Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Täällä Kp10/dpo0 ja piinailut taasen alkoivat:whistle:..tuo ovis vain pukkaa noin k a m a l a n aikaiseen..: /
(100% varma en oviksesta ole kun dippailin eilen viimosen testin ja aivan tasavahvaa viiva en saanut..No, tuntemusten mukaan mennään)

Kovasti O&R testeihin niitä ++++++++++ täältä läksi!!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä aika hiljasta pitelee....
Keskenmenon jälkeinen tuhruttelu jatkuu ja kovasti odotellaan et normaali kierto taas alkais. Jotenkin oon ihan maassa ollut vaik nyt jo lähete vetämässä tutkimuksiin ym. Ei riitä usko et viel sen toisen vauvan syliin sais :(
 
Hiljaista tosiaankin on. Kp27 menossa ja testin tein ja negaa näytti, joten jospa tästä henkisesti jo alkaisi valmistautumaan seuraavaan clomikiertoon 2 tabletin voimalla. Kyllä ottaa niiiiiiin kupoliin, kun ei tämä homma näy onnistuvan millään. :(
 
Sopiiko ilmoittautua joukkoon?
Olen 25-vuotias esikoisesta haaveileva. Ehkäisy jätettiin miehen kanssa pois viime kesänä ja syksyllä tulin raskaaksi. Raskaus päättyi keskenmenoon 11/10, viikkoja katkaravulla silloin 9+2. Kaavintaan ei ollut tarvetta, kohtu tyhjentyi hyvin lääkkeillä. Suru kyllä jäi ja kova pelko siitä, että toistuuko tämä... Olin käynyt alkuraskauden ultrassa yksityisellä vkolla 7 ja silloin kaikki oli ok, sykekin pieneltä löytyi :'(

Km:n jälkeen täti tuli kuuden viikon päästä. Meitä käskettiin odottaa yksi täti ennen uutta yritystä, tästä ilmeisesti eriäviä mielipiteitä olemassa, et onko tarpeen?? Tjot-meiningillä ollaan nyt menty, ovista en ole tikutellut. R-testeihin kyllä pissailen ahkerasti :ashamed:... Mulla on todettu pco-tyyppiset munasarjat, mut ei ainakaan toistaiseksi "kunnon" pco-diagnoosia kuitenkaan. Kierto heittelee, välillä on säännöllinen ja välillä tulee pidempi kierto, jolloin kp voi olla helposti vaikka 50.

Poppaskonsteista greippimehu ja Berocca otettu käyttöön. Joku sanoi et isosta annoksesta D-vitamiinia voisi pco:ssa olla hyötyä, nyt oon syönyt epäsäännöllisen säännöllisesti 10-20 mikrogrammaa (en muista ottaa niitä hiton pillereitä joka aamu...).

Luin ketjun pintapuolisesti läpi, mut nimimerkkejä on niin paljon että vaikea muistaa kaikkien tarinaa, kertokaa teidän tarina lyhyesti jos jaksatte!

Plussanneita onneksi näkyy tässä ketjussa tasaisin väliajoin :) Mulla nyt kp 47 joten tää ilmeisesti taas pidemmänpuoleinen kierto. Hhuoh. Pelkkää ON koko viesti, mut niin kai se esittelyviestissä pakosta onkin.

-K
 
Moikka Katie85 ja tervetuloa joukkoon mahtavaan.

Ja pahoitteluni keskenmenosta!

Minä voin lyhyesti kertoa itsestäni: Olen siis 29v 3 lapsen äiti. Ekan km sain rv 13+ vuonna 2007 ennen kolmatta lastani. Neljättä kuumeiltiin loppu vuodesta ja raskauduinkin heti. ´Vähän reilu kk sitten sain aivoinfarktin yllättäen kotona ja sairaalaan jouduin viikoksi jonka ainaka oli np ultra jossa todettiin että raskaus keskeytynyt viikon 7 paikkeilla. Eli olin pahaa aavistamattomana kantanut kuollutta odotettua neljättä 5 viikkoa mahassani ;(
Kaavintaan menin heti ja nyt odottelen ekoja menkkoja.
Aivolääkärin mielestä meidän pitäisi tyytyä 3 lapseen jotka meillä jo on, mutta kyllä me yritämme sitä viimeistä neljättä- eka pitäisi ekat menkat nyt saada joten täti paikalle ja heti :D
Se lyhyesti minusta ja taustastani miksi tässä ketjussa olen :)


