Keskenmenon jälkeen kuumeilevat talvella

Onnea Kitikat :heart:
Ja kyllä tuo Ompun testi minusta näyttäisi haamua eli plussaa :heart: eli ei muuta kuin huomenna aamupissasta, että josko olisi vahvistunut ;)

Täällä KP 9/25-28 paleltaa ja uni maistuu, tänään onneksi ensimmäinen päivä lauantain jälkeen ettei päätä särje! Lämmöt ne vaan edelleen mielestäni koholla? nytkin 36.7 kun yleensä päivällä oon mittaillu 36.2??? Eilisesä saakka ollut jännä janon tunne suussa, mikä ei mee pois juomalla. En tiedä kuinka meidän tässä kierrossa käy, kun laskujen mukaan ovis olisi viikonloppuna mahdollisesti täällä ja isäntä muutosta niin väsyneenä, ettei jaksa illala kuin sänkyyn kaatua, eli ei ainakaan varastoon kerkee... :/
 
KITIKAT3: ONNEA HIRVEÄSTI!!!!!!!!! :D Nyt vaan älyttömästi tarrasukkia asukille, että pysyy kyydissä loppuun asti! :heart:

mur-mur: Kiitos kovasti. Kyllä tässä on taistelua pitäny tämän painon kanssa,ku jos päästää vähän lipsumaan, nii sit huomaa hetkessä, et paino on taas pompsahtanu.

Omppu09: kyllähän siinä minäkin ihan selvän viivan näen. Tuliko testausajan kuluessa näkyviin?
Varovaisesti onnittelen sinuakin!

Sitten omaa napaa: Vuosi mennyt edellisestä km ja sillon katosi kaikki menkka oireet+ovulaatio.
No nyt sit viime pe kävin siellä yksityisellä ja se sano, et eka luomu-ovis on tapahtunu pari päivää sitten.
Nythän tämä pieni pää on sitten alkanut kehitellä kaiken maailman oireita, et kyllä tässä nyt varmasti tärppi on käynyt. Illalla, kun otin rintsikat pois, niin tissit tuntu kipeeltä(tuntuuhan se, jos niitä puristelee), paleltaa koko ajan (mulla on flunssa) pissalla saa juosta koko ajan (onpa tullu juotua paljon), lisäksi ylös noustessa huimaa (mahdollinen poskiontelon tulehdus) NIIN että sekopäiseksi tässä tulee.. :LOL:
Kerrotaanpä tähän väliin hieman Tiinan aamusta:
Nyt menossa siitä oletetusta oviksesta dpo8 ja en malttanu aamulla olla tekemättä raskaustestiä. No eihän siinä tietenkään mitään näkynyt- roskiin. Puolen tunnin päästä menin vessaan ja tongin roskiksesta testin- ei siihen tosiaan oo mitään ilmestyny. Sit lähdin kauppaan ja tulin parin tunnin päästä takaisin. Menen vessaan, tongin taas roskista ja testiin on ilmestynyt viiva. PITÄÄ SEN IHMISEN OLLA PÖHKÖ. No nyt sitten pieni mieleni sai lisää pontta "hysteerisille" epäilyilleen.... :p
 
Kitikat3 ONNEA PAAAALJON :heart: Iso kasa tarrasukkia ja vaaviliimaa matkaan mukaan!

Omppu kyllähän toi jo on muutakin kun haamu, kun sitä ei tarvi edes tihrustaa :D varovaiset onnittelut :heart:!

Tillu toi oli ihan kun mun suustani, noi "oirekuvailut"! Mäkin kehittelen joka ikisestä pienestä nippauksestakin mahdollisen plussan merkin :LOL: Toivotaan, että toi testiajan jälkeen ilmestynyt viiva enteilisi sitä oikeaa plussaa! Minkä merkkinen testi se oli, jonka teit aamulla? Mulla kävi viime plussassa niin, että tein dpo7(!) apteekin omalla testin, joka oli testiajalla nega. No joskus tunnin päästä siihen olikin ilmestynyt hailukka viiva, josta ei voinut olla edes varma, oliko siinä väriä vai ei. Plussa se kuitenkin oli, koska muutama päivä sen jälkeen tein jo testin, johon tuli viiva testiajalla ja taas parin päivän päästä viiva oli jo ihan selkeä.

