Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

durasel :hug: Tosi ikävää. :(

Tipetsulla myös tosi kurja tilanne. :hug:

Välillä tuntuu että juuri täällä meidän pinossa on enemmän ikäviä kuin kivoja uutisia koko ajan. Vaikka me jos joku oltaisiin ansaittu välillä niitä hyviä uutisia!

).( Ovistestit näytti jotain plussaan verrattavissa olevaa vasta eilen kp 17. Varmaan aavistuksen pidempi kierto siis tulossa. Ovikseen liittyen kysymys: oletteko huomanneet oviksen aikoihin olossa jotain erityistä? Mulla tuntuu aina kierron puolivälissä tulevan sellainen päivä, jolloin on vähän huono olo, väsyttää ja päätä jomottaa. Liittyisiköhän se ovikseen, vai onko vaan sattumaa?
 
durasel, niinkö siinä sitte kävi :( Voi itku. Jaksamista sinne :hug:

Voi Tipetsua :hug: Todella ikävien asioiden kanssa joudutte painimaan.

Imoen, itte oon huomannu, että mulla on parin päivän ajan pää kipeä oviksen lähestyessä. Ollu nyt joka kierrossa.
 
Jälkitarkastus suoritettu ja ei siellä kyllä hullua hurskaammaksi tullut. Näin nyt kuulemma vaan pääsi tapahtumaan monen sattuman summana kun ei tähän kuulemma mitenkään voitu varautua! Anteeksi häh? Kolme lähetettä neuvolasta ja niillä on tiedot mun edellisestä raskaudesta ja jokaiseen lähetteeseen tuli vastaus, että ei vaadi seurantaa!!! Itkiskö vai nauraisko? En tee kumpaakaan kun en osaa päättää kumpi olis parempi vaihtoehto:|

No se sovittiin, että seuraavassa raskaudessa otan heti plussan tehtyäni yhteyttä neuvolaan ja sen kautta sit PITÄISI päästä alkuraskauden ultraan ja heti nt-ultran jälkeen eli 12-14 rv:llä laitetaan se cerclage lanka tukemaan kohdunsuuta. Mikään oikotie onneenhan se ei ole ja lisää tulehdusriskejä ja vedenmenoa huomattavasti, mutta se on vissiin ainoa oikea vaihtoehto kun jäädä katsomaan kestääkö kohdunkaula vai ei. No, se on päätetty, että tämä on vihon viimeinen kerta kun tähän leikkiin ryhdyttään. Jotta kädet kyynerpäitä myöten ristiin ja rastiin ettei nyt tuu sitten joku spontaani alkuraskauden km tai keskeytynyt km. No, ne toisaalta pystyy viel järjellekin selittämään, että niille ei kukaan voi mitään tehdä...

Ultrassa kohdunlimis oli 6mm ja kohtu näytti siistiltä, pientä tuhruvuotoa on taas ollut. Munasarjat näytti olevan "lepotilassa" eli menkkoja on turha toviin kuulemma odotella.
Raskautua saa periaatteessa vaikka heti, mutta suositteli odottamaan niitä ekoja menkkoja, että laskettuaika olis sitten helpompi määrittää. Minä kyllä ilmoitin, että en kyllä ala mitään ehkäisyjuttuja tässä miettimään, eli jos "vahinko" käy niin sitten mennään ultran perusteella lasketunajan määritykseen. Sitä en kyllä lääkärille myöntänyt, että tilasin suunnilleen rekallisen ovistestejä, ettei vaan lipsahda oikeita päiviä ohi :$

Jotenkin taas se sairaalassa käynti sai mielen apeaksi, mutta eihän tässä taas auta muu kun yrittää selvitä tästäkin päivästä ja huomenna sitten taas paremmalla onnella elämässä eteenpäin.
 
Voi sonsku :hug: Apeaksi tulee omaki mieli kun lukee kirjoitustasi :( Että tuommosta sattuu meillä täällä Suomenmaassa! Kädet ristissä täälläkin, että teillä seuraava raskaus sujuu onnellisesti loppuun asti. Mulle muuten sanottiin kaavinnan jälkeen että ei tarvi odottaa seuraavia menkkoja kun tosiaan sillä ultralla kyllä näkee sitte tarkemmin lasketun.
 