Sitten muuten vaan omaan napaan.
En tiedä onko aivoinfarkti vaikuttanut siihen että väsähdän helpommin kuin ennen. Aivoihinihan jäi 2 pienelle alueelle magneettikuvan mukaan vaurio aivokudokseen. Tosin olen nukkunut pari viikkoa erittäin huonosti, jonkinlaisia uniongelmia ja kuolemanpelkoa kylvän yöllä itseeni.
Olen nyt viikon ollut töissä ja varsinkin tämä viikonloppu ollut erittäin raskas. Eka eilen 14-22 vuoro ja sitten tänään heti klo 7 töihin aina 15 asti. Jotenkin olen ihan naatti :/
Ti vapaapäivä ja aion mennä lääkäriin, saavat päättää pitäisikö vielä hetki olla kotona vai pitääkö mun oikeasti väsyttää mieleni ja itseni työpaikalla nyt. En voi jättää puolia hommia tekemättä, koska joku muu silloin joutuu enemmän tekemään (hoitoalalla olen).
Tätiä odotan paikalle, kierto kaavinnan jälkeen on nyt jo normia pidempi. Joten hetkenä minä hyvänsä saan hieman ilonaihetta ;)

Helmikuu ollut plussakuukausi, hurjan moni saanut hyviä uutisia. Onnea kaikille vielä plussasta :heart:
Ja kuumeilijoille ja piinailijoille tsemppiä, yhdessä tästäkin selvitään!!!!
 
Kiva kun on muitakin, jotka odottelevat kierron alkua km:n jälkeen, täällä sama meno. Aika ankeeks se vetää, et menkat tulee jotain kk kaavinnasta, siitä saa laskee sit toiset 4 vkoa kun vois ajatella ehkä sit raskaana olevansa eli 8 pitkää viikkoa tässä edessä...hohhoi, on pitkä aika se.
 
Tervetuloa Katie85! Toivotaan ettet kauaa viihdy tässä porukassa ;)

Parina päivänä on ollu ilkeitä repäisykipuja alamahalla, ihan niin kun edellisen raskauden alussa. Tänä aamuna oli kurkku "karheana", ihan niin kun edellisen raskauden alussa pitkäänkin. Ja tänään sanoin miehelle että KUN nyt on tärppi käynyt niin... Siis miten niin KUN? :O Mitähän tää mun mieli oikein kehittelee... :confused: pettymys on vaan sit niin iso jos kuvittelee vaikka mitä ja sit täti tuleekin. Edellistä raskautta kuitenkin odoteltiin 9kk, en millään usko et olis nyt toisesta kerrasta napannu. Hitto kun en onnistunu bongaamaan sitä ovista. Veikkaan et tasavahvat viivat olis tullu viime lauantaina, kun sunnuntaina ekan testin tein ja oli melko vahva viiva ja siitä lähti tasasesti vaalenemaan. Jos olis la tullu ovis+ niin eikö nyt olis dpo 6? voisko jo tollasessa herkässä testissä huomen aamulla näkyä jotain? :ashamed: ei malttais millään, mut en kyllä negojakaan halua turhaa testata.
 
Heipä hei ja tervetuloa Katie85, pahoittelut keskenmenosta:(

Mä kerron myös lyhyesti tarinani: Sain spontaanin km rv9+ nyt helmikuussa. Tulin suunnittelematta raskaaksi ja varsinaninen kuumeilu alkoikin tuosta. Toista kuumeilen, esikoinen 11kk.

Mulle sanottiin myös, että yhdet kuukautiset väliin, mutta asiaa tutkittuani ei spontaanin km jälkeen ole lääketieteellistä syytä odotella, joten yritys lähti heti käyntiin ;) Ei se raskaus ala, jos kroppa ei ole siihen valmis.