ON. Polttelee ihan hulluna syöksyä testiostoksille!! Ja tänäänhän on huimat dpo7 eikä mitään kummempia oireita :D
 
Viimeksi muokattu:
en siis varmaankaan ole ihan hullu kun muutkin tuon viivan näkee.. Tillu viiva tuli n. 1 min kuluessa testiin, eli hyvin tuli testiajalla! =) nyt lähdetäänkin sitten apteekkiin kun poika heräilee päikkäreiltä ja tyhjennän siellä sitten raskaustesti hyllyn! :D
kova on nyt vaan pelko että taas menee kesken, jotenkin omasta mielestä kuitenkin hyvä merkki että viiva tuli jo näinkin aikaisessa vaiheessa, mitä mieltä ootte?

Tillu millä testillä testasit? mä en ikinä oo saanu minkäänlaisia roskishaamuja tai viivanpaikkoja mutta yleensä oon käyttäny apteekin omaa ja mitä oon multakin kuullu niin siihen harvoin mitään roskishaamuja tulee.. Kovasti jännittää sun puolesta! :heart:
 
Tulin taas kurkkimaan josko täällä ois plussia kun muutama mahku ainakin oli joten..
(ihanaa, saa taas onnitella :heart:)

Kitikat3, aivan mahtavaa, PALJON ONNEA :flower: Tuota tulosta ei tarvi arvailla :)

Omppu
, varovaiset onnittelut sinnekin, kyllä toi musta ihan selvä viiva on, hyvin erottuu ja on väriä :flower:

-Huikkis, jonka silmä melkein kostuu näistä uutisista..
 
Kitikat, valtavasti onnea plussasta :flower:

Omppu, selvä haamu :) Ja hyvä tilanne ku tuollanen tulee kierron tässä vaiheessa!! Eiköhän sieltä vielä vahva plussa tule.

Itse testasin tänään negan. Hieman on nyt sellanen tunne, että ens kierrolle ollaan menossa. Lämmöt tosin vielä ylhäällä, mutta vatsaa ei oo nipistelly enää yhtään. Mulla ku noita testejä nyt on kaapissa jokunen niin jatkan huvikseni testailua tän loppukierron. Nythän tietenki on vasta dpo9, mutta jotenki tuntuu että ois sitä pitäny jotaki häivähdystä ilmaantua.
 
Omppu: halpatesti.fin puikkotesti on kyseessä. Purin sen atomeiksi ja ikkunan äärellä vielä tuijottelin. Kyllä siihen on viiva ilmestynyt. Mulle on kyllä joskus ton aconin first signal kasettitestin kans käyny niin, et eka näyttää negaa ja sit monen tunnin päästä on ilmestyny ihan selvä värillinen viiva ja silti en oo ollu raskaana.
Ei kyllä pitäs enää yhtään tätä mun hysteeristä mieltä virityttää, kun nyt on jo sellainen olo, et kohta lentoon lähtee.. :LOL: Pitäs vaan malttaa oottaa, et ne menkat olis oikeesti myöhässä, kun jos se raskaus alkaa ja kestää, niin ollaanhan sitä vielä silloinkin raskaana.. :p (sekopäistä höpinää...)
VAAN KU SITÄ EI IHMINEN MALTA.. Suunnilleen unissa jo kävelee vessaan, pissaa purkkiin, dippaa testiä ja jatkaa unia...
 
KESKIVIIKKO 26.1.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.....KP 21/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.....KP 26/28-29
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09................KP 29/28
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10....................KP 4/?
Miina84..............KM 11/10...............................KP 9/25-28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.........KP 10/28-30
Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 11/26-32
Yale....................KM.......................................KP 15/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10....................KP 17/
Omppu09.............KM 10/10.............................KP 23/27
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10...KP 28/33
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10



HAAVEISSA KOLMAS



Danjuska..........KM 05/10...................................KP 8/32-34
Neiti-81............KM 12/08, 06/09, 06,10 & 11/10..KP 16/24-29
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Unicco..............KM 07/07, 03/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
koiksa-79..........KM 01/11
Bianca..............KM 01/11



