Leeniliini varovaiset onnittelut :heart: Täältä myös peukut viivanvahvistumiselle!
Tipetsu :hug: Tosi kurjaa, ettei teille oltu sanottu, että sielä kromosomikokeissa ois voinu käydä jo aikasemminkin. Älä kuitekaan menetä toivoa!! En kyllä ihan ymmärrä sen lekurin kantaa, että miksei niitä clomeja oisi voinut syödä "odotellessa" kromosomivastauksia, kun niissä kuitenkin kestää
Mutta mä nyt ajattelenkin asiaa tälläsellä "keittiölääketiede" asenteella, mikä ei aina kulje yksiin noiden lääkärien ajatusten kanssa
kitikat3 kiva kuulla kuulumisia ja että sielä kaikki hyvin
Tulehan taas moikkaamaan!
Mango86 eiköhän se voisi ollakin se ovis, jos kerran r-testi ja ovistesti tänään negaa. Pietään peukut pystyssä sen puolesta, että oli ovis ja sille myös, että olisi oikein "tuottoisa" ovis
Astre tervetuloa joukkoon mukaan kuumeilemaan :wave: ja pahoittelut menetyksistäsi :hug:
Mua niin houkuttelee taas syöksyä testaamaan...ja nyt on vasta dpo7
Jos sitä muutaman päivän sais vielä hillittyä ittensä. Pelottaa/ahdistaa se huominen lääkäriaika. En tiedä miksi, koska ihan vapaaehtoisesti sinne menossa kuitenkin. Ehkä pelkään sitä, että lääkäri vaan naureskelee eikä ota mun toiveita Luge-reseptistä tosissaan. Mutta mitä syytä sillä ois olla kirjoittamattakaan sitä? Kun ei siitä kuuleman mukaan pitäisi mitään haittaakaan olla. Mietin, että pitäiskö pyytää lekuria ultraamaan. Ois kiva tietää onko mun limis oikean paksuinen kierron vaiheeseen nähden, kun ei mua ikinä oo näin loppukierrosta ultrattu. Keskenmenojen jälkeen vaan, jollon limis ei mikään kummonen tietenkään oo ollu. Ja entäs JOS oiskin käyny niin hyvä tuuri, että tärppi ois käyny, niin näkyiskö siitä vielä ultrassa mitään viitteitä? Ei varmaan? Huomenna siis kp23/28.