Astre ja Tillu79: Mä lähetän teille molemmille voimahalin :hug: ja positiivista asennetta uuteen kiertoon

Neljäskö: Toivottavasti sun väsymys johtuu huonoista unista. Mä tiedän mitä uniongelmat on, ei kivaa : /

mur-mur: Sä oot niin ihanan positiivinen =) Muita ketjujakin lueskelin tässä ja aina sun viestit on optimistisia ja hyväntuulisia. Tulee itsellekkin hyvä mieli :)

Omaa napaa: Mä oon ollu tosi väsynyt. Oon jopa nukkunu päikkäreitä, mihin en ole pystynyt uniongelmien jälkeen. Siis osaltaan myös ihan iloinenkin asia tämä väsymys ;) Edelleenkin olevinaan raskausoireita. Alavatsassa nipistelee ja väsymys... Ehkä sitä vaan toivoo niin paljon, että tuntee kaikenlaista. Oon luvannut itselleni, että saan tehdä testin ensi lauantaina. Toiveet ei kyllä ole mitenkään korkealla rakautumisen suhteen, mutta kuitenkin välillä nostaa päätään :)

Onnea plussanneille ja haamuilijoille viivojen vahvistumista!!!:heart:
 
hei
Aattelin tulla moikkaa vaikka taustalla olenkin:wave:
Onnea MUUTOKSELLE[B] tulee vähä myöhässä:whistle:

Jep olen tässä nyt odotellut mensui viime kierto oli ihan outo,oli kp 21 ja nyt venyy näköjään pitkäks mikä on outoo ,ennen kaavintaa oli kp.t 24-28 välillä ja sen jälkee aika tarkasti 24-25
On nipistelyä kohdussa. Olin tosi kovassa flunssassa 2vko.a sattu ovis niihin aikoihin..voiko flunssa siirtää menkkoi??oviskin oli ihan ihmeelliseen aikaan..
Tosin oli ne rinnatkin todella kipeet ja arat viime menkkojen aikaan,käytiin sillo gynellä,ultrassa ei näkyny muuta kuin molemilla puolilla munarakkuloita..nooh 9.3 on aika naistenklinikalle hormonipkl.
niin ja tietty sekin voi vaikuttaa että olen saanut 8kg painoa alas..

tulipa sekava kirjotelma..:confused:
 
Binca, siulla tänään dpo7=)..huomenna v o i s i ehkä herkällä näkyä - TAI sitten EI..entäpä jos malttaisit dippata vasta dpo10?..:rolleyes:(vaikiaa, tiedän..)
Miten siulla aiemmin on plussa näkynyt?

Kovasti peukutuksia d=)b:heart: täältä:wave:
 
Mango86..kiitos kaunis:)

En miekään aina niin valoisalla tuulella tai mielellä ole, välistä TOSI down:ashamed:..
MUTTA teitä muita, ON helpompi tsempata kuin itseä, eikös?;)
..ja ne tsempit&lohdutukset on kovin tärkeitä:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
tervetuloa uusille toivottavasti saatte pian plussat<3

Mä en tiedä miten tehdä.. täytyiskö mun pitää taukoa täältä vai mitä tehdä.. mieli on todella maasssa:( jos km ei olis tullut.. nyt olis menossa jo puoliväli.. jokapaikassa kaikki tutut on raskaana.. ainakin siltä tuntuu..
 
neljäskö - Kiitos! Millä oirein se aivoinfarkti sulle tuli? Osasiko kukaan lääkäri sanoa olisiko sillä voinut olla yhteyttä keskenmenoosi? Toivottavasti uniongelmat helpottaa ja kierto käynnistyy. Vähäisillä unillahan voi olla myös kiertoon vaikutusta... Toisaalta mikä siihen nyt EI vaikuttaisi :kieh:

Bianca - Kiitos, samaa minäkin toivon! :) Koita malttaa odottaa vielä hetki, on tosi turhauttavaa testata nega noin alkuvaiheessa kun sit ei kuitenkaan tiedä onks se oikeesti nega. Lupaavalta kuulostaa oireet ainakin jos edellisessä raskaudessa oli samanlaisia! Musta kyllä välillä tuntuu et kuvittelen jatkuvasti itselleni mitä monenlaisimpia oireita, sitä vaan toivoo niin paljon. Mut plussapuhuri sinne! Testaat kuitenkin heti huomenna... :LOL:

Mango86 - Kiitos! Niin mäkin oon ymmärtänyt, että lähinnä kaavinnan jälkeen se varoaika olis tarpeen. Me kyllä kiltisti odotettiin, mut nyt tosiaan toista kierron alkua km:n jälkeen odottelen.

