Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

sandemar :hug:

anooj :hug:

tipetsu meilläki ois huhtivauva tulollaan, ellei.... :'( :hug:

kyllä ne keskenmenot täälläkin pistää välillä itkemään, ku uutta + ei kuulu..

neljäskö mulla meni ekan kaavinnan jälkeen 6 viikkoa ja vuoto alkoi.. ja toisen kaavinnan jälkeen 2 kuukautta, sillo käynnisttettiin teroilla...

).( täällä kp1 ja toivoa täynnä oleva alkukierto aloitettu! :)
 
Lääkäri soitti. Limakalvon näyte kohdusta normaali ja terve kohtu muutenkin. Ei selitystä keskenmenoille. Kysyin sitten että mites nyt,niin vastaus oli "ettekö te oo käyny vielä kromisomi-kokeissa?" No ei,kun ei ole lähetettä tullu. "No käykää tällä viikolla" No joo,voinhan mä käydäkin,mutta mies joka päivä 15:30 töissä ja labra 15 auki..No sitten tiedustelin että saanko nuo kaksi clomi kuuria katella. "No,et kun kromosomi-kokeiden tuloksissa menee valitettavasti 2kk:tta". Mä en tajua miksei ne voinu niitä kokeita ottaa joulukuussa kun viimeksi kävin siellä!!! Nyt ois saanu vastaukset. Että ehkä toukokuussa jatkuu meidän projekti. Ovis tulee vaan just ja just,niin luomu-ihmettä on turha ootella. Kyllä ottaa niin vitusti päähän!! Ihan kamalaa,mä en saa koskaan vauvaa!!:'( Ja kun toukuussa vasta mietitään jatkoja ja pistos-hoidot alotetaan sit,niin ehkä hyvällä tuurilla pääsen alkion siirtoon joulukuussa,prkl!!
 
Tipetsulle voimarutistuksia!!

Mariel: ihanaa kun olet toivoa täynnä, ehkä sulla alkoi nyt juuri SE kierto :) Täältä seurataan parin päivän päästä perässä.. Vielä pieni toivo elää, mutta kyllä masussa tuntuu siltä että voi olla että täti pian tavataan täälläkin.
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville. Kyllä se elämä on välillä niin julmaa... :/

Tuosta muruseni biisistä, yleensä en ole mitenkään erityisen tunteellinen, en herkistele musiikin tahtiin. Mutta kun kotiin ajelin sairaalareissulta missä oli km todettu ja tuo biisi radiossa soi, oli pakko pysähtyä bussipysäkille kun en kyyneleiltäni nähnyt mitään. :'( kaunis on biisi kyllä!

Kukas se siitä kierrosta km jälkeen kyseli, mulla oli kaavinnasta laskettuna vain 5pvä normaalia pidempi kierto se eka. Toinen kierto nyt meneillään kp 14 ja eilen ja tänään ovistestit tehty. Selkeä viiva tulee, muttei niin vahva kun kontrolliviiva. Ihankun viimekuussa näihin aikoihin ja nyt olis paljon selkeemmät oviskivut kun ennen km? Viime kuussa luulin jo et on joku tulehdus kun useemman päivän jomotteli niin ilkeesti. Meni sit itekseen ohi. Ja sama nyt.

Oon tässä kirppikselle just tavaraa laittamassa, kyllä kai se toivo kolmannesta on vielä niin korkeella etten kaikkia pieniä lastenvaatteita halua laittaa pois. Mut ahdistaa kun se ikäero vaan kasvaa ja kasvaa... :(

Aurinkoista ja positiivista viikkoa kaikille! Kyllä se kevät (ja pysyvä plussakin) sieltä vielä tulee! :)
 
Yhteishali kaikille meille :hug:

Totta tuo Muruseni-kappale. Itse kyynelehdin Gigantissa kun tuo niin kaunis kappale kuului. On kyllä oikein osuva näihin tilanteisiin.

Mulla kaavinnan jälkeinen kierto oli 32 päivää. Ennen km:a 28. Nyt menossa toinen kierto.
 
).( Testasin nyt illalla kun tuli taas sellainen olo ettei malta millään odottaa! Joku haamunhaamunen tai viivanpaikka testissä näkyy. On se selkeästi eri näköinen kuin lauantaiaamuna tekemäni. Hmm. Oiskohan se. Huomenaamulla kyllä petyn jos testissä ei näy mitään!
 
Leeniliini uudestaan vaan testaamaan, vähän yllytyshullu pitää olla. Pidetään peukkuja!
Tipetsulle voimahali :hug:
Ei auta kun pitää toivoa vaan yllä, muuten menee mielenterveys kuralle :/

Tänne ei ihmeempää. Eilen palasin töihin ja oli vaan niin tyhjä/tyhmä olo että tekisi mieli jäädä kotiin vielä rypemään oloaan.
Olin varma eilen että täti tulee, kun mahaa koski. Mutta ei merkkiäkään. Tosin kaavinnan mukaan/jälkeen kp 27 menossa joten ei niillä ihan kiire olekaan vielä jos kerran ylikin voi mennä viikolla..
Tänään iltavuoro edessä ja ajattelin että aloitan ajatukset muualle projektin. Vaihdan makkareissa vähän huonejärjestystä ja maalaan seinät jne.. Joten ei kun k-rautaan ja maalit hakemaan, ehdin vähän maalausta aloitella ja huomenna aamuvuoron jälkeen jatkamaan :D
Siinä saakin viikon menemään ja menkat tulee kuin lentäen :D Huvinsa kullakin!!!

Mutta palataan taas!
Mutta menkkoja niiiiiiin odottaen :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Heip, täällä roikun edelleen, ainakin jonkin verran. Eilen oli ensimmäinen neuvola, mut tädillä ei ollu mahdollisuutta ultrata. Sydän ääniä ei uskaltanu ruveta etsimään kun viikkoja oli eilen vasta 8+4, sanoi etten sit turhaan panikoi jos ääniä ei löydy. Nyt sit täytyy odotella et viikkoja saatas kasaan tarpeeks ( 11+ -12) et pääsen äitipolille ultraan. Neuvola tätsy oli tosi mukava ja kannustava, sanoin moneen otteeseen et koittasin vaan nyt elellä päivän kerrallaan ja pitää jalat maassa koska raskaushistoria on mitä on. Hemoglobiini oli taas tosi alhanen, vaik oon taas koittanu syödä uutta rautavalmistetta. Anteeksi et etupäässä vaan omiani kirjottelen!

Oikein paljon plussatuuulia puhaltelen tänne! +++++++++++++++++++++++++++++:whistle:

Isot :hug: kaikille, tasapuolisesti! :wave:, palailen ilmottelemaan kuulumisia taas jossain vaiheessa!
 
Huomenia! Tulipas nukuttua pitkään! Uni tuli vasta kolmen jälkeen kun maha oli niin kipeä. En tiedä onko menkkakipuja, mutta tältä ne ei ole kyllä koskaan tuntuneet.

Kiitos kaikille plussatuulien lähettämisestä! Testi näytti samalta kuin eilen, eli jotain siellä on, mutta ei mitään kovin vakuuttavaa vielä :) Jatketaan yrityksiä huomenna! Halauksia kaikille!!
 
Tipetsu: Jaksamisia!! :hug:

Leeniliini: Jee!! Ja varovaiset onnittelut :)

Neljäskö: Pieni projekti jeesaa kummasti. Saa ajatukset muualle ja aika kuluu ihan huomaamatta. Mä täällä kirjottelen raportteja kouluun ja luen oppikirjoja uudella innolla.

ON: Mä olen harrastanut vähän testailua viikonloppuna Sain la ja su ovisplussan. Ajattelin, et ne voi johtua vielä kehossa olevasta hcg:stä, sain to aamulla haamun vielä. Mutta mutta, tein eilen ovis ja r-testin, molemmat negoja!!! Heti heräsi tietenkin pieni toivonkipinä Oon kyllä ajatellut, että varsinainen yritys alkaa seuraavasta kierrosta, muttei nytkään raskautta pyritä välttelemään ;)
 
Oliskos täällä tilaa toisesta lapsesta kuumeilevalle äipälle? :) 11 kiertoa yritystä takana ja 2 keskenmenoa ensimmäinen 10/10 ja toinen eilen eli 2/11 ;( Kovin on surullinen olo, molemmat alkuraskauden keskenmenoja, mutta kovasti silti surettaa ja tuntuu tyhjältä.

Tossa oli keskustelua missä muruseni on biisistä ja myös täällä koskettaa ja yhdistyn menetettyihin "vauvoihin" ;(
 
TIISTAI 22.2.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tipetsu....................KM 08/10, 10/10....................KP 8/24-28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 22/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 22/28-29
Leeniliini..................KM 12/10.............................KP 28/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09...................KP 56/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10........................KP 2/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 10/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 13/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 15/33
Yale....................KM............................................KP 16/28
Minnuska89.........KM 01/10...................................KP 24/34
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 37/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10.......KP 55/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11......................................KP 15/27-32
Danjuska..........KM 05/10......................................KP 35/32-34
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 35/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10
neljäskö.............KM 02/07, 01/11


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 8/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 8/28
mamakone...............KM 06/10...............................KP 22/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 26/32
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Dino80, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84



 
Leeniliini varovaiset onnittelut :heart: Täältä myös peukut viivanvahvistumiselle!