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 8/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 57/31
Vaavimasu..........KM 8/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10....................KP 6/27
miss bamse..............KM 11/10............................KP 6/28
mamakone...............KM 06/10


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10...KP 31/36
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, Muutosta, Dino80, Tipetsu, durasel



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3



 
Onnea paljon teille jotka olette plussannut!!! :) <3

Omaa napaa.. nyt en ees jaksa miettiä kiertopäiviä.. ja ovistikut loppu taas kesken.. kaipa se ovis tulee jos tulee.. ja menkat alkaa tai sit ei ala.. en vaa jaksa stressaa.. ei se auta kuitenkaan,päinnvastoin.
Testailen vaikka kolmenviikon päästä jos ei menkat ole alkanut.
Lähipiirissä nyt onpaljon odottavia ja olis ihana itsekkin saada masuun pieni ,mutta saa nyt sit nähdä..

Niin tässä mietin että jos mulla on hiiva niin voiko se olla esteenä raskautumiselle.. ei pahemmin oireita mutta valkovuoto on vähän paakkuista.. :(
 
Paljon Onnea kitkat ja omppu! :flower: Ihanaa!

Muutamalla muullakin jännitystä ilmassa :) toivotaan parasta!

Mulla parina päivänä lievää jomotusta ollu alavatsalla ja vähän runsaampaa valkovuotoa, oliskohan ovis-yritys? Yleensä on "rankemmat" oireet. Nyt olis kp20 jos kaavinnasta laskee. Sänky hommia ollu 2-3pvä valein, tulee jos on tullakseen sit. Ens kierrossa sit enemmän tosissaan :D

Viikon päästä lauantaina olis mun enon 50v juhlat, tiedän et juoma ja ruoka ei niistä kemuista kesken lopu! Ja mun äiti on luvannut lapsiakin katsoo, joten päästäis miehen kanssa kaksistaan juhlimaan! :) ollaan 2 kertaa kahestaan oltu Missään viimeseen kahteen vuoteen. Pakko kyllä varuilta testata la aamuna, jos olis vaikka onnenkantamoinen käyny :eek:
 
Kultakimpale2: Mulla kans vähän sama homma, ku sulla, et lähipiirissä on odottavia..Siskolla la maaliskuussa- saa kolmannen. Miehen vanhin tytär saa kolmannen kesäkuussa (edellinen lapsi on 6kk) ja paras ystävä sai ennen joulua kolmoset. Eräs toinen ystäväni teki vuosi sitten abortin samaan aikaan, kun minä sain keskenmenon. Jotenkin tuntui silloin, että tasan ei käy onnen lahjat...
 
Bianca, mulla oli ovis kp22. Laskin kaavintapäivän ykköseksi...

Tillu, voi itku. Varsinki tuo aborttitapaus :(

Nyt tuntuu yhä enemmän siltä, että kierto vetelee viimesiään. PMS-oireita pahasti ilmassa. Oon tällä hetkellä kiukkunen ku ampiainen.
 
äiti88 mie arvasin, että se Predictor ei siksi + näyttänyt, kun herkkyys on tuon 50mIU/ml - Onnea ihan hurrrrrrrjasti&tarrasukkasia tsiljoona(ainahin:)):kiss::heart:

KitiKat123
ONNEA KOVASTI!!!:flower::wave:
Masuasukille tarrasukkasia paljosta paljon:heart:

Omppu
- miun silmään SELKEÄ +..
Onnea Onnea vaan ihan hirrrrrmusti!!!!!
Pikkiselle tarrasukkalasti läksi just!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tillu79..mie olen nyt ikävä ihminen kun noista Halpatestin puikoista kertoilen..