-K
 
kultakimpale2 Kiitos samoin! Tiedän ton "kaikki on raskaana"-tunteen NIIN hyvin! Tuntuu et joka paikassa on isomahaisia naisia ja rattaita työnteleviä pareja ja ihania pikkulapsia... Telkkarista tulee äitiysohjelma ja vauvanvaippamainoksia. Kai sitä näkee niitä helpommin kun omat ajatukset pyörii niin intensiivisesti yhden asian ympärillä. Välillä oon tosi katkera niille jotka kertoo olevansa raskaana. Vaikka ne olis ystäviä! Se on kamala tunne, vaikka toisaalta on niiden puolesta tosi onnellinen niin toisaalta ajattelee et miten se voi toisille olla niin helppoo ja miksi multa otettiin pieni pois... :'(
 
Hjannah kiva kuulla, että sieläkin kaikki mennyt nyt hienosti :heart: Onnellista loppuodotusta!

durasel kiva kuulla sinustakin sieltä taustalta! Takaisin listoille vaan kuumeilemaan ;)

katie85 tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut keskenmenosta :hug:

kultakimpale2 älä luovuta, toivoa on aina! :hug:

Imoen onnekasta oviksen hyödyntämistä!

mur-mur zemppiä piinailuun ja plussatuulia :whistle:

Bianca Kyllä hyvällä tuurilla dpo7 vois jotain herkässä testissä näkyäkin, vaikka aika harvinaista se kai vielä on noin aikaisin. Mulla näkynyt kaikissa plussissa dpo10 jo suht selkeästi, joten aikaiemminkin ois varmaan haamua näkynyt. Tuuhan kertomaan heti, kun oot testaillu, että mitä näkyy!

mango86 jospa sielä ois nyt se tärppi käynyt! Plussatuulia :whistle:

Tillu79 voihan kökkö, että sieläkin testi negaa :hug: Ois se plussa saanut sinne kyllä tulla! Mutta ensi kuussa sitten ainakin plussaa meille molemmille, eiks niin ;)

Täälä kp1 Ei kyllä edes harmita (enää), kun tiesin sen jo niiden negatestien perusteella, joita tein vklopun aikana. Nyt vaan katseet jouluvauvaa ja maailman parasta joululahjaa kohti! Mutta jotain tuola kyllä tälläkin kierrolla tapahtui. Mähän tein sen haamutestin dpo 9 ja itseasiassa tein jo dpo8 samanlaisen haamun (en vaan kehdannut kertoa aikaisemmin :ashamed:) Mutta dpo10 eteenpäin puhdasta negaa ja viime yönä tuli täti ajallaan kylään. Kuitenki (ällävaroitus!) aamulla vessassa tuli pari sellaista kunnon hyytymäkönttiä, mitä normimenkoissa ei oo ikinä tullu. Kuului oikein plumpsahdus ja oli pakko kurkata, että mitä sinne pönttöön oikein tippui ja näin ne klöntit :O Sen jälkeen on tullu vielä lisää pienempiä hyytymäkönttejä. Lisäksi mulla oli pe-su menkkamaisia mahakipuja, mitä niitäkään ei ennen normimenkkoja ole. Yleensä mulla kivut alkaa sillä hetkellä, kun täti tulee vierailulle, jos edes silloin.

Katie85 pyysi esittelyjä, niin tässä tulee: Esikoista tääläkin yritetään ja toivotaan. Itsellä ikää 29v, miehellä 35v Varsinainen yritys aloitettu 11/09. Ekaan tärppiin meni 6kk, joka tuli viime huhtikuussa. Se kuitenkin meni kesken viikolla 6+1. Seuraava tärppi 9/10, se meni kesken 6+2. Viimeisen tärppi 11/10 ja sekin meni kesken 5+6. Nyt ootellaan julkiselle km-tutkimuksiin, jotka 15.4. Ja tässä ootellessa yritetään plussata ;)
 
Tuntuu et joka paikassa on isomahaisia naisia ja rattaita työnteleviä pareja ja ihania pikkulapsia... Telkkarista tulee äitiysohjelma ja vauvanvaippamainoksia. Kai sitä näkee niitä helpommin kun omat ajatukset pyörii niin intensiivisesti yhden asian ympärillä. Välillä oon tosi katkera niille jotka kertoo olevansa raskaana. Vaikka ne olis ystäviä! Se on kamala tunne, vaikka toisaalta on niiden puolesta tosi onnellinen niin toisaalta ajattelee et miten se voi toisille olla niin helppoo ja miksi multa otettiin pieni pois... :'(
Puhuit kuin mun suulla! Niin samanlaisia ajatuksia tääläkin!
 