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Miehellä tänään aprillipäivänä synttärit ja voitte arvata mikä sen toive oli lahjan suhteen: no testi tietenkin.
Miten mä voisin siitä kieltäytyä. En mitenkään. Joten testi tehty aamulla ja odotin kai liikoja : /
Olin 90% varma että vahva viiva alkaa piirtymään, mutta ei.. Haamujen haamu siihen tuli ja mieskin oli pyydettävä katsomaan että huijaako mun silmä. Mies näki kanssa hyvin haalen, juuri erotettavissa olevan viivan. Pitäisikö mun olla 28/28-30 siitä mielissäni vai ei???
Voiko 2-3 päivässä viiva tosiaan vahvistua siitä tosi paljon jos on vahvistuakseen?

Nyt harmittaa. Olisi pitänyt odottaa ainakin huomiseen ellei pidempään. Tätä tilannetta en halunnut että en ole varma ja niin haalea viivakin.. sanokaa että mulla on toivoa saada ma vahvempi viiva :ashamed:

Toinen kysymys kuuluu: näkyykö testissa ennen tekoa ne viivan paikat? En ainakaan ole aikaisemmin huomannut ja samaa testiä käyttänyt yleensä aina. Ja km jälkeen tein testin varmistaakseni ettei plussaa tule eikä siinä näkynyt kyllä mitään toista viivaa.

Anteeksi, tää on kova paikka. Mun pitäisi kai olla onnellinen haamu plussasta :heart: oireet vaan niin vahvat että odotin liikoja.

Nyt pää on kyllä sekaisin, onnesta ja huolesta yhtä aikaa!!!!
 
neljäskö, saanko käydä laittamassa sut haamuilijoihin joululahjoissa? Nyt en kyllä osaa sanoa, pitäiskö se sulla olla jo vahvempi. Minkä vahvuinen testi on? Miten sulla aikaisemmissa raskauksissa on plussa näkyny? Toivottavasti haamu lähtee nyt vahvistumaan bd
 
durasel:hug: olen todella pahoillani puolestasi! Paljon voimia sinulle!

Tipetsu:hug: rankkaa tekstiä olette joutunut kuuntelemaan, jaksamisia!

sonsku:hug: myös sinulle

Neljäskö saatko kuvaa ladattua tänne? Mä olisin utelias tiiraamaan myös:LOL:

Imoen mä en tunnista ovista vielä mitenkään, niin tikuttelen ja laitan oireita ylös :)

Palaan paremmalla ajalla kirjottelemaan ja kommentoimaan ihan kunnolla. Mä oon saanu parina päivänä melko vahvan viivan ovistestiin. Taitaa olla ovisplussa täällä melko lähellä :) Nyt on digi millä myös varmistella:LOL:
 
Sinderella saat toki laittaa, siitä voi lähtee 2 suuntaan vaan :whistle:
Koitan itse miettiä että tuota kiertoani on niin vaikea arvioida.
Olin tuntevanani oviksen kp 15 paikkeilla, varmahan en voi olla koska en ikinä tikuta ovista.
Edellinen kierto oli 40, joten en tiedä mitä pitäisi ajatella.
Laskurin mukaan tuo kp 15 ovis menisi 30 päivän mukaan joten kyllä uuden testin teen maanantaina!!
Tää on ehkä kauhein paikka. Olisi tullut selvä nega tai selvä plussa, hullua ei saa pitää jännityksessä ollenkaan :stick:

Niin ja muutamasta dellisestä raskaudesta on näkynyt selvä plussa ennen kierron loppua (tosin ne 2 meni kesken), ekasta tajuttiin vasta rv 8 että vauva tulossa :LOL: ja toisesta aika lähellä oletettua tein testin. Kolmannesta lapsesta tein testin kierron viimeisenä päivänä ja siitä en vahvaa plussaa saanut, tummemman kuin tänään mutta sitäkin joutui tiiraamaan ja oireet silloin oli rajut.
Tosin mulla on 2 päivää siihen kp 30 joten odotettava vaan!