Miulla juuri noin kävi: Testiajalla ei mitään..ja sitten tunnin, parin päästä todella selkeä ja vahva viiva(ei väriä), sellainen tumman harmahtava.
Kaikissa tilaamissani 4kpl:ssa sama juttu..eli, miusta näyttävät runsaasti testijan jälkeen noita viivasia - sellaisista en tykkää!:kieh:

Mutta toivon, että siulla enteilisi sitä ihunaa PLUSSAA!!!!:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitosta vaan kovasti onnitteluista! :heart: apteekin omankin tein jo iltapäivällä ja selkeä viiva siihenkin heti pärähti! =) vähän yli-innokaana testailijana ostin vielä aamuksi digitestinkin.. :D josko mä sitten jo lopettaisin ton testailun vähäks aikaa ja uskon tulokseen jos mitään vuotojakaan ei ilmaantuisi. :)

mur-mur oot kyllä super ihana tsempittäjä! aina saat hymyn leviämään korviin asti! :heart:
 
Tillu79 no hyvä.:)

Mie en tarkoituksella itse halua sellaisia testejä, joihin saattaa testiajan jälkeen se harmahtava viivanen ilmestyä.(juuu, tietenkin tutkin usiamman tunnin päästä niitä vielä:whistle:) Yksi, mihin en ole roskisviivasia saanut, on tämä:
David Raskaustesti PUIKKO 25 mIU/ml 2 kpl
Jos ei ole tärppi käyny, ei minkäänmoista viivasta vaikka katteleisit monenkin päivän jälkeen!!;)

Viime kierrolla sain Apteekin omaan sen ohuen, harmaan viivan 1h:n päästä dippalusta..sen sekin saattaa tehdä reilusti testijan jälkeen!
Toiset ei ole saaneet koskaan ja miulle tuli ekaa kertaa. En olekkaan dipaillut Apteekin omalla kuin plussia.
Harmaa viiva johtui miulla varmaan virtsan epäpuhtauksista: Olin aamuvirtsaa ottanut jemmaan ja dippailin siihe vasta 4h:n päästä kun Posti Pate toi testejä!!

Tämän myös testin valmistaja on ilmoittanut - googlettamalla varmaan löytyy sekin.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Digitesti ilmoitti että raskaana 1-2 joten enköhän minä nyt sitten (ainaki toistaiseksi) ole raskaana. =) toivottavasti tämä matkustaja nyt pysyisi matkassa mukana.. :heart: nyt vaan peukut pystyyn että tällä kertaa onni suosisi! :)
 
Pah. Tää testas äsken niin negan ettei negampaa voi olla. Testi on herkkyydeltään vielä 10, joten ois pitäny jotaki näkyä jos ois näkyäkseen. Ennen oon huomenna (kp:iden mukaan) saanu hailakan haamun, mutta testi on ollu 25. Joten marraskuun vauvaa suunnittelemaan...

Omppu :)
 
Omppu ihanaa :heart: Hirrrrmusti tarrasukkia pikkaselle!

Sinderella mikä dpo sulla on tänään? Jos alkio onkin kiinnittyny vähän myöhemmin, kun viime plussassa? Kun eikös se aika voi vaihdella muutaman päivän suuntaan ja toiseen kauan alkio käyttää aikaansa matkaan munanjohtimesta kohtuun? (aina on toivoa ennen kun menkat alkaa ;) )

Pakkohan mun oli käydä eilen testiostoksilla! En oo tuolta meiän lähi Prismasta löytäny testejä, vaikka oon kolunnu joka ikisen kortsu-, side- ja lastentarvikehyllyn. Jostain nettipalstalta sitten luin, että osassa Prismoista raskaustestit on luontevasti luontaistuotehyllyssä! No, sieltähän ne löyty tuolta meiänkin Prismasta. Että ihan vinkkinä vaan, jos ei meinaa löytyä, niin kurkatkaapa sinne :D Pakkohan se oli aamulla yksi liuskatesti tehdä ja eihän siihen mitään tullu... tosin dpo vasta 8, että kerkeäähän se vielä ilmestyä, jos on tullakseen. Mulla olis sunnuntaina synttärit, joten plussa (ja pysyvä sellainen, kiitos!) ois ihan kiva lahja ;)
 
Sanmar, oon kolmessa edellisessä raskaudessa testannu "huomenna". Vaan katotaan nyt vielä. Jatkan testailua kierron loppuun. Ps. meidän Prismasta testit löytyy kempparista terveyssiteiden luota. Cittarista kordonkien luota.
 

Yhteistyössä