Sanmar: Kiitti. Täällä ei vielä menkkoja näy, mut johtuu noista lugeista- Eilen lopetin niiden käytön. Piti vielä aamulla yksi testi tehdä ja kyllä se negaa vaan näyttää. Alkas nyt vaan peräpää vuotamaan, niin pääsis napsimaan 2 clomia/pvä tässä kierrossa. Josko toimisi paremmin.
Mieskin oli tosi myrtynyt, kun ei sitä plussaa taaskaan tullut- se kun poloinen niiin sitä poikaa odottaa. Sano, et ens kierrossa jörnitään joka päivä, ei varmasti tärppiaika ohi mee.. :)

Katie85: Esikoinen olisi mulla toiveissa- miehellä viides. Minä täytän maaliskuussa 32 ja mies on 49v.
3km on ollut peräkkäin vuoden aikana- viimeisin vuosi sitten tammikuussa ja sen jälkeen ei plussia oo näkyny. Keskenmenot oli 6-8 viikoilla. Pari kertaa sykekin ehdittiin näkemään.
Nyt on alkamassa toinen clomikierto ja lugesteron sitten apuna mahdollisessa kiinnittymisessä. Aspirin on kuvioissa myös kaiken varalta lapsettomuuslääkärin määräyksestä.

JA TAAS tuli eilen vauvauutisia lähipiiristä!!! Kaikki muut on paksuna, mutta en minä!!!
 
Joo, tein kuitenkin sen testin... :ashamed: ja ihan puhdas nega oli.
Tuossa aamulla kun mies heräs lasten kanssa ja ite torkuin viel sängyssä ja olin sellasessa horrosunessa, näin unessa et testasin plussan parillakin testillä. Yks oli sellanen viikkonäytöllinen digi joka näytti 6+9!! ja tiirailin sitä anoppilan keittiönpöydän ääressä!! :LOL: :LOL: Alkaa pää jo todella sekoomaan tän asian kanssa. Eilen illalla oli oikea rinta yhdestä kohtaa todella kipee, siinä oli sellanen kova patti. Saman tyylistä kipua ja oloa kun vois kuvitella rintatulehduksessa olevan. :confused: nyt vaan vähän aristaa jos siihen koskee. Mitä lie sit oli/on.

Ihana ilma ainakin täällä! Pakko lähtee pihalle ipanoiden kanssa! :cool:
 
Sanmar82 kiitos kaunis plussatuulista:) ja siulle toivon kovin tulevalle kiertoa sitä :heart:9kk:n tärppiä:heart:!!:kiss:

Bianca voihan harmi:(..mutta vielähän siun dpo päivät ON niin pienet, eli kerkeää plussaksi vielä Hyyyyyvin muttua!!!:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Katie85 hieman minun taustaa..

Lapsosia miulla -87:heart: ja 04:heart:(molemmat lapsoset tärpänneet 6kk:n yrityksen jälkeen, lapsilla eri isät)

Kierukka poijjes -3/09 ja tärppi kävi Jouluna 09:heart:(minä 44v)
..kuitenkin keskeytynyt km todettiin 24.1-2010(rv8+3, pienen sydänäänetkin kerkesin jo näkemään)
Lääkkeellinen tyhjennys 2.2.2010(lääkettä sain sairaalassa 5x: vaginaalisesti, peppuun ja suun kautta. Aamulla ultratiin kohtu - hyvin tyhjentynyt)

Seuraava tärppi samana päivänä kun täytin 45v(3.8.2010) Oi sitä hetken onnea:)..kemiallinen kuitenhin rv4+3
..ja taas tärppi 24.10.2010..ja kemiallinen rv 5+4

Laskin, että 10.5kk:n sisään kolme keskeytynyttä raskautta..:ashamed:

Miulla nyt ikää 45, elokuussa 46v..aika alkaa miulla jo loppumaan, viimeisiä munasoluja viedään..vaan, vielä mie haaveksin:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä