Hakutulokset

  1. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    ISO KIITOS kaikille jotka ovat jaksaneet täällä tukea minua tässä asiassa.iso kiitos :hug: hali teille kaikille.oon lukenut täällä kirjoituksia mutten ole jaksanut vastata.nyt on vuodot loppu ja tuska edelleen sielussa..... :( mutta onneksi tekin ootte tukena.olen hakenut ammattiapua tähän...
  2. H

    Kaksi peräkkäistä keskenmenoa

    minulla on juuri meneillään toinen keskenmeno :( surullista se on.lääkäri sanoi etten saa enää yrittää uutta raskautta kuin kolmen kuukauden kuluttua. 7 viikolla alkion kehitys vaan lakkasi.lääkkeellinen tyhjennys alkoi juuri....
  3. H

    miten muiden lääkkeellinen keskenmeno on mennyt?

    kuinka kauan oli vuotoja? kuinka kauan RUNSAS vuoto kesti? millaiset oli kivut? miten se meni ylipäätään. minulla oli viikkoja 7 mutta alkio on kuollut.tänään otettuani lääkitykset alkoi nopeasti vuoto ja tuli piakkoin TODELLA suuria verisiä "klönttejä" ulos jota piti väkisin"pusertaa" ulos...
  4. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    no minulla on oma psykiatri ja terapia jo valmiiks mutten luota terapeuttiin enkä psykeen niin en uskalla avoimesti puhua :/ huoh.tää vaan ottaa raskaasti..... kirjoitin runon tuossa purkaakseni tunteina.kirjoitan sen tähän, halusitte tai ette :) taivaani tähtönen, pieni lapsoinen -Hän...
  5. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    kiitokset teille haleista tuesta... takas teillekin :hug: on tosi paha olo.menin vessaan ja tuli oikein 10 sentin kokoiset klöntit verta pönttöön :( silloin purskahdin itkuun :( tuli tosi paha olo.olen ottanut rauhoittavaa lääkettä ahditukseen.en voi käsitellä tätä omin voimin...en usko ainakaan...
  6. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    nyt kerron sit kuitenkin ikävät uutiset :( huomenna alkaa keskenmeno.alkio jäänyt viikolle 7 ja ei kehity enää.ei sykettä, ei elonmerkkejä.otin lääkkeen polilla ja sain kotiin loput jotka otan huomenna.huomenna alkaa se kipu ja tuska ja menetän taas lapseni :'( oon niin väsynyt itkemään etten...
  7. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    ElinaMaria sanoit että sinulla ei näkynyt sykettä/sydäntä 7 viikolla?? onko se oikeesti mahdollista.kuinka menettelit? näkyikö sitten myöhemmin? eli toisinsanoen onko minulla toivoa.... :/ ja iiiiso kiitos teille kaikille jotka olette muistaneet täällä minua ja tukeneet :hug: halaus teille...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    hei.en ole nyt käynyt täällä koska aattelin ensin käydä ultrassa ja kertoa sit kuulumiset.aluks kaikki näytti olevan hyvin ja viikkoja on 7 mutta lääkäri sitten sanoi yhtäkkiä että ei täällä löydy sydäntä.olin todella järkyttynyt ja sanoin että totta kai se on siellä mutta kun ei.joudun...
  9. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    moikka taas.en ookkaan nyt ehtinyt tänne juttelee.on ollut kaikenlaista tässä.huomenna on neuvola ja sekös jännittää :/ toivoisin et ne tekis jotain et saan mielenrauhan.mutta tuskin.haluan vaan tietää onko kaikki hyvin.aion pyytää varhaisultraa koska en saa mielenrauhaa.mieltä vaivaa liikaa :/...
  10. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    aion kyllä soittaa ja kysyä voinko saada sen varhais ultran ihan vaan mielenrauhani vuoksi oikeesti.en kestä tällaista epätietoisuuttta että onko siellä jotain vai ei.vaikea olo koko ajan :( kävin vessassa ja sain paperiin nuppineulan pään kokoisen veripisaran.onko syytä huolestua?
  11. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    edelleen raskaana minä, onnellisesti.mutta hermostuneesti! :( viikon päästä eka neuvola.pelottaa välillä et päättyykö tää keskenmenoon.onko muilla näin hankala olo kun on tullut raskaaksi keskenmenon jälkeen? oon ihan vainoharhainen ja en kestä sitä.pelkään koko ajan et jotain tapahtuu :/ voiko...
  12. H