mango en kuvannut testiä ja roskkapussiin meni jo jonka mies kiikutti ulos. Meillä niin onneton kamera että ei siitä mitään olisi nähnyt sitten ainakaan :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille! Kyllä tässä ollaan jo alkujärkytyksestä selvitty. Tokihan koko ajan tulee mietittyä tulevaisuutta. Clomit kuitenkin toimi tällä kertaa ja ovisplussa oli eilen. Yritetään tässä kuitenkin luomusti. Mies on kyllä ihanan optimistinen tän asian kanssa (toisin kuin mä..). Taisin nähdä miehen kasvoilla pettymyksen,kun selvis että nimenomaan poika voi olla vammautunut.. Varmasti tyttö on yhtä rakas,mutta luuluenpa mieheni haluavan ainakin salaa esikoisensa olevan poika.
Mies on kyllä sanonu,että ihan sama kumpiko tulee,kunhan on terve..
Mäkin toivon tervettä lasta.
Mutta jos me siihen IVF:ään kohta ruvetaan,on kuulemma mahdollista seuloa alkio diagnostiikalla alkio,joilla on tuo frax. Kamalaa valikoimista tuokin,mutta haluan lapselleni normaalin lapsen elämän. Ainut mutka tuossakin on että meidän koikaupungin sairaalassa ei kai niitä tehdä ja pelkästään kai Helsingissä naikkarilla. Me tarvittas lähete meidän sairaalasta ja jopa psykologin lausunto syystä,ettei mun pää kestä yhtään keskenmenoo tai sitä varsinkaan että tulen raskaaksi ja kunnes lapsivesi-kokeesta selviää vammaisuus,jolloin raskaus keskeytettäisiin..huoh!!
Tässä vaan toivoo,että nyt clomi-kuurista ois ollu apua ja pikku tyttö tarttus kyytiin. Tai terve pikkupoika! :) :heart:

neljäskö
Varovaiset onnittelut haamusta! :) Kyllä se viiva siitä vahvistuu. Toisilla Hcg erittyy vaan hitaammin. Itse sain haamun kp 25,joka ei kyllä 3pv:ään vahvistunu kunnes kp 30 alkoi vuoto..Ja näin molemmissa. Mutta sulla se vahvistuu kyllä!

Joku kyseli siitä,että muuttuuko olo oviksen aikaan. Joo,mulla ainakin sama homma,että huonoa oloa,päätä jomottaa ja väsyttää. Eilen oli aamulla se ovis-plussa (kai?) vai liekkö vasta tulossa.. Päätä jomotti ja huono olo oli.

Nyt kp 13/22-34. En nyt saa oikeen selvää noista ovis-testeistä mikä noista ois vahvin : / Jokatapauksessa nännit kipeytyneet jo toissapvänä,kp 11,jolloin lääkäri sanoi ultran mukaan oviksen tapahtuvan 2pvän sisään. Ja lämmötkin on nyt 37. Eilen oli kovaa jomottavaa kipua alamahalla ja vasemmalla puolella,jossa 17mm follikkeli oli. Ja kun nuo clomit tekee tosi voimakkaat ovis-kivut. Eilen talleteltiin ja kp 10 ja tänäänkin pitäs mutta mä olen töistä kotona vasta 21:30 ja herätys huomenna klo 04:30 huoh!
 
Moi kaikki!

Tulen mukaan tänne jos sopii? :)

Tässäpä meidän tarina lyhykäisesti:
vuonna 2007 ensimmäinen raskaus, geneettinen raskaudenkeskeytys rv 20+
toukokuussa 2009 syntynyt terve ihana pieni tyttö
ja nyt sitten helmikuussa rv 21+ geneettinen raskaudenkeskeytys jälleen. :'(

Ensimmäisellä kerralla rakenneultrassa huomattiin ettei kohdussa ollut lainkaan lapsivettä, vauvalla ei ollut munuaisia ja virtsarakko puuttui. Lapsella ei siis ollut mitään mahdollisuuksia selvitä. Meille kerrottiin että kyseessä oli sattuma, joka ei tule varmaankaan toistumaan.

Nyt toisella kerralla myös vedetön kohtu, toinen munuainen puuttui ja toinen ei toiminut, kohtu ja munanjohdin epämuodostuneet. :( Nyt odotellaan perinnöllisyyslääkärin tapaamista, josta selviää syy tällaiseen... Diagnoosiepäilyt tällä hetkellä molemmista eri oireyhtymät.

Kaipuu vauvaan on hirvittävä! Ikävä sitä pientä tyttöä... :( Ainoa asia mikä auttaa toipumaan on uusi raskaus. Jälkitarkastuksessa on käyty, kohtu normaali ja limakalvot kunnossa, eli ei mitään estettä uudelle raskaudelle.

Eli toista kuumeillaan, esikoinen syntynyt 5/2009, nyt menossa yk1

ElinaMaria
 
Tervetuloa ElinaMaria tänne :wave:
Ja pahoitteluni pienten menetyksestä. Ihan kauheita asioita ja vielä toisen kerran tapahtunut noin myöhäisillä viikoilla.. Ei vaan kaikkea voi aina ymmärtää :ashamed:
Suuri :hug: ja voimia katsoa eteenpäin!!!
 
neljäskö kiitos. :hug:

Kyllä sitä kieltämättä on tullut pohdittua kerran jos toisenkin elämän epäreiluutta... surutyötä on tehty tässä viimeiset kuusi viikkoa. Mutta onneksi raskaudun melko helposti jos menneisyyteen on luottamista, niin toivon että saamme pian uuden raskauden alulle. Tietysti nyt meillä saattaa olla kyseessä joku perinnöllinen oireyhtymä, eli voi olla että jokaisessa raskaudessa on sairaan vauvan mahdollisuus. Se selviää vasta perinnöllisyyslääkärin tapaamisessa joskus tulevaisuudessa. Mutta olemme päättäneet, että vaikka mahdollisuudet olisivat 50/50 aiomme silti yrittää. Kaipuu lapseen voittaa pelon.

Toivottavasti sinun viivasi vahvistuu! :)
 
PERJANTAI 1.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 2/26-30
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 5/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 6/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 8/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 10/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 13/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 19/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 26/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 11/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 11/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 19/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 19/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 53/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11
ElinaMaria..........



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 20/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 28/28-30
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 47/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 21/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 23/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 8/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ



 
ElinaMaria, ihan järjettömän epäreilua elämä on, että voi käydä noin kahteen kertaan. :( Tervetuloa kaikesta huolimatta! :hug: Kuumeilitko tässä pinossa silloin aikaisemminkin? Mä en oikein tiennyt miten olisin merkinnyt tuonne listalle nuo menetykset, pitäisikö keksiä jokin kuvaavampi lyhenne?
 
Varovaiset onnittelut neljäskö :heart:

ElinaMaria :hug:

Täällä kp 1. Arvaatte varmaan mun fiilikset nyt... Näköjään kierto palautu 27 päivään, niin kun oli ennen edellistä raskautta. Tää oli meidän osalta nyt tässä tää kuumeilu. Nyt tosissani aion päästä sinne kouluun ja käydä sen. Sit katotaan 2v päästä vieläkö olis kolmannelle paikka meidän perheessä. Kieltämättä vähän haikeet fiilikset on, mut minkäs teet kun ei tärppää nii ei. :(

Oikein ihanaa kevättä kaikille! Toivotaan että jokaisen syliin se kaivattu kultamuru jonain päivänä, tavalla tai toisella, päätyy :heart:
 
Viimeksi muokattu:
ElinaMaria..ei oikein sanat tahdo riittää kertomaan, miten pahoillani olen puolestasi - lämmin:hug:
Jaksuja kovasti:heart:


Bianca tätikö sieltä tulihin, voihan surku :(..lämmin halitus:hug:
Jaksuja siullehin laitan:heart:
 
Voi neljäskö jännäksi menee toden totta. Tulethan heti päivittämään tilanteen kun olet tehnyt uuden testin? Täällä kannatusjoukut tsemppaavat täysillä :wave: Ihanaa kun sun mies odottaa uutta tulokasta myös noin täysillä :)

ElinaMaria pahoittelut suuret isosta menetyksestäsi ja kovasti paljon tervetuloa tähän huippuhienoon ryhmään. Täältä löytyy vertaiskomppia :hug:

Täällä kp20 ja oireiden etsintä, fanaattinen etsintä, jatkuu. Nippaako ja nappaako mistä kohdasta ja aristaako ja mistä ja kohoaako vai laskeeko lämmöt, etooko vai eikö edo jne jne ;) Hullun hommaa, mutta ei auta. Kieli poskeen ja pilke silmäkulmaan!
 
