaa napaa. Mikä kaksviikkoinen takana! Toissa tiistaina mulla alko kamalat vatsakivut ja seuraavana torstaina päädyin päivystyksen kautta sairaalahoitoon. Koettuna on nyt vatsalaukun tähystys (aivan kamalaa, yökkäilin koko ajan), magneettikuvaus (ei niin kamalaa ku ois voinu kuvitella, sain diapamin ja kuulokkeet, mistä kuunnellla musiikkia) ja ERCP (ois ollu varmasti kamalaa, jos en olisi vaatinut että mut nukutetaan). Multahan lokakuussa poistettiin sappirakko ja mun säkällä sappitiehyeisiin oli jääny yks kivi, joka nyt aiheutti nuo kivut. Se saatiin nyt pois tuolla ERCP:llä. Lauantaina pääsin pois sairaalasta ja jouduin kotiin keskelle vatsatautishowta. Eilen sitte sairastuin ittekki ja nyt on edelleen vatsa löysänä ja hiukan etova olo. Taitaa tää kierto mennä harakoille...

Nyt en jaksa lukea, mutta jos viime näkemän on tullut plussanneita, niin onnea heille! Ja pahoittelut uusille ketjuun joutuneille.
 
TIISTAI 15.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 15/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 15/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 21/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 49/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 3/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 6/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 8/33
Yale....................KM.............................................KP 9/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 17/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 24/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 30/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 48/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11.......................................KP 8/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 28/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 28/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10.......................KP 1/27
miss bamse..............KM 11/10...............................KP 1/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 15/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 19/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, Tipetsu, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
enpä nyt muista kuka oli vastaillu mitäkin mutta siis:

lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 5.1 jälkivuotoja oli ruskeaa tuhrua kunnes muuttui aivan kunnon veriseksi vuodoksi 4.2 sitä kesti 3 päivää ja sit ei o tullu mitään muutaku normi valkovuotoo lukuunottamatta ihan harvoinn satunnaisia tuhruiluja mut si eilen taas aivan verinen vuoto kestäny tähän päivään ja nyt illemmalla sekin alkanu hiipuun.. ja mullakin aina ollu jotain merkkiä menkoista edes jonkinlaista mahan nipistelyä mut nyt tyhjennyksen jälkeen ei o ollu mitään pienintäkään tunnetta.. en vaan enää tiedä voinko laskee näitä menkoiks tai edes niitä edellisiä.. naistenpolin hoitajan kans puhuin just sillon ku ns. ekat menkat oli alkanu ku soitin hcg tuloksia (100) niin sano et aivan varmasti menkat et ei se muuten ois selkeää verta.. kun vaan tietäis et mitä toi kroppa oikeen meinaa...
 
moikat pinohon!

Mango ja neljäskö:
tervetuloa mukaan ja olkoon vierailunne näillä listoilla lyhyt ;)

Tillu: peukut pystyssä =)

Sinderella:
:hug: rankkaa ollut sulla! pikaista paranemista!!

Mamakone
: kiva kun kävit kuulumisia kirjoittelemassa :) Onneksi hommalähtenyt etenemään ja alkaavat tutkia.

neljäskö:
meillä ei kovin ihmeemmin ole noita vuosipäiviä vietetty.. jos on ollut mahdollisuus niin parempaa ruokaa jne.. Meidän aika hankala saada lapset hoitoon kun sukulaiset aivan erisuunnalla.
sitten kun se 10v tulee täyteen niin taatusti lähdetään kahdestaan reissuun ;)

Itselle ei uutta.. nyt vaan odotellaan. eilen kävin siellä sokerirasituksessa. nyt odotan lääkärinlausuntoa ja menkkoja.. ja kiertokin luultavasti venyy sinne 36 paikkeille... plussaan en jaksa enää edes uskoa.. enkä edes toivoa.

mutta siitä huolimatta mieli ei kovinkaan maassa.. ehkä vähän mietteliäs.. odottava..?? sunnuntain olin yksin kotona ja jotenkin se oli juuri sitä mitä ilmeisesti tarvitsin.. ei jaksais enää stressata ja hätäillä.. muutama kierto eteenpäin niin ehkä jopa onnistuukin jo ;)
ja onhan noissa kahdessakin hoivaamista :D
 
Olipa mulla ihanat unet: niin vauvan täyteisiä että :ashamed: Huomaa että asia pyörii mun päässä varmaan 24h ja siihen päälle kiusaan itseäni ja katsoin vauvaohjelmia telkusta kun sairiksella vielä olen ja saan kotini tulvan valtaan. Hupinsa kullakin.

mur-mur Takerrun vielä piikki asiaan: joudutko pistämää 1 vai 2 kertaa päivässä?

Danjuskalla on ihailtava asenne. Ehkä itsekin pitäisi ottaa lungisti ja ajatella että onhan mulla noissa kolmessa +miehessä hommaa :D Ehkäpä ensi viikon töihin paluu kk sairasloman jälkeen palauttaa mut arkeen kirjaimellisesti kiinni.

Kysymys: miten nopeasti teillä on tullu kaavinnan jälkeen menkat? Voinko odottaa kk päästä toimenpiteestä vai?
Itsellä kaavinnan jälkeen oli tosi niukkaa vuotoa viikko, välillä oli päivä ettei ollekaan tullut ja taas seuraavana sai käyttää siteitä.
Teidän juttuja lukiessani mietin että pitäisikö käydä yksityisellä tarkistuttamassa että kaikki ok. Ehkä odotan menkkoja vaan, koska en ole kipuillut/kuumeillut enkä mitään outoa kaavinnan jälkeen.. Luotan siis että kaikki tuli ulos mitä pitikin.

Odotan että saan kutsun Meilahteen osastolle lisätutkimuksiin infarktin takia niin saan kysyttyä että miten on mun lentämisen laita?!
Meillä matka varattuna toukokuulle ja mietinkin että näinköhän jään suomen kamaralle eli matka jouduttaisiin perumaan.
Ei kenelläkään ole kokemusta asiasta????

On jotenkin minun onni että löysin tänne.
Se että saan lukea muiden tapahtuneista, mielialasta ja kaikesta auttaa jaksamaan omalla tavallaan eteenpäin. Eihän täällä olo ole kenestäkään mukavaa, mutta yhdessä eteenpäin :heart:

Kaikille siis oikein ihanaa keskiviikkoa!!!
 
Danjuska, kiitos.

Viime yönä hoksasin, että jos joulupäiväistä tragediaa ei ois tapahtunu ja Murunen olisi edelleen massussa, oltaisko mua pystytty nukuttaan sappikiven poistoa varten?

Tein tänä aamuna oireiden perusteella ovistestin. Saman tien tuli viiva näkyviin ja viiva tummeni minuutin sisällä vahvemmaksi ku kontrolli. Eli tänään on h-hetkipäivä. Eikö ovistesti ilmotakki oviksesta, joka tapahtuu 24-48 tunnin sisällä? Tänään se viiva tosiaan tuli heti, eilen en testaillu. Ja mahaa nipistelee nyt siihen malliin kovasti, että takuulla munis on irtoamassa.
 
Kiitos Barbamama35 ja Maira kommenteista. Tein eilen illalla testin ja oli vain vähän haamua vahvempi. Taitaa hyvää lupailla tuommonen :) Papa pitäisi ottaa nyt lähiaikoina, niin samalla varmaan voi vähän paikkojakin lekuri katella. Eli aikaa varaamaan.

Sinderella:Pikaista paranemista!

Meillä ei ihmeemmin olla vietetty vuosipäiviä. Ollaan yhdessä oltu vajaa 4v. Ehkä sitten kun menemme naimisiin :D

Mulla on pikkasen rauhoittunut olo vauvan tulon suhteen. Ehdottomasti toivon pikaista raskautumista, mutta paljon muutakin ajateltavaa tällä hetkellä. Opinnot on vaiheessa ja jostain syystä tämä km sai aikaan uuden motivaation sitä kohtaan (ehkä haluan alitajuisesti siirtää ajatuksia hieman toisaalle...). Oon vääntäny jos jonkinnäköistä exceliä opinnnoista ja harkinnut kesätöiden hankkimista. Lapsukaisen hoito vaan täytyy järjestää ensin.
 
KESKIVIIKKO 16.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 16/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 16/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 22/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 50/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10.......................KP 4/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 7/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 9/33
Yale....................KM............................................KP 10/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 18/34
Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 25/?
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 31/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 49/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11.......................................KP 9/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 29/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 29/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10.......................KP 2/27
miss bamse..............KM 11/10...............................KP 2/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 16/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 20/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, Tipetsu, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
Mango86 ja neljäskö, pahoittelut joutumisesta tänne ja Tervetuloa siitä huolimatta!

shendalle Onnittelut plussasta! :heart:

).( Kp 4 menossa, uusi kierto taas alkoi mutta pahin pettymys jo ohitettu. Mullehan on luvattu antaa maaliskuussa lähete lapsettomuuspolille tutkimuksiin, joten yhden kierron katson vielä loppuun ja sitten varaan lääkäriaikaa.
 
miss bamse ja neiti-81: Olipa jännä kuulla, että sullakin neiti-81 kierto lyheni keskeytyksen jälkeen. Näin kävi mullekin. Useampi kierto oli 23 päivää ja luteaalivaihekin vain 11 päivää. Nyt vuodenvaihteessa aloitin taas kevyesti karppailemaan ja nyt kierto näyttäisi pidentyvän (viimeiset 27 ja 25 päivää). Luteaalivaihekin oli päivän pidempi viimeksi. Itse toivon, että karppaus ja painonpudotus pidentäisivät kiertoa normaaliksi (28-32). Saapi nähdä...
 