    kokemuksia raskautumisesta keskenmenon jälkeen?

    voi kuinka surullista tuollaiset toistuvat keskenmenot.itse pelkään joutuvani liittymään teidän joukkoon jotka on saaneet useita keskenmenoja :/ pelkään mutta toivottavasti turhaan.en usko että kaikki on hyvin ennenkuin lapsi syntyy ja näen sen elävänä silmieni edessä.sit uskon et kaikki on...
  13. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    tulee hieman paha olo teidän kaikkien puolesta kun lukee näitä tarinoita keskenmenoista :( koskaan ei voi arvata milloin ilo muuttuukin suruksi.pelkään todella paljon että niin käy minulle uudelleen.aiemmin en osannut pelätä keskenmenoja :/ kumpa vois vaan unohtaa. kiitos kaikille...
  14. H

    odotusaika keskenmenon jälkeen

    itseeni pelottaa koko ajan.ultaakohan ne tän kuun lopussa kun on neuvola? toivon et tekis niin mutta en uskalla pyytää tekee sitä.jotenkin vaan en saa sanottua mitä haluan lääkärien tekevän. :/ ei ole hyötyä istua ja jutustella.haluan ultrat ja kattoa onko kaikki okei tässä vaiheessa.ettei oo...
  15. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - syksy 2011 ->

    hei.tulin tänne keskustelemaan sillä minulla oli n.kuukausi sitten km ja olen nyt raskaana,positiivinen tulos tuli 11.12. hyvin äkkiä keskenmenon jälkeen. nyt olen hieman peloissani tämän raskauden kanssa mutta kaikki sanoo ettei edellinen keskenmeno vaikuta tähän raskauteen niin pakko kai...
  16. H

    odotusaika keskenmenon jälkeen

    PrinsessaV: kiitos sanoistasi, joitenkin hieman lohdutti ja tuli rentoutuneempi olo :) oikeasti.mikä tekee hyvää raskaudelle et ottaa rennosti tottakai.olen kuukauden surrut keskenmenoa ja en enää sitä sure.se oli ja meni.yritän keskittyä huolehtimaan itsestäni ilman stressiä jotta tää raskaus...
  17. H

    odotusaika keskenmenon jälkeen

    miten muilla menee/mennyt raskaus keskenmenon jälkeen? itse olen IHAN alussa raskautta ja täällä jotkut kai huomanneetkin minun keskustelujani, elikkä keskenmenosta ei ole kuin n.kuukausi ja olen raskaana. mitä tunteita herää kun on kokenut juuri keskenmenon ja heti raskautunut? itse odotan...
  18. H

    kokemuksia raskautumisesta keskenmenon jälkeen?

    toivotaan todella et kaikki menee hyvin :) innolla ja pelolla odotan ekaa neuvolaa.tai odotetaan mieheni kanssa.
  19. H

    km jälkeen raskaaksi.kertokaa kokemuksia.testini haalea plussa?

    juu ja tosiaan tuo on minun nimimerkkini sitten nyt, olen tuo vierailija"onko toivoa" :D
  20. H

    km jälkeen raskaaksi.kertokaa kokemuksia.testini haalea plussa?

    kävin tekee labran testin ja se on positiivinen.tosissaan raskaana ollaan siis.eka neuvola aika on myös varattu jo meille.toivottavasti kaikki on kunnossa! :)

Yhteistyössä