Tipetsu :hug: Tosi kurjaa, ettei teille oltu sanottu, että sielä kromosomikokeissa ois voinu käydä jo aikasemminkin. Älä kuitekaan menetä toivoa!! En kyllä ihan ymmärrä sen lekurin kantaa, että miksei niitä clomeja oisi voinut syödä "odotellessa" kromosomivastauksia, kun niissä kuitenkin kestää :confused: Mutta mä nyt ajattelenkin asiaa tälläsellä "keittiölääketiede" asenteella, mikä ei aina kulje yksiin noiden lääkärien ajatusten kanssa ;)


kitikat3 kiva kuulla kuulumisia ja että sielä kaikki hyvin :) Tulehan taas moikkaamaan!

Mango86 eiköhän se voisi ollakin se ovis, jos kerran r-testi ja ovistesti tänään negaa. Pietään peukut pystyssä sen puolesta, että oli ovis ja sille myös, että olisi oikein "tuottoisa" ovis ;)

Astre tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan :wave: ja pahoittelut menetyksistäsi :hug:

Mua niin houkuttelee taas syöksyä testaamaan...ja nyt on vasta dpo7 :D Jos sitä muutaman päivän sais vielä hillittyä ittensä. Pelottaa/ahdistaa se huominen lääkäriaika. En tiedä miksi, koska ihan vapaaehtoisesti sinne menossa kuitenkin. Ehkä pelkään sitä, että lääkäri vaan naureskelee eikä ota mun toiveita Luge-reseptistä tosissaan. Mutta mitä syytä sillä ois olla kirjoittamattakaan sitä? Kun ei siitä kuuleman mukaan pitäisi mitään haittaakaan olla. Mietin, että pitäiskö pyytää lekuria ultraamaan. Ois kiva tietää onko mun limis oikean paksuinen kierron vaiheeseen nähden, kun ei mua ikinä oo näin loppukierrosta ultrattu. Keskenmenojen jälkeen vaan, jollon limis ei mikään kummonen tietenkään oo ollu. Ja entäs JOS oiskin käyny niin hyvä tuuri, että tärppi ois käyny, niin näkyiskö siitä vielä ultrassa mitään viitteitä? Ei varmaan? Huomenna siis kp23/28.
 
Viimeksi muokattu:
Sanmar: Meitsi sortu jo tänään pissimään tikkuun.. Jotaki älyttömän haaleeta muka olin näkevinäni, mutta pannaan nyt kuitenkin vielä mielikuvituksen piikkiin.. ;) Piti auringon valossa ja suurennuslasin kanssa tiirailla.. :LOL: Jos torstaina yrittäs uudestaan.
Jos en tietäsi, et nuo luget aiheuttaa samanlaisia oireita, kun raskauoireet, niin olisin satavarma et paksuna tässä ollaan. Huomenna edessä 800km ajamista, joten ei ehdi koko päivää pähkäilemään taas tätä "oire sinfoniaa".... :p

Astre: Tervetuloa joukkoon iloiseen ja toivon pikaista ponkaisua tuonne odottajien puolelle- NIIN KUIN MEILLE KAIKILLE!! Pahoittelut keskenmenoista. :hug:

Leeniliini: Tsemppiä huomiseen tikkuun pissimiseen ja, että sieltä se toivottu tulos pärähtää ja VAHVANA!!!
 
Onnea Leeniliini :)
Toivottavasti pääsis itsekkin pian takaisin odottajien puolelle :)

En oo kauheesti viel keren taaksepäin lueskella tätä ketjua, mutta eiköhän tästä pian perille pääse.
Odottelen nyt lähetettä tutkimuksiin, meillä tuli vuosi yrittämistä nyt myös täyteen. Luulen kyllä että syy miksi menee raskaudet kesken on kiinnittymisessä ja kiinni pysymisessä, progesteroni arvot vähän alakanttiin. Jospa siinä keltarauhasen toiminnassa on jotain häikkää? En oo perehtenyt että onko siihen mitään apuja? Mulla säännöllinen 28 päivän kierto ja ovulaatiokin tuntuis tulevan normaalisti. Huoh on tää niin turhauttavaa!

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussatuulia :)
 

Yhteistyössä