Mango: Siulla keskenmeno siis jos oikein ymmärsin? Itselläni vuosi viikon, jonka jälkeen tiputteli koko ajan enemmän tai vähemmän. Eivät meinanneet uskoa, kun sanoin että nyt alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään, että olisi jo kiva päästä tästä tiputtelusta/vuodosta eroon. Noh. Pääsin sitten ultraukseen, lääkkelliseen tyhjennykseen, josta vuosin 3 päivää vähän ja sitten loppu. Suosittelen tuota, mutta tosin, toisilla tulee kaikki kerralla. Kyllä itsellänikin tuli aluksi, mutta kun tiputtelu jatkui, hankkiuduin lääkärin puheille.

Omaa napaa: Mut onkin näemmä lisätty plussalistalle :) Ihan alussa mennään ja ehkä tulen tälle palstalle vielä kertomaan kuulumisia. Oikein ei osaa tavallaan iloita, kun pelkää koko ajan että tämäkin menee kesken. Onneksi on niin kiireistä, ettei kerkeä miettimäänkään koko aikaa. Edelliskerrasta oppineena.

TSEMPPIÄ KAIKILLE YRITTÄJILLE! Toivotaan plussatuulia ja hyviä tärppejä! <3
 
Carriina Onnea plussasta!! Pienelle tarrasukkia,teippiä,liimaa ja betoniakin matkaan!

Shenda Onnea sinnekin plussasta! Pienelle toivon samaa kuin Carriinan pienelle! :)

Täällä taitaa olla ihan "oikeet" menkat. Ainakin vuotelee ihan kunnolla,mutta edelleen kivut poissa. Pitäsköhän tässä huolestua oikeesti,kun lämmötkin vielä 37,2 ja tissit tosi kipeet ja turvonneet?!
Pitänee huomenissa soitella polille,josko lekurin tavottas ja se ois viisaampi.
Voikohan se tähystys muka poistaa menkka-kivut? Käsittääkseni mitään sieltä ei tarvinnut onneksi poistaakaan..En tajua. Eikä jotenkin muutenkaan oo menkka-olo,ei vatutusta,eikä jalkojen jomotusta tms. Lähinnä kuvottaa ja jano ja väsy painaa. Hittolainen!

Mut voi lisätä takaisin listalle.. Esikoinen siis edelleen haaveissa,km 8/10 ja 10/10. Nyt sitten taitaa kuitenkin olla kp 2/24-28
 
Ekoista menkoista km:n jälkeen:
mullakin ne oli niin oudot, etten ollut varma että oliko ne menkat ollenkaan. Sellaiseen aikaan ne kuitenkin tuli, että kyllä ne varmasti oli ne, varsinkin kun bongasin oviksen oikeaan aikaan niiden jälkeen.
Ne oli siis todella runsaat, mutta vain 1,5 päivää ja kivuttomat! Kivuttomuus on mullekin jotain täysin uutta. Pillerit aloitettiin aikanaan kipuja helpottamaan, mutta aina on silti ollut kivuliasta. Km:n jälkeen ei kivuista tietoakaan. Mistäköhän se johtuu? Saisi kyllä mun puolesta pysyäkin ne kivut poissa :)
 
Pakko se on tännekkin kertoa...
Huijui!
Kävin sitten tänään siellä ultrassa. Ja kyllä kannatti!!! Mielen rauha saavutettu.
7mm toukka näkyi ja vahva syke myös! Vastaa 6+4 ja tuntuu aivan uskomattomalta!
Vuodon syyksi selvisi, että matkassa on ollut toinenkin kaveri, mut on jättänyt matkan kesken. Samalla helpotus, mut myös aavistuksen pettymys. Mieskin oli pettynyt, kun kuuli, että meille ois voinu tulla kaksoset!!!:cool: No loppupelissä ois ollu niin iso mullistus, että ehkä parempi näin. Kätilö sanoi että kaikki on muutoin juuri niinkuin pitääkin, eli vahvat seinämät, siisti pyöreä pussi ja todella vahva syke! Itskkin sen näin. Käsittämätöntä, että toinen on pieni 7mm toukka ja sillä on jo sydän joka lyö!! AIVAN HULLUA!

Hirmuisesti vauvapölyä kaikille ja tulkaa kaikki tuonne toisaalle meijän kans!!
 
ANTEEKSI PIENI PURKAUS!!

pakko johonkin nyt purkaa... 2 "menkat" 2 viikon sisään ei o normaalia ja nyt nääkin alkaa jo hiipuun mut ninku onko kummatkaa oikeesti menkat ja laskenko kierron mistä vai oottelenko kolmannet mut sitäkään ei malttas ku niinkova vauvan yritys ny menosssa et huh.. pää hajoo näitten säätyämisien kanssa.. ja joo kummatkaan vuodot ei ees tunnu menkoilta niinku muuten kropassa.. huomiseen ainakin ku kestäis nii sais lääkärin kans jutella ku huomiselle on soittoaika niin katotaan viedäänkö tätä rouvaa monen lääkkeellisen jälkeen viel kaavintaan et meillä taitaa kyl taas vauvan teko siirtyä perkele..

KIITOS KUN SAIN PURKAA! varmaan ainoo paikka minkä voi oikeesti kertoo tunteensa ja mitä päässä liikkuu..
 
anooj Voi apua, kierto on joko täysin sekaisin tai jotain jäänyt lääkkeellisestä. Rasittavaa tuollainen muutenkin paskan olon keskellä :( Ja olen samaa mieltä: tää on ainoa paikka johon kehtaa edes sanoa oiket tunteet. En mä ystäville voi purkautua kaikesta pas*asta tai ehkä voisin mutta en halua. Eikä mieskään ole oikea kohde siihen ;)
Soittoa vaan huomenna lääkärille ja toivottavasti asiat selviää pian parempaan päin :hug:

koiksa-79 IHANIA UUTISIA :heart:

Mä olen painostanut miestä vaikka millä asioilla uuteen pikaiseen yritykseen ja se alkaa heltymään. Hitto mä mitään odottele syksyyn tai edes kesään. Pökköä pesään vaan sanon mä.
Tosin olin itsekäs ja sanoin että jos vauva tulee, meidän perheen etelän loma viikko perutaan.
En mä sitä riskiä enään sentään ota että mahdollisesti raskaana koneeseen lähtisin. Eli melkein kaikesta olen valmis luopumaan että vauvan saan, en nyt perheestä sentään mutta :ashamed:
Tää tyhjyyden tunne on vaan niin kamalaa ja varsinkin jos jokin asia "kielletään" joka on pakko saada, mä en ole tottunut odottamaan :D Enkä odota nytkään :whistle:

Eli jos kaikki menee niin kuin MÄ suunnittelen niin jouluvauvan voisi vielä saada tälle vuodelle. Toinen lapsemme on jouluvauva, joten kyllä yksi tonttu sekaan mahtuu vielä :heart:
 
moikat

Koiksa: IHANAA että kaikki on hyvin :D harmi ettei toinen pikkuinen jaksanut mukana, mutta ehkä hän antoi tilaa toiselle pienelle ja mahdollisuuden olla turvallisesti masussa loppuun asti.

anooj: toivottavasti asia selviäis kun saat lääkäriin yhteyden.

neljäskö
: eh.. se on vaan hetkellinen toi hieno/ihailtava asenne täällä ;) tai ehkä se alkais viimein ollakkin pysyvä.. ei vaan jaksa enää toivoa ja stressata kuukausi toisen perään ja pettyä aina vaan.. Kaipuu on kova, mutta yritän ajatella, että meidän typykkä saa rauhassa olla nyt perheen vauva ( ja onhan tässä omat onglemansa ruoka-aine herkkyyksien yms kanssa ollut ) ja sitten seuraava saisi myös olla. Välillä iskee semmoinen tunne että liian pitkä ikäero tulee, mut piut paut..

tänään alkoi aamusta koskea kovaa lamahaan.. luulin jo että menkat tuleekin ihan ajallaan ja nyt loppu päivan juilinut molempia sivuja.. varma tätin merkki.. mut kestää vielä
 
noniin eli tänään lääkäri soitti ja sanoi et mahdollista et sinne ois jotain jääny ja postissa tulee aika ens viikolle ultraan jossa nähään et kaavitaanko vai ei..et tais mennä toiveet joulu vauvastakin :'( ehkä si joskus ens vuonna vasta..
 

Yhteistyössä