Kiitos kaikille! :hug:

Olin silloin 2008 tässä samaisessa pinossa kuumeilemassa. Viimeksi meni puoli vuotta että tulin uudestaan raskaaksi, mutta kaikki kuukaudet ei olleet aktiivisia...

Imoen merkkaa vaikka että RK 1/08, RK 2/11........ kp 13.

Meillä on siis "teemapäivät" nyt meneillään. Ensimmäiset petipuuhat on suoritettu :D ja katsotaan miten käy. Vähän tietysti mietityttää että jos tulisikin heti uudestaan raskaaksi, niin kaikki nuo perinnöllisyysasiat mitkä on vielä epäselviä.

Ainoastaan toivon, että meillä olisi jatkossa joku keino selvittää tuo oireyhtymä jo aikaisemmin esim. istukkanäytteellä. En haluaisi odotella rakenneultraan saakka tietoa mahdollisesta sairaudesta... :(

Mutta nyt on ihan positiivinen mieli kun pääsee itse tekemään jotain. Surun käsittely on niin vaikeaa kun se pitää vaan ottaa vastaan, mutta nyt pääsee itse edes vähän vaikuttamaan tähän tilanteeseen. :)

Bianca :hug::hug:

Mukavaa lauantaita kaikille! :wave:

-EM
 
ElinaMaria olen pahoillani että olette joutuneet kokemaan tuon kaiken <3

Bianca
tätipahoittelut <3

Neljäskö toivon niin että saisitte plussa uutisia kohta <3

Täällä menossa kp20 ovista en taaskaan tikuttanut enkä tiedä onko sitä ollut vai ei.. ens kierrossa sitten jos ei nyt raskaaksi tule. Koitan etten ajattelis oireita.. saa nyt nähä onnistuuko :D
8-12 päivän päästä alkaa menkat jos alkaa.. Toivottavasti ei.
Pelottaa etten enään koskaan saa kokea raskautta.. toiveena kuitenkin olisi että saatais ees kaksi lasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tipetsu ja ElinaMaria, kyllä omat murheet tuntuu aika pieniltä teidän kokemustenne jälkeen. Jaksamista ja suuren suuri voimahalitus:hug:.

Neljäskö, kyllä se plussa siitä vahvistuu! Vauvaliimaa ja plussapuhureita :)

Täällä menossa tylsät kp 6, joten vielä on aikaa ladata akkuja ja säästellä hermoja :p. Ajattelin tässä kierrossa tikutella ovista, sillä ainakin ensimmäinen kireto km:n jälkeen oli normaalia pidempi joten ajankohta on vähän hakusessa. Ja minä kun en sitä ovista oireista ole vielä tunnistanut...turvaudutaan siis tikkuihin. Toivottavasti ei iske ensi viikonloppuna, vaan venyy sinne kp15-18, sillä tupa on täynnä vieraita ensi pe-su, ja peittoja ei silloin kyllä heilutella...

Nyt nautitaan kuitenkin viikonlopusta,

KS
 
LAUANTAI 2.4.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10........KP 3/26-30
KatieSadie...............KM 02/11.............................KP 6/28-31
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10........KP 7/27-28
Gabrielle..................KM 02/11...........................KP 9/30
syysmyrsky..............KM 02/11............................KP 11/
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 14/22-34
viena.......................KM 11/10.............................KP 20/29-31
Katie85....................KM 11/10.............................KP 27/
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10
äidiksi haaveileva......KM 01/11
Memelisa.................KM 03/11
LeenaT....................KM 12/10, 03/11



HAAVEISSA TOINEN



Astre..................KM 10/10, 02/11..........................KP 12/28
Mango86.............KM 02/11....................................KP 12/
ElinaMaria..........RK 01/08, 02/11..........................KP 13/
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 20/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 20/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 54/33
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Too-ticki..............KM 05/08, 03/11



HAAVEISSA KOLMAS



Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM 04/10, 09/10



HAAVEISSA NELJÄS



Barbamama35.....KM 08/10...................................KP 21/25-28
neljäskö..............KM 02/07, 01/11.........................KP 29/28-30
Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 48/
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10................................KP 22/28
äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 24/24
mamakone...............KM 06/10, 03/11


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07,12/10..........KP 9/25-30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10
sonsku..................KM 11/00, 02/04, 02/11





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, Bianca



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä